Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaveri poistaa Facesta niin sehän on selvä merkki ettei halua olla enää lainkaan tekemisissä

Vierailija
24.04.2020 |

Eikö vain?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fb ainoa yhtendenpitotapanne?

Vierailija
2/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, olen poistanut tyyppejä joiden päivitykset ovat vaan niin turhanpäiväisiä ja jatkuvia etten niitä halua lukea 3 kertaa päivässä. Livenä kivoja tyyppejä ja tavataankin nykyään f2f

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko fb ainoa yhtendenpitotapanne?

Nykyään kyllä

Vierailija
4/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä, tosin minun ystävistäni ei ole kuin pari fb:ssa ja itsekään en sinne kirjoittele koskaan mitään, vaan luen vain esimerkiksi harrastusten kautta tulevia asioita.

Vierailija
5/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, olen poistanut tyyppejä joiden päivitykset ovat vaan niin turhanpäiväisiä ja jatkuvia etten niitä halua lukea 3 kertaa päivässä. Livenä kivoja tyyppejä ja tavataankin nykyään f2f

Eikö ne ihmetelly miksi poistit?

Vierailija
6/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, olenr poistanut tyyppejä joiden päivitykset ovat vaan niin turhanpäiväisiä ja jatkuvia etten niitä halua lukea 3 kertaa päivässä. Livenä kivoja tyyppejä ja tavataankin nykyään f2f

Miksi et vaan lopeta heidän seuraamistaan?

Vierailija
7/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä muutin kauemmas ja poistin entiset lähinaapurit fb kavereista. Kyllä moikkaan jos vastaan tullaan, mutta ei he ole koskaan olleet minulle ystäviä, vaan naapureita. 

Vierailija
8/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ihmettelen lähinnä miksi pitäisi ihmetellä jos kuitenkin tavataan kuten normaalit ihmiset.

Vierailija
9/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin olettaisin näin, jos joku minut poistaisi kavereistaan. Ja varmaan tietäisin syynkin.

Vierailija
10/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, olenr poistanut tyyppejä joiden päivitykset ovat vaan niin turhanpäiväisiä ja jatkuvia etten niitä halua lukea 3 kertaa päivässä. Livenä kivoja tyyppejä ja tavataankin nykyään f2f

Miksi et vaan lopeta heidän seuraamistaan?

Koska poistin.

Vierailija
11/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facessa on näppärä toiminto, jolla voi estää tietyn henkilön päivitysten näkyminen uutisvirrassasi. Ei ole tarvetta poistaa kokonaan.

Vierailija
12/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sellainen tyly viesti: en halua kuulla sinusta, en halua olla tekemisissä.

Päivitysten näkymisen voi estää ilman poistamista.

Vierailija
13/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi "äitituttu" poisti, en yhtään tiedä miksi. Ehkä olin liian passiivinen.

Kiusallista joka kerta kun nähdään. Lapset samassa koulussa.

Vierailija
14/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ihmettelen lähinnä miksi pitäisi ihmetellä jos kuitenkin tavataan kuten normaalit ihmiset.

Mitä vastaat, jos jossain vaiheessa kysyvät? Eivät välttämättä ole vielä huomanneet.

Vierailija
15/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain fb. Todellisuus on muuta. Ei välttämättä vihata, vaikka poistaakin kavereista, ehkä ei vain halua, että toinen näkee poistajan päivityksiä.

Vierailija
16/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kyllä haluaisi sen jälkeen olla enää livenäkään tekemisissä. Siis jos todellakin on poistanut eikä itse poistunut koko Facebookista.

Vierailija
17/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on syöpää.

Vierailija
18/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain fb. Todellisuus on muuta. Ei välttämättä vihata, vaikka poistaakin kavereista, ehkä ei vain halua, että toinen näkee poistajan päivityksiä.

Häh. Tuonkin voi estää, ei todellakaan tarvitse koko henkilöä poistaa.

Vierailija
19/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli joku kysely, kuulemma 60% ei enää edes tervehdi niitä, jotka ovat poistaneet.

On sen verran iso loukkaus.

Vierailija
20/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekään ei ole syy poistaa kavereista, julkaisujen näkymistä voi rajata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi