Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat”
Suoranainen syy pakkien antamiselle on Ekille muun muassa miehen lapsettomuus. Kun lapseton mies tulee vastaan Tinderissä, on hyvin todennäköistä, että Ek pyyhkäisee vasemmalle – ei jatkoon.
Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat” https://www.is.fi/perhe/art-2000006483268.html
Kommentit (181)
Hälytyskellot kyllä kilkkaa lujaa tämän Reetan kuvaa katsoessa. Silmissä ilkeän kylmä, jopa psykopaattinen katse, kämmenselässä ruma huomiota kerjäävä tatuointi. Onkohan sillä mielenterveyden ongelmia tai jokin kehitysvamma? Hoitamaan hänen lastaan? EI kiitos!
Mersumiehenä kirjoitti:
Itse ohitan lapselliset naiset. Ja "rehevät", joilla ei ole itsekuria syömisessä. Muita hylkäämisen syitä ovat siiderin litkiminen, lävistykset ja tatuoinnit, huono iho ja keltaiset hampaat, koira ja kissa, vuokrakämppä, kalju tai siili, pienet r**nat, köyhät, rillipäät, autottomat ja maalla asuvat. En ole saanut koskaan yhtään matchia.
Päivän naurut!
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että hän jakaa jotain tinderneuvoja vaikka ei ole ilmeisesti sieltä itse parisuhdetta pystynyt löytämään. Onko tässä siis ideana tinderin käyttö yhdenillan suhteisiin vai mikä oli se jutun pointti?
Itse odottaisin saavani tinderneuvoja ihmiseltä, joka on löytänyt sieltä puolison.
Iltapäivälehdistä on tullut treffi- ja mainislehtiä nykyään. Siellä jos jossakin saa näkyvyyttä niin deittimielessä kuin myös blogilleen. Ei tarvitse kuin muutamana päivänä lukaista lehtiä, niin sen huomaa.
Joku 45-vuotias mamma yrittää näyttää parikymppiseltä ja latoo tiukkoja kriteereitä miehille. Toisen miehen siittämät kakarat vielä riesana.
Oikein naurattaa.
Ja tiedoksi vastaajille jotka ylistivät naisen ulkonäköä.
Kyllä, on normaalipainoinen tai jopa hoikka. No hyvä. Olen ikäpolvea joka on tottunut siihen että suurin osa naisista on. Tiedän että ylipainoepidemia on räjähtänyt käsiin, mutta en ole tottunut näkemään ylipainoa normaalipainona.
Muilta osin tavallisen näköinen. Kuvat on voimakkaasti filtteröity, valaistus suosiollinen, jne. Mitä olen vastaavia kuvia somessa nähnyt (pro tip: filtteri on automaattisesti nykykameroissa päällä), osaan aika hyvin arvioida miltä saattaisi näyttää oikeasti. Ikäiseltään naiselta, ihan tavalliselta.
pl. tatskat ja "räväkkä" tyyli, ihan ok:n näköinen. Mutta ei sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Joku 45-vuotias mamma yrittää näyttää parikymppiseltä ja latoo tiukkoja kriteereitä miehille. Toisen miehen siittämät kakarat vielä riesana.
Oikein naurattaa.
Huvittavia nämä tapaukset, kuvitteleeko ne olevansa joku prinsessa ja lottovoitto miehelle, joka oli ilosta pinkeänä elättämässä mammaa ja mamman hankkimaa lapsekatrasta.
Hyvä sinällään että avoimesti näyttävät luonteensa kuten tässäkin tapauksessa.
45 v nainen vilauttelee pakaroitaan kuvissaan, ei jatkoon.
Eräpäivä lähestyy, kaikki facetime on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minullekin Reetta vaikuttaa liian ... "räväkältä", joten emme kumpikaan menetä mitään.
t. lapseton m48
Näin. Just näin.
Sitä kun on vuosikaudet herännyt öisin ties mihin painajaiseen, kasvukipuun ja aiemmin nälän sammuttamiseen ja aamulla töihin, lapset hoitoon, ruokaa ja pyykkiä niin siinä vaiheessa lapseton +40v mies joka on rasittanut itseään ehkä salilla korkeintaan ja nukkunut läpensä yönsä keskeytyksettä, ylipäänsä huolehtinut vain omasta hyvinvoinnistaan
Niin täytyy kokemuksesta sanoa että ei kiinnosta. Elämän pelimerkit olivat erilailla ja se mikä itselle perusarkea näyttäytyi miehelle sirkuksena ja kaaoksena.
Mikäli mies +40v on lapseton kertoo se minulle suuresta itsekkyydestä ja pelosta.
On vain hyvä etten kiinnosta lapsettomia.Marttyyrit ovat kamalampia hirvityksiä naisissa. Olen kolmen teinin 45 vuotias äiti, onnellisesti naimisissa lasten isän kanssa, ja muistelen lasten lapsuutta hymyillen. En todellakaan viitsi voivotella enää mitään puolentoista tuntiin välein yöheräämisiä tai kaikilla kolmella lapsella yhtä aikaan tullutta oksennustautia, vaan nauran niille ajoille yhdessä teinieni kanssa makeasti! Tottakai pyykkiä tuli ja tulee vieläkin, mutta konehan ne pesee, en minä ja lapset ovat auttaneet siinä aina. Töihin menin kun nuorin täytti kolme vuotta ja asiat suttaantuivat kaikkien mielestä ihan kivasti, en minä siitä mitään sankarinviittaa tarvitse. Minun elämäni on ollut lasten äitinä todella hyvää.
Jos nyt tästä vapautuisin tai jos asiaa lähtisi ajatusleikkinä leikkimään, niin olisi ihan sama olisiko uusi miesystävä lapseton vai isä. Enhän minä nyt hänen lasten kanssa seurustelisi, vaan sen miehen. En myöskään olisi todellakaan valmis muuttamaan yhteen vuosiin, jos koskaan, sillä arvostan omaa tilaa paljon. Luultavasti myös miesystäväksi sopiva mies olisi hyvinkin viisikymppinen, joten hänen tilanteensa lasten suhteen olisi suurinpiirtein sama kuin minulla tai sitten lapset olivat lentäneet jo pois pesästä. Lapsettomalla olisi taas historiassaan erilaista aikaa kuin minulla, mutta tulevaisuutta kohti me menisimme, emme menneisyyttä. En usko, että keskustelumme koskisi kovin paljoa isänä olevan miehenkään kanssa lasten kurahousujen ostamisia, päiväkodin asioita tai muita vastaavia lapsellisten asioita.
Sitä paitsi tunnen parikin noin viisikymppistä tosi mukavaa lapsetonta miestä, jotka eivät sitten löytäneetkään itselleen ihanaa naista vierelleen ja perheen perustamiseen. Niin vain kävi, mutta molemmille sisarusten lapset ovat olleet todella tärkeitä ja ovat vieläkin. Lapsettomuus ei tee heistä huonoja, vaan heidän tarinansa on vain erilainen kuin omani. Kaikkien tarina on erilainen kuin omani. Se on rikkaus.
50v mies ei huolisi 45v äiti ihmistä. Max 35v kelpaa tuon ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi se, että miehet eivät halua tutustua lapsiin on hylkäämisen peruste. Jos lapset on elämässä ykkösiä, niin eikö olisi hyvä taata tasainen ja turvallinen lapsuus ja tapailla lapsivapaalla ajalla. Lapsille voi olla rankkaa seurata vierestä jatkuvasti vaihtuvia kumppaniehdokkaita ja suhdesekoiluja.
Paljastavaa, miten yh-äiti Reetta (sinkut = single income, no kids = lapsettomia) säätää, seurustelee ja eroaa lapset aina siinä keskiössä riepotellen, eikä kahden aikuisen kesken, kuten olisi tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten en ihan kaikelle lämmennyt, mutta tottahan se puhuu otsikkoon liittyen.
Kyllä lapselliset ymmärtää toisiaan ihan eri lailla, ainakin jos on sama näkemys siitä et lapset ensin, uusi suhde hyvänä kakkosena mutta kakkosena. Toinen vanhempi ymmärtää ihan eri tasolla, jos joutuu perumaan tapaamisen kipeän tenavan vuoksi tms.
Ja kuten sanottu, moni lapseton ei varmasti kaipaa toisten lapsia riesakseen. Mikä tässä oli kauheaa?
Lapsettomat närkästyvät koska eivät olekaan jonkun mielestä suoranainen jumalan lahja ja kaikkien himoitsema aarre.
Tuo ymmärrys lapsiperheen arjesta ja realiteeteista on varmasti tosi tärkeä seikka. Ikilapsettomat ottavat henkilökohtaisena loukkauksena jos eivät ole toiselle universumin keskipiste. Heiltä ei heru ymmärrystä lapsiarjen tuottamille sattumuksille ja haasteille.
Kysymys ei välttämättä ole siitä etteivätkö lapsettomat ymmärtäisi lapsellisia, vaan he ovat elämässään valinneet toisin/elämä on heillä mennyt toisin, sopeutuvat ja haluavat yhä siinä omassa pitäytyä.
Lapsellisella on extrapainolastia ja harvemmin lapsellinen itsekään ymmärtää tai kunnioittaa lapsettomia. "Sellaista sattuu" on ok suostuvaisten aikuisten kesken säheltäessä, mutta lasten altistaminen moiselle moraalittomalle perseilylle on itseriittoista ja vastuutonta.
Sitä paitsi kunnolliset lapselliset miehet pysyvät visusti niissä ennakkoon tarkkaan harkituissa (riittävän kauan seurusteltu ennen sikiämistä!) ensimmäisissä suhteissaan eivätkä siemennä koko tienoota.
https://www.meetup.com/topics/sinks-single-income-no-kids/
" Find out what's happening in SINKS (Single Income No Kids) Meetup groups around the world and start meeting up with the ones near you. Join SINKS (Single Income No Kids) groups. "