oletko koskaan nähnyt kuollutta ihmistä?
mä löysin vuosia sitten itsensä hirttäneen miehen kun olin koiran kanssa aamulenkillä. en varmaan koskaan toivu siitä näystä:( näen painajaisia..
Kommentit (65)
Isä ja äidin olen nähnyt kuolleina.
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa ennen kuin arkku suljettiin hautajaisia varten.
Näytti rauhalliselta. Paljon paremmalta kuin oli näyttäny sairaalassa. Kuoli siis luonnollisesti.
Nyt kyllä et puhu totta .Minä ainakin kun ole käynyt katsomassa niin ovat olleet luhistuneen näköisiä eli kasvot ovat painuneet ja kuopalla.
Oman lähiomaisen, omasta asunnostaan kaks viikoa kerkes olemaan, oltiin yritetty soittaa, mutta oli sellai luonne hänelläki, ettei aina vastaillu, halus elää omis rauhois, no mutta epäiltii kuitenki, et onkohan käynny jotain, niin olihan se sit käyny, kuolleena löyty ja aika paha oli näky ja shokki löytää ihminen semmosena millaseks oli menny, ei edes tunnistettavissa, musta ja turvonnut.
Näin mummuni juuri, kun hän ilmeisesti oli kuollut. Siis lähes minuutteja sen jälkeen, en silloin tiennyt sitä, hän näytyi nukkuvan, vaikka se tuli kyllä silloin mieleeni jostain syystä. Hän näytti hyvin levolliselta, ei ollenkaan pelottavalta. Hoitaja meni lähtöni jälkeen hänen huoneeseen ja huomasi kuoleman. Mutta mummu oli siis jo iäkäs ja se oli rauhallinen ja luonnollinen lähtö. Tuo ap:n kokemus väkivaltaisesti menehtyneestä on varmasti hirveä.
Olen löytänyt kuolleen ulkoa, nähnyt kuoleman ja nähnyt kuolleita ja lähes kuolleita.
Että juu, täysin luonnollista.