Miksiköhän kivat ja nätit naiset ei löydä seuraa tuolta treffipalstalta?
Huomaan, että siellä on monia, joilla on profiili ollut pitkään, kuva on nätti ja kuvaus on kiva ja kiinnostava. Ja ovat siis aktiivisia, eli näkyy tuossa "kirjautunut 2 viikkoa sitten" haussa. Luulisi, että kysyntää olisi!
Onko jollain kokemusta, miksi seuraa ei löydy?
Itse siis lähinnä mielenkiinnosta vuoksi seuraan noita, oma profiili on tyhjä... (mies olen siis).
Kommentit (225)
Sitten olis hyvä olla muitakin kuvia kun se selfie ylhäältäpäin ja vessassa otettu peiliselfie. Mutta nainen kyllä nätti.
"Sulla on hienot kaakelit vessassa. Mistä ostit?"...
"Kaupasta"
"Eiku tarkotin moi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuohan on vain tuon moi-miehisyyden ilmentymää. Ehkä vain 20 % miehistä saa puristettua itsestään ulos muutakin kuin sen moin?
Eipä juuri vaan että 20% Tinderin miehistä ovat sitä rikasta ja komeaa. Ei tarvitse olla mikään nero tajutakseen mitä tapahtuu jos naisia on deittimarkkinoilla vähemmän kuin miehiä, tottakai naisten ei tarvitse tyytyä vain "riittävän hyvään."
Tinderistä tulee vähän mieleen ne Guinnessin kirjassakin olleet maailman suurimmat orgiat jotka järjestettiin viime vuonna. Miehet saivat osallistua pelkästään parin kanssa, siinä missä sinkkunaisille jopa maksettiin jos osallistuisivat. Mistä tämä epätasa-arvo johtui? No siitä että parinvaihto- sun muu kink-ryhmissä on vain yksinkertaisesti liikaa sinkkumiehiä sinkkunaisiin nähden. Sama homma Tinderissä. Kun jokaista naista kohden paikalla on neljä miestä niin tottakai heillä on varaa olla kuningatarta.
Miksi sitten niin moni mies syyllistää naisia? Jos naisena menisin johonkin palveluun ja selviäisi, että meitä naisia on siellä moninkertaisesti enemmän kuin miehiä, niin eihän se miesten syy olisi! Tottakai minä tajuaisin, että minun ulkonäölläni ja saavutuksillani ei pärjäisi kilpailussa alustalla, missä ulkonäkö on ratkaisevin tekijä. Ymmärsin poistua nettideiteistäkin, vaikka naisia ei edes ole siellä enemmistö. Palvelussa, jossa ensimmäiseksi pitää tehdä vaikutus still-kuvalla, en pärjää. En siis jäänyt sinne. Löysin mieheni ihan live-elämästä, missä ensitapaamisella pystyin tuomaan esille myös ne puolet, joilla pärjään (sosiaalisuus, huumorintaju, iloisuus, avoimuus, huomaavaisuus, älykkyys).
Vierailija kirjoitti:
Sitten olis hyvä olla muitakin kuvia kun se selfie ylhäältäpäin ja vessassa otettu peiliselfie. Mutta nainen kyllä nätti.
"Kaupasta"
"Eiku tarkotin moi"
Miksi laitat viestiä naiselle, jolla on vain vessassa otettu peiliselfie?
Vierailija kirjoitti:
"Kaupasta"
"Eiku tarkotin moi"
Miksi naiset ei saisi kuolata komeita miehiä? Miesten etuoikeuksiin kuuluu nättien metsästäminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole löytynyt sopivaa jonka kanssa olisi kemiaa puolin ja toisin. Suurin osa treffipalstojen miehistä ei jaksa panostaa yhtään edes muutaman viestin vaihtoon tai alkavat puhua seksistä joten aika paljon putoaa jatkosta jo tässä kohtaa. Miehet voisivat miettiä niitä viestejään joskus siltä kantilta että kävisittekö niillä reploilla keskustelua livenä jonkun naisen kanssa jota ette ennestään tunne.
Kemiaa ei pääse syntymään, koska ei päästä tapaamaan kasvotusten. Se taas ei onnistu siksi, että nainen vain lahnana odottaa sitä treffikutsua eikä kykene itse ajamaan asiaa eteenpäin. Muutenkin mies pitää keskustelua yllä, tai se kuolee. Ihan normaali ajatustenvaihto saattaa katketa yhtäkkiä siihen ettei nainen enää sanokaan mitään, ellei lypsämällä lypsä. Voi tietysti olla, että nainen on jo kääntänyt katseensa johonkin toiseen niistä sadasta Erkistä joita hänellä siellä valikoimissa on.
Keräävät itsetuntobuustia miesten huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoka Popa naiset-nettideitit on vihoviimeinen paikka etsiä miestä. Sieltä löytyy jämämiehiä, ei muuta
Oikea paikka jämänaisille siis.
Paitsi että nämä "jämänaiset" saa ulkonäöstä ja iästä riippumatta vähintään 20 viestiä ja 99.99 prosenttia miehistä ei yhtään. Eli kyllä se nyt on vaan niin, että miehet on siellä niitä jämiä, kun eivät kelpaa edes siellä. Kannattaisi miettiä miksi? Ai niin, vika on aina naisissa, ei koskaan miehissä
Vaihdoin reilusti ulkomaille ihan naisena. Juttelen parin potentiaalisen miehen kanssa joista kummankin kanssa kahvittelen vielä tämän päivän puolella Skypessä. Heti kun saa taas liikkua niin menen käymään uuden kullan kotimaassa. Kumpikin miehistä odottaa löytävänsä koulutetun sekä töissä viihtyvän kumppanin siksi rupesivat juttelemaan suomalaiselle.
Miehille tuntuu järjestään täältä Suomesta kelpaavan noi kehitysmaasta olevat taikka sponsorirahalla käyvät opiskelijat/yh:t, vaikka katselin tuolla sivustolla olevan tarjolla niin ikään muitakin töissä viihtyviä länsimaalaisia naisia.Tosi kiva jos löydät mukavaa seuraa, mutta suosittelisin ihan näin naisena vähän vähemmän mahtipontista suhtautumista. Kahden kulttuurin yhdistäminen ei ole mikään mielenkiintoinen pikku projekti. 20 vuoden kokemuksella voin sanoa että se on toisinaan kyllästyttävää ja väsyttävää ja joskus niitä positiivisia puolia pitää hakea melkein muistiinpanoista että mitä ne oli. Normaalit parisuhteen hankaluudet ja sitten vielä kulttuurierot. Jos itse joskus tästä vapaudun niin suuntaan jonnekkin Suomen perämettään. Jos siellä joku mies asuu ja sanoo muutakin kuin moi niin kiva, jos ei, niin otan jonkun poron kaveriksi.
Näin on. Suomalaisesta saa hyvin nopeasti selville oikean luonteen, mutta ulkomaalaisesta kumppanista ei. Ylimääräistä sähläystä jonka kyllä alussa kestää, mutta ajan kanssa ei..
Johan tuon näkee syntyvyydessä ettei porukka kohtaa. Ilmeisesti kumpikin osapuoli odottaa toiselta jotain mikä ei nyt sitten tahdo klikata suuntaan tai toiseen.
Miesten itsetuhosta tuo johtuu. Suomalaisen yhteiskunnan kehityssuunta kääntyi negatiiviseksi vuosikymmeniä sitten, ja sellaisesta aiheutuu aina isolle osalle kansaa henkinen pahoinvointi. Myös ne negatiiviset kehitykset aiheuttaa ihan suoraan tuhoa ja yhteyksien katkeamista ja syrjäyttää ihmisiä. Naiset ei ole tässä pahoinvointikehityksessä vielä kunnolla mukana, koska tasa-arvokehityksen takia meillä on vielä tähän asti mennyt asiat nettona parempaan suuntaan, mutta sekin on muuttumassa. Sitten miesten oireilu ja syrjäytyminen ei välttämättä enää niin paljon häiritse, mutta kun ne ongelmamiehet eivät ole harjoitelleet ihmisten kanssa olemista ja moni syyttää naisia tilanteestaan ja vihaa heitä, voi olla, että tämä ei tuo sukupuolia sen lähemmäs toisiaan.
Kokeilin kerran. Ennen kuin sain kuvan lisättyä profiiliin, eka Aslakki oli pakkaamassa muuttokuormaansa peräkärryyn. Hän aloitti viestinsä kertomalla, että hänellä on iso.
Ne miehet siellä ovat joko sekaisin tai naimisissa. Monet sekä että.
Joten tulin pois. Löysin seuraa perinteisellä menetelmällä eli kaivamalla vanhaa osoitekirjaani. Vanhassa vara parempi ja tutuistaan tietää, onko ne sarjakuristajia tai psykootikkoja vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole löytynyt sopivaa jonka kanssa olisi kemiaa puolin ja toisin. Suurin osa treffipalstojen miehistä ei jaksa panostaa yhtään edes muutaman viestin vaihtoon tai alkavat puhua seksistä joten aika paljon putoaa jatkosta jo tässä kohtaa. Miehet voisivat miettiä niitä viestejään joskus siltä kantilta että kävisittekö niillä reploilla keskustelua livenä jonkun naisen kanssa jota ette ennestään tunne.
Kemiaa ei pääse syntymään, koska ei päästä tapaamaan kasvotusten. Se taas ei onnistu siksi, että nainen vain lahnana odottaa sitä treffikutsua eikä kykene itse ajamaan asiaa eteenpäin. Muutenkin mies pitää keskustelua yllä, tai se kuolee. Ihan normaali ajatustenvaihto saattaa katketa yhtäkkiä siihen ettei nainen enää sanokaan mitään, ellei lypsämällä lypsä. Voi tietysti olla, että nainen on jo kääntänyt katseensa johonkin toiseen niistä sadasta Erkistä joita hänellä siellä valikoimissa on.
Kyllä useimmat deittipalstojen naiset käy tapaamassa moniakin miehiä livenä, eikä sitä kemiaa silti synny. Olen kyllä sitä mieltä, että aika moni etenkin nuorempi nainen heittäytyy avuttomaksi sen kemian synnyttämisen kanssa ja odottaa, että sen pitäisi tulla jostain itsestään, eli käytännössä miehen tekemänä. Miehet yrittää, mutta harva osaa. Harva nainenkaan osaisi vaikka yrittäisikin. Silti, se on pelkästään viisasta, ettei yritä rakentaa sitä kemiaa tyhjän päälle.
Kyllä se on juuri niin, että jos keskustelu ei lainkaan suju ja toinen ei vaikuta kiinnostuneelta, niin siitä ei enää mitään tule. Sunkin on syytä siirtyä seuraavaan eikä odottaa, että nainen lakkaa vastaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia mä en usko treffipalstoihin. Siellä suurin osa miehistä etsii vain seksiä. Mä olen mieluimmin yksin. :(
Tämä on justiin treffipalstojen ongelma. Nainen tykkää vain pelimiehistä -> Tämäkin mies oli pelimies -> Kaikki miehet on pelimiehiä -> Olen mielummin yksin -> No kokeillaan vielä yhtä pelimiestä.
Että näitä iänikuisia teorioita. Sinun mielestä kaikki jotka uskaltaa livenä sanoa edes päivää naiselle on pelimiehiä. Naisen pitäisi hakea jostain tietokoneelta kellarista se kunnollinen kiltti ja opettaa se puhumaan ja käyttäytymään niin kuin normaali ihminen. Sitten ne eläisivät elämänsä onnellisena loppuun asti. Se kestäisi aika kauan, tai ainakin tuntuisi toooosi pitkältä ajalta.
Kyllä se vaan vähän niin tuppaa olemaan, että mitä rohkeammin mies uskaltaa lähestyä, sitä enemmän on taustalla todennäköisesti itseriittoisuutta, kokemusta naisten pyörittelystä ja paljon vaihtoehtoja, joten ei ole mitään riskiä tai menetettävää vaikka sanoo kaikille päivää. Onko tuon rinnalla nyt sitten niin hirvittävän paha juttu, jos muuten hyvä mies sattuu olemaan niin ujo että naisenkin pitää vähän nähdä vaivaa asian edistämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sieltä ei löydy kivoja miehiä?
Kokeilin muutaman kerran, ja Tällaisia miehiä löytyi: varattuja, jurpoja, juntteja, seksiseuran etsijöitä, moi-miehiä, jotka eivät kyenneet minkäänlaiseen keskusteluun. Eipä kannata.
Pakko kysyä mikä näissä moi-miehissä on vikana? Itse kuulun niihin ja joo en keksi aloitusviestiksi oikein muuta varsinkin kun jännitän jo pelkän viestin lähettämistä. Lisäksi olen aika kankea kirjoittamaan varsinkin aluksi kun jännittää joka kyllä helpottaisi ajan kanssa mutta ilmeisesti pitäisi heti olla sanaseppo kun toiseen tutustuu tai juttu kuivuu kasaan. Eihän livenäkään lähestytä toista muuten kuin sanomalla moi ja jos toinen vastaa niin siitä sitten aletaan paremmin juttelemaan.
Juuri se on vikana, että raskasta yrittää viedä keskustelua eteenpäin ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään sanottavaa.
En tarkoittanut ettei olisi mitään sanottavaa tai vastaisi jokaiseen aiheeseen tyyliin "joo" vaan jos aloitusviesti on moi, kyllä itse pystyn keskustelmaan kun jännitys lakkaa mutta aloitusviestiin en saa muuta aikaiseksi kuin moi jännittämisen takia.
Ymmärrän kyllä, että live-tilanteessa voi jännittää, mutta miten viestin kirjoittaminen vou jännittää? Voit sorvailla sitä aloitusviestiä vaikka viikon, eikä kukaan saa siitä tietää. Kannattaisi tosiaan panostaa enemmän siihen ensiviestiin enemmän kuin moi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaupasta"
"Eiku tarkotin moi"
Miksi laitat viestiä naiselle, jolla on vain vessassa otettu peiliselfie?
Miehenä olen kiinnostunut tutustumaan siihen naiseen. En sen koiraan, ruokalautaseen, maisemakuvaan, pyörään, kukkaruukkun tai "Carpe diem"-ajatukseen. Toki tämä on ihan väärin, nyt sen ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin muutaman kerran, ja Tällaisia miehiä löytyi: varattuja, jurpoja, juntteja, seksiseuran etsijöitä, moi-miehiä, jotka eivät kyenneet minkäänlaiseen keskusteluun. Eipä kannata.
Pakko kysyä mikä näissä moi-miehissä on vikana? Itse kuulun niihin ja joo en keksi aloitusviestiksi oikein muuta varsinkin kun jännitän jo pelkän viestin lähettämistä. Lisäksi olen aika kankea kirjoittamaan varsinkin aluksi kun jännittää joka kyllä helpottaisi ajan kanssa mutta ilmeisesti pitäisi heti olla sanaseppo kun toiseen tutustuu tai juttu kuivuu kasaan. Eihän livenäkään lähestytä toista muuten kuin sanomalla moi ja jos toinen vastaa niin siitä sitten aletaan paremmin juttelemaan.
Kaikki naiset ovat kirjallisen ilmaisun lehtoreita, kaikki lähtee siitä. Loppuelämän rakkaus tai rakkaudettomuus ratkeaa sillä, laittaako väärän sanan aloitukseen. Omituista, kun nämä upeat naiset eivät löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri se on vikana, että raskasta yrittää viedä keskustelua eteenpäin ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään sanottavaa.
Naisilla ei ole kyllä paljon varaa kehuskella tuoosa suhteessa, sen voin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi-mies, oletko kokeillut että joisit vaikka yhden oluen? Ei enempää, ettei tule mitään kännisössötyksiä, mutta yhden, niin että olisi vähän rennompi olo? Tuo toimii livenä niin miksi se ei toimisi netissäkin. Ja muutenkin, aloita juttelu vain sellaisessa mielentilassa kun tuntuu että asioita pyörii enemmän mielessä. Ja kun olet hyvällä tuulella. Ei silloin kun on maailman tylsin päivä, eikä keksi edes mitään ajateltavaa.
Minua ihmetyttää, miksi joku ylipäänsä laittaa mitään avausta ihmisille, joissa ei ole sen vertaa mitään kiinnostavaa, että siitä heräisi kysyttävää tai jutunaihetta. Kun itse olin nettideiteissä niin kyllä aina kun jollekin miehelle avausviestin lähetin, niin se johtui siitä, että jokin hänen profiilissaan herätti mielenkiintoni ja halusin sitä kommentoida/kysyä lisää.
Oikeasti kaikki katsovat ulkonäön ja sen perusteella edetään tai ei. Tokihan se on kiva perustella itselle sillä, että profiilista löytyi jotain huippukiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä useimmat deittipalstojen naiset käy tapaamassa moniakin miehiä livenä, eikä sitä kemiaa silti synny. Olen kyllä sitä mieltä, että aika moni etenkin nuorempi nainen heittäytyy avuttomaksi sen kemian synnyttämisen kanssa ja odottaa, että sen pitäisi tulla jostain itsestään, eli käytännössä miehen tekemänä. Miehet yrittää, mutta harva osaa. Harva nainenkaan osaisi vaikka yrittäisikin. Silti, se on pelkästään viisasta, ettei yritä rakentaa sitä kemiaa tyhjän päälle.
Kyllä se on juuri niin, että jos keskustelu ei lainkaan suju ja toinen ei vaikuta kiinnostuneelta, niin siitä ei enää mitään tule. Sunkin on syytä siirtyä seuraavaan eikä odottaa, että nainen lakkaa vastaamasta.
Kemiaa ei synnytetä eikä rakenneta, sitä joko on tai ei ole. Tuo mistä puhut on vaikutuksen tekemistä, kiinnostuksen herättämistä ja sen osoittamista. Ei kemiaa. Kemian rakentaminen on vähän kuin sanoisit kehollesi, että nyt sen pitää alkaa erittää feromoneja ja hormoneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kemiaa synnytetä eikä tehdä. Sitä joko on tai ei ole. Ja tämän aistii livenä heti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pelkän moin sanominen herättää itselläni sellaiset vibat, että henkilö saattaa olla muutenkin vähän sellainen perässä vedettävä. Näitä on paljon suomalaisissa miehissä. Ne ei ole oikein mitään mieltä mistään. Tämä on tietenkin pitkälle viety johtopäätös, mutta se on se mielikuva mikä tulee jos joutuu itse hirveästi johdattelemaan toista keskusteluun. Se ei ole oikein aikuista käytöstä.
Ihmisten välinen kommunikaatio alkaa yleensä tervehdyksestä ja vasta sitten edetään syvemmälle. Millä planeetalla olet asunut? Onko itselläsi tapana ihan livenäkin asioidessasi ensimmäisenä heittää vaikka joku kiinnostava tilastotieto asiasta x tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia mä en usko treffipalstoihin. Siellä suurin osa miehistä etsii vain seksiä. Mä olen mieluimmin yksin. :(
Tämä on justiin treffipalstojen ongelma. Nainen tykkää vain pelimiehistä -> Tämäkin mies oli pelimies -> Kaikki miehet on pelimiehiä -> Olen mielummin yksin -> No kokeillaan vielä yhtä pelimiestä.
Että näitä iänikuisia teorioita. Sinun mielestä kaikki jotka uskaltaa livenä sanoa edes päivää naiselle on pelimiehiä. Naisen pitäisi hakea jostain tietokoneelta kellarista se kunnollinen kiltti ja opettaa se puhumaan ja käyttäytymään niin kuin normaali ihminen. Sitten ne eläisivät elämänsä onnellisena loppuun asti. Se kestäisi aika kauan, tai ainakin tuntuisi toooosi pitkältä ajalta.
Kyllä se vaan vähän niin tuppaa olemaan, että mitä rohkeammin mies uskaltaa lähestyä, sitä enemmän on taustalla todennäköisesti itseriittoisuutta, kokemusta naisten pyörittelystä ja paljon vaihtoehtoja, joten ei ole mitään riskiä tai menetettävää vaikka sanoo kaikille päivää. Onko tuon rinnalla nyt sitten niin hirvittävän paha juttu, jos muuten hyvä mies sattuu olemaan niin ujo että naisenkin pitää vähän nähdä vaivaa asian edistämiseksi?
En ole aspa tai terapeutti. Saan töissä buustata ihan tarpeeksi työkavereita tekemään parhaansa. Minkä takia joudun vielä vapaa-ajallanikin tekemään samaa?
Moi-miehet, tässä vinkki. Yksi askel eteenpäin, ei mitään villiä.
Katsot naisen profiilia. Näet ainakin kuvan ja ehkä luet ekan lauseen tekstiä. Kuvassa naisella on t-paita ja hän on istumassa puiston penkillä ja maisemana on puu ja järvi.
Päätät jostain syystä kirjoittaa naiselle ”moi”.
No, jos olisit tuossa tilanteessa missä nainen on kuvassa niin pelkkä tuntemattoman moi johtaa korkeintaan siihen että nainenkin sanoo moi. Ja kääntää katseensa pois sitten. Koska hän ei ymmärrä, miksi sanoit moi.
Puiston penkillä olevan naisen kanssa voisi päästä jutulle menemällä sanomaan esim. ”Moi, tiedätkö mikä tän puiston nimi on? On niin kivasti tilaa, että voisin suositella kavereillekin”
Ok, läpinäkyvää ehkä. Mutta onpahan alku! Nainen vastaa tylysti ”tämän nimi on keskuspuisto”. Voit vastata sitten ”kiitti. On kyllä kaunis päivä” tai jos haluat vielä yrittää ”kiitti, mä muuten oon pera.”
Pidemmälle ei tarvitse mennä mutta tämmöiset yksinkertaiset small talkit olisi hyvä opetella ihan vaan harjoittelemalla, ettei jännittäisi niin paljon että pelkkä moi tuntuu hurjalta.