Millaiset mahdollisuudet 35v naisella on löytää järkevää ja kunnollista suunnilleen ikäistään miestä kumppaniksi Helsingin seudulta?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha oman ikäiselle. Hyville ja menestyneille miehille on tarjolla nuorempaa lihaa.
Valitettavasti se on kyllä hyvin paljolti totta, mutta kyllä hyvällä tsägällä voi joku ihan ikäisesi hyvä yksittäistapaus löytyä, mutta on melko todennäköisestä on että sitä tavoittelee myös moni itsesi kaltainen nainen, joten mitään takeita onnistumisesta siis ole, mutta tsemppiä kuitenkin etsintään, ja hyvää kevättä ja tulevaa kesää.
Olen kuullut että joskus jotain hyvää voi tulla/löytyä kun ei niin aktiivisesti tai määrätietoisesti sitä yritä.
Mikäli olet vielä lapseton ja ulkoisesti ihan ok näköinen ja kokoinen niin varmasti vielä joku kiva hemmo sinulle löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata täältä kysyä. Olen vuosia yrittänyt avautua tuskastani täällä ja saa vaa trollit villintymään.
Olen 29v enkä itsekkään kertakaikkiaan ymmärrä mistä nämä miehet voi bongata?! Työelämässäkään ei niitä koskaan näe. En edes muista milloin olen viimeksi puhunurät miespuolisen henkilön kanssa. Ellei oma veli, isä ja pari vanhusta lasketa mukaan.
Etsit vääristä paikoista, baarit ovat tuossa iässä jo alkoholisoituja täynnä ja tinder on vain pervoille. Luulen vastauksen löytyvän harrastuksista tai ihan vaikka normaali kohtaamisissa kunhan tiedät mitä etsit.
Ei ole seuran saaminen iästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha oman ikäiselle. Hyville ja menestyneille miehille on tarjolla nuorempaa lihaa.
Ap etsii järkevää miestä. Sellainen ei ajattele naista pelkkänä lihana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä jengi täällä hourii, 35v on nainen täydessä kukoistuksessa. Oletteko kaikki jotain teinejä, trolleja tai rupukuntoisia varhaiselähtäneitä miesoletettuja. Olen itse naimisissa 37-vuotiaan naisen kanssa joka kelpaisi hyvin monelle, jopa teinitkin tuijottavat välillä silmät kiiluen.
Täällä keskustelevat perheelliset tai 30+ naiset ja naisettomat miehet. Ensin mainituilla on kokemusta seksistä ja parisuhteista, jälkimmäisillä ei.
Jos on olemassa tasoja ja miehen taso määräytyy statuksen ja varallisuuden mukaan, niin kirkkaasti korkeimman statuksen miehen nappasin ollessani itse 37-vuotias akateeminen yh. IT-miljonääri, jonka nimi löytyi iltapäivälehden verotuslistalta samana vuonna, kun seurustelimme. Valitettavasti juuri suomalaisen verotuksen takia hän ei palannutkaan Suomeen asumaan ja suhteemme päättyi siihen.
Olisi aivan varmasti saanut halutessaan lähes parikymmentä vuotta nuoremmankin, mutta ilmeisesti muut ominaisuudet kuin rahan perässä juokseminen ratkaisivat.
Hauskoja aikoja olivat, enkä koskaan enää tule samanlaisia kokemaan, mutta en kadu sitä, että valitsin jäädä lapseni takia Suomeen. Tulipahan koettua ja jäi paljon muisteltavaa :)
Meillä esim. on tosi mukava nuori mies (30-40 ) naapurissa. Asuu Helsingissä omassa omakotitalossa pienen koiransa kanssa. Hyvä koulutus, työ ja hauska tyyppi. Asui pitkään naisen kanssa mutta nyt on eronnut.
Ei se käy kun töissä ja remppaa taloaan, koiran kanssa lenkillä ja pihassa duunailee. Matkustelee kavereittensa kanssa.
Tuskin on tindereissä eikä juuri baareissa käy. Parhaat miehet löytää muualta. Menkää naiset lenkkipolulle, jutelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä esim. on tosi mukava nuori mies (30-40 ) naapurissa. Asuu Helsingissä omassa omakotitalossa pienen koiransa kanssa. Hyvä koulutus, työ ja hauska tyyppi. Asui pitkään naisen kanssa mutta nyt on eronnut.
Ei se käy kun töissä ja remppaa taloaan, koiran kanssa lenkillä ja pihassa duunailee. Matkustelee kavereittensa kanssa.
Tuskin on tindereissä eikä juuri baareissa käy. Parhaat miehet löytää muualta. Menkää naiset lenkkipolulle, jutelkaa.
Nuori mies on 18-30v, ei 30-40v
Ei voi olla totta ettei Helsingistä löydy! Tule Jyväskylään ja lataa Tinder! Täällä yksikin varattu 37 olisi tulossa tien toiselta puolelta pikku treffeille ja muutenkin helposti sieltä löytyy ihan sinkkuja kun!. Kyllä sinä vielä jonkun löydät, nuorten mielestä olet vanha mutta kukapa nyt nuorempia haluaisi kun kunnon miehiäkin on tarjolla ❤️ kun olet 60 niin olisihan silloin ihana kun olisi tullut hommattua mies jonka kanssa elää 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa Tinderiä käyttäessä, että kunnollinen mies odottaa vaikka kuukausia seksiä. Älkää langetko pelimiehiin ja antako heti. Pelimiehet ei odota paria kuukautta. Kunnon mies ei painosta seksiin.
Niin ne odottaa, jos olet joku Taylor Swift.
Yäk, ja yrittävät sitten jotain rumaa heti, niinkö?
Jos olet järkevä ja kunnollinen niin helposti, seulominen rentuista vaan vie aikaa.
Kyllä löytyy. Parhaat miehet etsii ikäisiään, eivät tuoretta lihaa.
No mikäs tuossa. Samanikäisiä miehiä on pk-seudullakin enemmän, Helsingin seudun kehyskunnista puhumattakaan. Saa katsoa peiliin jos ei löydä, etu on kuitenkin omalla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa Tinderiä käyttäessä, että kunnollinen mies odottaa vaikka kuukausia seksiä. Älkää langetko pelimiehiin ja antako heti. Pelimiehet ei odota paria kuukautta. Kunnon mies ei painosta seksiin.
Mitä jos itse haluaa nopeammin. Ihan vaikka ottaa ei antaa!!
Kyllä tavallinen mies kelpaa naisille, mutta ei murkun tasolle jäänyt keski-ikäinen juoppo joka on passiivisaggressiossaan hakemassa uutta äitiä itselleen.