Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän kivat ja nätit naiset ei löydä seuraa tuolta treffipalstalta?

Vierailija
29.04.2020 |

Huomaan, että siellä on monia, joilla on profiili ollut pitkään, kuva on nätti ja kuvaus on kiva ja kiinnostava. Ja ovat siis aktiivisia, eli näkyy tuossa "kirjautunut 2 viikkoa sitten" haussa. Luulisi, että kysyntää olisi!

Onko jollain kokemusta, miksi seuraa ei löydy?

Itse siis lähinnä mielenkiinnosta vuoksi seuraan noita, oma profiili on tyhjä... (mies olen siis).

Kommentit (225)

Vierailija
161/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noita Tinder-tilastoja alapeukutetaan? Se vain on se julma totuus nettideittailusta. Bumblrissa jakauma on tasaisempi kun mieskäyttäjiä on vähemmän ja siten myös "kilpailu" ei ole niin vääristynyttä.

Ei sitä voi millään moi-miehillä selittää että Tinderissä muka olisi ujoja tyyppejä ja yhtäkkiä Bumblrissa moi-miehiä olisi muka tosi vähän. Toisinpäin Bumblrissa on enemmän moi-naisia koska siinä säännöt on että naisen pitää tehdä aloite eikä miehen.

Minusta tuo juuri selittää sen. Kun joku toinen avaa keskustelun niin jopa moi-mieskin saa itsestään jotain ulos. Ei se silti muuta sitä että pitemmän päälle se moi-miesmäisyys tulee esiin. Todennäköisesti ekoilla treffeillä.

Niin, tällaisia teorioita sitä helposti päässään kehittelee kun ei mennä edes sinne ekoille treffeille joissa näkisi mikä se mies oikeasti on.

Väitätkö vakavissasi, että mies joka ei saa laitettua jännityksen takia ensimmäiseen viestiin muuta kuin "Moi" osoittautuisi treffeillä hauskaksi, avoimeksi, seuralliseksi, puheliaaksi tyypiksi, jonka kanssa on kiva viettää aikaa?

Väitän. Jotkut tarvitsevat vain pienen alkulämmittelyn, jotta pääsevät avaamaan itsensä. Miehille varsinkin puhelimen tai muun laitteen kautta tutustuminen ei ole niin luontaista, koska meille ne ovat lähinnä työvälineitä, emme samalla tavalla elä ja hengitä niiden kautta sosiaalisessa mielessä. Noh, ehkä olen kalkkis, en tiedä onko parikymppisille miehille sosiaalinen media elämän ja kuoleman asia. Tuskin sinäkään vielä ensimmäisillä treffeilläkään olet ihan täysin avoin ja oma itsesi, vaikka yleispätevät sosiaaliset taidot sinulla olisivatkin paremmin hallussa kuin miehellä.

Uskon jopa, että oikea kumppani voi saada ihmisen kukoistamaan ihan uudella tavalla. Jotkut ihmiset saavat meistä esiin huonoja puolia ja toiset sitten taas niitä hienoimpia. Hauku vaikka romantikoksi. Minä ainakin olen parhaissa suhteissani löytänyt itsestäni uusia asioita.

Vierailija
162/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta aloitukseen vastaan, että syy on lähes aina nirsous. Haluaa parempaa kuin mihin rahkeet riittää. Ja koska halutessaan saa seksiä aika helposti, ei näe pakolliseksi laskea rimaa.

Eikä tämä väärin ole, kukin tavallaan. Itse en vaan pidä siitä ainaisesta esittämisesta, aivan kuten asia ei olisi juuri noin yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olis hyvä olla muitakin kuvia kun se selfie ylhäältäpäin ja vessassa otettu peiliselfie. Mutta nainen kyllä nätti.

"Sulla on hienot kaakelit vessassa. Mistä ostit?"...

"Kaupasta"

"Eiku tarkotin moi"

Miksi laitat viestiä naiselle, jolla on vain vessassa otettu peiliselfie?

Miehenä olen kiinnostunut tutustumaan siihen naiseen. En sen koiraan, ruokalautaseen, maisemakuvaan, pyörään, kukkaruukkun tai "Carpe diem"-ajatukseen. Toki tämä on ihan väärin, nyt sen ymmärrän.

Sepä siinä katsos onkin, tässä on pieni kohtaamisongelma kun nainen taas on olentona sellainen, ettei sitä kiinnosta mies ihmisenä, vaan se mitä mies voi tarjota naiselle materiana tai statuksena tai kokemuksina.

Ja tämän sanoo ihminen, jota ei kiinnosta pätkääkään se mistä nainen on kiinnostunut ja mitä harrastaa.? Nainen on ihmisenä juuri sitä, mikä on hänelle tärkeää. Jos naisella on koirankuva, se tarkoittaa että hänellä on koira, joka tn on hänelle tärkeä perheen jäsen. Maisema voi kertoa matkustelusta tai kiinnostuksesta luontoon, riipuen siitä millainen kuva se on. Pyörä kertoo joko kuntoilusta tai siitä että ekplohinen elämäntapa kiinnostaa. Ruokalautanen ja kukkaruukku kertovat harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista. Ruuanlaitto, syöminen, kasvienhoito/puutarhanhoito. Carpe diem on yritys vaikuttaa hienommalta ja fiksumalta kuin onkaan. Ihminen kertoo valitsemillaan kuvilla itselleen tärkeistä asioista ja mielenkiinnon kohteistaan. Niistä on helppo aloittaa se keskustelu.

Samalla tavalla naiset tulkitsevat miehen itsestään laittamia kuvia, joten kannattaa miettiä mitä mielikuvia haluaa itsedtään antaa.

Tämä. Ja melkein uskallan muidenkin naisten puolesta sanoa, että vessanpeilistä otetti selfie ei ole se, mikä herättää yhdenkään naisen mielenkiinnon.

Varmasti herättää, kunhan mies on tarpeeksi komea.

Kuinka monen naisen profiileja olet muuten selannut? 

Onko naisten tuhannen filtterin valehtelukuvat (98% kuvista) jotenkin sitten parempaa mainostamista? 

Voi herraisä.. kun minä juuri sanoin, että ei kenenkään tarvitse tehdä yhtään mitään. Ei pidä ottaa yhteyttä niiden valehtelukuvien perusteella. Edellytä kiinnostavaa profiilitekstiä ja filtteröimättömiltä vaikuttavia kuvia ennen kuin otat yhteyttä. Niin minä tekisin.

Ja minun on vaikea kuvitella, että kiinnostuisin vessaselfie-miehestä, jos olisin nettideiteissä. Hakemani mies olisi nimittäin sen tyyppinen, että hän postittaisi itsestään parhaita mahdollisia kuvia eli kuvia, joissa hän on ulkoilmassa jonkin rakkaan harrastuksen parissa. Komea hänen pitäisi tietysti olla, en kai minä kiinnostuisi miehestä, joka ei olisi mielestäni komea.

Mutta en ole nettideiteissä koska olen parisuhteessa.

Mitä ihmettä sitten sönkötät tässä ketjussa? 

Ei liene edellytys, että on tällä hetkellä treffipalstalla voidakseen keskustella aiheesta. Minulla on siitä vuosien kokemus menneisyydessä ja uskoisin tietäväni varsin hyvin, mitä me naiset hyvältä treffiprofiililta odotamme ja keneen otamme yhteyttä, kenelle vastaamme ja kenelle emme.

Mutta jos uskot tietäväsi itse paremmin  ja homma pelittää hyvin, niin mikäpä siinä, kannattaa jatkaa samaan malliin.

Elo roikuit VUOSIKAUSIA deittipalveluissa. 

Monestiko olit alotteellinen ja miten löysit VUOSIKAUSIEN etsinnän jälkeen sen TÄYDELLISEN miehen TÄYDELLISILLÄ kuvilla? 

Vierailija
164/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoka Popa naiset-nettideitit on vihoviimeinen paikka etsiä miestä. Sieltä löytyy jämämiehiä, ei muuta

Oikea paikka jämänaisille siis.

Paitsi että nämä "jämänaiset" saa ulkonäöstä ja iästä riippumatta vähintään 20 viestiä ja 99.99 prosenttia miehistä ei yhtään. Eli kyllä se nyt on vaan niin, että miehet on siellä niitä jämiä, kun eivät kelpaa edes siellä. Kannattaisi miettiä miksi? Ai niin, vika on aina naisissa, ei koskaan miehissä

Vaihdoin reilusti ulkomaille ihan naisena. Juttelen parin potentiaalisen miehen kanssa joista kummankin kanssa kahvittelen vielä tämän päivän puolella Skypessä. Heti kun saa taas liikkua niin menen käymään uuden kullan kotimaassa. Kumpikin miehistä odottaa löytävänsä koulutetun sekä töissä viihtyvän kumppanin siksi rupesivat juttelemaan suomalaiselle.

Miehille tuntuu järjestään täältä Suomesta kelpaavan noi kehitysmaasta olevat taikka sponsorirahalla käyvät opiskelijat/yh:t, vaikka katselin tuolla sivustolla olevan tarjolla niin ikään muitakin töissä viihtyviä länsimaalaisia naisia.

"Haetaan töissä viihtyvää kumppania"? :D :D :D

Minulla työkaverit hoitavat tuon homman, kumppanista pitäisi saada sitten ihan muita asioita elämään.

Ehkä kaikki ei haaveile elätettävänä olevasta kumppanista.

No se on sitten jo toinen asia kuin töissä viihtyminen. Suomessa harvemmin joutuu ketään elättämään, muissa maissa ehkä sellaista on.

Hyvät sulle. Itse odotan kuitenkin tulevalta puolisolta samaa mitä itseltänikin eli omillaan toimeentulemista.

Vierailija
165/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelista on tullut nyt parhaat vastaan , toki sielläkin on näitä ’Kulman takana aina parempaa’ tyyppejä, jotka eivät malta tutustua intiimisti yhteen naiseen kerrallaan vaan valehdellaan aiheesta ja jatketaan metsästystä samalla vaikka kuinka olisit täydellinen heidän mielestään. Kuvalliset palvelut hanurista kun tällä ulkonäöllä useampaa kiinnostaa vain kauniin naisen kellistys.

Mutta nyt on osunut todellinen helmi kohdalle ja suunta kohti yhteisiä juttuja ❤️

Vierailija
166/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olis hyvä olla muitakin kuvia kun se selfie ylhäältäpäin ja vessassa otettu peiliselfie. Mutta nainen kyllä nätti.

"Kaupasta"

"Eiku tarkotin moi"

Miehenä olen kiinnostunut tutustumaan siihen naiseen. En sen koiraan, ruokalautaseen, maisemakuvaan, pyörään, kukkaruukkun tai "Carpe diem"-ajatukseen. Toki tämä on ihan väärin, nyt sen ymmärrän.

Sepä siinä katsos onkin, tässä on pieni kohtaamisongelma kun nainen taas on olentona sellainen, ettei sitä kiinnosta mies ihmisenä, vaan se mitä mies voi tarjota naiselle materiana tai statuksena tai kokemuksina.

Ja tämän sanoo ihminen, jota ei kiinnosta pätkääkään se mistä nainen on kiinnostunut ja mitä harrastaa.? Nainen on ihmisenä juuri sitä, mikä on hänelle tärkeää. Jos naisella on koirankuva, se tarkoittaa että hänellä on koira, joka tn on hänelle tärkeä perheen jäsen. Maisema voi kertoa matkustelusta tai kiinnostuksesta luontoon, riipuen siitä millainen kuva se on. Pyörä kertoo joko kuntoilusta tai siitä että ekplohinen elämäntapa kiinnostaa. Ruokalautanen ja kukkaruukku kertovat harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista. Ruuanlaitto, syöminen, kasvienhoito/puutarhanhoito. Carpe diem on yritys vaikuttaa hienommalta ja fiksumalta kuin onkaan. Ihminen kertoo valitsemillaan kuvilla itselleen tärkeistä asioista ja mielenkiinnon kohteistaan. Niistä on helppo aloittaa se keskustelu.

Samalla tavalla naiset tulkitsevat miehen itsestään laittamia kuvia, joten kannattaa miettiä mitä mielikuvia haluaa itsedtään antaa.

Tämä. Ja melkein uskallan muidenkin naisten puolesta sanoa, että vessanpeilistä otetti selfie ei ole se, mikä herättää yhdenkään naisen mielenkiinnon.

Onko naisten tuhannen filtterin valehtelukuvat (98% kuvista) jotenkin sitten parempaa mainostamista? 

Voi herraisä.. kun minä juuri sanoin, että ei kenenkään tarvitse tehdä yhtään mitään. Ei pidä ottaa yhteyttä niiden valehtelukuvien perusteella. Edellytä kiinnostavaa profiilitekstiä ja filtteröimättömiltä vaikuttavia kuvia ennen kuin otat yhteyttä. Niin minä tekisin.

Ja minun on vaikea kuvitella, että kiinnostuisin vessaselfie-miehestä, jos olisin nettideiteissä. Hakemani mies olisi nimittäin sen tyyppinen, että hän postittaisi itsestään parhaita mahdollisia kuvia eli kuvia, joissa hän on ulkoilmassa jonkin rakkaan harrastuksen parissa. Komea hänen pitäisi tietysti olla, en kai minä kiinnostuisi miehestä, joka ei olisi mielestäni komea.

Ei liene edellytys, että on tällä hetkellä treffipalstalla voidakseen keskustella aiheesta. Minulla on siitä vuosien kokemus menneisyydessä ja uskoisin tietäväni varsin hyvin, mitä me naiset hyvältä treffiprofiililta odotamme ja keneen otamme yhteyttä, kenelle vastaamme ja kenelle emme.

Mutta jos uskot tietäväsi itse paremmin  ja homma pelittää hyvin, niin mikäpä siinä, kannattaa jatkaa samaan malliin.

Monestiko olit alotteellinen ja miten löysit VUOSIKAUSIEN etsinnän jälkeen sen TÄYDELLISEN miehen TÄYDELLISILLÄ kuvilla? 

Jännää, että miehet aina odottavat naisten täällä kertovan henkilökohtaisia kokemuksiaan mutta he itse eivät anna keskusteluun muuta kuin yleisluontoisia väitteitä. Koska en käytä nimimerkkiä, et tietenkään voi tietää, mitkä kommentit ovat minulta, mutta olen edellä jo todennut, että tein AINA aloitteen kiinnostavalta vaikuttavalle miehelle, jos mahduin hänen kriteereihinsä, poikkeuksena se jos mies oli jo vieraillut profiilissani tekemättä aloitetta. Täydellisen mieheni löysin live-elämästä.

Vierailija
167/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no vain ekan sivun luettuani sieltä se kertaalleen jo tulikin, eli omankin kokemukseni mukaan deittipalstan miehet olivat liian hätähousuja ja päällekäyviä, kävivät siis suoraan asiaan, ruinasivat vähäpukeisia kuvia ja muutakin... Tuli ahdistava tunnelma kuin kyse olisi jostain tuolileikistä josta varataan nopeiten tai jää ilman tuolia. Ei siis vaan ole luonnolllinen asetelma tutustua ihmisiin kaikille ihmistyypeille, joillekin sopii varmasti hyvin.

Vierailija
168/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaupasta"

"Eiku tarkotin moi"

Jännää, että miehet aina odottavat naisten täällä kertovan henkilökohtaisia kokemuksiaan mutta he itse eivät anna keskusteluun muuta kuin yleisluontoisia väitteitä. Koska en käytä nimimerkkiä, et tietenkään voi tietää, mitkä kommentit ovat minulta, mutta olen edellä jo todennut, että tein AINA aloitteen kiinnostavalta vaikuttavalle miehelle, jos mahduin hänen kriteereihinsä, poikkeuksena se jos mies oli jo vieraillut profiilissani tekemättä aloitetta. Täydellisen mieheni löysin live-elämästä.

Eli sinäkin olet todiste siitä, että netissä ei ole naisille sitä oikeaa miestä.

Kunhan selaatte ilmoituksia ja profiileja ja etsitte niistä jotain vikaa. 

Vierailija
169/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattavat olla liian nirsoja. Ainakin itse olen huomannut sen, että monet nuoret ja kauniit naiset ovat vuosia sinkkuja, koska kukaan mies ei kelpaa.

Minun ystävä deittaili ja etsi miestä aidosti vuosia. Oli komeaa miestä jaloissa ja varmasti 98% muut olisi ottanut omakseen nämä miehet. Rupesin ajattelemaan, että miten hän ei vaan kelpuuta ketään oikeasti jne. Hän ei harrasta seksiä heti todellakaan ja aluksi luulin, että seon syy miksi ehkä miehet lähtee pois. Sitten tärppäs mies hänelle. Mies on hieman vatsakas eikä mikää raflan eka poka jos näin törkeästi voi sanoa. Sanon, koska ymmärrätte ehkä paremmin. Kun tapasin tämän miehen ekaa kertaa, niin ymmärrän että hyvää kannatti odottaa ja olla tarkka. Vaikka tämä mies ei ole se, joka huomataan ensiksi, niin hän osaa olla sellainen mitä itsekin haluan mieheltä. Hän on vaan jotenkin poikkeus kaikesta mitä itsekin olen nähnyt elämässä. Ei esitä ja sanoo niinku asiat on. Ei valehtele, kuuntelee, ottaa huomioon ympärillä olevat. Minun mies sanoi minulle, että tämä mies on sellainen jonka seuraa haluaa ja jutella kaikesta. Mieheni on ystävystynyt hänen kanssaan ja mies soittelee paljon hänelle. Ystävän miehessä outo vetovoima, koska häntä ajattelee ja yhtäkkiä tajuaa että häntä ajattelee esim töissä. Vaikka en ole ihastunut mitenkään. Siinä on vaan jotain kummallista vetovoimaa. Luulin olevani mieheni kanssa kaksin tämän asian kanssa, mutta moni muukin on sanonut samaa. 

Ei se ulkonäkö vaan se mikä joku on.

Vierailija
170/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaupasta"

"Eiku tarkotin moi"

Eli sinäkin olet todiste siitä, että netissä ei ole naisille sitä oikeaa miestä.

Kyllä minä seurustelin netistä löytämäni miehen kanssa aikoinaan 1.5 vuotta, toisen kanssa muutaman kuukauden ja kolmannen ja neljännenkin kanssa tapailtiin aikamme. Ja lukuisille miehille tein niitä aloitteita - turhaan. Äläkä, please, ala puhua minua tasokkaammista, koska olen sen nyt kahteen kertaan tehnyt selväksi, että tein aloitteita vain miehille, joiden kriteereihin varmuudella mahduin. Skippasin jopa miehet, jotka kirjoitetussa tekstissään hakivat kaunista tai naisellista naista, koska enhän olisi voinut tietää, olenko heidän mielestään riittävän kaunis tai naisellinen. Ja jos ajattelit heittää, että "olivat kuitenkin samoja, joille muutkin naiset viestittelivät" niin siihenkin totean, että ehkä. En voi tietää. Mutta toinen vaihtoehto olisi ollut olla tekemättä aloitteita heillekään eli olla passiivinen. Miksi olisin tehnyt aloitteita miehille, joiden profiileissa mikään ei herättänyt kiinnostusta?

En todellakaan etsinyt vikoja, etsin kiinnostavia ihmisiä.

Nykyistä puolisoani en olisi koskaan voinut netistä tai tinderistä löytää, koska hän ei ole niitä koskaan käyttänyt.

Vierailija
171/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaupasta"

"Eiku tarkotin moi"

Ilmoituksista ja profiileista ei etsitä vikoja vaan sitä, että jokin asia niissä saa kiinnostumaan. Miksi vastata jos mikään niissä ei herätä yhtään mitään kiinnostusta?

Vierailija
172/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia mä en usko treffipalstoihin. Siellä suurin osa miehistä etsii vain seksiä. Mä olen mieluimmin yksin. :(

Tämä on justiin treffipalstojen ongelma. Nainen tykkää vain pelimiehistä -> Tämäkin mies oli pelimies -> Kaikki miehet on pelimiehiä -> Olen mielummin yksin -> No kokeillaan vielä yhtä pelimiestä.

Että näitä iänikuisia teorioita. Sinun mielestä kaikki jotka uskaltaa livenä sanoa edes päivää naiselle on pelimiehiä. Naisen pitäisi hakea jostain tietokoneelta kellarista se kunnollinen kiltti ja opettaa se puhumaan ja käyttäytymään niin kuin normaali ihminen. Sitten ne eläisivät elämänsä onnellisena loppuun asti. Se kestäisi aika kauan, tai ainakin tuntuisi toooosi pitkältä ajalta.

Kyllä se vaan vähän niin tuppaa olemaan, että mitä rohkeammin mies uskaltaa lähestyä, sitä enemmän on taustalla todennäköisesti itseriittoisuutta, kokemusta naisten pyörittelystä ja paljon vaihtoehtoja, joten ei ole mitään riskiä tai menetettävää vaikka sanoo kaikille päivää. Onko tuon rinnalla nyt sitten niin hirvittävän paha juttu, jos muuten hyvä mies sattuu olemaan niin ujo että naisenkin pitää vähän nähdä vaivaa asian edistämiseksi?

Taustalla voi olla kuule vaikka se että on kolme siskoa ja niillä kolmekymmentä kaveria ja on vaan ollut pienestä asti paljon naisten kans tekemisissä ja ymmärtää että naisetkin on vaan tavallisia ihmisiä. Ei ujous ole paha, mutta se että itse teet jotain asioiden eteen, päästää sinut vaikuttamaan asiaan paljon enemmän kuin se että odotat passiivisena että joku kuka vaan huolii sinut. Itse olen nainen, mutta olen aina ollut aktiivinen. Minulla on kolme veljeä ja niillä kolmekymmentä kaveria ja ymmärrän että jätkät on samanlaisia ihmisiä. Pelkäävät ja ihastuvat ja ujostelevat. Tämän takia tietenkin minut on leimattu tyrkyksi ja vaikka miksi. Ikinä ei katsos joillekkin ole hyvä. Siitä ei vaan kannata välittää.

Vierailija
173/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noita Tinder-tilastoja alapeukutetaan? Se vain on se julma totuus nettideittailusta. Bumblrissa jakauma on tasaisempi kun mieskäyttäjiä on vähemmän ja siten myös "kilpailu" ei ole niin vääristynyttä.

Ei sitä voi millään moi-miehillä selittää että Tinderissä muka olisi ujoja tyyppejä ja yhtäkkiä Bumblrissa moi-miehiä olisi muka tosi vähän. Toisinpäin Bumblrissa on enemmän moi-naisia koska siinä säännöt on että naisen pitää tehdä aloite eikä miehen.

Minusta tuo juuri selittää sen. Kun joku toinen avaa keskustelun niin jopa moi-mieskin saa itsestään jotain ulos. Ei se silti muuta sitä että pitemmän päälle se moi-miesmäisyys tulee esiin. Todennäköisesti ekoilla treffeillä.

Niin, tällaisia teorioita sitä helposti päässään kehittelee kun ei mennä edes sinne ekoille treffeille joissa näkisi mikä se mies oikeasti on.

Miksi kukaan vaivautuisi treffeille tyypin kanssa, jossa ei ole mitään kiinnostavaa?

Ei kai miksikään. Oletin että puhutaan miehestä, jossa muuten olisi jotain kiinnostavaa mutta sitten "moi"-aloituksen perusteella vedetään hanurista joku synkkä teoria koko tulevaisuudesta tämän ihmisen kanssa.

Vierailija
174/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on kiltti nainen ei kelpaa. Ihan muut saavat asunnon, merkkilaukkuja ja huumehia rahamiehiltä. :(

Niin, mulle riittäisi jos saisi edes pil*ua.

Harvassa ne naiset, jotka haluavat kokea olevansa miehelle pelkkä reikä. Sitten taas maksullisia naisiahan tuo ei enää hetkauta. Joskus melkein ihailen heidän pragmaattisuuttaan. Vaatii kyllä tietynlaisen mielenlaadun.

Vierailija
175/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä ole paljoakaan kivoja ja komeita miehiä. Hyvännäköiset on yleensä mahdottomia luonteeltaan ja mukavanoloiset ulkonäöltään. Mieluummin sitten sinkkuna.

Vierailija
176/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni useasti eronnutkin mies haluaa täydellisen instamissin, vaikkei oma taso riitä🙄.

Itse jos naisena menisin jollekin nettideittisivulle, niin jäisi varmasti seura saamatta, kun ilmoittaisin harrastuksekseni eläinten kallojen ja muun vastaavan keräilyn (laillisesti tietenkin) .

😁

Vierailija
177/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Moi-miehet, tässä vinkki. Yksi askel eteenpäin, ei mitään villiä.

Katsot naisen profiilia. Näet ainakin kuvan ja ehkä luet ekan lauseen tekstiä. Kuvassa naisella on t-paita ja hän on istumassa puiston penkillä ja maisemana on puu ja järvi.

Päätät jostain syystä kirjoittaa naiselle ”moi”.

No, jos olisit tuossa tilanteessa missä nainen on kuvassa niin pelkkä tuntemattoman moi johtaa korkeintaan siihen että nainenkin sanoo moi. Ja kääntää katseensa pois sitten. Koska hän ei ymmärrä, miksi sanoit moi.

Puiston penkillä olevan naisen kanssa voisi päästä jutulle menemällä sanomaan esim. ”Moi, tiedätkö mikä tän puiston nimi on? On niin kivasti tilaa, että voisin suositella kavereillekin”

Ok, läpinäkyvää ehkä. Mutta onpahan alku! Nainen vastaa tylysti ”tämän nimi on keskuspuisto”. Voit vastata sitten ”kiitti. On kyllä kaunis päivä” tai jos haluat vielä yrittää ”kiitti, mä muuten oon pera.”

Pidemmälle ei tarvitse mennä mutta tämmöiset yksinkertaiset small talkit olisi hyvä opetella ihan vaan harjoittelemalla, ettei jännittäisi niin paljon että pelkkä moi tuntuu hurjalta.

En suostu uskomaan naisten olevan niin tyhmiä, että hei eivät ymmärrä mitä se tarkoittaa kun rekisteröitymistä vaativassa deittipalvelussa joku sanoo "moi".

Ja tuo että te haluatte mieluummin kuulla läpinäkyvää small talkia, kuin kohdata ihmisen ihmisenä, mitäpä tuohon nyt sitten sanoisi. Tarvitseeko enää ihmetellä, miksi miestä ei löydy tai sitten kompastelee jatkuvasti vain seksihaukkoihin.

Nykymaailmassa naisilla on oikeus seisoa kannoissaan. Mummon aikana piti olla joku vaikka sitten juro tuppisuu minkä kanssa oltiin hautaan asti.

Ilman muuta, ihan miten vain. Sitten ei vaan auta jurnuttaa, kun tuli taas kerran langettua siihen läpinäkyvään small talk -taituriin joka sitten petti ja jätti.

Vierailija
178/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ensimmäisenä liimaantuvat kiinni ne, joita kenenkään ei pitäisi tavata. Kun ne on käyty läpi, muut on jo kyllästyneet odottamaan. Sitten on niitä jotka yrittävät serustella näitten paskiaisten kanssa ja aina palaavat saiteille ja luulevat että vika on heidän. Puolison löytäminen tinderistä voi vaatia satoja treffejä ja pettymyksiä. Aina laittaudut ja lähdet haastattelemaan jotain tuntematonta. Rankkaa hommaa...

Vierailija
179/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaupasta"

"Eiku tarkotin moi"

Niin kauan kuin ajatuksenjuoksu kulkee ”naiset ovat sellaisia, miehet ovat tällaisia eivätkä nämä kaksi koskaan tule ymmärtämään toisiaan” ei kannata hämmästyä sitä, jos koskaan ei saa luotua suhdetta. Ja tuota virusta tuntuu ainakin keskusteluissa näkyvän säännöllisesti. Itseään toteuttava ennuste.

Vierailija
180/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Moi-miehet, tässä vinkki. Yksi askel eteenpäin, ei mitään villiä.

Katsot naisen profiilia. Näet ainakin kuvan ja ehkä luet ekan lauseen tekstiä. Kuvassa naisella on t-paita ja hän on istumassa puiston penkillä ja maisemana on puu ja järvi.

Päätät jostain syystä kirjoittaa naiselle ”moi”.

No, jos olisit tuossa tilanteessa missä nainen on kuvassa niin pelkkä tuntemattoman moi johtaa korkeintaan siihen että nainenkin sanoo moi. Ja kääntää katseensa pois sitten. Koska hän ei ymmärrä, miksi sanoit moi.

Puiston penkillä olevan naisen kanssa voisi päästä jutulle menemällä sanomaan esim. ”Moi, tiedätkö mikä tän puiston nimi on? On niin kivasti tilaa, että voisin suositella kavereillekin”

Ok, läpinäkyvää ehkä. Mutta onpahan alku! Nainen vastaa tylysti ”tämän nimi on keskuspuisto”. Voit vastata sitten ”kiitti. On kyllä kaunis päivä” tai jos haluat vielä yrittää ”kiitti, mä muuten oon pera.”

Pidemmälle ei tarvitse mennä mutta tämmöiset yksinkertaiset small talkit olisi hyvä opetella ihan vaan harjoittelemalla, ettei jännittäisi niin paljon että pelkkä moi tuntuu hurjalta.

En suostu uskomaan naisten olevan niin tyhmiä, että hei eivät ymmärrä mitä se tarkoittaa kun rekisteröitymistä vaativassa deittipalvelussa joku sanoo "moi".

Ja tuo että te haluatte mieluummin kuulla läpinäkyvää small talkia, kuin kohdata ihmisen ihmisenä, mitäpä tuohon nyt sitten sanoisi. Tarvitseeko enää ihmetellä, miksi miestä ei löydy tai sitten kompastelee jatkuvasti vain seksihaukkoihin.

Nykymaailmassa naisilla on oikeus seisoa kannoissaan. Mummon aikana piti olla joku vaikka sitten juro tuppisuu minkä kanssa oltiin hautaan asti.

Ilman muuta, ihan miten vain. Sitten ei vaan auta jurnuttaa, kun tuli taas kerran langettua siihen läpinäkyvään small talk -taituriin joka sitten petti ja jätti.

Jurnukka onkin sitten kaikista parhain valinta? Tiedoksesi, sinkkuina oleminen laillista puuhaa. Kukaan ei tule kivittämään ;)