Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
461/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on uskomaton. Ihan kuin narskuille olisi oma koulu, jossa opetetaan samoja sanoja.

Sama kuin miehillä on oltava oma koulu, jossa opetetaa sanomaan ”haluan vapautta” kun oikeesti on toinen nainen.

Mistä voi johtua että miljoonat? Miehet ympäri maailman hokee samoja asioita naisilleen?? Opeteltua vai tiedostamatonta?

Narsismi on yleinen ja vakava mielisairaus, johon liittyy hyvin maneerisia käytösmalleja jokaisella narsistilla. Olipa kansalaisuus mikä tahansa.

Ei ole edelleenkään mielisairaus. Opettele termit, kiitos. Mielisairaus on rakenteellisesti erilainen, kokonaan kuin luonteenkehityksen häiriöt.

Vierailija
462/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"en maksa sinulle rintojen silikoneja"

"en vie sinua dubaihin"

Pikemminkin narsisti on se joka noita pyytää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aina 'syö hitaammin'

- sotket aina 

Ihan kuin lapselle, jos esim. söin jäätelöä ja tipahti valkoisille housuille

Ja aina

Vierailija
464/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- haluan, että olet aina rehellinen'

Niinpä, mutta hän valehteli itse aina....

Vierailija
465/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan kaikki mitä teidän eksä on sanonut tullut narsistin suusta?

Vierailija
466/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä et tue mua yhtään"...koska narsisti imee kaiken toisesta,

mutta ei itse tue koskaan ketään tai mitään. Hän on keskipiste

parisuhteessa ja universumissa. Ylivertainen muihin "tavallisiin"

verrattuna.

Vierailija
467/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun narskuystävä (nainen) korosti jatkuvasti hyvää hyvyyttään..

"hyvää hyvyyttäni autoin vilpittömästi muutossa tms.. " "hyvää hyvyyttäni varoitin häntä ikävästä ihmisestä"

Oikeasti keräsi jotain omituista palveluvelkaa jonka varjolla sitten suuttua jos joku ei joskus tehnyt kuten määräsi.

Myös omisti paljon läheisiään

"x on MUN veli/kaveri/sisko/pano, ei sun"

Eli tämäkin narsistien yleinen lause'minun kaverit, ei ole sinun kavereita'

Vierailija
468/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on uskomaton. Ihan kuin narskuille olisi oma koulu, jossa opetetaan samoja sanoja.

Sama kuin miehillä on oltava oma koulu, jossa opetetaa sanomaan ”haluan vapautta” kun oikeesti on toinen nainen.

Mistä voi johtua että miljoonat? Miehet ympäri maailman hokee samoja asioita naisilleen?? Opeteltua vai tiedostamatonta?

Narsismi on yleinen ja vakava mielisairaus, johon liittyy hyvin maneerisia käytösmalleja jokaisella narsistilla. Olipa kansalaisuus mikä tahansa.

hiton harvinaista,ja vielä harvinaisempaa että on oikea diagnoosi siihen.

Vierailija
469/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Oot sä omituinen, kun sulla ei oo kavereitakaan.

- Kaikki sun entiset miehet on sut jättänyt.

- Ootko syntyjään noin tyhmä, vai onko oikein pitänyt ittes lukea noin tyhmäksi?

- Kyllä sun lapsetkin on sitä mieltä, että sä oot hullu. Oon niiden kans jutellu.

- Sun veljeskin kertoi minkälainen ihminen sä oot.

- Ymmärrät aina kaiken väärin.

- Valehtelin, koska sulle ei voi mitään kertoa.

- En oo koskaan niin sanonut, sä muistat väärin.

- Sua on pottunuijalla naitu.

- Ryyppään, koska sä olet niin vittumainen. (Asunut 90-luvulla jossain alkkisten asuntolassa, en tiennyt suhteen alussa).

- H.u.o.r.a!

- Valehtelija!

Vierailija
470/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Voin kertoa, että jos lähdet mulle vittuilemaan, niin siinä sä et tule mua voittamaan.

- Mua parempaa sä et tule koskaan saamaan.

- Olisi varmasti helpompaa sinulle, jos vaan tappaisit itsesi.

- Sä olet epäonnistunut elämässäsi täysin.

- Kaikki pitää sua omituisena, eikä kukaan oikein tykkää susta.

Alkoi nauramaan ivallisesti kun kaaduin ja olimme juuri riidelleet.

Hän myös matkii usein puhetapaani ja ilmeilee ärsyttävästi ja irvistelee.

Lisäksi on kuristanut, tukistanut, heittänyt maahan, töninyt ja heittänyt mua mm. astioilla ja muilla esineillä. Vettä ja muita juomia ja ruokia olen useamman kerran saanut myös päälleni.

En kuitenkaan usko, että on narsisti. Mutta suuttuessaan hyvin ilkeä ja armoton. Hän on muutoin mukava ja auttavainen, hellä ja rakastava.

Ehkä joissain asioissa itsekäs ja jos olen kipeä, niin sitä hän ei kyllä oikein sulata. Pitäisi jaksaa kuten terveenä, muuten on heikko ja valittaja. Hän itse kyllä kipeenä tarvitsee lepoa.

Että kyllä voisi sanoa, että joitain narsistisia piirteitä löytyy, mutta kai niitä on kaikilla. Minullakin.

Vierailija
471/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisteja on noin prosentti väestöstä, kuten skitsofreenikoitakin. Eli hyvin yleinen mielisairaus kyseessä.

Vierailija
472/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sä vaikeutat mun elämää" kun hän ei saanut täysillä opiskeltua kun perheessä oli vauva ja halusin edes joskus vapaa-aikaa

"on aikamoinen kompromissi, että mä oon sun kanssa"

"sä oot ihan lahna"

"oot tyhmä" jne.

"käyttäydyt noin koska sulla on nii heikko itsetunto"

Vierailija
473/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei koskaan neuvottu eika opetettu mitään. Sitten kun teki väärin niin kauhea huuto tai ivaaminen kun on niin tyhmä. Sukulaisille ja vieraille piti aina haukkua ja valehdella kuinka hirveä lapsi / nuori olen, ja he katsoivat ihan kauhuissaan ja pitivät mielisairaana. 

Ex-ystäväni oli järkyttävän katkera ja kateellinen kaikesta - myös asioista joita ei itselleen halunnut, mutta jotka tuottivat minulle iloa ja mielihyvää. Välillä meinasi tukehtua raivoonsa, jolloin ei meinannut saada sanaa suustaan ja sieltä pääsi vain irrationaalisia sanoja peräkkäin "khhh...ärrr... lamppu...kkhhh... matto...rrr..ärh...sairaala...!" Minä olin ihan hämmennyksissäni että mitä!? mutta mitään selityksiä ei tullut.

Lopulta ymmärsin yhteyden ilon katoamiseen, selittämättömään pahaan oloon "ystävän" läsnäollessa ja näihin ihmeellisiin purkauksiin. Olin aina luonnehtinut ystävääni sanoilla maailman itsekkäin ihminen, mutta ollessaan "hurmaava" hänen seurassaan oli hauskaa ja kivaa. Narsismi kuitenkin paheni koko ajan ja kateus ja ilkeys sen myötä, joten oli mahdoton enää ylläpitää monivuotista ystävyyttä. 

Vierailija
474/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä kommentit teille tuttuja?

- Minulla menee maine. (muiden ihmisten takia)

- Minut on leimattu. (muiden ihmisten takia)

Ei tule, sillä nuo ovat narsistien uhrien lauseita nimenomaan. Noin tuntee juuri ne uhrit. Narsisti ei pohdi mainettaan.

Ei tässä ole tärkeää, pohtiiko narsisti oikeasti mainettaan. Voi käyttää näitäkin lauseita toisen nujertamiseksi.

Vierailija
475/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Voin kertoa, että jos lähdet mulle vittuilemaan, niin siinä sä et tule mua voittamaan.

- Mua parempaa sä et tule koskaan saamaan.

- Olisi varmasti helpompaa sinulle, jos vaan tappaisit itsesi.

- Sä olet epäonnistunut elämässäsi täysin.

- Kaikki pitää sua omituisena, eikä kukaan oikein tykkää susta.

Alkoi nauramaan ivallisesti kun kaaduin ja olimme juuri riidelleet.

Hän myös matkii usein puhetapaani ja ilmeilee ärsyttävästi ja irvistelee.

Lisäksi on kuristanut, tukistanut, heittänyt maahan, töninyt ja heittänyt mua mm. astioilla ja muilla esineillä. Vettä ja muita juomia ja ruokia olen useamman kerran saanut myös päälleni.

En kuitenkaan usko, että on narsisti. Mutta suuttuessaan hyvin ilkeä ja armoton. Hän on muutoin mukava ja auttavainen, hellä ja rakastava.

Ehkä joissain asioissa itsekäs ja jos olen kipeä, niin sitä hän ei kyllä oikein sulata. Pitäisi jaksaa kuten terveenä, muuten on heikko ja valittaja. Hän itse kyllä kipeenä tarvitsee lepoa.

Että kyllä voisi sanoa, että joitain narsistisia piirteitä löytyy, mutta kai niitä on kaikilla. Minullakin.

Hyi mikä mies. Miksi haluat olla kynnysmatto? Olet väkivaltaisessa suhteessa mielisairaan kanssa..

Vierailija
476/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitä minä sanoin"

"minä tiesin tämänkin jo ennenkuin mitään merkkejä oli ilmassa"

Juupajuu tiesit koska olit niin erinomainen 😂 muuthan eivät tietenkään näe itsestäänselviä asioita.. niistä ei ole tapana käydä kerskumaan.

Vierailija
477/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole normaali.

Miksi häpäisit minut noin?

Et ole ihan kunnossa.

Mikset voi muuttua?

Sinulla on mielenterveysongelma (masennus, bipo tmv.).

Olen tehnyt kaikkeni puolestasi! Mikset voi olla sellainen kuin haluaisin?

(Tämä tyyppi oli harvinaisen vilpitön ja toi mielellään ilmi mustavalkoisen ajattelutapansa, taipumuksensa nähdä itsensä virheettömänä ja ulkoistaa virheet muiden syiksi sekä näyttävän ulkokuoren ylläpitämisen rasittavuuden jne. Itseään hän ei leimannut, vaikka väitti avoimesti isänsä olevan narsisti. Hän oli hyvin lempeän ja miellyttävän oloinen mies enkä sisäistänyt hänen puheitaan kuin vasta yhteenmuuton jälkeen. Kokemuksen perusteella en voi suositella parisuhdetta persoonallisuushäiriöisen kanssa, vaikka kyseessä olisi hoitomyönteinen tapaus.)

Nuo sanomiset kuulostavat äitini puheilta. Olen vasta nyt 40-vuotiaana tajunnut että äitini on narsisti. Esimerkiksi hän on sanonut minulle lapsena, että miksi en voi olla niinkuin naapurin se ja se tyttö, miksi olen sellainen kuin olen. Eikö kuulosta aika järkyttävältä puheelta äidiltä omalle lapselle. Myös tuo että jos tein hänen mieletään jotain tyhmää häpäisin hänet mun tekemisillä.

Vierailija
478/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Oot sä omituinen, kun sulla ei oo kavereitakaan.

- Kaikki sun entiset miehet on sut jättänyt.

- Ootko syntyjään noin tyhmä, vai onko oikein pitänyt ittes lukea noin tyhmäksi?

- Kyllä sun lapsetkin on sitä mieltä, että sä oot hullu. Oon niiden kans jutellu.

- Sun veljeskin kertoi minkälainen ihminen sä oot.

- Ymmärrät aina kaiken väärin.

- Valehtelin, koska sulle ei voi mitään kertoa.

- En oo koskaan niin sanonut, sä muistat väärin.

- Sua on pottunuijalla naitu.

- Ryyppään, koska sä olet niin vittumainen. (Asunut 90-luvulla jossain alkkisten asuntolassa, en tiennyt suhteen alussa).

- H.u.o.r.a!

- Valehtelija!

Joo narsistit on kovia syyttelemään muita päihderiippuvuuksistaaa...

Vierailija
479/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

narsistia ei saa lääkäriin, vaikka on ihan sekaisin ja jopa riehuessaan avoimen psykoottinen, mutta kun aletaan kuskata nämä väkivaltaiset riehujat pakkohoitoon, niin diagnooseja saadaan todella paljon.

Vierailija
480/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sä taas aloitit tämän riitelyn, olet niin riidanhaluinen"

"susta ei ole mitään hyötyä"

"en kritisoi vaan annan rakentavaa palautetta, jotta voisit kehittyä" (hänen haluamallaan tavalla)

"etkö pysty ottamaan vastaan rakentavaa palautetta" vaikka todellisuudessa puhuu tylysti ja haukkuu

-syyttää valehtelusta vaikka itse valehtelee

-ei pysty kiihtyneessä tilassa minkäänlaiseen rakentavaan keskusteluun, jankkaa vaan omaa näkökantaansa ja pyrkii mitätöimään toisen argumentit

-ei palaa riidan jälkeen enää niihin aiheisiin joista on riidelty , eikä pyytele anteeksi, vaikka olisi kuinka loukannut

-on sitä mieltä, että terveydenhuollossa hoidon tason määrää ihmisten maksama veron määrä,.Eli hänelle hyvä hoito, kun on maksanut paljon veroja. Koska lääkärit kuulemma joutuu valitsemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan