Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän kivat ja nätit naiset ei löydä seuraa tuolta treffipalstalta?

Vierailija
29.04.2020 |

Huomaan, että siellä on monia, joilla on profiili ollut pitkään, kuva on nätti ja kuvaus on kiva ja kiinnostava. Ja ovat siis aktiivisia, eli näkyy tuossa "kirjautunut 2 viikkoa sitten" haussa. Luulisi, että kysyntää olisi!

Onko jollain kokemusta, miksi seuraa ei löydy?

Itse siis lähinnä mielenkiinnosta vuoksi seuraan noita, oma profiili on tyhjä... (mies olen siis).

Kommentit (225)

Vierailija
221/225 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen. Köyhät miehet eivät minua kiinnosta. On luonnonlaki, että naaras valitsee uroksen joka pystyy tarjoamaan hänelle ja lapsille mahdollisimman tasokkaan elämän. Taso vastaa naisen kauneutta. Juttu nyt vain on niin. Missit naivat rikkaita miehiä. Diamonds are the girls best friend

Vierailija
222/225 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olis hyvä olla muitakin kuvia kun se selfie ylhäältäpäin ja vessassa otettu peiliselfie. Mutta nainen kyllä nätti.

"Sulla on hienot kaakelit vessassa. Mistä ostit?"...

"Kaupasta"

"Eiku tarkotin moi"

Miksi laitat viestiä naiselle, jolla on vain vessassa otettu peiliselfie?

Miehenä olen kiinnostunut tutustumaan siihen naiseen. En sen koiraan, ruokalautaseen, maisemakuvaan, pyörään, kukkaruukkun tai "Carpe diem"-ajatukseen. Toki tämä on ihan väärin, nyt sen ymmärrän.

Sepä siinä katsos onkin, tässä on pieni kohtaamisongelma kun nainen taas on olentona sellainen, ettei sitä kiinnosta mies ihmisenä, vaan se mitä mies voi tarjota naiselle materiana tai statuksena tai kokemuksina.

Ja tämän sanoo ihminen, jota ei kiinnosta pätkääkään se mistä nainen on kiinnostunut ja mitä harrastaa.? Nainen on ihmisenä juuri sitä, mikä on hänelle tärkeää. Jos naisella on koirankuva, se tarkoittaa että hänellä on koira, joka tn on hänelle tärkeä perheen jäsen. Maisema voi kertoa matkustelusta tai kiinnostuksesta luontoon, riipuen siitä millainen kuva se on. Pyörä kertoo joko kuntoilusta tai siitä että ekplohinen elämäntapa kiinnostaa. Ruokalautanen ja kukkaruukku kertovat harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista. Ruuanlaitto, syöminen, kasvienhoito/puutarhanhoito. Carpe diem on yritys vaikuttaa hienommalta ja fiksumalta kuin onkaan. Ihminen kertoo valitsemillaan kuvilla itselleen tärkeistä asioista ja mielenkiinnon kohteistaan. Niistä on helppo aloittaa se keskustelu.

Samalla tavalla naiset tulkitsevat miehen itsestään laittamia kuvia, joten kannattaa miettiä mitä mielikuvia haluaa itsedtään antaa.

Jep, naiset tulkitsevat ja suorastaan ylitulkitsevat asioita tuolla tavalla. Miehet eivät niinkään. Meissä on sellainen ero. Tietenkin se nainen kiinnostaa minua. Minulle ei kuitenkaan erikseen tarvitse mainostaa, että ihminen syö, osaa ajaa polkupyörällä ja on joskus käynyt ulkomailla, oletan että lähes kaikki tekevät noita jonkin verran. Ne eivät siis loppujen lopuksi hirveästi yksilöi sitä ihmistä. Vasta livenä pääsee kokemaan että mikä hän on tyyppiään.

Eli sinulle sopisi yhtä hyvin nainen,

- joka on intohimoinen koiraharrastaja ja käyttää siihen useita tunteja vapaa-aikaa viikossa

- matkustelee lomilla

- on vegaani

- rakastaa tatuointeja

- tykkää viettää iltaa kaveriporukassa juoden skumppaa

- on sitä mieltä, että seksi on elämän suola myös sinkkuna

kuin nainen

- joka kyllä tykkää eläimistä mutta ei omista niitä eikä oikeastaan haluakaan

- tykkää retkeillä lähiseudulla mutta viihtyy lomilla myös kotona

- ei erityisruokavaliota

- viihtyy mieluiten pienessä porukassa/oman kumppanin kanssa

- ei harrasta yhden yön juttuja?

Kärjistin tahallaan, mutta naisena pyrin kyllä aikoinaan lukemaan sieltä miehen profiilista nimenomaan tuon kaltaisia asioita. Jos mies oli intohimoinen golfari => ei jatkoon. Jos hän matkaili vain Lapissa => ei jatkoon. Kalastus ja metsästys harrastuksina => ei jatkoon. Himourheilija => ei jatkoon. Miksi olisin tuhlannut molempien aikaa?

- ei ole kiinnostunut tatuoinneista

Noista asioista minulle ainoastaan koira on sellainen asia, jolla on merkitystä. En halua sitoutua koiran elämänrytmiin, joten koiranaiset swaippaan pois. Kaikki tuo muu on sellaista, millä ei ole mielestäni isoa merkitystä jos meillä kemia toimii ja parisuhteen peruspilarit ovat kunnossa. Itse en ole vegaani enkä intohimoinen matkustelija, mutta minulla on ehkä sitten hullu usko siihen, että jos toista oikeasti rakastaa niin tuollaisista asioista ei tule ongelmaa. Kumpikin voi tehdä myös omia juttujaan välillä, kaikkea ei tarvitse tehdä niin kuin oltaisiin lantiosta yhteenkasvaneet. Joo, on varmaan helpompaa jos ollaan joka asiassa ihan samanlaisia, mutta helppo suhde ei ole sama kuin hyvä suhde. Ainakaan minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/225 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Moi-miehet, tässä vinkki. Yksi askel eteenpäin, ei mitään villiä.

Katsot naisen profiilia. Näet ainakin kuvan ja ehkä luet ekan lauseen tekstiä. Kuvassa naisella on t-paita ja hän on istumassa puiston penkillä ja maisemana on puu ja järvi.

Päätät jostain syystä kirjoittaa naiselle ”moi”.

No, jos olisit tuossa tilanteessa missä nainen on kuvassa niin pelkkä tuntemattoman moi johtaa korkeintaan siihen että nainenkin sanoo moi. Ja kääntää katseensa pois sitten. Koska hän ei ymmärrä, miksi sanoit moi.

Puiston penkillä olevan naisen kanssa voisi päästä jutulle menemällä sanomaan esim. ”Moi, tiedätkö mikä tän puiston nimi on? On niin kivasti tilaa, että voisin suositella kavereillekin”

Ok, läpinäkyvää ehkä. Mutta onpahan alku! Nainen vastaa tylysti ”tämän nimi on keskuspuisto”. Voit vastata sitten ”kiitti. On kyllä kaunis päivä” tai jos haluat vielä yrittää ”kiitti, mä muuten oon pera.”

Pidemmälle ei tarvitse mennä mutta tämmöiset yksinkertaiset small talkit olisi hyvä opetella ihan vaan harjoittelemalla, ettei jännittäisi niin paljon että pelkkä moi tuntuu hurjalta.

En suostu uskomaan naisten olevan niin tyhmiä, että hei eivät ymmärrä mitä se tarkoittaa kun rekisteröitymistä vaativassa deittipalvelussa joku sanoo "moi".

Ja tuo että te haluatte mieluummin kuulla läpinäkyvää small talkia, kuin kohdata ihmisen ihmisenä, mitäpä tuohon nyt sitten sanoisi. Tarvitseeko enää ihmetellä, miksi miestä ei löydy tai sitten kompastelee jatkuvasti vain seksihaukkoihin.

Oletko koskaan ajatellut, että jotkut meistä nauttivat small talkista ihan sen itsensä takia?

Tiedän että jotkut nauttivat siitä yleisellä tasolla, mutta en tiedä onko viisasta antaa sen viedä pariutumistilanteessa. Luulisin, että miehet harvemmin nauttivat siitä ilman taka-ajatuksia. Kyllähän se tuntuu kivalta jun joku osaa vedellä juuri oikeista naruista, mutta sillä on yleensä joku tarkoitus eikä aina ihan rehellinen.

Tämä on taas se palstamiesten todellisuus, jossa on hyvät miehet joista tekee hyviä se, että heillä ei ole sosiaalisia taitoja, ja sitten on pahat miehet joista tekee pahoja se, että heidän seurassaan on hauskaa ja kiva olla. Ei small talk ole yhtä kuin pelimiestaidot. Ei se ole naruista vetelemistä. Se on sitä, että on tilannetajua, sosiaalisia taitoja, supliikkia.

Minä en olisi muunlaista miestä huolinut kuin sellaisen, jolla on hyvät sosiaaliset taidot.

Ei, pahoilla miehillä tarkoitetaan miehiä jotka pettävät, hakkaavat, ovat alkkiksia ja niin edelleen. Turhautuminen tulee siitä, että nämä miehet osaavat käyttää niitä seurataitoja hyväkseen uhreja saadakseen. Mutta joo, onhan heidän seurassaan varmaan aluksi hauskaa, onneksi olkoon.

Mitä ihmeen uhreja? Nuo miehet pariutuu ihan samanlain kuin muutkin ja varsinkaan jos itse etsii pitempi aikaista kumppania, ei kannata ottaa sen tyyppistä ihmistä jonka kanssa ei ole hauskaa edes alussa.

No joo, pointti kai se on tuokin. Oli edes vähän aikaa kivaa.

Vierailija
224/225 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Katsot naisen profiilia. Näet ainakin kuvan ja ehkä luet ekan lauseen tekstiä. Kuvassa naisella on t-paita ja hän on istumassa puiston penkillä ja maisemana on puu ja järvi.

No, jos olisit tuossa tilanteessa missä nainen on kuvassa niin pelkkä tuntemattoman moi johtaa korkeintaan siihen että nainenkin sanoo moi. Ja kääntää katseensa pois sitten. Koska hän ei ymmärrä, miksi sanoit moi.

Puiston penkillä olevan naisen kanssa voisi päästä jutulle menemällä sanomaan esim. ”Moi, tiedätkö mikä tän puiston nimi on? On niin kivasti tilaa, että voisin suositella kavereillekin”

Ok, läpinäkyvää ehkä. Mutta onpahan alku! Nainen vastaa tylysti ”tämän nimi on keskuspuisto”. Voit vastata sitten ”kiitti. On kyllä kaunis päivä” tai jos haluat vielä yrittää ”kiitti, mä muuten oon pera.”

Pidemmälle ei tarvitse mennä mutta tämmöiset yksinkertaiset small talkit olisi hyvä opetella ihan vaan harjoittelemalla, ettei jännittäisi niin paljon että pelkkä moi tuntuu hurjalta.

En suostu uskomaan naisten olevan niin tyhmiä, että hei eivät ymmärrä mitä se tarkoittaa kun rekisteröitymistä vaativassa deittipalvelussa joku sanoo "moi".

Ja tuo että te haluatte mieluummin kuulla läpinäkyvää small talkia, kuin kohdata ihmisen ihmisenä, mitäpä tuohon nyt sitten sanoisi. Tarvitseeko enää ihmetellä, miksi miestä ei löydy tai sitten kompastelee jatkuvasti vain seksihaukkoihin.

Oletko koskaan ajatellut, että jotkut meistä nauttivat small talkista ihan sen itsensä takia?

Tiedän että jotkut nauttivat siitä yleisellä tasolla, mutta en tiedä onko viisasta antaa sen viedä pariutumistilanteessa. Luulisin, että miehet harvemmin nauttivat siitä ilman taka-ajatuksia. Kyllähän se tuntuu kivalta jun joku osaa vedellä juuri oikeista naruista, mutta sillä on yleensä joku tarkoitus eikä aina ihan rehellinen.

Tämä on taas se palstamiesten todellisuus, jossa on hyvät miehet joista tekee hyviä se, että heillä ei ole sosiaalisia taitoja, ja sitten on pahat miehet joista tekee pahoja se, että heidän seurassaan on hauskaa ja kiva olla. Ei small talk ole yhtä kuin pelimiestaidot. Ei se ole naruista vetelemistä. Se on sitä, että on tilannetajua, sosiaalisia taitoja, supliikkia.

Minä en olisi muunlaista miestä huolinut kuin sellaisen, jolla on hyvät sosiaaliset taidot.

Ei, pahoilla miehillä tarkoitetaan miehiä jotka pettävät, hakkaavat, ovat alkkiksia ja niin edelleen. Turhautuminen tulee siitä, että nämä miehet osaavat käyttää niitä seurataitoja hyväkseen uhreja saadakseen. Mutta joo, onhan heidän seurassaan varmaan aluksi hauskaa, onneksi olkoon.

Mitä ihmeen uhreja? Nuo miehet pariutuu ihan samanlain kuin muutkin ja varsinkaan jos itse etsii pitempi aikaista kumppania, ei kannata ottaa sen tyyppistä ihmistä jonka kanssa ei ole hauskaa edes alussa.

Ota sinä nainen jonka jutut on pitkäpiimäisiä ja joka ei miellytä ulkoisestikkaan edes aluksi. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
225/225 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Ota sinä nainen jonka jutut on pitkäpiimäisiä ja joka ei miellytä ulkoisestikkaan edes aluksi. Onnea valitsemallasi tiellä.

Nääh, mieluummin katselen sivusta näitä naistennaurattajia joista toinen mies näkee jo kilometrin päähän, että hyvin ei tule käymään vaikka nyt on hauskaa. Minä kelpaan varmasti jollekin hyvälle naiselle vähemmälläkin showlla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän