Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaveri poistaa Facesta niin sehän on selvä merkki ettei halua olla enää lainkaan tekemisissä

Vierailija
24.04.2020 |

Eikö vain?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen poistanut muutaman ihmisen vahingossa enkä ole kehdannut pyytää uudelleen. Siis painanut poista, mennyt paniikkiin ja vielä hyväksynyt poiston. Samalla tavalla olen vahingossa pyytänyt kavereiksi pari tuntematonta joista toisen nimeä en edes muistanut vaan oli siis kaverin kaveri ja vahingossa laitoin kaveripyynnön ja paniikissa vielä hyväksyin vahvistuksen. Sitten piti muistella mikä tyyppi oli kyseessä, jotta saatoin poistaa pyynnön. Kännykällä tein yhteen aikaan tällaisia kämmejä ja että nolotti.

Olen sitten myös poistanut ihmisiä, joita en kunnolla muista tai en ole tekemisissä. Haluaisin myös poistaa vanhoja koulukavereita. En päivitä nykyään facea lainkaan joten tuntuu typerältä pitää siellä ihmisiä, joita ei varmaan enää koskaan edes näe IRL.

Kymmenkunta ihmistä on poistanut minut. Esimerkiksi kun sain lapsia, niin minulta hävisi muutamia tuttuja. Heti sen jälkeen, kun kerroin lapsen syntymästä. Sitten on muutamia työkavereita, joita en ole halunnut kaveriksi alunperinkään. Itseäni reilusti vanhempia, jotka ovat kyllä muiden työkavereiden kavereita. Nämä ovat olleet jotain mielenosoituksellisia kuvioita. Ovat tällaisia työpaikan hämmentäjätyyppejä. 9lin tyytyväinen kun poistivat.

Mutta oikeasti, käyttääkö joku vielä FB:a? Miksi?

Menit paniikkiin????

Vierailija
82/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muualta saan yhdestä paikasta kaiken tarvitsemani?

- tietoa, vinkkejä, ideoita (ruokareseptit, puutarha-, koti-, käsityöjutut)

- tietoa ja kuvia matkakohteesta, jonne seuraavaksi olen menossa

- tapahtumavinkit juuri sille paikkakunnalle, missä milloinkin olen tai minne olen menossa

- mahdollisuuden keskustella, kysellä, pyytää neuvoja (retkeily, skootteristipalstat)

- uutiset, ajankohtaiset asiat (eri medioiden fb-sivut)

- live-lähetyksiä (mm. tänään reilun tunnin kuluttua Madama Butterfly)

- verkkokirppiksiä, joilta ostamalla voin tukea haluamiani tahoja, sekä paikkakuntakohtaisia kirppiksiä

- yhteiskunnallisia keskusteluja ryhmissä, joihin kuulun

- ystävieni ja tuttavieni kuulumiset

Jos jollain on tarjolla yhtä hyvä paikka, niin saa todellakin suositella!

Lisätään listaan kirjautuminen eri verkkopalveluihin kuntosalista ja verkkolehdistä alkaen.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä tulkintoja ihmisillä. Itselläni on satoja kavereita fb:ssä enkä todellakaan käy niitä säännöllisesti läpi, että varmasti tykkäisin ja kommentoisin jokaiselle jotakin. Suurin osa on sellaisia, etten tiedä mitä heille kuuluu jos eivät satu feediini osumaan enkä ymmärrä, jos joku luulee kaikkein muiden Fb:n pyörivän juuri heidän kuulumisten ja kuvien ympärillä. Silti on kiva, että puolitutummatkin ovat siellä muistoina elämän eri vaiheista ja jos tulisi joskus tarvetta vaikka kysyä jotain tai muuten haluaisi vaihtaa kuulumisia, on kiva tietää, että voisi saada heihin kontaktin. Kaikkea hyvää heille toivon eikä mitään kaunoja ketään kohtaan, vaikka varmasti osalla olen myös sillä "hyvänpäiväntuttu" -listalla. Itsekin jotkut ihmiset, joiden kanssa en ole ollut koskaan varsinaisesti mikään kaveri ja esim. yhden ystäväni exän siirsin tällaiselle listalle.

Olen myös niin yksityinen ihminen, etten halua jakaa facessa mitään kauhean henkilökohtaista. Mulla on muutama työkaveri siellä myös enkä halua, että he tietävät ihan kaikkea mun elämästä, koska haluan pitää työn ja vapaa-ajan erillään. He ovat kyllä tosi kivoja työkavereita eikä tämä johdu heistä, vaan on puhtaasti mun persoonasta johtuva syy. Mulla on lisäksi fb-kavereina hyvin laajalla skaalalla tuttuja eri "kuplista", joten en kaipaa mitään raflaavia keskusteluja omalle seinälleni mielensäpahoittajien toimesta, joten pidän asiat hyvin kevyinä ja humoristisina.

Vierailija
84/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei osannut laittaa” älä seuraa”- tilannetta päälle. Suurimmalta osalta tulee turhanpäiväisiä päivityksiä ja jakoja kuin turkin hihasta. Ei niitä kukaan jaksa ja se vähäinen info, jota haluaisit seurata, hukkuu kaikkiin kissa- ja kuppilakuviin.

Ei tuota nyt kovin tosissaan kannata ottaa.

Vierailija
85/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muualta saan yhdestä paikasta kaiken tarvitsemani?

- tietoa, vinkkejä, ideoita (ruokareseptit, puutarha-, koti-, käsityöjutut)

- tietoa ja kuvia matkakohteesta, jonne seuraavaksi olen menossa

- tapahtumavinkit juuri sille paikkakunnalle, missä milloinkin olen tai minne olen menossa

- mahdollisuuden keskustella, kysellä, pyytää neuvoja (retkeily, skootteristipalstat)

- uutiset, ajankohtaiset asiat (eri medioiden fb-sivut)

- live-lähetyksiä (mm. tänään reilun tunnin kuluttua Madama Butterfly)

- verkkokirppiksiä, joilta ostamalla voin tukea haluamiani tahoja, sekä paikkakuntakohtaisia kirppiksiä

- yhteiskunnallisia keskusteluja ryhmissä, joihin kuulun

- ystävieni ja tuttavieni kuulumiset

Jos jollain on tarjolla yhtä hyvä paikka, niin saa todellakin suositella!

Jos saat yhdeltä sivulta kaiken, niin miksi olet myös tällä sivustolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi