Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenaamisen laatu ( miksi kunnon treenaamisen jälkeen on väsynyt ja flunssainen olo )

27.04.2020 |

Onko muita? Mulla on kyllä intoa treenata mutta kunnon treenin jälkeen ( esim kuntopyörä ) tarvii ainakin viikon tauon. Miksi treenaamisen jälkeen viluttaa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa? Onko normaalia? Treenaanko liian kovaa ja miten helpottaa sydänoireita? Ei ole sydämessä vikaa ja lepäänkin mutta pitääkö levätä normaalia enemmän viikon tai kaksi viikkoa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sulla on ylikunnon oireet. Treenitauko. Kuukausi tai pari ainakin niin ettet tee mitään.

Vierailija
2/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adrenaalit alhaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikuntoa veikkaan myös. Ei kuulu normaaliin treeniin.

Vierailija
4/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on korona.

Vierailija
5/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli voi haluta tehdä asioita joita keho ei jaksa tehdä, pitää kuunnella myös kehoa. Tahdonvoima ei auta joka asiaan.

Vierailija
6/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaat liian kovaa kuntoosi nähden. Ylikunto ei ole kyseessä.

7/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin jo vähän kun luulin että joku ahdistais mutta nyt on kyllä pakko pitää kunnon tauko treenaamisesta ja ottaa vaan rennosti.

Vierailija
8/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaat liian kovaa kuntoosi nähden. Ylikunto ei ole kyseessä.

Siis juuri tuotahan ylikunto tarkoittaa, ei sitä, että kunto olisi jotenkin ”liian hyvä”. Terminä

se on vain erittäin harhaanjohtava.

Vierailija
9/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen kilpirauhasen liikatoiminta. Siihen kuuluu vilun tunne ja sydän voi ottaa kierroksia levossakin. Sitten kun meet rasittamaan kehoa rasittaa lisää.

Vierailija
10/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikunnon oireet voivat olla fyysisiä tai psyykkisiä. Fyysisistä oireista ensimmäinen ovat usein uniongelmat. Muita tyypillisiä oireita ovat esimerkiksi kohonnut verenpaine ja leposyke, vapina, rytmihäiriöt, lisääntynyt hikoilu, muutokset ruokahalussa sekä kohonnut infektioherkkyys.

Vierailija
11/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla vaan huono kunto, ja sillonku kokeilet treeniä, teet liikaa.

Alota hitaasti  ja kasvata kuntoa.

miten ylipaino?

12/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla vaan huono kunto, ja sillonku kokeilet treeniä, teet liikaa.

Alota hitaasti  ja kasvata kuntoa.

miten ylipaino?

Ei ole ylipainoa, olen 25-vuotias normaalipainoinen. Olen lapsena ollut aika heikossa hapessa ja 18-vuotiaana aloin juoksemaan kunnolla. Sitten into lopahti ja taas nousi ja nyt on tullut tätä ongelmaa. Treenaan kyykkyjä ja kahvakuulaa mutta nekin tuntuu raskailta. Jotenkin tuntuu että keho vaan viestittäis stoppia. Oon kyllä miettinyt lääkärille menemistä mutta nyt koitan levätä viikon tai kaks.

Vierailija
13/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee matalan verensokerin kaltaisia oireita. diabetes tutkittu, sitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä