Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset mahdollisuudet 35v naisella on löytää järkevää ja kunnollista suunnilleen ikäistään miestä kumppaniksi Helsingin seudulta?

Vierailija
24.04.2020 |

?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestyy nollaa

Vierailija
2/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,1%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha oman ikäiselle. Hyville ja menestyneille miehille on tarjolla nuorempaa lihaa.

Vierailija
4/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, kun täällä joudut asiasta kyselemään että suht mahdottomuus.

Vierailija
5/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot. Olet valikoinut liian pitkään ja nyt homma on pitkälti taputeltu. Jonkun jakojäännöksen saatat löytää, mutta varaudu elättämään sitä

Vierailija
6/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha oman ikäiselle. Hyville ja menestyneille miehille on tarjolla nuorempaa lihaa.

Tarkoitatko kenties hopeakettua?

Vierailija
7/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota liikoja niin et pety

Vierailija
8/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimaaliset

Vierailija
9/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata täältä kysyä. Olen vuosia yrittänyt avautua tuskastani täällä ja saa vaa trollit villintymään.

Olen 29v enkä itsekkään kertakaikkiaan ymmärrä mistä nämä miehet voi bongata?! Työelämässäkään ei niitä koskaan näe. En edes muista milloin olen viimeksi puhunurät miespuolisen henkilön kanssa. Ellei oma veli, isä ja pari vanhusta lasketa mukaan.

Vierailija
10/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytyä. Koko ajan tulee eroja. 

11/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sulla on mahdollisuus löytää joku, aina on. Mutta kuten äitini sanoi mulle, jos olet jo yli 25, etkä löytänyt ketään, sulla ei ole varaa nirsoilla. Ei kirjaimellisesti..

Lataa vaikka Tinder, vaikuttuisit.

Kaikkea hyvää teille : )

Vierailija
12/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa Tinderiä käyttäessä, että kunnollinen mies odottaa vaikka kuukausia seksiä. Älkää langetko pelimiehiin ja antako heti. Pelimiehet ei odota paria kuukautta. Kunnon mies ei painosta seksiin.

Vierailija
13/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata täältä kysyä. Olen vuosia yrittänyt avautua tuskastani täällä ja saa vaa trollit villintymään.

Olen 29v enkä itsekkään kertakaikkiaan ymmärrä mistä nämä miehet voi bongata?! Työelämässäkään ei niitä koskaan näe. En edes muista milloin olen viimeksi puhunurät miespuolisen henkilön kanssa. Ellei oma veli, isä ja pari vanhusta lasketa mukaan.

Missä ihmeessä te asutte. Syöttekö edes mitään vai käykö vain kauppa-auto.. unbelievable..

mies52v

Vierailija
14/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nämä pelkällä ?:llä varustetut aloitukset ole trollien väsäämiä. Vastailevat itse omaan aloitukseensa.

Vierailija
15/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nettideiteillä myös Turkua ja Tamperetta. 150 kilsaa ei ole matka eikä mikään suhteen alussa, jos tähtäimessä on molemmilla pysyvä ja hyvä parisuhde, ja sitämyöten ovat valmiita muuttamaan.

Vierailija
16/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo siinä iässä että et voi valkata kermoja päältä ja kirsikkaa kakusta. Ikäisesi miehet valkkaavat naistarjonnasta ja useimmiten haluavat sen nuoremman kuin itse.

Vierailija
17/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa Tinderiä käyttäessä, että kunnollinen mies odottaa vaikka kuukausia seksiä. Älkää langetko pelimiehiin ja antako heti. Pelimiehet ei odota paria kuukautta. Kunnon mies ei painosta seksiin.

Niin ne odottaa, jos olet joku Taylor Swift.

Vierailija
18/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän kuin tilais puseroa spekseillä "siinä on hihat". Oikeasti tuolla perusteella nyt pitäisi osata jotain sanoa?

Vierailija
19/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Vapaana olevat miehet ovat jämämiehiä, jotka ovat syystä yksin.. Jos löydät juuri eronneen niin voi olla hyvä. Tai ota nuorempi, eli alle 30-vuotias. Mitä tekee jollain rupsahtaneella 35-vuotiaalla ukkeleilla? Ei mitään

Vierailija
20/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nirsous lisääntyä iän myötä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän