Asetin miehelle lasten hankinnan ehdoksi omakotitalon
Minusta ympäristö pitää olla kunnossa, että lapsilla turvallinen pihapiiri. Jos minä riskeeraan terveyteni, ei ole liikaa vaatia mieheltä taloudellista panostusta.
Kommentit (58)
Toivottavasti tajuaa paeta vielä kun ei ole lapsia, eikä taloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen ne monet parisuhteet kaatuu, rakentamistressin ja lainasteressin ja pikkulapsiarjen yhdistelmään. Vielä jos koiranpennun hankitte, niin hyvä.
Me sovitttiin miehen kanssa, että pikkulapsiaikaan ei edes harkita minkäänlaista rakennusprojektia.
Voi sen talon ostaa valmiina..
On siinä silti tekemistä, vaikka ostaa. Ja hölmöjä helposti huijataan, jos ei pidä asioita silmällä. Ja se laina on tietysti sitä suurempi, mitä valmiimpana pakettina hankkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen ne monet parisuhteet kaatuu, rakentamistressin ja lainasteressin ja pikkulapsiarjen yhdistelmään. Vielä jos koiranpennun hankitte, niin hyvä.
Me sovitttiin miehen kanssa, että pikkulapsiaikaan ei edes harkita minkäänlaista rakennusprojektia.
Siksi asetin tämän ehdon. Omakotitalo pitää olla ENNEN lasten hankintaan. Nyt keskustelemme miehen kanssa siitä, kuinka tärkeää hänelle on saada lapsia.
No se laina ei varmaan ole maksettu pikkulapsiaikanakaan.
Pitääkö olla minkä verran neliöitä?
Entä tarviitko poreammeet?
Muista sitten synnyttää kaksoset heti ensimmäisenä, tyttö ja poika.
Anna sinulle neuvon. Osta itse, omalla rahallasi se koti, jossa haluat lasten kanssa asua. Älä sotke miestä siihen asunnon tai talon omistamiseen millään lailla. Tehkää avioehto, että eron sattuessa kumpikin pitää oman omaisuutensa.
Kun ero tulee, on paljon selkeämpää, kun se, joka kodin omistaa ja sen on maksanut, voi jäädä siihen lasten kanssa.
Ei kannata hankkia lapsia, ennen kuin laina on maksettu.
Tottakai pitää olla talous kunnossa kun lapsia tekee mutta ei siihen mitään omakotitaloa tarvita.
Niin, vaihtoehtoisesti, jos haluat, että erossa miehestä tulee lasten lähivanhempi, niin sovitte sitten niin, että mies ostaa sen talon ja maksaa omilla rahoillaan ja sinä et ota siihen taloudellisesti osaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä asetin vaimolle parisuhteen jatkon ehdoksi säännöllisen anaaliseksin ja suihinotot nielaisuilla. Jos minä riskeeraan miehuuteni vanhenevan naisen kanssa, ei ole liikaa vaatia naiselta seksuaalista panostusta.
M38
Anaaliseksi on homojen ja pienimunaisten hommaa.
Entäs jos et tule raskaaksi, tulee keskenmenoja tai lapsi jopa kuolee? Miten kompensoit tämän miehelle?
M26 kirjoitti:
Tottakai pitää olla talous kunnossa kun lapsia tekee mutta ei siihen mitään omakotitaloa tarvita.
Jep. Ja pahimmillan se omakotitalo vie sen talouden kuralle. Näitäkin on, jotka ei ajattele järjellä, vaan haluaa vain kulissit kuntoon.
Minä en ole koskaaan asunut ok-talossa. Lapsena ensin kerros- sitten rivitalossa. Lapsuus oli mukavaa aikaa ja kelvollinen veronmaksaja minusta tuli.
Kuulostaa todella hyvältä ja kestävältä pohjalta onnistuneelle perhe-elämälle...
Siksi asetin tämän ehdon. Omakotitalo pitää olla ENNEN lasten hankintaan. Nyt keskustelemme miehen kanssa siitä, kuinka tärkeää hänelle on saada lapsia.[/quote]
---------------------
voit yllättyä: ehkä hänelle ei ole ollenkaan tärkeää saada lapsia SINUN kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä asetin vaimolle parisuhteen jatkon ehdoksi säännöllisen anaaliseksin ja suihinotot nielaisuilla. Jos minä riskeeraan miehuuteni vanhenevan naisen kanssa, ei ole liikaa vaatia naiselta seksuaalista panostusta.
M38
Ei ole sama asia. Talon vaatiminen vain toiselta on eri asia. Vaimosikin uhraa seksuaalisuutensa vanhenevan miehen kanssa ja hinnaksi voisi laittaa vaikka nuolentaa 2 x viikko ja allaspojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi asetin tämän ehdon. Omakotitalo pitää olla ENNEN lasten hankintaan. Nyt keskustelemme miehen kanssa siitä, kuinka tärkeää hänelle on saada lapsia.
No se laina ei varmaan ole maksettu pikkulapsiaikanakaan.
Miehen tulee miettiä tämä taloudellinen kuvio.
Vierailija kirjoitti:
M38
Miksi ihmeessä, kun toinen mies ilahtuisi tuosta ikihyviksi, ja antaisi sinullekin sen saman panostuksen omiin reikiisi.
No mies antaa suostumuksensa siihen ja sinä varmasti maksat lystin. Saako mies kuitenkin päättää talon värin ja tulevan sisustukset, jos sinä keskityt pääasiassa vain rahan hankintaan. Menet sitten 1-2 viikon päästä synnytyksestä takaisin töihin ja mies jää hoitamaan lapsia kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Anna sinulle neuvon. Osta itse, omalla rahallasi se koti, jossa haluat lasten kanssa asua. Älä sotke miestä siihen asunnon tai talon omistamiseen millään lailla. Tehkää avioehto, että eron sattuessa kumpikin pitää oman omaisuutensa.
Kun ero tulee, on paljon selkeämpää, kun se, joka kodin omistaa ja sen on maksanut, voi jäädä siihen lasten kanssa.
Ei kannata hankkia lapsia, ennen kuin laina on maksettu.
Enpä tiedä. Se joka omistaa talon, joutuu myös huolehtimaan siitä silloinkin, kun siinä asutaan yhdessä. Paitsi jotkut tyhmät, jotka antaa työpanoksensa toisen hyväksi. Kyllä 1/2 ja 1/2 on paras tapa omistaa parisuhteessa. Ja myydä talo, jos ero tulee.
Miksi aloittajaa nälvitään? Kateellisten panettelua.
Itse olen asettanut saman ehdon ja mielestäni se on erittäin hyvä juttu.
Ne naiset vaatii ketkä voi ja muut tyytyy siihen mitä on.
oksennus