Instagram on normalisoinut isot ikäerot. Moni parikymppinen pitää jopa 20+ vuoden ikäerosuhdetta vanhempaan mieheen "normaalina"
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkavat todellakin näyttää vanhetessaan enemmän ja enemmän miehiltä. Syyt ovat hormonitoimimnan muutos ja miehiä ohuempi iho kasvoissa. Mielestäni jo 50-vuotiaissa pariskunnissa mies näyttää jo useimmiten nuoremmalta. Ja olen itse nainen.
Joopa Joo. Kyllä kyllä, hirmu uskottavaa
Jäin just eläkkeelle ja kauhistuttaa ajatuskin, että nyt mulla sitten olisi itteeni 20 v. vanhempi ukko, jonka omaishoitajaksi mun pitäisi nyt sitten joutua. Nyt kun mulla on kaikki vapaus tehdä mitä tykkään, niin ei, tässä nyt sitten hoitelisin jotain 85-vuotiasta dementoitunutta ukkelia.
Jos tämän palstan kaikkitietävät kerran niin sanovat, niin tämähän on sitten nykynuorten naisten tulevaisuus. Säälittää jo etukäteen.
Yhteiskuntaelämän kannalta tietysti oikein hyvä visio. 20 vuotta nuorempi vaimo on aina hyvä asia olemassa, kun mies vanhenee ja sairastelee. Ei tuhlata yhteiskunnan resursseja kun nuorekkaat vaimot pitävät miehistään huolta ja hoitavat nämä hautaan asti. Hyvällä hoidolla mies elää vaikka satavuotiaaksi ja sitten alkaa viimein se naisen oma aika.
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkavat todellakin näyttää vanhetessaan enemmän ja enemmän miehiltä. Syyt ovat hormonitoimimnan muutos ja miehiä ohuempi iho kasvoissa. Mielestäni jo 50-vuotiaissa pariskunnissa mies näyttää jo useimmiten nuoremmalta. Ja olen itse nainen.
Olet sovinistinen nainen, jonka mielestä naisen arvo korreloituu ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Miehillähän nuo hormonitoiminnan muutokset alkaa näkymään jo aiemmin. Esim impotenssi, kaljuuntumisen ja kaljamaha il.enevät jo nelikymppisillä miehillä
Siis apua, uskooko joku setämies ihan oikeesti että parikymppiset naiset olis kiinnostuneita siitä??
Onko setämiehille ruvettu kirjottaan jotain setämies-harlekiinisarjaa jota ne lukee innoissaan? Sankari on aina 40-50 v. joka hurmaa jonkun hulmuavahiuksisen tiimalasikroppaisen 18 v. miss maailma-kandidaatin niin ettei tytsy enää osaa muuta ajatellakaan. :-)
No, olishan tuossa markkinarako.
Aika sairaita ihmisiä täällä kinaamassa turhasta. Menkää vaikka leikkimään välillä lastenne kanssa. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Aika sairaita ihmisiä täällä kinaamassa turhasta. Menkää vaikka leikkimään välillä lastenne kanssa. Ei mulla muuta.
Ilkeät ihmiset haukkuvat toisiaan.
Ja ikis kaikkia miehiä.
AP, miksi haluat itseäsi reilusti nuoremman naisen? Perversio, kompleksi?
Vierailija kirjoitti:
AP, miksi haluat itseäsi reilusti nuoremman naisen? Perversio, kompleksi?
Ap on edelleenkin jankkaaja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, uskooko joku psetämies ihan oikeesti että parikymppiset naiset olis kiinnostuneita siitä??
Onko setämiehille ruvettu kirjottaan jotain setämies-harlekiinisarjaa jota ne lukee innoissaan? Sankari on aina 40-50 v. joka hurmaa jonkun hulmuavahiuksisen tiimalasikroppaisen 18 v. miss maailma-kandidaatin niin ettei tytsy enää osaa muuta ajatellakaan. :-)
No, olishan tuossa markkinarako.
Ne setämiehet seuraa Insyassa jotain kuumia ankkahuulibööniä, jotka esittelee siellä tissivakoaan, ja nämä sedät luulevat että se tarkoittaa sitä että ne böönät on kiinnostuneita istä sedistä kun Sedät saa seurata niitä Instassa. Että vähän niin kuin Setämiesten Harlekiini
Inhoan +40v miehiä, jotka katsoo mua kuin potentiaalista seksikumppania tai puolisoa. Se on oikeasti karmivaa. Mun oma isä on saman ikäinen, eivätkö he tajua sitä? N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ovat muuten täysin oikeassa ! 20 v. tytöndyllerö ja 40 v. mies on parittelun kannaltakin se kaikista paras & maukkain yhdistelmä, puhumattakaan kun ajatellaan kakaroita, perhettä ja toimeentuloa. Tuollaisilla perheillä on kaikista parhaat mahdollisuudet pysyä ehyenä ja lapsilla aikuisuuteen asti perhe.
Harva 20v on valmis perustamaan perhettä. Nelikymppinen mies ja +/- 30v nainen on kuvailemaasi skenaarioon paras yhdistelmä!
Itselläni kokemusta suht isoista ikäeroista. 21-vuotiaana aloun seurustella 34-vuotiaan miehen kanssa, oltiin yhdessä 5 vuotta. Oon mm. Muuttanut pois lapsuudenkodista jo 16-vuotiaana, ja muutenkin ollut ns "ikäistäni kypsempi" henkisesti, niin ei tuo avoliitto edes tuntunut niiiin isolta ikäerolta.
27-29-vuotiaana sinkkuaikoinani miehiä oli omanikäisistä pari vuotta nuorempiin, sekä vanhempiin, isoin ikäero taisi olla 27v. Kyllä! Toki se oli pelkkä seksisuhde, koska tuolloin 28-vuotias minä en todellakaan nähnyt tulevaisuutta 55-vuotiaan miehen vaimona. Seksi oli hyvää, mutta kyllä se erisukupolvisuus oli senverran iso, että ei olisi toiminut.
29-vuotiaana tapasin nykyisen puolisoni ja lasteni isän, meillä 10v ikäeroa. Tämä on just passeli, eikä ikäeroa kauheesti huomaa.
Hauskinta on tietää, että siinä missä nämä äitivihaansa tänne kanavoivat jonnet purkautuvat tänäänkin omaan oikeaan käteensä, me palstan naiset menemme miestemme kanssa sänkyyn. Me, joiden ei pitänyt kelvata kenellekään.
Millainen mies kuluttaa tällaisen kevätillan äitien palstalla? Itkupotkukiukutellen yksinäisyyttään :-D
N57
Ap:lla on ikäkriisi, kun täytyy joka päivä vakuutella itselleen, että vanhakin kelpaa vielä nuorelle parisuhteeseen. Mikset vain katso niitä itsesi ikäisiä? Harva nuori ihan huvikseen ottaa parikymmentä vuotta vanhemman kumppanin.
Joku otti esille Saulin , redraman ja elastisen puolisoiden ikäkysymyksen..... no sehän on pikkasen eri juttu jos miehen mukana tulee sosiaalista statusta . Pyrkikää samaan tossukat
Yli 30v naisen ei kannata ottaa muita kuin kakskymppisiä, parhaat päältä ja energiaakin riittää ja rentoutta, ei mitään kangistunutta yli 30v äijää. Miehet on iästä riippumatta aika samanlaisia niin paree ottaa se nättivartaloinen joka ei ala perässä kyttää tai roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni nuoremmista naisista. Osa nuorista naisista pitää itseään vanhemmista miehistä. Ei minua kiinnosta mitä mieltä vanhat naiset ovat tästä, eikä varmaan kiinnosta niitä nuoria naisiakaan.
Aivan. Mammat vaan elää katkerina siellä satumaailmossaan.
Ei kiinnosta vanhat, yli 30 vuotiaat gubbet. Yäk, vastenmielisiä
N25Joo, sori mut oot lian vanhan mulle. En seurustele yli 24 vuotiaitten kanssa. Yleensä nr ovat 18-21v lattarimissejä.
Varakas komea M35
Varakas = rahaa sen verran että köyhistä maista saa postimyyntimorsiamen
Komea = se maksettu morsian ei aina sammuta valoja ennen seksiäNo ihan vaan tiedoksi että kyllä niitä suomalaisiakin ottajia olisi löytynyt. Ei vaan ollut ketään tarpeeksi hyvännäköistä. Ei voi mitään ettei tätä maata olla kauniilla naisilla siunattu. Joo, sori mut oon pinnallinen
No mutta onneksi rajat aukeavat kohta niin pääset Pattayalle hakemaan sopivaa seuraa
Mites oli , se charmi.....Eikun lompakko. Mene jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ovat muuten täysin oikeassa ! 20 v. tytöndyllerö ja 40 v. mies on parittelun kannaltakin se kaikista paras & maukkain yhdistelmä, puhumattakaan kun ajatellaan kakaroita, perhettä ja toimeentuloa. Tuollaisilla perheillä on kaikista parhaat mahdollisuudet pysyä ehyenä ja lapsilla aikuisuuteen asti perhe.
Harva 20v on valmis perustamaan perhettä. Nelikymppinen mies ja +/- 30v nainen on kuvailemaasi skenaarioon paras yhdistelmä!
Ei alle 30-vuotias nainen huoli nelikymppistä miestä. Poikkeuksena menestyvä eronnut mies. Mutta ei nelikymppisenä enää solmita ensimmäistä liittoa ja perusteta ensimmäistä perhettä. Fakta.
Muistetaan myös joitakin suomalaisia faktoja:
"Jos yhdyntäkokemusta ei vielä 30-vuotiaana ole, se useimmiten tarkoittaa, ettei sitä myöhemminkään tule."
"Suomalaisista kaksi prosenttia ei koko elämänsä aikana harrasta seksiä. Se tarkoittaa yli sataa tuhatta nyt elossa olevaa ihmistä."
"Nyt naimisiin menevällä naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania.
Miehillä merkittävää muutosta esiaviollisten kumppanien määrässä ei ole tapahtunut. 1970-luvun alussa heitä oli keskimäärin 12, vuonna 2007 keskimäärin 16."
"Suomalaisista nuorista naisista 94 prosenttia alkaa ensimmäisen vakituisen seurustelusuhteen ennen kuin täyttää 20."
https://www.apu.fi/artikkelit/ma-en-oo-koskaan
(Ai että mä nautin tuosta boldatusta kohdasta kun tiedän, että tässä palstassa nimenomaan on niitä miehiä, joilla tuo kohtalokas rajapyykki on ohi ;-))
"Nyt naimisiin menevällä naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania" - siinä jonnen alahuuli alkaa väpättää, kun hän miettii kuinka paljon vertailukohtia niillä nuorilla naisilla on :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni nuoremmista naisista. Osa nuorista naisista pitää itseään vanhemmista miehistä. Ei minua kiinnosta mitä mieltä vanhat naiset ovat tästä, eikä varmaan kiinnosta niitä nuoria naisiakaan.
Aivan. Mammat vaan elää katkerina siellä satumaailmossaan.
Ei kiinnosta vanhat, yli 30 vuotiaat gubbet. Yäk, vastenmielisiä
N25Joo, sori mut oot lian vanhan mulle. En seurustele yli 24 vuotiaitten kanssa. Yleensä nr ovat 18-21v lattarimissejä.
Varakas komea M35
Varakas = rahaa sen verran että köyhistä maista saa postimyyntimorsiamen
Komea = se maksettu morsian ei aina sammuta valoja ennen seksiäNo ihan vaan tiedoksi että kyllä niitä suomalaisiakin ottajia olisi löytynyt. Ei vaan ollut ketään tarpeeksi hyvännäköistä. Ei voi mitään ettei tätä maata olla kauniilla naisilla siunattu. Joo, sori mut oon pinnallinen
Nyt äkkiä Viroon, sinne pääsee jo. Hopi hopi. Äkkiä pois Täältä rumien täti-ikäisten palstalta, että ei vaan huonot asenteet tartu
Lääkkeet ottamatta? Luuletko tossissasi ettei ulkomailta pääse vauva palstalle?
Sinkut -palstan kuluttajalta ei mitään naisen sielunelämän asiantuntijuutta kannata odottaa. Tältä ehkä vähiten.