Normivartaloisen/painoisen naisen mitat?
Olen laihduttanut ja minulla on suuria vaikeuksia käsittää minkä kokoinen olen oikeasti. Työkaverit päivittelevät että olen nykyään niin pieni, no ehkä entiseen verrattuna joo. Itse en näe hirveästi eroa entiseen talipallo-olemukseen. Jos olet tällainen ns normaalivartaloinen, mikä on esim rinnanympärysmittasi? Rintojen alta mitattuna siis? Lantiomitta?
Kommentit (152)
Mittoja:
mitta rinnan alta:68cm=liivikokona 65cm
lantio leveimmästä kohdasta: 87cm
vyötärö kapeimmasta kohtaa 58cm
reidenympärys leveimmästä kohtaa: 49cm
vartalon pituus:158cm
Omasta mielestä reidet on aina jokseenkin tukevat verrattuna muuhun vartaloon...paljonko teillä muilla n. +/-160 senttisillä on reidenmitta?
En tiedä mikä on normaali, ite oon mielestäni pulska:
Rinta 105
Vyötärö 55
Lantio 104
158/43kg
Olen normaalipainoinen ja olen 50kg/166cm. Rintaliivien koko 32/34B. Tosi pienesti tiimalasi vartalo, ei siis sellaisia järjettömiä lovia sivuilla, mutta kuitenkin. Senttimetri mittoja en tiedä kun ei ole mittanauhaa. Vaatekoko on xxs-s / 32-34 riippuen aina tietysti myös vaatteesta.
sanoisin ap että älä välitä muiden kommenteista. Jos olet itse tyytyväinen ulkonäköösi niin se on kaikkein tärkeintä.
99% muijista on läskejä. Pulla ja namut on niin makeita ja ihguja. Mua se ei haittaa kunhan on tiukka peli ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus miinus 115
Älä naurata. 166 cm ja 51 kiloisena olisin anorektisen näköinen luukasa. Jo 58 kiloisena kylkiluuni törröttävät rumasti. 60 kg on sopiva paino minulle ja näytän sopusuhtaiselta.
Miten ihmeessä täällä palstailee niin paljon naisia, jotka hoikkina kertovat olevansa anorektisia? Kylkiluiden näkymisessä ei ole mitään vikaa. Vartalonmalleja on toki yhtä paljon kuin ihmisiä, mutta tässä taitaa enemminkin olla kyseessä vääristynyt kehonkuva ja mukavuudenhalu.
Olen kanssasi saman pituinen ja enkä ikinä ole painanut enempää kuin 53kg. Kun vaaka näytti 48 niin silloin olin hoikka, anorektinen en vielä silloinkaan. Näytän nyt erittäin normaalilta enkä voisi kuvitellakaan että 7kg painavampana näyttäisin sopusuhtaiselta.No etköhän näyttäisi ihan sopusuhtaiselta myös 7kg painavampana🙄 Vai mitä luulet että vartalollesi tapahtuu?
En ole kyseinen kirjoittaja, mutta on todella ratkaisevaa, mihin ne kilot kertyy. Itse edustan sitä mallia, jossa ylimääräistä tulee eniten vyötärölle. 7 kilolla on VALTAVA merkitys. Jos läskiä tulisi tasaisemmin, ehkä enemmän takapuoli-/reisipainotteisesti, silloin varmaan 7 kiloa ei vaikuttaisi niin paljon. Mutta omenavartaloisella on toisin.
Totta, oot varmaan kauhee ihminen läskiesi lisäksi. Se heijastuu kirjoitustavastasi ja kirjoitusvirheistä. Minkäpä sitä taustalleen mahtaa...
Missy XS kirjoitti:
Totta, oot varmaan kauhee ihminen läskiesi lisäksi. Se heijastuu kirjoitustavastasi ja kirjoitusvirheistä. Minkäpä sitä taustalleen mahtaa...
Oho, jollakin kalahti nyt joku hassusti. Mikä sinua tässä ketjussa loukkaa?
Oho, nyt tuli sensori väliin, mikä paska palsta tää on kun ei saa mielipidettään ilmaista?
kertokaa myös kuinka paljon urheilette,se kertoo paljon .
Unohtakaa ne askelmittarien töpöttelyt.
Oon 166cm ja 48kg. Rinnat 80D. Miehet kehuneet kroppaani täydelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon 166cm ja 48kg. Rinnat 80D. Miehet kehuneet kroppaani täydelliseksi.
Miten ihmeessä noin hoikalla on noin isoympäryksiset liivit😳 vai oletko isorintainen ja käytät jotain tosi kaukaista rinnakkaiskokoa?
Mulla on pimppi ja miehet polkee kun pappatunturia eli hyvin menee...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 157/78kg.
Mä olen normaalipainoinen
Olet merkittävästi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus miinus 115
Älä naurata. 166 cm ja 51 kiloisena olisin anorektisen näköinen luukasa. Jo 58 kiloisena kylkiluuni törröttävät rumasti. 60 kg on sopiva paino minulle ja näytän sopusuhtaiselta.
Miten ihmeessä täällä palstailee niin paljon naisia, jotka hoikkina kertovat olevansa anorektisia? Kylkiluiden näkymisessä ei ole mitään vikaa. Vartalonmalleja on toki yhtä paljon kuin ihmisiä, mutta tässä taitaa enemminkin olla kyseessä vääristynyt kehonkuva ja mukavuudenhalu.
Olen kanssasi saman pituinen ja enkä ikinä ole painanut enempää kuin 53kg. Kun vaaka näytti 48 niin silloin olin hoikka, anorektinen en vielä silloinkaan. Näytän nyt erittäin normaalilta enkä voisi kuvitellakaan että 7kg painavampana näyttäisin sopusuhtaiselta.No etköhän näyttäisi ihan sopusuhtaiselta myös 7kg painavampana🙄 Vai mitä luulet että vartalollesi tapahtuu?
En ole kyseinen kirjoittaja, mutta on todella ratkaisevaa, mihin ne kilot kertyy. Itse edustan sitä mallia, jossa ylimääräistä tulee eniten vyötärölle. 7 kilolla on VALTAVA merkitys. Jos läskiä tulisi tasaisemmin, ehkä enemmän takapuoli-/reisipainotteisesti, silloin varmaan 7 kiloa ei vaikuttaisi niin paljon. Mutta omenavartaloisella on toisin.
Mulle tulee takapuoleen, lantiolle ja reisiin ja voin kertoa, että kyllä sekin näkyy ja tuntuu! Kyllä parikin kiloa saa aikaan sen, että on työlästä kiskoa farkkuja jalkaan...
voin tulla kiskomaan sun jeansit alas millo vaan!
Riippuu pituudesta, mutta sanotaan että 160 cm 50-70 on täysin normaalin rajoissa.
Olen 163cm/64kg. Painoni osalta olen mielestäni pullukka, mutta mittani ovat 95-66-98 ja kaikki läski kertyy takapuoleen sekä rintoihin. Treenaan tunnin joka päivä. Olen täsmälleen samanmuotoinen, mutta pienemmillä rinnoilla ja pyllyllä kun painoni on 50-60kg. Oli tarkoitus laihduttaa, mutta mieheni pitää minusta tällaisena ja näytän kyllä ihan hyvältä omastakin mielestäni (ehkä turhan uhkealta). Kannattaa arvostaa itseään sellaisena kuin on.
No etköhän näyttäisi ihan sopusuhtaiselta myös 7kg painavampana🙄 Vai mitä luulet että vartalollesi tapahtuu?