Mitä työtä voisi tehdä kotona tietokoneella ja tienata bruttona 3000€?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntija-hommissa etänä 3200 eur brutto, netto 2200. Päivätyö, liukuvat työajat 7-9.30 )siis voit itse päättää monelta aloitat) työaika 7,5 t.
Lisäksi saat kuukauden palkan bonarina vuosittain.
Ilmainen työterveyshuolto.
Minulla koulutuksena lukio. Kunhan englantia osaa ja perus atk taidot plus oman alan erityisosaaminen.
Jepjep!
Kåäntäjänä julkisella puolella, palkka bruttona 3200 plus ikälisät. Valtiolla saattaa saada enemmänkin. Suosittelen, tosin näitä paikkoja ei ihan kamalan montaa ole Suomessa. Suurin osa on suomi-ruotsi -hommia, muutama ruotsi-suomikin löytyy, ja pari suomi-enkku -paikkaa. Yleensä 3-7 paikkaa vuodessa tulee tarjolle, näistä osa tosin vanhempainvapaita.
Vierailija kirjoitti:
Kääntäjä.
Miksi tätä on alapeukutettu?
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntija-hommissa etänä 3200 eur brutto, netto 2200. Päivätyö, liukuvat työajat 7-9.30 )siis voit itse päättää monelta aloitat) työaika 7,5 t.
Minulla koulutuksena lukio. Kunhan englantia osaa ja perus atk taidot plus oman alan erityisosaaminen.
Minkä alan hommia teet?
Vierailija kirjoitti:
Kåäntäjänä julkisella puolella, palkka bruttona 3200 plus ikälisät. Valtiolla saattaa saada enemmänkin. Suosittelen, tosin näitä paikkoja ei ihan kamalan montaa ole Suomessa. Suurin osa on suomi-ruotsi -hommia, muutama ruotsi-suomikin löytyy, ja pari suomi-enkku -paikkaa. Yleensä 3-7 paikkaa vuodessa tulee tarjolle, näistä osa tosin vanhempainvapaita.
Joo ja niihin 3-7 paikkaan otetaan varmaan joku kouluttamaton luuseri, joka ei osaa mitään? Ihan vaan sillä perusteella on paras, kun haluaa tehdä työt kotona.
Koodaan koronan takia kotona, 8000€/kk.
Taidan jatkaa myös sen jälkeen kun rajoitukset loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Koodari.
Ei kai niillä noin huono palkka ole?
Vedän projekteja etänä (konsulttina) 3850 netto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koodari.
Ei kai niillä noin huono palkka ole?
Vastavalmistuneella todennäköisesti tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep!
Niin? Ihan totta puhun. Tulin taloon kesken opintojen, jotka jäivät kesken. Työt imaisivat mukanaan ja valmistuminen jäi. Toki aloitin alemmista tehtävistä, mutta hyvällä tuurilla ja ahkeruudella pääsin parempiin hommiin. Nyt olen 15- vuotta ollut talossa ja ylentynyt asiantuntijaksi. Osaan siis oman kapean osaamisalani hyvin, ja koko ajan kouluttautunut. Kun jaksaa tehdä töissä myös paskahommia oppii niistä parhaiten. Lisäksi kävi niin että esimies vaihtui, ja jostain syystä esimies sympatiseeraa minua kovin. Hän ylensi minut ja sain palkan korotuksen.
Verkostomarkkinointi.
Ainakin nuo huijarit julistavat tienaavansa niiiin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kääntäjä.
Voi toki tehdä kotona mutta palkka puolet tuosta vaaditusta 3000e.
Kertokaapa yhteystietoja minne voisi ottaa yhteyttä tuollaisista etänä tehtävistä töistä mitä voisi ulkomailta kädin tehdä Suomeen ja kielitaito englanti ja suomi. Ei mitään erikoisosaamista paitsi asiakaspalvelutaito, perustietokoneen käyttö. Ei kiinnosta mitkään myyntityöt tai seksiin liittyvä. Ihan normaalia fiksua työtä olisin itse etsimässä eikä palkka tarvitsisi olla jos saisi 2000 nettonakin niin hyvä..
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija.
Saattaahan kirjailija tienata 3000 e/br... Vuodessa :D Oletan, että aloittaja tarkoitti, että haluaisi sen verran kuukaudessa.
Monet aspa-hommat saa tehdä kotoa. Esim.vakuutusyhtiöt, jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep!
Niin? Ihan totta puhun. Tulin taloon kesken opintojen, jotka jäivät kesken. Työt imaisivat mukanaan ja valmistuminen jäi. Toki aloitin alemmista tehtävistä, mutta hyvällä tuurilla ja ahkeruudella pääsin parempiin hommiin. Nyt olen 15- vuotta ollut talossa ja ylentynyt asiantuntijaksi. Osaan siis oman kapean osaamisalani hyvin, ja koko ajan kouluttautunut. Kun jaksaa tehdä töissä myös paskahommia oppii niistä parhaiten. Lisäksi kävi niin että esimies vaihtui, ja jostain syystä esimies sympatiseeraa minua kovin. Hän ylensi minut ja sain palkan korotuksen.
Sulta jäi sanomatta:
> Tulin taloon kesken opintojen, jotka jäivät kesken.
Esim. Vakuutusyhtiön perusaspaksi pääsee ilman spesifiä koulutusta. Kaverilla amistutkinto keittiöpuolelta ja pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot bruttopalkan? Siitähän lähtee vielä verot...
No jos käteen jäisi 2400-3000e olisin maailman onnellisin. ap
Saadaksesi 2400 käteen (eli nettona) tarvitset noin 3500 bruttona. Jonkinlainen korkeakoulutettu asiantuntija taikka koodari siinä varmasti pitäisi olla.
2000e jos jää käteen, niin sekin on hyvä! ap
...tai 1400 € käteen. Tuohan kutistuu kuin pyy maailmanlopun alla :D
Kyllä niihin asiantuntijahommiin tarvitaan ihan aito asiantuntemus. Ei mistään perusasiakaspalveluhommista makseta 3000-3500 eur brutto. Kyllä siellä taustalla on se oma erityisosaaminen. Asiantuntija työn oppiminen kestää yleensä vuosia. Joten unohda, ei perusasiakaspalvelu hommista makseta mitään asiantuntija-palkkoja.
Kirjanpitäjä. Hyvin työllistävä ala ainakin tällä hetkellä, voi tosin kestää muutaman vuoden ennen kuin palkka nousee kolmeen tonniin.