Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä voisi tehdä kotona tietokoneella ja tienata bruttona 3000€?

Vierailija
27.04.2020 |

Haluaisin kotona työskennellä.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin suurta palkkaa saadakseen pitää olla oikeasti jotain osaamista.

Koodari tulee ekana mieleen. Tai joku nettihuutokauppa tms., mutta niissä tietysti tulot ovat vähän mitä sattuu.

Yksi vaihtoehto on, jos olet oikein viihdyttävä ja keksit jonkun oman jutun, voisit ruveta Youtube-tähdeksi, on vaan löydettävä riittävän iso yleisö että tienaa.

En usko että löydät tuosta vaan työtä, josta saat haluamasi palkan. Kouluttautua on pakko ainakin ensin. Jos tuollaisia työpaikkoja olisi joka oksalla, olisi paljon enemmän ihmisiä jotka tekevät töitä kotona.

Vierailija
62/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on valtion virastossa asiantuntijana. Tradenomikoulutus. Tienaa vajaan 3500e ja tekee vähintään 3pv viikossa etänä töitä, tällä hetkellä toki 5pv. Itse olen farmaseutti asiantuntijatehtävissä ja tienaan n. 3000e ja voin tehdä joitain päiviä viikossa etänä mutta en kaikkia. Eli aika monet asiantuntija-työt onnistuu, mutta pitää ensin hankkia se asiantuntemus jotenkin 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on sanoa, että minä tai tuttavan tuttava Jaska tekee "jotain taloushommaa" etänä... Mutta sitten kun sun pitäisi löytää sellainen työnantaja, jolle etätyö on ok...huh! Se onkin jo toinen juttu. Toivottavasti korona opettaa.

Vierailija
64/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onlyfans. Siellä voi myydä alastonkuvia helposti ilman naamaa ja tienata enemmän kuin 3000 euroa kuukaudessa.

Oikeesti? Pystyykö pitämään anonyyminä? Hmm.. voisi olla lisätienesti.. Onko kukaan suomalainen kokeillut tuota sivustoa? Miten nämä ilmoitetaan verottajalle?

Vierailija
65/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntija-hommissa etänä 3200 eur brutto, netto 2200. Päivätyö, liukuvat työajat 7-9.30 )siis voit itse päättää monelta aloitat) työaika 7,5 t.

Lisäksi saat kuukauden palkan bonarina vuosittain.

Ilmainen työterveyshuolto.

Minulla koulutuksena lukio. Kunhan englantia osaa ja perus atk taidot plus oman alan erityisosaaminen.

Jepjep!

Niin? Ihan totta puhun. Tulin taloon kesken opintojen, jotka jäivät kesken. Työt imaisivat mukanaan ja valmistuminen jäi. Toki aloitin alemmista tehtävistä, mutta hyvällä tuurilla ja ahkeruudella pääsin parempiin hommiin. Nyt olen 15- vuotta ollut talossa ja ylentynyt asiantuntijaksi. Osaan siis oman kapean osaamisalani hyvin, ja koko ajan kouluttautunut. Kun jaksaa tehdä töissä myös paskahommia oppii niistä parhaiten. Lisäksi kävi niin että esimies vaihtui, ja jostain syystä esimies sympatiseeraa minua kovin. Hän ylensi minut ja sain palkan korotuksen.

Sulta jäi sanomatta:

> Tulin taloon kesken opintojen, jotka jäivät kesken.

Herne nenuun? Sori. Se ei muuta tilannetta. Sain ylennyksen osaamiseni, en koulutuksen perusteella.

Mun mies ehti olla 2v töissä ennen kun ylennettiin asiantuntijaksi. Ylioppilastutkinto silläkin korkein, jos saisi keskeneräiset korkeakoulu-opinnot loppuun niin olisi hyvät mahdollisuudet korkeampiikin virkoihin. Kun on fiksu, sosiaalinen, nopea oppimaan ja uskaltaa heittäytyä haasteisiin, niin urallaan voi edetä nopeastikin. Alemmissa tehtävissä työskentelee monta kokeneempaa, koulutetumpaa henkilöä, jotka vaan ei luota osaamiseensa tarpeeksi edetäkseen.

Vierailija
66/79 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dropshipping! Eli tilaat Kiinasta esim. Aliexpressiltä jonkun hyvin myyvän tuotteen ja myyt sen kaksin- tai kolminkertaisella hinnalla eteenpäin. Itse perustin sellaisen reilu kuukausi sitten ja tällä hetkellä tuottoa semmoiset 1600€/kk. Prosessin pystyy helposti automatisoimaan, eli omassa verkkokaupassasi tehty tilaus menee automaattisesti Aliexpressin myyjälle, joka pakkaa ja lähettää tuotteen suoraan asiakkaalle. Sinulle jää ainoastaan kaupan markkinointi. Ei ole helppoa tai täysin passiivista tuloa, mutta suht yksinkertaista kuitenkin

Mitenkä olet perustellut asiakkaalle kuukauden toimitusajat? Entä sen että paketti tulee harmaassa muovipussissa Kiinasta? En siis ilkeilläkseni kysy, itsekin olen tuota miettinyt mutta sitten nuo toimitusajat ja muut mietityttää. Plus että ethän sä voi myydä mitään yli 22 euron tavaraa, kun muuten tulee alvit ja verot? Miten muuten verotus menee, kun toimit tavallaan välikätenä?

Ja siis alvit ja verot on yhtäkuin alvit ja tullit...

Vaikka itse myisit tavaraa eteenpäin yli 22€ mutta tilaat sen itse Kiinasta alle 22€ ei mene veroja. Toimitusajatkin käytännössä kaikki asiakkaat kestää, kunhan siitä kertoo selkeästi etukäteen. Laita vaikka, että suuren kysynnän vuoksi toimitusaika 3-4 viikkoa. Itse käytän sellaista yksityistä agenttia, joka ostaa bulkkina tehtaalta omalle varastolleen ja lähettää sit asiakkaalle. Tämä lyhentää toimitusaikaa ja tällä hetkellä se on pari viikkoa. Pakkauksellakaan ei oikeastaan ole asiakkaille väliä, ei ainakaan kukaan ole tullut jälkikäteen valittamaan siitä. Kunhan tilausmäärät kasvaa, niin voit pyytää lähettäjältä custom pakkauksia, esim. joku brändätty paketti tms, mikä ei ole ihan niin Kiina-paketin näköinen. Lyhyesti siis: kunhan kerrot toimitusajat selkeästi ja rehellisesti, niin ei kukaan välitä siitä. Ja tilaa tavaraa, joka maksaa alle 22€, niin ei mene veroja tai tullimaksuja. Voit siis itse kyllä myydä Suomen sisällä siihen hintaan kun haluat. Verot tietenkin maksetaan tuloverona, alussa yksityishenkilönä mutta nyt olen perustanut yrityksen.

Vierailija
67/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan työskennellä kotona ja tietokoneen kanssa ja eläkkeellä olen ja asiakaspalvelussa ollut yli 30v.

Vierailija
68/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tekstinkäsittelyä. Tosin netto vaan 1900 e/kk.

Vierailija
69/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on valtion virastossa asiantuntijana. Tradenomikoulutus. Tienaa vajaan 3500e ja tekee vähintään 3pv viikossa etänä töitä, tällä hetkellä toki 5pv. Itse olen farmaseutti asiantuntijatehtävissä ja tienaan n. 3000e ja voin tehdä joitain päiviä viikossa etänä mutta en kaikkia. Eli aika monet asiantuntija-työt onnistuu, mutta pitää ensin hankkia se asiantuntemus jotenkin 😃

Itsehän EN HALUA valtiolle töihin oli palkka miten hyvä tai huono tahansa. Kysymys ei ole rahasta vaan periaatteesta ja haluamisesta.

Vierailija
70/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan melkein 4500€/kk etätöillä. Olen projektipäällikkö. 

Vierailija
71/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan työskennellä kotona ja tietokoneen kanssa ja eläkkeellä olen ja asiakaspalvelussa ollut yli 30v.

Noilla spekseillä 3000€/kk on utopistinen haave. Ellet ole todella hyvä myyntihenkilö, jolloin puhelinmyynnillä voit tienata tuon verran tai enemmänkin. 

Vierailija
72/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on sanoa, että minä tai tuttavan tuttava Jaska tekee "jotain taloushommaa" etänä... Mutta sitten kun sun pitäisi löytää sellainen työnantaja, jolle etätyö on ok...huh! Se onkin jo toinen juttu. Toivottavasti korona opettaa.

Ap kysyi vaihtoehtoja kertomatta mitään omasta osaamisestaan. Silloin ei voi kuin kertoa kokemuksistaan. Ei ole meidän tehtävä työllistää ap:ta. 

Vierailija
73/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi vaihtoehtoja kertomatta mitään omasta osaamisestaan. Silloin ei voi kuin kertoa kokemuksistaan. Ei ole meidän tehtävä työllistää ap:ta. 

Ei ole ap:n tehtävä etsiä työpaikkaa minulle.

IVE
74/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin töitä mikä voi tehdä kotona tietokoneen kanssa ja eläkkeellä olen ja asiakaspalvelussa ollut yli 30v.

Vierailija
75/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituaaliopintoja opettava opettaja.

Vierailija
76/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ap:n tehtävä etsiä työpaikkaa minulle.

Väitinkö, että olisi?

t. lainaamasi

Vierailija
77/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääntäjä.

Voi toki tehdä kotona mutta palkka puolet tuosta vaaditusta 3000e.

No ei ole, mutta osalla voi olla.

Vierailija
78/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asiatekstin kääntäjillä on kysyntää ja sellaiselle maksetaankin, mutta yksinyrittäjät törmäävät muissa yhteyksissä lukemattomiin epäkohtiin mitä palkansaajana ei tarvitse miettiä.

Vierailija
79/79 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluasiantuntija, palkka 3500e brutto. Ja käytännössä etätyötä 99% ajasta. Suhkot helppoa hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi