Miksiköhän kivat ja nätit naiset ei löydä seuraa tuolta treffipalstalta?
Huomaan, että siellä on monia, joilla on profiili ollut pitkään, kuva on nätti ja kuvaus on kiva ja kiinnostava. Ja ovat siis aktiivisia, eli näkyy tuossa "kirjautunut 2 viikkoa sitten" haussa. Luulisi, että kysyntää olisi!
Onko jollain kokemusta, miksi seuraa ei löydy?
Itse siis lähinnä mielenkiinnosta vuoksi seuraan noita, oma profiili on tyhjä... (mies olen siis).
Kommentit (225)
Miltä treffipalstalta löytyy kivoja ja nättejä naisia? Onko kyse alle 25 vuotiasta?
Kuka jaksaa seurata mielenkiinnosta deitti-ilmoja? Vahditko siellä, ettei oma kumppani heilu siellä?
Saattavat olla liian nirsoja. Ainakin itse olen huomannut sen, että monet nuoret ja kauniit naiset ovat vuosia sinkkuja, koska kukaan mies ei kelpaa.
Ei ole löytynyt sopivaa jonka kanssa olisi kemiaa puolin ja toisin. Suurin osa treffipalstojen miehistä ei jaksa panostaa yhtään edes muutaman viestin vaihtoon tai alkavat puhua seksistä joten aika paljon putoaa jatkosta jo tässä kohtaa. Miehet voisivat miettiä niitä viestejään joskus siltä kantilta että kävisittekö niillä reploilla keskustelua livenä jonkun naisen kanssa jota ette ennestään tunne.
Voihan olla että sitä seuraa löytyy ja juuri siksi ovat treffipalstalla.
Näin se on kiltti nainen ei kelpaa. Ihan muut saavat asunnon, merkkilaukkuja ja huumehia rahamiehiltä. :(
Vierailija kirjoitti:
Näin se on kiltti nainen ei kelpaa. Ihan muut saavat asunnon, merkkilaukkuja ja huumehia rahamiehiltä. :(
Niin, mulle riittäisi jos saisi edes pil*ua.
Yleensä heissä täytyy olla jotain vikaa. Jos nainen joutuu olla yli vuoden deittipalstalla ja on mukavannäköinen, niin luonteessa on vikaa.
Ehkä he eivät ole kovin mukavia luonteeltaan. Tekstiin nyt voi kirjoittaa ihan mitä vain ja kuvistakin saa nättejä aika pienellä vaivalla, mutta totuus voi olla täysin toinen ja usein onkin, jos sutturat ovat kuukaudesta toiseen siellä.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mulle riittäisi jos saisi edes pil*ua.
Mene lepsodeittiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta: Nainen ei kelpuuta omantasoistaan seuraa, vaan nirsoilee. Tämä on todennäköisempi vaihtoehto. Tonen mahdollisuus on, että nainen löytää seuraa treffipalstalta, eli pyörittää ns. k*llikarusellia.
Totuus on, että monet ikäiseni miehet 40+v jo kulahtaneita ja ne parhaimmat yksilöt varattu. Miksi miehet eivät huolehdi ulkonäöstään??
Kiitos vinkistä. Alan meikkaamaan ja laitatan rakennekynnet, niin eiköhän ala natsaamaan.
Heillä on vientiä ihan oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta: Nainen ei kelpuuta omantasoistaan seuraa, vaan nirsoilee. Tämä on todennäköisempi vaihtoehto. Tonen mahdollisuus on, että nainen löytää seuraa treffipalstalta, eli pyörittää ns. k*llikarusellia.
Totuus on, että monet ikäiseni miehet 40+v jo kulahtaneita ja ne parhaimmat yksilöt varattu. Miksi miehet eivät huolehdi ulkonäöstään??
Ja ne vapaat ja hyvännäköiset katselee nuorempia
Etsivät vähintään täydellistä vaikka itsekään eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole löytynyt sopivaa jonka kanssa olisi kemiaa puolin ja toisin. Suurin osa treffipalstojen miehistä ei jaksa panostaa yhtään edes muutaman viestin vaihtoon tai alkavat puhua seksistä joten aika paljon putoaa jatkosta jo tässä kohtaa. Miehet voisivat miettiä niitä viestejään joskus siltä kantilta että kävisittekö niillä reploilla keskustelua livenä jonkun naisen kanssa jota ette ennestään tunne.
Ja em lisäksi siellä pyörii paljon: pllunvonkaajia, härikköjä, hörhöjä ja varattuja. Kokeiltu on. Ei kannata mennä nettideiteillä. Siellä on ne miehet, jotka eivät kelpaa missään ja kenellekään, joten epätoivoisesti yrittävät siellä
Johtuu, ap, siitä, että miesten taso nettideiteillä on niin huono.
Nettideittimiehet ja Tinerimiehet on juurikin näitä seksiseuran etsijät, jurpoja ja juntteja. Fiksuja ja edes ok näköisiä sieltä on turha etsiä
Jos sieltä ei löydy kivoja miehiä?
Uskokaa naiset-nettideitit on vihoviimeinen paikka etsiä miestä. Sieltä löytyy jämämiehiä, ei muuta
Voiko olla kyse siitä että eivät halua sitoutua yhteen vaan sarjadeittailevat useita?