Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaveri poistaa Facesta niin sehän on selvä merkki ettei halua olla enää lainkaan tekemisissä

Vierailija
24.04.2020 |

Eikö vain?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mä poistin mun typerän sukulaisen kavereistani, meni hermot siihen ihmiseen ihan jo hänen päivitystensä perusteella ja kun ei muutenkaan olla edes tavattu varmaan 5-10 vuoteen niin tervemenoa vaan. Ja nimenomaan halusin poistaa kavereista enkä vain lakata seuraamasta, jotta hän ymmärtäisi, etten halua olla tekemisissä.

Vierailija
22/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuen tilanteesta.

Itse tällä hetkellä arvon, poistaisinko yhden säädön koska on kertakaikkiaan liian tuskallista mulle nähdä hänen juttujaan kun meidän juttu on ohi ja olin häneen hyvin rakastunut. Aina ei siis ole kyse siitä, etteikö haluaisi olla tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olettaisin että poistajalla on jotain minua vastaan tai en vain ole ihminen jonka kuulumisista ja seurasta hän on tippaakaan kiinnostunut.

Vierailija
24/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin jossain vaiheessa facesta 70 kaveria sadasta. Jätin vain oikeat kaverit jäljelle. Ne muut 70 nyt varmaan vihaavat minua, mutta ihan sama minulle, tuskin koskaan enää näen heitä edes livenä missään.

Vierailija
25/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko fb ainoa yhtendenpitotapanne?

Ei toki, mutta jos olet jonkun kanssa tekemisissä livenäkin ja pidät hänestä, niin kyllä tyyppi yleensä on myös kaverilistalla, eikö? Useimmat varmasti ottavat poiston loukkauksena tai ainakin merkkinä ettei tekemisissä haluta olla muutenkaan.

Vierailija
26/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan kavereita joitten kavereitten en halua tsekkaavan omia posteja.

Vierailija
27/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri poisti fb-kavereista. Meni maku koko tyyppiin sen jälkeen.

Vierailija
28/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistin yhden sukulaisen, joka mitä ilmeisimmin oli laittanut päivityksensä niin, etten minä näe niitä. Koska mieheni näki uudet päivitykset ja puhui minulle niistä (olimme molemmat hänen facekavereita). Ja näin mieheni puolelta facesta, että päivityksessä ei ollut täppää "kaverit" vaan "muokattu". Vedin johtopäätöksen, ettei hän halua minun näkevän päivityksiään joten tein asian hänelle helpoksi ja poistin hänet.

Olemme nähneet sen jälkeen livenä eikä hän ainakaan kysynyt asiasta mitään. Mieheni on edelleen hänen facekaverinsa, miksipä ei olisi.

Vierailija
29/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, olen poistanut tyyppejä joiden päivitykset ovat vaan niin turhanpäiväisiä ja jatkuvia etten niitä halua lukea 3 kertaa päivässä. Livenä kivoja tyyppejä ja tavataankin nykyään f2f

Eikö tällöin voi piilottaa nämä kaverit? KYllä mun mielestä kavereista poistaminen on aika vahva signaali siitä, ettei halua olla tekemisissä/ yhteyksissä :O

Vierailija
30/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut poisti kavereista eräs "hyvänpäiväntuttu" jonka olin tuntenut vuosia koulusta ja myöhemmin opiskelupiireistä. Emme kyllä olleet varsinaisia kavereita eikä hän ollut minulle edes kovin mukava. Kaikki ystäväni hän kuitenkin piti Facekavereinaan. Ei tämä nyt niin haitannut, mutta minusta oli se selkeä viesti.

Lakkasin sitten myös moikkailemasta hänelle jos olemme sattuneet törmäämään jossain. Tästä hän kuitenkin on kuulemma ottanut nokkiinsa, en kyllä ihan ymmärrä minkä takia.

Vierailija
31/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poistin yhden sukulaisen, joka mitä ilmeisimmin oli laittanut päivityksensä niin, etten minä näe niitä. Koska mieheni näki uudet päivitykset ja puhui minulle niistä (olimme molemmat hänen facekavereita). Ja näin mieheni puolelta facesta, että päivityksessä ei ollut täppää "kaverit" vaan "muokattu". Vedin johtopäätöksen, ettei hän halua minun näkevän päivityksiään joten tein asian hänelle helpoksi ja poistin hänet.

Olemme nähneet sen jälkeen livenä eikä hän ainakaan kysynyt asiasta mitään. Mieheni on edelleen hänen facekaverinsa, miksipä ei olisi.

Eipä ihan viisain tapaus tuo sukulaisesi.

Mullakin on jokunen sukulainen, joiden en halua näkevän päivityksiäni, mutta en ole niin uuno että jättäisin päivitykset kuitenkin näkyville esim.heidän puolisoilleen.

Vierailija
32/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas eräs harrastuskaveri ei hyväksynyt kaveripyyntöäni, vaikka muita yhteisiä kavereita onkin hänellä kaverilistalla... Tuli vähän halju olo, en mitään hänelle kyllä siitä sanonut.

Vierailija
33/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole poistanut yhtäkään irl- kaveria koskaan. Muutaman jonkun kaverin eksän olen, sellaisen joiden kanssa ei sitten oltukaan enää tekemisissä kun hän ei enää halunnut, vaikka väittikin muuta. Esim. Erään kaverini ex-avokki, joka pyyteli katsomaan uutta asuntoaan ja pihaansa, ja monesti, mutta kun sitten kyselin että milloin sopisi, että tulisin kahvilla käymään, niin hän vastasi että heti kun hän saa kahvinkeittimine hommattua, ja sen jälkeen niin tulikin radiohiljaisuus, jota kesti 3v ennen kuin poistin hänet facekavereista. Sai mennä, mitäpä sellaisilla teen. Tämä tietysti kyseli kylillä jälkeenpäin että olenko jostain hänelle suuttunut kun olen poistanut facesta. Mitenhän hän tällaisen huomasi kun vuosiin ei ilmeisesti ollut seurannut minua enää facessa, ainakin kommentointi ja tykkäykset kohdallani loppuivat, ja yv:t, vaikka muiden jutuista kommentoi ja tykkäsi lähes kilpaa tositen kanssa.

Sama koskee muitakin miespuolisten kavereiden eksnaisia, ovat suhteen aikana niin kaveria kanssani että, mutta kun ero tulee niin mm. mihinkään faceen laittamaani ei enää hiiskuta mitään, ei viitsitä tykätä enää mistään, vaan jäädään roikumaan, ja minä kun luulin että mekin olemme kavereita. Poistanut olen sellaiset kokonaan. Muutama tällainen on jäänyt sinne, koska he ovat halunneet olla yhteyksissä eivätkä ole mitenkään mystisesti muuttuneet eron jälkeen minua dissaavaksi. 

Eli vastaus on kyllä, haluan ja voin olla tekemisissä kaikkien facekamujen kanssa, huolimatta siitä ollaanko irl tekemisissä, mutta jos toinen pyytelee irl-tapaamista vain sitten peruakseen kutsunsa jne, niin en halua myöskään facessa hänen kanssaan enää olla kaveria.

Vierailija
34/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen poistanut vain yhden fb-kaverin. Loukkaannuin hänelle niin verisesti etten halunnut kuulla mitään hänestä. Emme ole ystäviä. En usko, että edes huomasi. Yleensä tykkään ihmisistä, mutta tiedättekö ihmistyypin, joka ei todennäköisesti heittäisi pelastusrengasta sinulle, vaikka se olisi hänen vieressään ja sinä olisit hukkumassa?

Vierailija
35/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, olen poistanut tyyppejä joiden päivitykset ovat vaan niin turhanpäiväisiä ja jatkuvia etten niitä halua lukea 3 kertaa päivässä. Livenä kivoja tyyppejä ja tavataankin nykyään f2f

Eikö tällöin voi piilottaa nämä kaverit? KYllä mun mielestä kavereista poistaminen on aika vahva signaali siitä, ettei halua olla tekemisissä/ yhteyksissä :O

Mulla positaminen on signaali, paitsi niissä tapauksissa kun olen vahingossa pyytänyt jotain kamuksi, ja hän on sitten hyväksynyt jostain syystä vaikkemme oikein tunne. Jos kaveri jonka kanssa on nähty n. kerran viikkoon melkein 20 vuotta, yhtäkkiä haluaakin viilentää suhteen vain facen tasolle, niin poistan kyllä, ja se on ignaali siitä että minä haluan sellaisia kavereita faceen, jotka haluavat edelleen olla kavereitani oikeasti. 

poistaisin myäs sellaiset jotka ovat käärmemäisesti toimineet minua kohtaan, ja esim. mieheni poistaisin facesta mikäli hän pettäisi minua ja jättäisi. Eli kyllä, signaali se on minulle. Itse en huomaa jos joku on minut poistanut siellä, koska en muutenkaan seuraa kuin muutama lähintä kaveriani.

Vierailija
36/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistelen silloin tällöin esim täysin passiivisia facekavereitani. Saan kyllä yhteyden heihin muutenkin, jos tulee asiaa. Turha roikottaa facelistalla porukkaa, jotka eivät ikinä julkaise mitään (ainakaan minulle ei näy) eivätkä koskaan reagoi mihinkään mitä minä julkaisen. Tai sitten tietty ne, jotka kommentoivat aggressiivisesti perustelematta mielipiteitään. Eri mieltä saa ja kuuluukin olla, mutta apinanraivoa en katsele. En viitsi myöskään alkaa säätää kenelle omat postaukseni näkyvät ja kenelle eivät näy.

Vierailija
37/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs minun ja mieheni yhteinen facekaverinainen alkoi jakamaan seinäänsä niin että minulta se oli evätty mutta mieheni näki kaiken. Mieheni poisti naisen ensin kavereistaan, ja minä vasta myöhemmin. Nainen oli laittanut yv:n perään melkein heti poiston jälkeen, että miksi mieheni hänet poisti, mutta mieheni ei siihen mitään vastannut. Joku viikko myöhemmin näin taas tämän naisen seinän, ja hän pyysi miestäni uudestaan kaveriksi, mutta mieheni ei hyväksynyt häntä. Sitten nainen laittoi uuden pyynnön, johon mieheni ei enää reagoinut. Jonkin aika myöhemmin laittoi seinänsä taas minulta piiloon.

Poistin hänet tästä joku viikko itse kavereistani. 

Emme tiedä yhtään mikä tämän takana oli. Ehkä joku mt-ongelma yllätti hänet :D

Vierailija
38/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko fb ainoa yhtendenpitotapanne?

Ei toki, mutta jos olet jonkun kanssa tekemisissä livenäkin ja pidät hänestä, niin kyllä tyyppi yleensä on myös kaverilistalla, eikö? Useimmat varmasti ottavat poiston loukkauksena tai ainakin merkkinä ettei tekemisissä haluta olla muutenkaan.

Kunhan muistat itse ensin miettiä oletko itse huonolla käytökselläsi kaveriasi kohtaan aiheuttanut tämän poiston.

Vierailija
39/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on oikeasti läheisempi kaveri, kuin vain tuttu niin näin minäkin olettaisin. 

Vierailija
40/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sellainen tyly viesti: en halua kuulla sinusta, en halua olla tekemisissä.

Päivitysten näkymisen voi estää ilman poistamista.

Itse poistin todella tylyn ihmisen joten hyvä vaan jos hän näki sen tylynä. Joo, itse olen voinut olla lapsellinen kun poistin mutta rajat ne on minullakin. Näin on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi