Peter Nymanin menkkakauhu
Nyt.fi | Ruutukasvo Peter Nyman twiittasi kieltäytyneensä ostamasta kuukautissuojia vaimolleen, ja Twitter-kohu oli valmis – ”Nyt Nyman on aika Oldman”: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006496070.html?share=b85b31d46023bfb34c15…
Miehet 😑
Kommentit (448)
Onpas joillakin kummallisia miehiä, kun eivät voi rakastamalleen ihmiselle tuoda kaupasta tämän tarvitsemia tuotteita. Minä en ole täydellinen ihminen, joten arjen hulinoissa voi käydä joskus niin, että en olekaan muistanut ostaa varasiteitä ja kivuliaat menkat alkavat viikon etuajassa, jolloin mies tuo ilomielin kauppareissulta siteitä. Mies heittää aina kuitin roskiin ja antaa pusun otsalle eikä edes suostu vastaanottamaan muutamaa pahaista euroa, mutta silti siirrän ulkomuistista sopivan summan miehen tilille :)
Mua surettaa naiset, joiden miehet ei ymmärrä tällaista normaalia arjen ystävällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks toi nyt ole ihan mennyttä aikaa edes ajatella kuukautisista yhtään mitään ihmeellistä. 10-20v sitten se saatto olla vielä joillekin hävettävää ja nolottavaa, mut ei tänäpäivänä pitäis. Palataan ajatuksiin että nainen on likanen kuukautisten aikaan.
Eli pitäisi valuttaa verta ympäri katuja, miesten tulisi palvella naisiaan ostamalla heille kassikaupalla suojia (tietysti omilla rahoillaan) ja totta kai pitää menkkapinssejä, kun ei niitä pidä hävetä !!111 On tää ihmeellinen maailma...
Kyllä voi ottaa koville. Lapsellista.
Jos ei innostu tämmösestä nykyaikana, niin on heti lapsellinen ja konservatiivinen? Ehkä kaikki nyt vaan ei halua tehdä menkoista suurta numeroa, vaan pitää ne ihan omana tietonaan.
Innostu mistä? Täällä on tuomittu tasan kaksi asiaa. Se, että Nyman twiittasi vaimonsa kuukautisiin liittyvästä asiasta, koska se on henkilökohtainen asia ja se, että on lapsellista olla ostamatta lastensa äidille suojia jos hän niitä tarvitsee.
Luitko ketjua ollenkaan?Twiittaminen oli lapsellista, mutta ihan yhtä lapsellista on kiukutella siitä, kun ukko ei ostele suojia naiselleen. Vaimo on hyvä ja kävelee itse kauppaan ostamaan suojansa kuten minäkin teen. Täällähän on suunnilleen nostettu jalustalle niitä miehiä, jotka raahaa kasseittain suojia tyttärilleen ja vaimoilleen ja kehuttu heidät maasta taivaisiin. Itse olisin kuollut häpeästä enkä ymmärrä tätä nykyajan menkkavillitystä. Ja että mies ei ole muka mies jos ei suojia ostele.
Kysyn edelleen, että miksi mies ei voi ostaa kuukautissuojia vaimolleen? Miksi kuukautisia pitää hävetä, kun puolella maailman ihmisistä on ne?
Ihan aidosti kiinnostaisi tietää.
Äläkä ala jauhamaan rottien heittelystä ja naamaan leimaamisesta, koska normaalit naiset eivät niin tee.Siksi, koska se on naisen oma, henkilökohtainen asia eikä mies niitä tuotteita käytä. Miksi pitäisi ostaa jotain, jota itse ei käytä? Mikä estää naista kävelemästä ITSE kauppaan ja ostamaan omilla rahoillaan suojansa? Mäkin joudun niin tekemään pienillä rahoillani enkä vingu siitä, kun ei ole miestä palvelemassa mua. Ja näille on kauhistus, kun mies ei ostele jotain, mitä ei itse tarvitse ja joka on naisen henkilökohtainen, intiimiasia. Se ei kuulu muille kuin naiselle itselleen.
Hetkinen... Emme elä enää keskiajalla. Nainen ei ole saastainen olento kuukautisten tai synnytyksen takia.
Kyse on tuotteesta jota myydään ihan tavallisessa marketissa kuten perunoita ja pyykinpesuainetta. Jos joku perheestä menee sinne kauppaan, totta kai se ostaa kaiken mitä tarvitaan jokaiselle perheenjäsenelle tasapuolisesti.
Ja jos naisella alkaa menkat yllättäen tai ovat poikkeuksellisen runsaita, sitten voi olla että suojat ovat loppuneet yön aikana. Ilman ei nainen sinne kauppaan edes voi lähteä. Miten ihmeessä joku tolvana ei tätä tajua?
Naurattaa muuten että tästä valittanut on Peter Nyman --- eikös hän ollut ohjelmassa nimeltä Uutisvuoto! :) Ei näytä vuodoista ymmärtävän mitään...
Miksei nainen itse varaudu niihin, kun se on hyvin tiedossa, että ne menkat tulee joka kuukausi? Minulla on AINA yli tarpeen suojia enkä ikinä pyydä miestä niitä tuomaan.
Jaaha. tolvana ilmoittautuu, niinkö? Luitko edes sen viestin, jota kommentoit? Etkö ymmärtänyt sitä?
Okei, selitetään nyt kuin päiväkotilapselle itsestään selvät asiat.
Naisen keho ei toimi kuin kone. Kuukautiset eivät aina ala silloin kuin olettaisi. Vuodon määrä ei ole aina sama.
Harvalla on kotona tilaa siihen että varaisi vaikkapa vuoden tarpeet valmiiksi. Vaikka olisikin suuret varastot, kuukautissuojat ovat päivittäistuotteita, joita kuluu. Joskus se isokin varasto loppuu ja on ostettava lisää. Lisäksi jotkut naiset kärsivät niin kovista kuukautiskivuista, krampeista, runsaista vuodoista ja muista vaivoista, että voi olla mahdoton päästä kauppaan.Oliko vielä muita tyhmiä kysymyksiä?
Jos nainen tietää, menkat alkavat suunnilleen kuun puolivälissä, naisen tehtävä on varautua niihin jo kuun alussa ja seuraaviin menkkoihin kuun lopussa. Jos kerran niitä siteitä käyttää niin paljon, kaappiin tulee lisää tilaa ja kuun lopussa voi ostaa taas niitä lisää käytettyjen tilalle. Minullakin on kovat kivut, mutta harvalla kai ne kivut kestää 31 päivää, joten eiköhän sinne mahdu joku päivä, milloin voi käydä ostamassa suojansa itse. Jos ei, suosittelen lääkäriä.
Juuri sen varautumisen vuoksi ne siteet merkataan siihen kauppalistaan, jotta niitä olisi kun menkat alkaa! Miksi ihmeessä niitä ei voi ostaa samalla kun ostaa tomaatteja ja astianpesuainetta ja viikon ruokatarvikkeet? Meillä kun käydään harvoin kaupassa niin pitäisikö minun lähteä erikseen hakemaan niitä siteitä jos mies käy hakemassa viikon ostokset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks toi nyt ole ihan mennyttä aikaa edes ajatella kuukautisista yhtään mitään ihmeellistä. 10-20v sitten se saatto olla vielä joillekin hävettävää ja nolottavaa, mut ei tänäpäivänä pitäis. Palataan ajatuksiin että nainen on likanen kuukautisten aikaan.
Eli pitäisi valuttaa verta ympäri katuja, miesten tulisi palvella naisiaan ostamalla heille kassikaupalla suojia (tietysti omilla rahoillaan) ja totta kai pitää menkkapinssejä, kun ei niitä pidä hävetä !!111 On tää ihmeellinen maailma...
Jos ei innostu tämmösestä nykyaikana, niin on heti lapsellinen ja konservatiivinen? Ehkä kaikki nyt vaan ei halua tehdä menkoista suurta numeroa, vaan pitää ne ihan omana tietonaan.
Innostu mistä? Täällä on tuomittu tasan kaksi asiaa. Se, että Nyman twiittasi vaimonsa kuukautisiin liittyvästä asiasta, koska se on henkilökohtainen asia ja se, että on lapsellista olla ostamatta lastensa äidille suojia jos hän niitä tarvitsee.
Luitko ketjua ollenkaan?Twiittaminen oli lapsellista, mutta ihan yhtä lapsellista on kiukutella siitä, kun ukko ei ostele suojia naiselleen. Vaimo on hyvä ja kävelee itse kauppaan ostamaan suojansa kuten minäkin teen. Täällähän on suunnilleen nostettu jalustalle niitä miehiä, jotka raahaa kasseittain suojia tyttärilleen ja vaimoilleen ja kehuttu heidät maasta taivaisiin. Itse olisin kuollut häpeästä enkä ymmärrä tätä nykyajan menkkavillitystä. Ja että mies ei ole muka mies jos ei suojia ostele.
Kysyn edelleen, että miksi mies ei voi ostaa kuukautissuojia vaimolleen? Miksi kuukautisia pitää hävetä, kun puolella maailman ihmisistä on ne?
Äläkä ala jauhamaan rottien heittelystä ja naamaan leimaamisesta, koska normaalit naiset eivät niin tee.Siksi, koska se on naisen oma, henkilökohtainen asia eikä mies niitä tuotteita käytä. Miksi pitäisi ostaa jotain, jota itse ei käytä? Mikä estää naista kävelemästä ITSE kauppaan ja ostamaan omilla rahoillaan suojansa? Mäkin joudun niin tekemään pienillä rahoillani enkä vingu siitä, kun ei ole miestä palvelemassa mua. Ja näille on kauhistus, kun mies ei ostele jotain, mitä ei itse tarvitse ja joka on naisen henkilökohtainen, intiimiasia. Se ei kuulu muille kuin naiselle itselleen.
No aika paljon naiset ostavat tavaraa, mitä eivät itse käytä. Dödö, miesten suihkusaippua jotkut elintarvikkeet, joista vain mies pitää perheessä. Kyllä minä ostan miehelle olutta, vaikka en sitä itse juo. Samoin dödön ja paljon muutakin.
Mutta kuukautissuojat tulevat alapäätä vasten. Kuka haluaa että muut kaupassa olijat ajattelee, että kohta tuo esine on alapäätä vasten ja liikkuu sitä vasten. Seksuaaliset ostokset olkoot naisen oma häpeä, miestä niihin ei pidä sotkea.
Kalevauvan pitäis kyllä tehdä biisi tästä nimeltä "Seksuaaliset ostokset".
Sinä ilmeisesti olet itse joku pervo, joka miettii kaupassa, miten muiden seksuaaliset ostokset liikkuvat alapäitä vasten.Mitäs sinä mietit kun näet alwayssidepaketin, naisen genitaaleja vai täytekakkua?
eri (nainen)
Mietin korkeintaan "ai kappas, Always-paketti". En kyllä mieti muiden alapäitä. Hieman häiriintynyttä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä herrantähden Peterin pitäisi kantaa kaupasta vaimolleen kuukautissuojia.
Samaa mietin itsekin sekä sitä minkälaiset naiset pyytävät miestä ostamaan naisten tarvikkeita. Miksi naiset eivät voi hoitaa ostostaan itse?
No annapa esimerkin. Meillä käydään kaupassa kerran viikossa, oli korona tai ei. Kaupassa käy se joka parhaiten ehtii. Keittiössä on kauppalista, jota kaikki perheenjäsenet täydentävät viikon mittaan kuten: oivariini, vehnäjauho, tiskiharja, kuukautissuoja, rucola-salaatti....jne
Olisi naurettavaa, että minun pitäisi ajaa 42 km kauppaan suojien takia, silloin kun mies käy kaupassa.
Varastoa suojissa on, mutta kyllä nekin aina välillä ovat vähissä.En antaisi miehen koskaan ostaa ja hoidan asiani itse oli kauppa kuinka kaukana tai lähellä tahansa. En puhu menkoista mieheni enkä muidenkaan kanssa, pidän asian täysin itselläni ja hyvä näin.
Onko teillä lapsia? Ettekö puhuneet menkoista edes kun yrititte lasta?
Ekan tviitin väittäminen provoksi on 100% valhe, jengi aina ns. polkee takaperin kun jää kiinni jonkin tyhmän asian sanomisesta.
Jos Petteri ei halua ostella rättejä vaimolleen, niin seurustelisi perkele oman ikäisensä naisen kanssa.
Miksi aina miehen kohdalla olette miehen puolella? Tehän aina sanotte miten naisen on pakko tyydyttää miehen tarpeet. Nyt on kyse naisen biologiasta, mutta mies ei voi tehdä mitään? Oletteko vähän typeriä? Miksi itse vaihdatte nimenne ihmisen eteen, joka ei voi ostaa siteitä kaupasta? Miksi mies saa vaatia naista vaihtamaan nimen VAIKKA EI ITSE SITÄ OLE VALMIS TEKEMÄÄN? Miksi ette koskaan moiti miehiä vaatimuksista, vaan olette kanat naisen kimpussa?
Miksi Peterillä ei ole yhdistelmänimeä? Miksi hän on halunnut sen naiselle? Miksi puututte yksityiseen? Nainen saa tasan vaatia mieheltä asioita. EI se niin voi mennä että alistuminen ja nimenvaihto on vapautta, mutta nainen ei saisi vaatia mieheltä palveluksia.
Miehen luonto ja pakottaminen on aina ihanaa, naisen pienenkin vaatimus tai pyyntö on liikaa ja heti on akkalauma kertomassa mitä pitää tehdä. Jos mies ei osta siteitä, joku muu ostaa. Turha itkeä kun miehet jää yksin, kun mitään ei tehdä.
Jos itse pistät puolisosi vaihtamaan nimeä yksipuolisesti, saat tasan luvan miellyttää ja ostaa mitä tämä haluaa.
Tämä ketju on ilmiannettu ja suljetaan. Seuraavaksi yhteys viranomaisiin. En ole Sofia, Martina tai Stefan. Ketjussa on nyt liian monia kommentteja, jotka täyttävät kunnianloukkauksen kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän olen pystynyt ostamaan miehelleni peräpukamavoidetta ja kondomeita omilla rahoillani, vaikka toinen on "ällöpeppuvaivaan" ja toiseen mies ruiskauttaa limaiset nesteensä.
Onko naiseuteni nyt riistetty?
On todellakin.
En muutenkaan ymmärrå että miten esim apteekissa voidaan myydä kondomeja. Apteekki on siveellinen paikka jossa ostetaan esim känsäsalvaa. Sitten koukussa roikkuu paketti jossa on kondomi eli siis väline jonne mies laittaa pippelin. Vähänkö noloa ja siiveetöntä ja että se pitää laittaa siksi että pippelistä valuu jotain. Siinä on kyllä tullut iso valuvika.
Tämä ketju on ilmiannettu ja suljetaan. Seuraavaksi yhteys viranomaisiin. En ole Sofia, Martina tai Stefan. Ketjussa on nyt liian monia kommentteja, jotka täyttävät kunnianloukkauksen kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika paljon naiset ostavat tavaraa, mitä eivät itse käytä. Dödö, miesten suihkusaippua jotkut elintarvikkeet, joista vain mies pitää perheessä. Kyllä minä ostan miehelle olutta, vaikka en sitä itse juo. Samoin dödön ja paljon muutakin.
Mutta kuukautissuojat tulevat alapäätä vasten. Kuka haluaa että muut kaupassa olijat ajattelee, että kohta tuo esine on alapäätä vasten ja liikkuu sitä vasten. Seksuaaliset ostokset olkoot naisen oma häpeä, miestä niihin ei pidä sotkea.
Kalevauvan pitäis kyllä tehdä biisi tästä nimeltä "Seksuaaliset ostokset".
Sinä ilmeisesti olet itse joku pervo, joka miettii kaupassa, miten muiden seksuaaliset ostokset liikkuvat alapäitä vasten.Mitäs sinä mietit kun näet alwayssidepaketin, naisen genitaaleja vai täytekakkua?
eri (nainen)
Kun näet wc-paperipaketin, mietit pyllyjä? Kun joku ostaa rintsikat, mietit tissejä? Alushousuostokset vie aatoksesi muiden värkkeihin?
Peterille tiedoksi: ongelma on pian ohi. Menopaussi alkaa km. 51-vuotiaana.
Rouvansa ihan itse just Ig:ssä kertoi, että täyttää 50 vee. Eli luonto hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen... Emme elä enää keskiajalla. Nainen ei ole saastainen olento kuukautisten tai synnytyksen takia.
Kyse on tuotteesta jota myydään ihan tavallisessa marketissa kuten perunoita ja pyykinpesuainetta. Jos joku perheestä menee sinne kauppaan, totta kai se ostaa kaiken mitä tarvitaan jokaiselle perheenjäsenelle tasapuolisesti.
Ja jos naisella alkaa menkat yllättäen tai ovat poikkeuksellisen runsaita, sitten voi olla että suojat ovat loppuneet yön aikana. Ilman ei nainen sinne kauppaan edes voi lähteä. Miten ihmeessä joku tolvana ei tätä tajua?
Naurattaa muuten että tästä valittanut on Peter Nyman --- eikös hän ollut ohjelmassa nimeltä Uutisvuoto! :) Ei näytä vuodoista ymmärtävän mitään...
Miksei nainen itse varaudu niihin, kun se on hyvin tiedossa, että ne menkat tulee joka kuukausi? Minulla on AINA yli tarpeen suojia enkä ikinä pyydä miestä niitä tuomaan.
Peesi tälle. Mieheni sanoja lainaten viisas nainen järjestää asiansa hyvin ja hankkii naistentarvikkeet ajoissa ja varmistaa niiden riittävyyden. Ei ongelmaa. En edelleenkään ymmärrä mikä ongelma tässä on.
No eihän tässä olekaan ongelmaa, paitsi teillä joillain naisilla! Maailma on täynnä aviomiehiä, jotka eivät ole tajunneet, että siteiden ostaminen vaimolle on joku ongelma. Suurin osa ihmisistä ei mystifioi asioita. Menkat on menkat ja ne on vaimolla kerran kuussa paitsi silloin kun on raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä herrantähden Peterin pitäisi kantaa kaupasta vaimolleen kuukautissuojia.
Samaa mietin itsekin sekä sitä minkälaiset naiset pyytävät miestä ostamaan naisten tarvikkeita. Miksi naiset eivät voi hoitaa ostostaan itse?
No annapa esimerkin. Meillä käydään kaupassa kerran viikossa, oli korona tai ei. Kaupassa käy se joka parhaiten ehtii. Keittiössä on kauppalista, jota kaikki perheenjäsenet täydentävät viikon mittaan kuten: oivariini, vehnäjauho, tiskiharja, kuukautissuoja, rucola-salaatti....jne
Olisi naurettavaa, että minun pitäisi ajaa 42 km kauppaan suojien takia, silloin kun mies käy kaupassa.
Varastoa suojissa on, mutta kyllä nekin aina välillä ovat vähissä.En antaisi miehen koskaan ostaa ja hoidan asiani itse oli kauppa kuinka kaukana tai lähellä tahansa. En puhu menkoista mieheni enkä muidenkaan kanssa, pidän asian täysin itselläni ja hyvä näin.
Ei ole emmekä yritä lasta. Katsos kun kaikkien ihmisten elämä ei pyöri seksissä.
Naiset on ihan riivattuina kun joku nainen pyytää miestään ostamaan kaupasta itselleen jotain! SIis onhan nainen kamala noita jos kehtaa pyytää päivittäistuotteen! Miehet saa vaatia naista vaihtamaa nimeä, se saa akat kiljumaan vapautta. Miksi ette kehu Peterin vapautta alistua naisen tahtoon? Miksi ette painosta miehiä tekemään mitä nainen haluaa? Miksi miehellä ei ole mitään velvollisuutta miellyttää?
Kai pidätte miehen seksihaluja miehen omana asiana, johon naisen ei tarvitse puuttua? Tehän itse kiljutte miten naisen kuuluu ymmärtää ja tyydyttää miehen tarpeita, mutta mies ei voi nähdä tällaista vaivaa? Ihan pelkkiä panojahan te olette, jos ette saa nimenvaihdon jälkeen miehiä ostamaan kaupasta teille hygieniatuotteita.
Miksi nainen voi ostaa miehelle pornolehden, mutta mies ei voi ostaa siteitä? Miksi aina miehen kohdalla tekopyhästi pillitetään miten kaikki on luonnollista ja miehen luonto on ihanaa? Mikä siteiden ostossa voi olla niin vaikeaa? Te teette tätä tasan naisvihan takia, nainen ei saisi suhteessa vaatia mitään.
Miehet itse vaatii naisen joka työntää vain poikia ja vaihtaa nimensä :D. Nyt joku roti akat, te moititte naisia kun hän haluaa MIEHEN KÄYVÄN KAUPASSA. Miksi ette kyseenalaista miesten vaatimuksia? Miksi mies ei voi hoitaa omaa spermaansa? Miksi mies ei itse vaihda nimeään? Moittikaa joskus suhteess MIEHIÄ!
Rouvansa on muutamassa vuodessa postmenopausaalinen. Eli ongelma ohi.
Mutta miksi ihmeessä ikää ja menstruaatiota julkisuudessa käsiteltäväksi tarjoavat???
Modelle tiedoksi: itse twiittaili toistetusti. Ja rouvansa myös itse instagramissa ikäasioita pohtii. Eli itse tuovat nämä asiat keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole emmekä yritä lasta. Katsos kun kaikkien ihmisten elämä ei pyöri seksissä.
Kuukautiset ei liity seksiin. Miksi ihmeessä siteet pitäisi salata? Pitääkö tomaatit salata, nekin on punaisia? Te vain kiihdytätte sitä asiaa, että menkkoja pitää hävetä ja että miehen ei tarvitse tyydyttää naisen luontoa. Aina kaikki naisessa pitää piilottaa ja peittää, mies saa lennättää spermaa niin että kaikki terapeutit on käskemässä naisia tyydyttämään ja miellyttämään.
MISSÄ MIEHEN VELVOLLISUUS MIELLYTTÄÄ NAISTA JOKA KANTAA IDIOOTTIA YHDISTELMÄÄ HÄNEN VALTANSA TAKIA? Miksi nainen ei halua peittää orjuutta tai seksikumppaniaan? Miksi nainen kantaa hautakiveen asti seksikumppanin nimeä, mutta mies ei voi katnaa naisensa kuukautisia ja kehua miten miellyttää naistaan?
Miksi te ette vaadi miehiltä? :D Miksi naiset huutaa miten suostuu seksiin ja huudattaa kaikille naisille seksielämää, mutta mieheltä ei onnistu kauppareissu naisen edun eteen? HÄH?
Vierailija kirjoitti:
Menepä oikeaan ketjuun riehumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peesi tälle. Mieheni sanoja lainaten viisas nainen järjestää asiansa hyvin ja hankkii naistentarvikkeet ajoissa ja varmistaa niiden riittävyyden. Ei ongelmaa. En edelleenkään ymmärrä mikä ongelma tässä on.
Taidat olla itse mies, mutta väännetään nyt rautalangasta. Kyllä minäkin ostan siteeni itse, ja yleensä pidän kaapissa tarpeeksi siteitä tai tamponeita niin että on ainakin menkkojen ekoiksi päiviksi riittävästi. Mutta joskus voi käydä niinkin, että esimerkiksi sairastuu, tai tällä hetkellä joutuu vaikka koronakaranteeniin, ja menkat alkavat pari päivää etuajassa tai ovat tosi runsaat, ja siteitä tai tamponeita ei olekaan tarpeeksi. Ja jos nyt sattuu tällainen tilanne, etten ehtinyt itse täyttää varastoja ajoissa ja olen vaikka karanteenissa tai kuumeessa, ja mies on juuri menossa kauppaan, totta hitossa pyydän häntä ostamaan mulle siteitä enkä lähde kipeänä/kivuissani/karanteenista kauppaan sitä yhtä sidepakettia ostamaan. Ja jos näin kävisi, toivoisin että mies 1) ei olisi kakara, vaan ostaisi sen sidepaketin, ja 2) ei kirjoittaisi asiasta twitteriin koko maailman luettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä nää teidän noitavainot on miljoona kertaa tuomittavampaa ku se, et jonkun vaimo joutuu ihan itse ostamaan siteensä! Kuten joku täällä sanoi, kukaan ei pitäis minään naiseuden mittana sitä, ettei nainen ostais miehelle jotain henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvää. Se olis niin absurdi ajatuskin et huhhuh.
Voiko tämä olla enää tottakaan? Hävettää olla nainen. Lopettakaa tämä someuhriutuminen ja turhasta uliseminen.
Et ole lukenut ketjua. Eikö mies voi perheen ruokaostoksilla ostaa siteitä jos ne on listassa?
Olet naurettava ja häpeäksi omalle sukupuolellesi.