Normivartaloisen/painoisen naisen mitat?
Olen laihduttanut ja minulla on suuria vaikeuksia käsittää minkä kokoinen olen oikeasti. Työkaverit päivittelevät että olen nykyään niin pieni, no ehkä entiseen verrattuna joo. Itse en näe hirveästi eroa entiseen talipallo-olemukseen. Jos olet tällainen ns normaalivartaloinen, mikä on esim rinnanympärysmittasi? Rintojen alta mitattuna siis? Lantiomitta?
Kommentit (152)
Samaistun tuohon lähipiirin kauhisteluun laihtumisesta. En vaan ymmärrä?? Iteltä lähtenyt reilu viisi kiloa vuoden aikana, nykyään 168/54kg ja ollaan kuulemma niiiin laihoja, huolestutaan syömisistä ym... kyllä mulla on vielä varaa pudottaa ilman huolta poiskuihtumisesta, vai onko nää sokeita tälle ylimääräiselle pläskille mun reisissä ja käsivarsissa?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 157/78kg.
Mä olen normaalipainoinen
P**kanmarjat. Mie oon 168cm ja sama paino. Mulla on kiitettävästi lihastaki mut nii läskiäki ja oon lievästi ylipainonen. Kannattaa nyt tulla alas sieltä pilvilinnasta
Mulla 72 rintojen alta, vy 73, lantio 94. Olen normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Samaistun tuohon lähipiirin kauhisteluun laihtumisesta. En vaan ymmärrä?? Iteltä lähtenyt reilu viisi kiloa vuoden aikana, nykyään 168/54kg ja ollaan kuulemma niiiin laihoja, huolestutaan syömisistä ym... kyllä mulla on vielä varaa pudottaa ilman huolta poiskuihtumisesta, vai onko nää sokeita tälle ylimääräiselle pläskille mun reisissä ja käsivarsissa?
Ei, vaan kukaan muu ei saa laihtua kun eivät he itsekään.
T. Saman kokenut
Vierailija kirjoitti:
Rinta 96
Vyötärö 62
Lantio 92
96 rintojen alta? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tosi monen miehen mielestä "täydellinen nainen" olen 166cm/70kg, tiimalasi. Rinnat 80C ja pitkät vaaleat hiukset.
Oikein tosi monen mielestä varmasti. Olen itse tasan saman pituinen, mutta 10 kiloa hoikempi. Ja myöskin tiimalasi. Rinnat 70E.
Joten mun näkökulmastani olet aika pulska, mutta pääasia, että itse olet tyytyväinen.Oon urheilullinen, mulla on isot rinnat ja iso pyöreä pylly. Samalla pituudella näytin parhaalta tuossa painossa. Kun paino oli 68kg rinnat pieneni, eli rasva lähti rinnoista.
80C on mailien päässä isoista rinnoista. Ohis.
Siis on kyllä oikeasti olemassa ihmisiä, jotka kommentoivat toisten painoa negatiivissävytteisesti oli se paino mitä vaan. Mulla on pituus 161 cm ja paino vaihdellut välillä 52-68 kg eli missään vaiheessa en ole ollut sairaalloisesti mitään. Silti vuosien ajan olen kuullut ties minkälaista päänaukomista painostani, milloin on kuulemma ihan hirveä vatsa ja milloin sitten taas olen liian laiha. Joillain ei vain ole käytöstapoja nimeksikään ja pakko päästä kommentoimaan toisten painoja. Nykyään käskisin vaan ihan suoraan pitää suunsa kiinni. Lääkärin mukaan mun terveydentilassani ei ole mitään moittimista ja jos mun vatsan ulkonäkö ei miellytä jotain satunnaista huonotapaista idioottia, niin se ei ole mun ongelmani.
Tiivistettynä: Anna mammojen valittaa mitä valittavat. Siinä tuskin on mitään oikeaa pointtia olemassakaan, jos olet terveydellisestä näkökulmasta hyvässä painossa. Paras tapa reagoida on joko antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tai sitten sanoa ihan suoraan, että ei ole teidän asianne.
Tapailemani mies yritti saada minua laihikselle. Olen 175 cm ja 67 kg. Mielestäni kroppaani on ihan ok. Mittani: 95, 75, 95. Voisin kyllä laihduttaa 7 kg. Mutta en yhdenkään miehen piikittelystä. Lopetin tapailun. Mieluummin olen yksin kuin ilkeän kanssa. Harrastan kilpaurheilua joten lihaksiakin löytyy.
168 cm, 70-73 kg, BMI normaalin ylärajoilla/pikkuisen ylipainon puolella. Rinnanympärys 103, rinnan alta 85, vyötärö 80, lantio 100. Vähän voisin olla hoikempi, mutta ihan hyvä näinkin.
Ja koet tarvetta epäillä toisen viehättävyyttä ja haukkua pulskaksi syystä että..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tosi monen miehen mielestä "täydellinen nainen" olen 166cm/70kg, tiimalasi. Rinnat 80C ja pitkät vaaleat hiukset.
Oikein tosi monen mielestä varmasti. Olen itse tasan saman pituinen, mutta 10 kiloa hoikempi. Ja myöskin tiimalasi. Rinnat 70E.
Joten mun näkökulmastani olet aika pulska, mutta pääasia, että itse olet tyytyväinen.
Ja koet tarvetta epäillä toisen viehättävyyttä ja haukkua pulskaksi syystä että..? Mietipä sitä. Ilkeys ei ainakaan kaunista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 163cm ja 64kg. Tissit kokoa a, kapea poikamainen lantio ja laihat jalat. Olen kuulema liian laiha.
Höpön löpön. Olen 176 cm ja 63 kg ja en ole laiha vaan normaalipainoinen.
normaali bmi ja ei ole koskaan liikkunut, on todella lihava
järkyttävän suuri ero on lihasta vai rasvaa
Aloittaja kysyy rintakehän ympärystä rintojen alta mitattuna, niin te kerrotte täällä rinnanympäryksenne rintojen päältä mitattuna... Kuinka huono luetunymmärtäminen teillä on? Toivottavasti ette ole vielä peruskoulusta päässeet, niin teillä on ehkä jotain toivoa opetella lukemaan ennen kuin olette iän puolesta aikuisia...
Minä olen mielestäni hyvin keskikokoinen nainen. Pituutta 166, painoa ehkä 62-64, vaakaa en omista. Vaatekoko 38 tai 40. Jaksan juosta 10 km lenkin, mutten ole himoliikkuja. Rintsikkakoko 75C, joka oli jossain vaiheessa kai Suomen yleisin. Vyötärö 72-75 päivästä riippuen, lantio 95.
Uusi normaali on noin 80 viiva 100 kg. Kylmien läskien päälle on inha laskeutua.
Missimitat 175 cm pituus, paino 57, mitat 90-60-90.
Vierailija kirjoitti:
Missimitat 175 cm pituus, paino 57, mitat 90-60-90.
Sulla on aika leveä rintakehä, isompi kuin monella miehellä.
Tiedät kyllä, miten missien mitat ilmoitetaan eli rintojen päältä.
ihana olet :)