Hävettää olla opettaja - en tiennytkään että ammattikunnassani on niin paljon itsekästä porukkaa
Katsoin A-studiota suu auki. Argumentit puuttuivat opettajilta.
Koulut pitää avata lasten takia.
Opettajat pääsevät sen kahden viikon jälkeen taas pitkälle kesälomalle.
En ymmärrä mikä ongelma tässä on. Minä teen töitä oppilaideni takia. Ei tulisi mieleenkään valittaa tilanteesta. On olemassa oikeitakin ongelmia.
Kommentit (70)
Voisit ajatella niin, ettei lapsia tulisi ”uhrata” koekaniineiksi hakemaan koronatartuntaa. Lastenoikeuksien vastaista toimintaa. Kyllä, korona tarttuu aikuisilta lapsiin ja lapsista aikuisiin. Tilastoa löytyy.
Vttu sä mikään opettaja ole :D Lasten takia, lasten takia. Yhtäkkiä alkanu kaikkia kiinnostamaan lasten asiat omituisen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vttu sä mikään opettaja ole :D Lasten takia, lasten takia. Yhtäkkiä alkanu kaikkia kiinnostamaan lasten asiat omituisen paljon.
Kyllä minä ihan opettaja olen.
Tiedän oppilaita, jotka kärsivät paljon tämän tilanteen takia.
Meillä on kohta perhesurmista johtuvia kuolemantapauksia enemmän kuin koronakuolemia.
Asiat pitää asettaa oikeisiin mittasuhteisiin.
Aika moni opettaja palaa mielellään kouluun, koska he kokevat etäopetuksen raskaana. Täytyyhän siinä suunnitella monet asiat uudella tavalla. Mutta olen kyllä nähnyt sellaisiakin mielipiteitä, että on ollut mukavaa, kun on saanut keskittyä oman aineen opettamiseen sen sijaan, että selvittelee riitoja, kärkkyy tupakoitsijoita yms.
Itseasiassa korona on tappanut 0 lasta Suomessa tämän eristyksen aikana ja Kuinkas monta lasta on kuollut vanhempien toimesta tai laiminlyönnistä johtuen, useita.
Miten sinä et a-studiota ymmärtänyt? Minä ymmärsin ihan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa korona on tappanut 0 lasta Suomessa tämän eristyksen aikana ja Kuinkas monta lasta on kuollut vanhempien toimesta tai laiminlyönnistä johtuen, useita.
Koulu ei niitä estä
Hyödyt vastaan haitat: Haittoja paljon enemmän, hyödyt nolla.
Ai että on muiden vastuulla se, ettei ihminen ala murhaamaan muita mökkihöperönä? Ei hulluilla oo muutenkaan mitään oikeutta lapsiin, mutta se että joku alkaa murhaajaksi siks, että ei pääse kotoota pois, on aika huono syy. :D
Vierailija kirjoitti:
Ai että on muiden vastuulla se, ettei ihminen ala murhaamaan muita mökkihöperönä? Ei hulluilla oo muutenkaan mitään oikeutta lapsiin, mutta se että joku alkaa murhaajaksi siks, että ei pääse kotoota pois, on aika huono syy. :D
Joo, mutta kun niillä hulluilla sattuu olemaan lapsia, jotka on mielestäni viittomia tähän tilanteeseen.
Yritä ajatellahön pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kohta perhesurmista johtuvia kuolemantapauksia enemmän kuin koronakuolemia.
Koronakuolemia on nyt päälle parisataa ja määrä kasvaa... mahdollisesti hyvinkin dramaattisesti jos rajoituksia puretaan liikaa. Meinaat että koronasta aiheutuvia perhesurmia pamahtaisi yhtäkkiä niin paljon että tuo luku ylittyisi? Ei helv...
Täysin samaa mieltä ap:n kanssa.
Hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole opettaja. Kaikki opettajat tietävät sen luettuaan aloituksesi. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitääkin, asettaa oikeisiin mittasuhteisiin. Ehdotan kuitenkin, että sinä et sitä yritä tehdä, koska et kykene. Tuo perhesurmaheitto on hysteerinen.
Lue vaikka mitä Antti Kauppinen kirjoittaa koronatorjunnan kustannuksista Suomen Kuvalehdessä. Siinä sinulle mittasuhteita.
Opettaja, en tiedä millä puolella oot, mutta mua ainakin ottaa päähän lapsen pakkokoulutus 11 päivää.
Ainoa syy, miksi lapset pakotetaan altistumaan, on se, että joku mulle opettaja tai jopa hui-ihana-naisministeri- eläköön keksii olla tietävämpi kuin itse olen lapseni tarpeista.
Kelle noista tietäväisistä NAISministereistä on lapsia???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Saksassa tämän julkaistun artikkelin mukaan tutkimukset osoittavat, että lapset tartuttavat ihan yhtä lailla koronaa mitä aikuisetkin, lapset ovat oireettomia tartuttajia. Nämä tutkijat varoittivat avaamasta kouluja liian nopeasti.
Ko artikkeli on julkaistu tänään Spiegel-lehden nettisivuilla.
Joo, mutta kun niillä hulluilla sattuu olemaan lapsia, jotka on mielestäni viittomia tähän tilanteeseen.
Yritä ajatellahön pidemmälle.
-Joo, mut ei se oo mikään ratkasu että pari tuntia päivästä muualla ku kotona. Ei tollasilla edes sais olla lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja, en tiedä millä puolella oot, mutta mua ainakin ottaa päähän lapsen pakkokoulutus 11 päivää.
Ainoa syy, miksi lapset pakotetaan altistumaan, on se, että joku mulle opettaja tai jopa hui-ihana-naisministeri- eläköön keksii olla tietävämpi kuin itse olen lapseni tarpeista.
Kelle noista tietäväisistä NAISministereistä on lapsia???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Oletko ihan kahjo? Sanna Marinilla on 2-v tytär. Ministerit nojaavat terveysviranomaisten, lastenlääkärien ja lääketieteen asiantuntijoiden ohjeisiin. Syytä niitä äläkä ministereitä. Poikkeustila on purettava jos ei ole syytä sitä jatkaa!
Vai haluaisiko joku ope kertoa niistä argumenteista?