Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En puolusta Hirviniemeä mutta onhan se hiukan tekopyhää että vain muutama vuosi sitten kansa palvoi hänen törkypuheitaan.

Vierailija
25.11.2023 |

Lasten suusta koulujen ja päiväkotien pihoilla kuultiin Tyrnin ja Harjakaisen rivouksia eikä se kenestäkään ollut mitenkään paha.

Itse en tosin koskaan pitänyt hahmoista kuten en ylipäätään Putouksesta. Sehän on yhtä piilokiusaamista ja alapäätörkyä.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitti. Kivempi seivästää vaan yksi niin ollaan me muut hyviksiä.

Vierailija
2/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se silti eri asia puhua törkyä sketsihahmon roolissa, kuin tehdä sitä omana itsenään. Se mikä minua ihmetyttää on se, että eikö nämä ihmiset ole yhtään huolissaan maineestaan? Vai onko kusi noussut jo niin korkealle että luullaan olevansa jotenkin kaiken kritiikin ja paheksunnan yläpuolella? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se silti eri asia puhua törkyä sketsihahmon roolissa, kuin tehdä sitä omana itsenään. Se mikä minua ihmetyttää on se, että eikö nämä ihmiset ole yhtään huolissaan maineestaan? Vai onko kusi noussut jo niin korkealle että luullaan olevansa jotenkin kaiken kritiikin ja paheksunnan yläpuolella? 

Millä lailla se on eri.

Vierailija
4/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi.

Mutta eihän alkoholia sovi syyttää.

Vierailija
5/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli vielä se yksi pastori!

Vierailija
6/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se on eri.

Sketsihahmo esittää törkynsä julkisesti yleisölle, ei kohdista törkyään keneenkään yksilöön yksityisesti. Etkö sä huomaa tässä mitään eroa?

Vierailija
7/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota että Riku Nieminenkään hyppii vapaa-ajallaan toppapallon sisällä. 

Vierailija
8/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi.

Kokaiinikänni.

"Ilta-Sanomat on haastatellut Aku Hirviniemeen liittyen myös monia muita naisia, jotka ovat kertoneet saaneensa häneltä kokaiininkäyttöön liittyviä ehdotuksia."

https://www.is.fi/viihde/art-2000010014054.html

Vierailija
9/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne jotkut jutuista on ihan hyvin oivallettuja härskiyksiä. 

Vierailija
10/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu nykyään niin nopeasti, että kun tänään sanot jotain, mikä on ihan ok tänään, niin parin vuoden päästä sitä saatetaan paheksua kovastikin, etkä voinut sitä tänään sanoessasi tietää, että maailma tulee muuttumaan juuri siihen suuntaan.

Vierailija
11/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap erota mikä on roolihahmo ja mikä on henkilö itse? Roolissa näyttelijä puhuu toisen suulla. Omana itsenään taas puhutaan omia mielipiteitä ja tehdään omia tekoja, käytöstä ei voi perustella käsikirjoituksella eikä roolilla. 

Tollanen työporukassa ois ihan helvetin rasittavaa ja taatusti monille suorastaan ahdistavaa. 

Vierailija
12/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolihahmon puheet on vähän toista kuin seksuaalinen häirintä IRL. Ja ettei tajua lopettaa vaikka pyydetään. 

Vierailija
13/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Aku mitään väärää ole edes tehnyt. Koittanut vaan saada pillua kuten kaikki terveet miehet.

Vierailija
14/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se on eri.

Sketsihahmo esittää törkynsä julkisesti yleisölle, ei kohdista törkyään keneenkään yksilöön yksityisesti. Etkö sä huomaa tässä mitään eroa?

Huomaan ja tavallaan en.

Nuo ohjelmathan ovat paljolti tehneet tietynlaisen törkypuheen sallituksi. Sitä pidetään hauskana.

Vierailija
15/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt teet julkaisun, missä kerrot tykkäävästi kananmunista, niin viikon päästä jokin taho on voinut keksiä demonisoida kananmunat. Ja silloin tuo kananmunajulkaisusi kaivetaan esille, ja sinusta maalaillaan hirviö. Vaikka alun perin et tehnyt mitään pahaa, söit vain kananmunia.

Vierailija
16/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole kyllä penaalin terävin.

Vierailija
17/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi.

Kokaiinikänni.

"Ilta-Sanomat on haastatellut Aku Hirviniemeen liittyen myös monia muita naisia, jotka ovat kertoneet saaneensa häneltä kokaiininkäyttöön liittyviä ehdotuksia."

https://www.is.fi/viihde/art-2000010014054.html

No päihteet ylipäätään. Ihan sama mikä.

Niitä ei saa paheksua. Se on tabu.

Vierailija
18/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun uppoaa vain ronski läpändeerus ja ihailen Aku Hirviniemeä! Niitä harvoja, jotka saa Minut nauramaan räkäsesti ja makosasti! Naatin! 

Vierailija
19/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä miksi ihmiset ovat niin kiinnostuneita jonkun julkkiksen lähettämistä viesteistä. Eikö suomalaisilla ole omaa elämää?

Vierailija
20/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se on eri.

En tiedä osaanko selittää ihmiselle, jolle tämä asia pitää selittää. Siis, jos olet pukeutunut härskin pastorin asuun ja puhut kaksimielisiä juttuja, mitä papilta ei odottaisi kuulevansa, niin tarkoitus on naurattaa, porukka saattaa miettiä, että ehkä vähän rajoilla mennään, mutta onhan se hauskaa. Tottakai se on eri asia, jos jossain illallisella puhut niin härskejä ja henkilökohtaisuuksiin meneviä, että ihmiset pahoittaa mielensä ja osa haluaa sen takia poistua paikalta. Tai kommentoit seksuaalissävytteisesti jonkun työtoverin kroppaa tai ehdottelet sopimattomia, se on väärin, mutta jos sen tekee roolihahmon suojissa, se ymmärretään vielä huumoriksi, vaikkakin härskiksi.