Asetin miehelle lasten hankinnan ehdoksi omakotitalon
Minusta ympäristö pitää olla kunnossa, että lapsilla turvallinen pihapiiri. Jos minä riskeeraan terveyteni, ei ole liikaa vaatia mieheltä taloudellista panostusta.
Kommentit (58)
Kuinka aiot osallistua talon hankintaan, vai vedätkö vaan loisena siivellä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aiot osallistua talon hankintaan, vai vedätkö vaan loisena siivellä?
Synnytän lapset ja hoidan heitä äitiyslomalla. Se on iso taloudellinen uhraus. Myöhemmin menen toki takaisin töihin.
Siis luuleeko ap, että rikkaat asuu jossain landella omakotitaloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aiot osallistua talon hankintaan, vai vedätkö vaan loisena siivellä?
Synnytän lapset ja hoidan heitä äitiyslomalla. Se on iso taloudellinen uhraus. Myöhemmin menen toki takaisin töihin.
Ei kolme kuukautta vielä ihan mahdoton uhraus ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aiot osallistua talon hankintaan, vai vedätkö vaan loisena siivellä?
Synnytän lapset ja hoidan heitä äitiyslomalla. Se on iso taloudellinen uhraus. Myöhemmin menen toki takaisin töihin.
Ei kolme kuukautta vielä ihan mahdoton uhraus ole.
3 kk ikäisenä päiväkotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aiot osallistua talon hankintaan, vai vedätkö vaan loisena siivellä?
Synnytän lapset ja hoidan heitä äitiyslomalla. Se on iso taloudellinen uhraus. Myöhemmin menen toki takaisin töihin.
Ei kolme kuukautta vielä ihan mahdoton uhraus ole.
3 kk ikäisenä päiväkotiin?
Ihan normaali malli euroopassa ja yhdysvalloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aiot osallistua talon hankintaan, vai vedätkö vaan loisena siivellä?
Synnytän lapset ja hoidan heitä äitiyslomalla. Se on iso taloudellinen uhraus. Myöhemmin menen toki takaisin töihin.
Ei kolme kuukautta vielä ihan mahdoton uhraus ole.
Aion olla kotona pari vuotta per lapsi. Odotan toki myös miehen pitävän isyyslomansa ja osallistuvan puoliksi vauvojen/lasten hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aiot osallistua talon hankintaan, vai vedätkö vaan loisena siivellä?
Synnytän lapset ja hoidan heitä äitiyslomalla. Se on iso taloudellinen uhraus. Myöhemmin menen toki takaisin töihin.
Ei kolme kuukautta vielä ihan mahdoton uhraus ole.
3 kk ikäisenä päiväkotiin?
Ihan normaali malli euroopassa ja yhdysvalloissa.
Sanoiko aloittaja asuvansa Yhdysvalloissa..........?
Siihen ne monet parisuhteet kaatuu, rakentamistressin ja lainasteressin ja pikkulapsiarjen yhdistelmään. Vielä jos koiranpennun hankitte, niin hyvä.
Me sovitttiin miehen kanssa, että pikkulapsiaikaan ei edes harkita minkäänlaista rakennusprojektia.
Mun käy sääliksi lapsia jotka elävät jossain kerrostaloissa. Kyllä oma piha ja omat huoneet kuuluu lapsuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Siihen ne monet parisuhteet kaatuu, rakentamistressin ja lainasteressin ja pikkulapsiarjen yhdistelmään. Vielä jos koiranpennun hankitte, niin hyvä.
Me sovitttiin miehen kanssa, että pikkulapsiaikaan ei edes harkita minkäänlaista rakennusprojektia.
Voi sen talon ostaa valmiina..
Vierailija kirjoitti:
Siihen ne monet parisuhteet kaatuu, rakentamistressin ja lainasteressin ja pikkulapsiarjen yhdistelmään. Vielä jos koiranpennun hankitte, niin hyvä.
Me sovitttiin miehen kanssa, että pikkulapsiaikaan ei edes harkita minkäänlaista rakennusprojektia.
Siksi asetin tämän ehdon. Omakotitalo pitää olla ENNEN lasten hankintaan. Nyt keskustelemme miehen kanssa siitä, kuinka tärkeää hänelle on saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aiot osallistua talon hankintaan, vai vedätkö vaan loisena siivellä?
Synnytän lapset ja hoidan heitä äitiyslomalla. Se on iso taloudellinen uhraus. Myöhemmin menen toki takaisin töihin.
Ei kolme kuukautta vielä ihan mahdoton uhraus ole.
3 kk ikäisenä päiväkotiin?
Ihan normaali malli euroopassa ja yhdysvalloissa.
Sanoiko aloittaja asuvansa Yhdysvalloissa..........?
Trolli voi sanoa asuvansa ihan missä tahansa.
Olishan sellainen aika kiva jos olis oma omakotitalo mutta kaupungin keskustassa lasten kanssa asuttiin. Nyt jo aikuisia ja muuttaneet pois kotoa.
Tuo on ihan järkevää, kannattaa vielä tarkastella että mies osallsituu talon rakentamiseen eikä ole näinollen mikään poropeukalo. Vaatimuksia kuuluu ja pitääkin olla yhteistä elämää ajatellen
Porvoosta varmasti tietenkin.