Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän kivat ja nätit naiset ei löydä seuraa tuolta treffipalstalta?

Vierailija
29.04.2020 |

Huomaan, että siellä on monia, joilla on profiili ollut pitkään, kuva on nätti ja kuvaus on kiva ja kiinnostava. Ja ovat siis aktiivisia, eli näkyy tuossa "kirjautunut 2 viikkoa sitten" haussa. Luulisi, että kysyntää olisi!

Onko jollain kokemusta, miksi seuraa ei löydy?

Itse siis lähinnä mielenkiinnosta vuoksi seuraan noita, oma profiili on tyhjä... (mies olen siis).

Kommentit (225)

Vierailija
41/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia mä en usko treffipalstoihin. Siellä suurin osa miehistä etsii vain seksiä. Mä olen mieluimmin yksin. :(

Tämä on justiin treffipalstojen ongelma. Nainen tykkää vain pelimiehistä -> Tämäkin mies oli pelimies -> Kaikki miehet on pelimiehiä -> Olen mielummin yksin -> No kokeillaan vielä yhtä pelimiestä.

Että näitä iänikuisia teorioita. Sinun mielestä kaikki jotka uskaltaa livenä sanoa edes päivää naiselle on pelimiehiä. Naisen pitäisi hakea jostain tietokoneelta kellarista se kunnollinen kiltti ja opettaa se puhumaan ja käyttäytymään niin kuin normaali ihminen. Sitten ne eläisivät elämänsä onnellisena loppuun asti. Se kestäisi aika kauan, tai ainakin tuntuisi toooosi pitkältä ajalta.

Miksei naiselle kelpaa ihan tavallinen mies joka puhuu ja pussaa? Miksi vain pelimies ja vaihtoehtona jonkun teorian? mukainen kellariolmi?

Omassa tuttavapiirissäni on paljon pariskuntia ja kaikki ne miehet on ihan tavallisia. Yksi on ehkä vähän pelimies, mutta sekin kuitenkin ollut saman naisen kanssa yli kymmenen vuotta. Minkälaisia ihmisiä sinä itse tunnet jos kaikki parisuhteet tai parit suhteet on vain pelimiehillä?

Vierailija
42/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän ihmettelen koska treffipalstoilla paljon normaaleja miehiä. Eivät kiinnosta naisia koska treffipalstat täynnä pelimiehiä ja jos ei ole pelimies niin täytyy olla kellariolmi jolle pitäisi kaikki opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sieltä ei löydy kivoja miehiä?

Kokeilin muutaman kerran, ja Tällaisia miehiä löytyi: varattuja, jurpoja, juntteja, seksiseuran etsijöitä, moi-miehiä, jotka eivät kyenneet minkäänlaiseen keskusteluun. Eipä kannata.

Pakko kysyä mikä näissä moi-miehissä on vikana? Itse kuulun niihin ja joo en keksi aloitusviestiksi oikein muuta varsinkin kun jännitän jo pelkän viestin lähettämistä. Lisäksi olen aika kankea kirjoittamaan varsinkin aluksi kun jännittää joka kyllä helpottaisi ajan kanssa mutta ilmeisesti pitäisi heti olla sanaseppo kun toiseen tutustuu tai juttu kuivuu kasaan. Eihän livenäkään lähestytä toista muuten kuin sanomalla moi ja jos toinen vastaa niin siitä sitten aletaan paremmin juttelemaan.

Vierailija
44/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa naiset-nettideitit on vihoviimeinen paikka etsiä miestä. Sieltä löytyy jämämiehiä, ei muuta

Sehän tarkoittaa automaattisesti että sieltä löytyy myös vain jämänaisia.

Vierailija
45/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin muutaman kerran, ja Tällaisia miehiä löytyi: varattuja, jurpoja, juntteja, seksiseuran etsijöitä, moi-miehiä, jotka eivät kyenneet minkäänlaiseen keskusteluun. Eipä kannata.

Pakko kysyä mikä näissä moi-miehissä on vikana? Itse kuulun niihin ja joo en keksi aloitusviestiksi oikein muuta varsinkin kun jännitän jo pelkän viestin lähettämistä. Lisäksi olen aika kankea kirjoittamaan varsinkin aluksi kun jännittää joka kyllä helpottaisi ajan kanssa mutta ilmeisesti pitäisi heti olla sanaseppo kun toiseen tutustuu tai juttu kuivuu kasaan. Eihän livenäkään lähestytä toista muuten kuin sanomalla moi ja jos toinen vastaa niin siitä sitten aletaan paremmin juttelemaan.

Juuri se on vikana, että raskasta yrittää viedä keskustelua eteenpäin ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään sanottavaa.

Vierailija
46/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia mä en usko treffipalstoihin. Siellä suurin osa miehistä etsii vain seksiä. Mä olen mieluimmin yksin. :(

Tämä on justiin treffipalstojen ongelma. Nainen tykkää vain pelimiehistä -> Tämäkin mies oli pelimies -> Kaikki miehet on pelimiehiä -> Olen mielummin yksin -> No kokeillaan vielä yhtä pelimiestä.

Että näitä iänikuisia teorioita. Sinun mielestä kaikki jotka uskaltaa livenä sanoa edes päivää naiselle on pelimiehiä. Naisen pitäisi hakea jostain tietokoneelta kellarista se kunnollinen kiltti ja opettaa se puhumaan ja käyttäytymään niin kuin normaali ihminen. Sitten ne eläisivät elämänsä onnellisena loppuun asti. Se kestäisi aika kauan, tai ainakin tuntuisi toooosi pitkältä ajalta.

Miksei naiselle kelpaa ihan tavallinen mies joka puhuu ja pussaa? Miksi vain pelimies ja vaihtoehtona jonkun teorian? mukainen kellariolmi?

Kerro minulle, millaisen miehen kanssa ovat pariutuneet

- äitisi

- siskosi, naispuoliset serkkusi, muut naispuoliset sukulaiset (pikkuserkut, tädit)

- tuntemasi naapurin naiset

- entiset opiskelukaverinaiset

- naispuoliset työkaverit

- ne naiset, joita näet usein asuinalueellasi miehensä kanssa.

Kiitos.

En viitti näitä eritellä, kun tuntuu että henkilöt itse tunnistaisi pian itsensä jos laitan oikeisiin kategorioihin tuossa. Mutta lajitelmaan kuuluu mm.

- puhumaton nörtti (naisensa on ihan missitasoa)

- paniikkihäiriöinen puhumaton mies

- komea mutta huonoitsetuntoinen nörtti

- hullu mustasukkainen ja pihi mies, joka alistaa naistaan taloudellisesti ja henkisesti

- mies joka nuorena vaan kerta kaikkiaan sinnikäästi pyrki suhteeseen, minusta se on jotenkin hidas päästään, mutta kyllä niillä ihan hyvin on mennyt

- lyhyt, pihi ja mustasukkainen mies (nainen ei tiennyt että olisi saanut muitakin, tämä on eka vastaantulija ja sen otti)

- juoppohullu (nainen ei itsekkään sylje lasiin niin kai niillä on kivaa yhdessä)

- naisten naurattaja, mutta rakastunut vain omaan vaimoonsa, näyttää putinilta ja silti jotenkin hyvältä

Niin eli tällaisia. Näissä ihmisissä on kaikissa toki myös hyviä puolia. Ihan kaikista en pysty sanomaan että mitä ne on, mutta kaikissahan jotain on.

Vierailija
47/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri se on vikana, että raskasta yrittää viedä keskustelua eteenpäin ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään sanottavaa.

En tarkoittanut ettei olisi mitään sanottavaa tai vastaisi jokaiseen aiheeseen tyyliin "joo" vaan jos aloitusviesti on moi, kyllä itse pystyn keskustelmaan kun jännitys lakkaa mutta aloitusviestiin en saa muuta aikaiseksi kuin moi jännittämisen takia.

Vierailija
48/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut ettei olisi mitään sanottavaa tai vastaisi jokaiseen aiheeseen tyyliin "joo" vaan jos aloitusviesti on moi, kyllä itse pystyn keskustelmaan kun jännitys lakkaa mutta aloitusviestiin en saa muuta aikaiseksi kuin moi jännittämisen takia.

Okei. Kokeillaan. Oletetaan, että minulla on ollut nettideittiprofiili ja sinä olet laittanut minulle viestin "Moi." Jatketaan siitä keskustelua, eli minun vuoroni ja vastaan:

Moi

Vierailija
49/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kyselen. Mitä kamalampaa siinä voi tapahtua muuta kuin että nainen ei vastaa ja jos siihen moihinkaan ei vastaa, niin mitä oikeasti pelkäät?

Vierailija
50/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle, millaisen miehen kanssa ovat pariutuneet

- äitisi

- siskosi, naispuoliset serkkusi, muut naispuoliset sukulaiset (pikkuserkut, tädit)

- tuntemasi naapurin naiset

- entiset opiskelukaverinaiset

- naispuoliset työkaverit

- ne naiset, joita näet usein asuinalueellasi miehensä kanssa.

Kiitos.

En viitti näitä eritellä, kun tuntuu että henkilöt itse tunnistaisi pian itsensä jos laitan oikeisiin kategorioihin tuossa. Mutta lajitelmaan kuuluu mm.

- puhumaton nörtti (naisensa on ihan missitasoa)

- paniikkihäiriöinen puhumaton mies

- komea mutta huonoitsetuntoinen nörtti

- hullu mustasukkainen ja pihi mies, joka alistaa naistaan taloudellisesti ja henkisesti

- mies joka nuorena vaan kerta kaikkiaan sinnikäästi pyrki suhteeseen, minusta se on jotenkin hidas päästään, mutta kyllä niillä ihan hyvin on mennyt

- lyhyt, pihi ja mustasukkainen mies (nainen ei tiennyt että olisi saanut muitakin, tämä on eka vastaantulija ja sen otti)

- juoppohullu (nainen ei itsekkään sylje lasiin niin kai niillä on kivaa yhdessä)

- naisten naurattaja, mutta rakastunut vain omaan vaimoonsa, näyttää putinilta ja silti jotenkin hyvältä

Niin eli tällaisia. Näissä ihmisissä on kaikissa toki myös hyviä puolia. Ihan kaikista en pysty sanomaan että mitä ne on, mutta kaikissahan jotain on.

Kun nyt katson tätä omaa listaani niin on tämä tuttavapiirini kyllä jotenkin vinksahtanut.

Vierailija
51/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi-mies, oletko kokeillut että joisit vaikka yhden oluen? Ei enempää, ettei tule mitään kännisössötyksiä, mutta yhden, niin että olisi vähän rennompi olo? Tuo toimii livenä niin miksi se ei toimisi netissäkin. Ja muutenkin, aloita juttelu vain sellaisessa mielentilassa kun tuntuu että asioita pyörii enemmän mielessä. Ja kun olet hyvällä tuulella. Ei silloin kun on maailman tylsin päivä, eikä keksi edes mitään ajateltavaa.

Vierailija
52/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi-mies, oletko kokeillut että joisit vaikka yhden oluen? Ei enempää, ettei tule mitään kännisössötyksiä, mutta yhden, niin että olisi vähän rennompi olo? Tuo toimii livenä niin miksi se ei toimisi netissäkin. Ja muutenkin, aloita juttelu vain sellaisessa mielentilassa kun tuntuu että asioita pyörii enemmän mielessä. Ja kun olet hyvällä tuulella. Ei silloin kun on maailman tylsin päivä, eikä keksi edes mitään ajateltavaa.

Minua ihmetyttää, miksi joku ylipäänsä laittaa mitään avausta ihmisille, joissa ei ole sen vertaa mitään kiinnostavaa, että siitä heräisi kysyttävää tai jutunaihetta. Kun itse olin nettideiteissä niin kyllä aina kun jollekin miehelle avausviestin lähetin, niin se johtui siitä, että jokin hänen profiilissaan herätti mielenkiintoni ja halusin sitä kommentoida/kysyä lisää.

Vierailija
53/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tavannut edes yhtä miestä treffipalstan kautta. Keksi parempi satu.

Vierailija
54/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en vastannut "Moi" naisille. Profiilissani oli tarpeeksi kuvia ja tekstiä, että jokainen voi tarttua johonkin. Jos ei sitä viitsi tehdä, niin viitsiikö panostaa muutoinkaan? Kykeneekö ajattelemaan toisen näkökannasta, viitsiikö?

Vierailija
55/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pelkän moin sanominen herättää itselläni sellaiset vibat, että henkilö saattaa olla muutenkin vähän sellainen perässä vedettävä. Näitä on paljon suomalaisissa miehissä. Ne ei ole oikein mitään mieltä mistään. Tämä on tietenkin pitkälle viety johtopäätös, mutta se on se mielikuva mikä tulee jos joutuu itse hirveästi johdattelemaan toista keskusteluun. Se ei ole oikein aikuista käytöstä.

Vierailija
56/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on Tinderissä reilu yliedustus joten naisilla on markkina-arvoa ja siten vapaus valita. Tinderin omien tilastojen mukaan parit eivät jakaudu tasan vaan naiset kommunikoivat eniten 20% suosituimpien miesten kanssa ja loput 80% jäävät rannalle ruikuttamaan. Bumblrissa tilastot on vähän tasavertaisempia (naiset keskustelee 40% mieskäyttäjien kanssa), muista en tiedä.

Eli jos olet mies, heitä suurempi verkko vesille ja käytä montaa deittiohjelmaa yhtäaikaa.

Vierailija
57/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on Tinderissä reilu yliedustus joten naisilla on markkina-arvoa ja siten vapaus valita. Tinderin omien tilastojen mukaan parit eivät jakaudu tasan vaan naiset kommunikoivat eniten 20% suosituimpien miesten kanssa ja loput 80% jäävät rannalle ruikuttamaan. Bumblrissa tilastot on vähän tasavertaisempia (naiset keskustelee 40% mieskäyttäjien kanssa), muista en tiedä.

Eli jos olet mies, heitä suurempi verkko vesille ja käytä montaa deittiohjelmaa yhtäaikaa.

Mutta tuohan on vain tuon moi-miehisyyden ilmentymää. Ehkä vain 20 % miehistä saa puristettua itsestään ulos muutakin kuin sen moin?

Vierailija
58/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä täälläkin moneen kertaan toitotettu, että kaikille naisille ei riitä koulutettuja, työssäkäyviä miehiä. Miksi siis ihmetellään, etteivät kivat ja nätit naiset löydä seuraa? Juuri siksi.

Se ja miesten työmarkkoiden nykyinen pirstaleisuus vaikuttavat asiaan. Ihmiset vieläkin pääosin jossain vaiheessa elämäänsä kuitenkin sen perheen perustavat. Se mikä aiheuttaa lapsikatoa on se että kun keski-ikä uusilla pariskunnilla kasvaa niin suuremmalla todennäköisyydellä hankitaan vain se yksi lapsi eikä enempää.

Sekin lohtu yksinäisille, harva teistä loppujen lopuksi joutuu koko elämäänsä erakkona elämään, natsaa ennemmin tai myöhemmin. Mutta nykyään nuorilla ihmisillä natsaa harvemmin.

Vierailija
59/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa nyt painotetaan moi-ttamista. Kun harvoin tinderissä saan osuman en koskaan ole aloittanut pelkkä Moi. Keskustelut vaan hyytyy kun ainoa osallistuja olen minä. Yleensä ei tule mitään vastausta. Joskus harvoin muutama viesti mutta minkäänlaista keskustelun eteenpäinviemistä ei löydy. Nainen ehkä juuri pystyy vastamaan kysymyksiin mutta ei mitään muuta.

Luulisin että naisilla on liian monta matchiä ettei mikään jaksa kiinnostaa.

Vierailija
60/225 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuohan on vain tuon moi-miehisyyden ilmentymää. Ehkä vain 20 % miehistä saa puristettua itsestään ulos muutakin kuin sen moin?

Eipä juuri vaan että 20% Tinderin miehistä ovat sitä rikasta ja komeaa. Ei tarvitse olla mikään nero tajutakseen mitä tapahtuu jos naisia on deittimarkkinoilla vähemmän kuin miehiä, tottakai naisten ei tarvitse tyytyä vain "riittävän hyvään."

Tinderistä tulee vähän mieleen ne Guinnessin kirjassakin olleet maailman suurimmat orgiat jotka järjestettiin viime vuonna. Miehet saivat osallistua pelkästään parin kanssa, siinä missä sinkkunaisille jopa maksettiin jos osallistuisivat. Mistä tämä epätasa-arvo johtui? No siitä että parinvaihto- sun muu kink-ryhmissä on vain yksinkertaisesti liikaa sinkkumiehiä sinkkunaisiin nähden. Sama homma Tinderissä. Kun jokaista naista kohden paikalla on neljä miestä niin tottakai heillä on varaa olla kuningatarta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi