Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä voisi tehdä kotona tietokoneella ja tienata bruttona 3000€?

Vierailija
27.04.2020 |

Haluaisin kotona työskennellä.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graafikko. Meillä mainostoimistossa rivigraafikot saavat n. 3000-3500

Vierailija
42/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Vakuutusyhtiön perusaspaksi pääsee ilman spesifiä koulutusta. Kaverilla amistutkinto keittiöpuolelta ja pääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntija-hommissa etänä 3200 eur brutto, netto 2200. Päivätyö, liukuvat työajat 7-9.30 )siis voit itse päättää monelta aloitat) työaika 7,5 t.

Lisäksi saat kuukauden palkan bonarina vuosittain.

Ilmainen työterveyshuolto.

Minulla koulutuksena lukio. Kunhan englantia osaa ja perus atk taidot plus oman alan erityisosaaminen.

Jepjep!

Niin? Ihan totta puhun. Tulin taloon kesken opintojen, jotka jäivät kesken. Työt imaisivat mukanaan ja valmistuminen jäi. Toki aloitin alemmista tehtävistä, mutta hyvällä tuurilla ja ahkeruudella pääsin parempiin hommiin. Nyt olen 15- vuotta ollut talossa ja ylentynyt asiantuntijaksi. Osaan siis oman kapean osaamisalani hyvin, ja koko ajan kouluttautunut. Kun jaksaa tehdä töissä myös paskahommia oppii niistä parhaiten. Lisäksi kävi niin että esimies vaihtui, ja jostain syystä esimies sympatiseeraa minua kovin. Hän ylensi minut ja sain palkan korotuksen.

Sulta jäi sanomatta:

> Tulin taloon kesken opintojen, jotka jäivät kesken.

Herne nenuun? Sori. Se ei muuta tilannetta. Sain ylennyksen osaamiseni, en koulutuksen perusteella.

Vierailija
44/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanot bruttopalkan? Siitähän lähtee vielä verot...

No jos käteen jäisi 2400-3000e olisin maailman onnellisin. ap

Saadaksesi 2400 käteen (eli nettona) tarvitset noin 3500 bruttona. Jonkinlainen korkeakoulutettu asiantuntija taikka koodari siinä varmasti pitäisi olla.

2000e jos jää käteen, niin sekin on hyvä! ap

...tai 1400 € käteen. Tuohan kutistuu kuin pyy maailmanlopun alla :D

en ole ap niin en ole palkkaa laskemassa mutta siis onko tuollainen 1400eur nettona nykyisin siellä normaalia?  Minä haluaisin oikeasti löytää jonkun etätyön ja Suomeen kunhan olisi jotain normaalia järkevää työtä..

Vierailija
45/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntija-hommissa etänä 3200 eur brutto, netto 2200. Päivätyö, liukuvat työajat 7-9.30 )siis voit itse päättää monelta aloitat) työaika 7,5 t.

Minulla koulutuksena lukio. Kunhan englantia osaa ja perus atk taidot plus oman alan erityisosaaminen.

Jepjep!

Niin? Ihan totta puhun. Tulin taloon kesken opintojen, jotka jäivät kesken. Työt imaisivat mukanaan ja valmistuminen jäi. Toki aloitin alemmista tehtävistä, mutta hyvällä tuurilla ja ahkeruudella pääsin parempiin hommiin. Nyt olen 15- vuotta ollut talossa ja ylentynyt asiantuntijaksi. Osaan siis oman kapean osaamisalani hyvin, ja koko ajan kouluttautunut. Kun jaksaa tehdä töissä myös paskahommia oppii niistä parhaiten. Lisäksi kävi niin että esimies vaihtui, ja jostain syystä esimies sympatiseeraa minua kovin. Hän ylensi minut ja sain palkan korotuksen.

Edelleen kiinnostaisi tietää, minkä alan hommia teet?

Vierailija
46/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa yhteystietoja minne voisi ottaa yhteyttä tuollaisista etänä tehtävistä töistä mitä voisi ulkomailta kädin tehdä Suomeen ja kielitaito englanti ja suomi. Ei mitään erikoisosaamista paitsi asiakaspalvelutaito, perustietokoneen käyttö.

Tietysti voisi laittaa jotain tietoja, mutta se on ihan turhaa, kun sulla ei ole alan koulutusta. Ei niitä oteta.

Vierailija
47/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa terveydenhuollon töistä tehdään etänä, esim. Digipalvelut, ajanvaraukset yms yksityisillä asemilla. Niihin tosin ei pääse jos ei mitään alan koulutusta. Oraliin saattais päästä ajanvaraajaksi.

Vierailija
48/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep!

Edelleen kiinnostaisi tietää, minkä alan hommia teet?

En kerro, ettei tunnisteta. Kyse kuitenkin pörssiyhtiöstä. Ei siis valtion yrityksestä.

Vierailija
49/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep!

Sulta jäi sanomatta:

> Tulin taloon kesken opintojen, jotka jäivät kesken.

Herne nenuun? Sori. Se ei muuta tilannetta. Sain ylennyksen osaamiseni, en koulutuksen perusteella.

Miten niin herne nenuun? Jos olisin tiennyt, että alan koulusta siirryit töihin, en olisi kommentoinut mitään. Niin on käynyt monelle, jotka tunnen.

Vierailija
50/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kåäntäjänä julkisella puolella, palkka bruttona 3200 plus ikälisät. Valtiolla saattaa saada enemmänkin. Suosittelen, tosin näitä paikkoja ei ihan kamalan montaa ole Suomessa. Suurin osa on suomi-ruotsi -hommia, muutama ruotsi-suomikin löytyy, ja pari suomi-enkku -paikkaa. Yleensä 3-7 paikkaa vuodessa tulee tarjolle, näistä osa tosin vanhempainvapaita.

Kunnassa siis 3100 + ikälisät ja valtiolla 3200 - 4000 e/kk. Suomi-Ruotsi eniten, Suomi-enkku paikkoja on Paljon enemmän kuin Ruotsi-Suomi! Venäjää jonkun verran ja vähiten sit muut kielit.

Pitäis tosin tähän hommaan joku koulutus olla.

Vierailija
51/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu pian 2kk himassa ja hyvin on duunit sujunu.

Insinööri, tupasähkön suunnittelu

Vierailija
52/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu pian 2kk himassa ja hyvin on duunit sujunu.

Insinööri, tupasähkön suunnittelu

ai sori, 3000?

Pitäis leikata liksaa reilusti

Vierailija
53/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä. Teen työtä kotona tietokoneella mutta tienaan 6000 euroa bruttona.

Vauva-palstalaisen peruspalkka.

Vierailija
54/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dropshipping! Eli tilaat Kiinasta esim. Aliexpressiltä jonkun hyvin myyvän tuotteen ja myyt sen kaksin- tai kolminkertaisella hinnalla eteenpäin. Itse perustin sellaisen reilu kuukausi sitten ja tällä hetkellä tuottoa semmoiset 1600€/kk. Prosessin pystyy helposti automatisoimaan, eli omassa verkkokaupassasi tehty tilaus menee automaattisesti Aliexpressin myyjälle, joka pakkaa ja lähettää tuotteen suoraan asiakkaalle. Sinulle jää ainoastaan kaupan markkinointi. Ei ole helppoa tai täysin passiivista tuloa, mutta suht yksinkertaista kuitenkin

Vierailija
55/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ap ei ole mitään koulutusta millekään alalalle, et pysty etäduuniin, koska kukaan ei anna sulle töitä.

Mutta tietenkin jos olet mielikuvitusrikas ja taiteellinen niin voit itse keksiä jonkin homman, ja alkaa myydä sitä netissä vrt.blogit sun muut. 

Vierailija
56/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dropshipping! Eli tilaat Kiinasta esim. Aliexpressiltä jonkun hyvin myyvän tuotteen ja myyt sen kaksin- tai kolminkertaisella hinnalla eteenpäin. Itse perustin sellaisen reilu kuukausi sitten ja tällä hetkellä tuottoa semmoiset 1600€/kk. Prosessin pystyy helposti automatisoimaan, eli omassa verkkokaupassasi tehty tilaus menee automaattisesti Aliexpressin myyjälle, joka pakkaa ja lähettää tuotteen suoraan asiakkaalle. Sinulle jää ainoastaan kaupan markkinointi. Ei ole helppoa tai täysin passiivista tuloa, mutta suht yksinkertaista kuitenkin

Mitenkä olet perustellut asiakkaalle kuukauden toimitusajat? Entä sen että paketti tulee harmaassa muovipussissa Kiinasta? En siis ilkeilläkseni kysy, itsekin olen tuota miettinyt mutta sitten nuo toimitusajat ja muut mietityttää. Plus että ethän sä voi myydä mitään yli 22 euron tavaraa, kun muuten tulee alvit ja verot? Miten muuten verotus menee, kun toimit tavallaan välikätenä?

Vierailija
57/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipokeri. Esimerkiksi NL100$ tai PLO100$, noilla tasoilla on sen 3000€ tienaaminen kuussa jo mahdollista.  Päätät itse työaikasi ja kaiken muunkin. Jos on ETA saitti niin ei edes veroja tarvi maksaa.

Vierailija
58/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjailija.

Piti saada bruttona 3000 euroa. Kirjailijan uralla ei tänä päivänä elä.

Vierailija
59/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä olet perustellut asiakkaalle kuukauden toimitusajat? Entä sen että paketti tulee harmaassa muovipussissa Kiinasta? En siis ilkeilläkseni kysy, itsekin olen tuota miettinyt mutta sitten nuo toimitusajat ja muut mietityttää. Plus että ethän sä voi myydä mitään yli 22 euron tavaraa, kun muuten tulee alvit ja verot? Miten muuten verotus menee, kun toimit tavallaan välikätenä?

Ja siis alvit ja verot on yhtäkuin alvit ja tullit...

Vierailija
60/79 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekemään sitä chattityötä. Saa jotain 0,10-0,20€ per viesti. Ei sillä tosin kolmea tonnia tienata :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä