Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset mahdollisuudet 35v naisella on löytää järkevää ja kunnollista suunnilleen ikäistään miestä kumppaniksi Helsingin seudulta?

Vierailija
24.04.2020 |

?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on rima liian korkealla. Sehän sun ongelma on.

Vierailija
22/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosiolla jättää menestyneet ikäisesi miehet nuorille naisille. Tulet vain tippumaan jos yrität tavoitella kuuta taivaalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen ja minulla on ollut todella paljon tarjokkaita! Välillä ihan riesaksi asti.

Ei täältä kannata tällaisia kysellä.😂

Vierailija
24/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo siinä iässä että et voi valkata kermoja päältä ja kirsikkaa kakusta. Ikäisesi miehet valkkaavat naistarjonnasta ja useimmiten haluavat sen nuoremman kuin itse.

Nii. Tiedän yhden suunnilleen saman ikäluokan naisen, joka tylysti tyrmäsi hänestä kiinnostuneen miehen, vaikka ne olisi ollut aika samantyyppisiä taustaltaan, harrastuksiltaan jne ja mies ihan normaalin näköinenkin. Olisi nyt vaikka yksille treffeille lähtenyt, mutta ilmeisesti odottaa sitä herra täydellistä, joka vie välittömästi jalat alta.

Vierailija
25/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Vierailija
26/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Tämä taisi olla retorinen kysymys.

Vierailija
27/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään. Vapaana olevat miehet ovat jämämiehiä, jotka ovat syystä yksin.. Jos löydät juuri eronneen niin voi olla hyvä. Tai ota nuorempi, eli alle 30-vuotias. Mitä tekee jollain rupsahtaneella 35-vuotiaalla ukkeleilla? Ei mitään

Juu... Onneksi palstalaisilla on niin hyvä parisuhde, että tarvitsee tulla tänne sen sijaan että viettäisi laatuaikaa sen ihana parisuhteensa kanssa. Köh.

Vierailija
28/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään. Vapaana olevat miehet ovat jämämiehiä, jotka ovat syystä yksin.. Jos löydät juuri eronneen niin voi olla hyvä. Tai ota nuorempi, eli alle 30-vuotias. Mitä tekee jollain rupsahtaneella 35-vuotiaalla ukkeleilla? Ei mitään

Tämä voisi olla hyvä idea. Markkinat ovat täynnä parikymppisiä kiltin miehen alkuja puumanaisen koulutettavaksi...

Vierailija
29/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottaisi kovin pitkään

Vierailija
30/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not gonna happen

Vierailija
31/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödynnä ystäväpiiriä. Pyydä ystäviä järjestämään sinulle treffejä tuntemiensa mukavien miesten kanssa. Laajenna ystäväpiiriä, ole sosiaalinen, tutustu uusiin ihmisiin. Mitä useampia ihmisiä tunnet, sitä useampia ihmisiä heidän kauttaan tulee verkostoihisi.

Vierailija
33/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaikka tavallinen mies riittäisikin, niin miehen pitää silti olla nuori miljonäärihughgrant.

Siitä sitten arpomaan todennäköisyyttä että se tulee huhuilemaan romanttisesti juuri sinun postiluukustasi.

Vierailija
34/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa Tinderiä käyttäessä, että kunnollinen mies odottaa vaikka kuukausia seksiä. Älkää langetko pelimiehiin ja antako heti. Pelimiehet ei odota paria kuukautta. Kunnon mies ei painosta seksiin.

Olisin jäänyt mieluummin yksin kuin alkanut olla miehen kanssa, jolle seksi on jotain, mitä nainen antaa ja mies saa.

Vierailija
35/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Kim Kardashian - Sofia belorf kaunotar? Jos ei niin tasan nolla. Tuo järkevä ja kunnollinen kun jättää kaikki italy iraki turkki Afrikka ym roskamiehet pois laskuista.

Niih

Vierailija
36/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusten mukaan erinomaiset! Otin sitten itse kuitenkin 35v itseäni 8v nuoremman. En ole katunut :)

Vierailija
37/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo siinä iässä että et voi valkata kermoja päältä ja kirsikkaa kakusta. Ikäisesi miehet valkkaavat naistarjonnasta ja useimmiten haluavat sen nuoremman kuin itse.

Ei missään iässä voi valkata, ei kukaan saa automaattisesti ketään. Ja mitä ne kirsikat on? Se joka mulle on kirsikka, on ällötys jollekulle muulle. Ja päinvastoin.

Vierailija
38/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä jengi täällä hourii, 35v on nainen täydessä kukoistuksessa. Oletteko kaikki jotain teinejä, trolleja tai rupukuntoisia varhaiselähtäneitä miesoletettuja. Olen itse naimisissa 37-vuotiaan naisen kanssa joka kelpaisi hyvin monelle, jopa teinitkin tuijottavat välillä silmät kiiluen.

Vierailija
39/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun niihin ketkä laajensivat hakua muihin Pohjoismaihin. Tarkkailen vielä toistaiseksi kotimaan tarjontaa tosin luulen helpottavani monen sinkun taakkaa siirtymällä hiukan pidemmälle.

Vierailija
40/54 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Kim Kardashian - Sofia belorf kaunotar? Jos ei niin tasan nolla. Tuo järkevä ja kunnollinen kun jättää kaikki italy iraki turkki Afrikka ym roskamiehet pois laskuista.

Nuo mainitsemasi ” kaunottaret” ei helvetti mitä muotohirviöitä, persst kuin orankilla ja naamat, kuin viikon juoppoputken turvottamat sentin meikillä peitetyt muovikuoret ja rinnat, kuin naapurin Mansikilla. Oletko koskaan nähnyt ilman meikkiä aamulla luonnonvalossa, saattaisi ehkä seisokkisi lorpahtaisi loppuelämäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme