Miksiköhän kivat ja nätit naiset ei löydä seuraa tuolta treffipalstalta?
Huomaan, että siellä on monia, joilla on profiili ollut pitkään, kuva on nätti ja kuvaus on kiva ja kiinnostava. Ja ovat siis aktiivisia, eli näkyy tuossa "kirjautunut 2 viikkoa sitten" haussa. Luulisi, että kysyntää olisi!
Onko jollain kokemusta, miksi seuraa ei löydy?
Itse siis lähinnä mielenkiinnosta vuoksi seuraan noita, oma profiili on tyhjä... (mies olen siis).
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Jos sieltä ei löydy kivoja miehiä?
Juu, ei löydy. Siellä on näitä "kilttim*ehiä". Järkkyjä. Jos miesten taso on se, mikä nettideiteillä, niin olen ilman. Ihan järkkyjä. Huhuh
Seuraa löytyy kyllä, mutta suhteeseen vaaditaan muutakin kuin ulkonäköä. Sitten vielä tunteiden pitäisi osua molemmin puolin kohdilleen. Helpommin sanottu kuin tehty.
Kumppanin valinnassa tuleekin olla sopivan vaativa, varsinkin jos toiveissa on perheen perustaminen. Ikävä kyllä joillekkin kelpaa "kuka vaan" ja sitten itketään pa*kaa suhdetta tai yh-arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoka Popa naiset-nettideitit on vihoviimeinen paikka etsiä miestä. Sieltä löytyy jämämiehiä, ei muuta
Oikea paikka jämänaisille siis.
Paitsi että nämä "jämänaiset" saa ulkonäöstä ja iästä riippumatta vähintään 20 viestiä ja 99.99 prosenttia miehistä ei yhtään. Eli kyllä se nyt on vaan niin, että miehet on siellä niitä jämiä, kun eivät kelpaa edes siellä. Kannattaisi miettiä miksi? Ai niin, vika on aina naisissa, ei koskaan miehissä
Vierailija kirjoitti:
Jos sieltä ei löydy kivoja miehiä?
Kokeilin muutaman kerran, ja Tällaisia miehiä löytyi: varattuja, jurpoja, juntteja, seksiseuran etsijöitä, moi-miehiä, jotka eivät kyenneet minkäänlaiseen keskusteluun. Eipä kannata.
Naisista en tiedä, mutta siellä on ainakin viisi vuotta vanhoja miesprofiileja... Näiltä voi saada esim sellaisen ilmiselvän copy paste-viestin, jonka on saanut noin 1000 ennen minua. Samat tyypit lähettävät satoja viestejä kuukaudessa, ja saavat 10 vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoka Popa naiset-nettideitit on vihoviimeinen paikka etsiä miestä. Sieltä löytyy jämämiehiä, ei muuta
Paitsi että nämä "jämänaiset" saa ulkonäöstä ja iästä riippumatta vähintään 20 viestiä ja 99.99 prosenttia miehistä ei yhtään. Eli kyllä se nyt on vaan niin, että miehet on siellä niitä jämiä, kun eivät kelpaa edes siellä. Kannattaisi miettiä miksi? Ai niin, vika on aina naisissa, ei koskaan miehissä
Minä saan kyllä viestejä naisilta. Kuulunko siis jotenkin erityisen harvalukuiseen joukkoon? Nettinaisten tasosta on kyllä vaikea sanoa mitään hyvää.
M31
Suomi on pieni maa. Niin pieni, että on yllättävää, että täällä ylipäänsä pariudutaan. Heti kun mennään yliopistokaupunkien ulkopuolelle, tai edes pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, alkaa olla aika epätodennäköistä että netistä löytyisi ihminen, jonka kanssa todella kohtaavat sekä toiveet että kemiat. Ei siihen tarvita edes tilastotieteiden laajaa oppimäärää. Länsimaiset ihmiset eivät pariudu kenen kanssa tahansa vain siksi, että saisi jonkun, ja jokainen ominaisuus, jota elämänkumppanilta toivoo, pienentää sitä joukkoa, josta mahdollinen elämänkumppani voi löytyä. Jäljellä jäävistä, jotka täyttävät ns. kriteerit, vain murto-osa on sellaisia, joiden kanssa syntyy molemminpuolinen ihastuminen.
Ja tähän on turha tulla puhumaan liian kovista kriteereistä, koska jokaisella on ihan itsellään paras oletus siitä, mitkä asiat ovat olennaisia. Jos ei syty tietyn näköisistä ihmisistä, on aivan totaalisen turhaa yrittää heitä deittailla. Jos arvostaa korkeaa koulutusta ja itse lukee paljon, harrastaa kulttuuria, matkustelee ja pärjää useilla eri kielillä, on totaalisen turhaa kuvitella että parisuhde toimisi sellaisen ihmisen kanssa, jolla on täysin toisenlaiset arvot ja elämäntapa.
Onhan sitä täälläkin moneen kertaan toitotettu, että kaikille naisille ei riitä koulutettuja, työssäkäyviä miehiä. Miksi siis ihmetellään, etteivät kivat ja nätit naiset löydä seuraa? Juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan kyllä viestejä naisilta. Kuulunko siis jotenkin erityisen harvalukuiseen joukkoon? Nettinaisten tasosta on kyllä vaikea sanoa mitään hyvää.
M31
Miksi sitten olet siellä, jos taso kerta on huono? Jos itse olet hyvätasoinen, niin löydät seuraa muutenkin. Oletko tyhmä vai yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pieni maa. Niin pieni, että on yllättävää, että täällä ylipäänsä pariudutaan. Heti kun mennään yliopistokaupunkien ulkopuolelle, tai edes pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, alkaa olla aika epätodennäköistä että netistä löytyisi ihminen, jonka kanssa todella kohtaavat sekä toiveet että kemiat. Ei siihen tarvita edes tilastotieteiden laajaa oppimäärää. Länsimaiset ihmiset eivät pariudu kenen kanssa tahansa vain siksi, että saisi jonkun, ja jokainen ominaisuus, jota elämänkumppanilta toivoo, pienentää sitä joukkoa, josta mahdollinen elämänkumppani voi löytyä. Jäljellä jäävistä, jotka täyttävät ns. kriteerit, vain murto-osa on sellaisia, joiden kanssa syntyy molemminpuolinen ihastuminen.
Ja tähän on turha tulla puhumaan liian kovista kriteereistä, koska jokaisella on ihan itsellään paras oletus siitä, mitkä asiat ovat olennaisia. Jos ei syty tietyn näköisistä ihmisistä, on aivan totaalisen turhaa yrittää heitä deittailla. Jos arvostaa korkeaa koulutusta ja itse lukee paljon, harrastaa kulttuuria, matkustelee ja pärjää useilla eri kielillä, on totaalisen turhaa kuvitella että parisuhde toimisi sellaisen ihmisen kanssa, jolla on täysin toisenlaiset arvot ja elämäntapa.
Onhan sitä täälläkin moneen kertaan toitotettu, että kaikille naisille ei riitä koulutettuja, työssäkäyviä miehiä. Miksi siis ihmetellään, etteivät kivat ja nätit naiset löydä seuraa? Juuri siksi.
Ei koulutustaso ole naisille tärkein kriteeri, vaan ihan muut asiat. Näistä asioista on väännetty tälläkin palstalla moneen otteeseen, mutta kun ne ei mene teille miehille jakeluun. Te vain väkisin väännetty itse mitkä ovat naisten kriteerit. Kutrn ei mene jakeluun sekään, että miten kannattaisi nettideittiprofiilia ja nettideittailutaitoja kehittää, jotta saisi vastauksia naisilta.Mutta omapa on tappionne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Miksi sitten olet siellä, jos taso kerta on huono? Jos itse olet hyvätasoinen, niin löydät seuraa muutenkin. Oletko tyhmä vai yksinkertainen.
En tapaa naisia juurikaan elävässä elämässä ja tässä nykytilanteessa se on vielä vaikeampaa. Oletko itse tyhmä?
M31
Kontakti on nykyään helppo saada, mutta miksi tyytyä ihan kivaan? Ellei kolahda, niin ei kolahda. Valitettavan usein myös livenä tajuaa toisen olevan sellainen, ettei kadulla ikinä toinen herättäisi mitään huomiota. Harva on livenä kiinnostavampi kuin deittiprofiilissaan.
Tuon takia mä en usko treffipalstoihin. Siellä suurin osa miehistä etsii vain seksiä. Mä olen mieluimmin yksin. :(
Minä tapailin jonkun aikaan tollasta ja se oli tekstin ja kuvien takana ihan sekopää. Räjähti ihan ihme jutuista. Viesteistä luki jotenkin rivien välistä ja sai siitä aiheen pahoittaa mielensä ja ruveta räyhäämään. Sit vaan mietin, että jos tää pahottaa mielensä näin helposti jo muutaman tapailun jälkeen niin tulee hemmetin hankala suhde, niin olkoot ja numero poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Saattavat olla liian nirsoja. Ainakin itse olen huomannut sen, että monet nuoret ja kauniit naiset ovat vuosia sinkkuja, koska kukaan mies ei kelpaa.
Miten edes voi olla liian nirso? Liiallinen nirsous olisi mahdollista vain jos joku olisi pakko ottaa, mutta kun vaihtoehtona on myös ”kiva olla yksinkin” niin liian nirso on vähän vaikea olla. Jos kenenkään kanssa ei ole kivempaa kuin yksin, niin ketään ei ole pakko ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia mä en usko treffipalstoihin. Siellä suurin osa miehistä etsii vain seksiä. Mä olen mieluimmin yksin. :(
Tämä on justiin treffipalstojen ongelma. Nainen tykkää vain pelimiehistä -> Tämäkin mies oli pelimies -> Kaikki miehet on pelimiehiä -> Olen mielummin yksin -> No kokeillaan vielä yhtä pelimiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on justiin treffipalstojen ongelma. Nainen tykkää vain pelimiehistä -> Tämäkin mies oli pelimies -> Kaikki miehet on pelimiehiä -> Olen mielummin yksin -> No kokeillaan vielä yhtä pelimiestä.
Että näitä iänikuisia teorioita. Sinun mielestä kaikki jotka uskaltaa livenä sanoa edes päivää naiselle on pelimiehiä. Naisen pitäisi hakea jostain tietokoneelta kellarista se kunnollinen kiltti ja opettaa se puhumaan ja käyttäytymään niin kuin normaali ihminen. Sitten ne eläisivät elämänsä onnellisena loppuun asti. Se kestäisi aika kauan, tai ainakin tuntuisi toooosi pitkältä ajalta.
Eräällä suositulla treffipalstalla pystyy seuraamaan muiden saamien ja lähettämien viestien määrää jos on palvelusta maksanut. Vasta huomasin uuden kiinnostavan profiilin, hyvin kirjoitettu ja muutama ihan kiva kuva. Tunnen naisen etäisesti. Kahdessa päivässä on saanut yli 160 henkilöltä yli 200 viestiä eikä ole itse lähettänyt yhtään (0). Eikö tosiaan löydy edes yhtä millään tavalla kiinnostavaa.
Näitä esimerkkejä löytyy paljon joten helppo päätellä vaatimusten olevan taivaissa vaikka profiileissa muuta väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että näitä iänikuisia teorioita. Sinun mielestä kaikki jotka uskaltaa livenä sanoa edes päivää naiselle on pelimiehiä. Naisen pitäisi hakea jostain tietokoneelta kellarista se kunnollinen kiltti ja opettaa se puhumaan ja käyttäytymään niin kuin normaali ihminen. Sitten ne eläisivät elämänsä onnellisena loppuun asti. Se kestäisi aika kauan, tai ainakin tuntuisi toooosi pitkältä ajalta.
Miksei naiselle kelpaa ihan tavallinen mies joka puhuu ja pussaa? Miksi vain pelimies ja vaihtoehtona jonkun teorian? mukainen kellariolmi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiselle kelpaa ihan tavallinen mies joka puhuu ja pussaa? Miksi vain pelimies ja vaihtoehtona jonkun teorian? mukainen kellariolmi?
Kerro minulle, millaisen miehen kanssa ovat pariutuneet
- äitisi
- siskosi, naispuoliset serkkusi, muut naispuoliset sukulaiset (pikkuserkut, tädit)
- tuntemasi naapurin naiset
- entiset opiskelukaverinaiset
- naispuoliset työkaverit
- ne naiset, joita näet usein asuinalueellasi miehensä kanssa.
Kiitos.