Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normivartaloisen/painoisen naisen mitat?

Vierailija
30.04.2020 |

Olen laihduttanut ja minulla on suuria vaikeuksia käsittää minkä kokoinen olen oikeasti. Työkaverit päivittelevät että olen nykyään niin pieni, no ehkä entiseen verrattuna joo. Itse en näe hirveästi eroa entiseen talipallo-olemukseen. Jos olet tällainen ns normaalivartaloinen, mikä on esim rinnanympärysmittasi? Rintojen alta mitattuna siis? Lantiomitta?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ylipainoinen on normaalivartaloinen. Eli vyötärö noin metrin tai yli, persaus saman paksuinen kuin vyötärö tai suurempi, selässä isommat tissit kuin etupuolella.

Vierailija
142/152 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea löytää vaatteita tiimalasina :(

165cm/63kg ja mitat rintojen päältä 94cm, rintojen alta 72cm, vyötärö 68cm, lantio 98cm.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 52 vuotta 175 cm/68 kg.  Anopin mielestä viimeiset 26 vuotta läski.

Vierailija
144/152 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 36 v, 52 kg. Mitat rinnan alta 78 cm, vyötärö 72 cm ja lantio 95 cm.

Vierailija
145/152 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää että jotkut naiset painaa 80 kg ja pitävät sitä normaalina. Hormonihäiriö tai jotain?

Itse olen raskauden jäljiltä mitoissa 173 cm/68 kg ja tässä pudottelen nyt painoa parhaimmillaan. Tarkoitus painaa saman verran mitä ennen raskautta eli 58 kg eli kun olin aivan sopusuhtainen. Lyhyetkin naiset nykyään painaa saman verran mitä monet miehet.....

Vierailija
146/152 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm 57kg. 89-67-90.

Vierailija
147/152 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää että jotkut naiset painaa 80 kg ja pitävät sitä normaalina. Hormonihäiriö tai jotain?

Itse olen raskauden jäljiltä mitoissa 173 cm/68 kg ja tässä pudottelen nyt painoa parhaimmillaan. Tarkoitus painaa saman verran mitä ennen raskautta eli 58 kg eli kun olin aivan sopusuhtainen. Lyhyetkin naiset nykyään painaa saman verran mitä monet miehet.....

Aikuinen saa painaa aikuisen verran. 58kg on sinun pituuteesi liian vähän. Olet silloin vain luuta ja nahkaa. Miehesi ei ilmeisesti tykkää rinnoista?

Vierailija
148/152 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella todella moni käyttää väärän kokoisia rintaliivejä.

Mulla on tosi korkea rintakehä ja mitta rinnan alta 85cm vaikka olen normaalipainoinen. Liivikoko 85B. Olen joskus kokeillut 80C mutta ei istu ollenkaan päälle. Puristaa selkäpuolelle nahan kurttuun (selkäläskin näköistä vaikkei sitä olekaan) ja jää ihan hirveät painaumat. Ahdistaa. Kupitkaan ei istu.

Joten mulla senttikoko vastaa täysin todellista mittaa

Vierailija
149/152 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm/55kg, olen mielestäni laihaläski. Kaikki housut pitää vetää melkosella voimalla ylös lantion kohdasta ku jää kiinni -_-

Vierailija
150/152 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 164cm

Paino 73kg

Tavoitepaino 63kg

Ikä 44

Rinnanympärys 99cm

Rintaliivit kokoa 75C tai 80D

Lantio 97cm

Vyötärö 88cm

Kaikki ylimääräinen on kertynyt vatsaan. Kun olen tavoitepainossani niin leikkautan vatsanahkani ja rintani. Selässä ei ole erityisiä rasvakertymiä. Takapuoli ja jalat ns. normaalit. Malliltani olen todella tasapaksu, vaatteiden yläosa jopa kaksi kokoa isompi kuin alaosa.

Vierailija
151/152 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen saa painaa aikuisen verran. 58kg on sinun pituuteesi liian vähän. Olet silloin vain luuta ja nahkaa. Miehesi ei ilmeisesti tykkää rinnoista?

Rinnat minulta löytyy, ihan hyvänkokoiset :) En ole pelkkää luuta ja nahkaa vaan naisellinen nainen. Sinulla taas ilmeisesti harmittaa omat läskit ja ylipaino, oletko koittanut syödä vähemmän ja liikkua enemmän? En edes taida kysyä painoasi.....

Vierailija
152/152 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 56v, 95-75-95, 160cm, 57kg, rinnan alta 80cm. Olen puolessa vuodessa tiputtanut painoa 7kg ja vyötäröltä lähti 7cm, joten rasvaa kai suurin osa. En pane pahakseni, jos vielä lähtee, varsinkin vatsasta, mutta toivon varsinkin kiinteytymistä. Lenkkeilen ja käyn kuntosalilla. Mahdun jälleen kaikkiin vaatteisiini, ja verenpaineet ok. Jälkimmäinen on aika tärkeä juttu tässä iässä.