Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat”
Suoranainen syy pakkien antamiselle on Ekille muun muassa miehen lapsettomuus. Kun lapseton mies tulee vastaan Tinderissä, on hyvin todennäköistä, että Ek pyyhkäisee vasemmalle – ei jatkoon.
Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat” https://www.is.fi/perhe/art-2000006483268.html
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän 45-vuotiailla naisilla yleensä ole lapsia. Täällä puhutaan taas kuin nainen olisi pilannut itsensä kun on jo lapsiakin. 45-vuotiaana. 🙄 Niitä on silloin jos ylipäätään niitä tulee elämän aikana olemaan.
Hyvän näköinen tuo on ikäisekseen. Paremman kuin suurin osa. Luulen vain että rakastuminen tuon ikäisenä on jo aika vaikeaa. Tietää jo liikaa ihmissuhteista, niin siinä kyynistyy helposti eikä kukaan enää sytytä niin että viitsisi suhdetta aloittaa. Ihmettelen enemmän niitä jotka löytää nopeasti uuden.
45-vuotiaalla tulee olla jo aikuiset lapset. Mä olen 39v, ja lapsi muutti vuosi sitten kotona omaan kotiinsa. miehellä on pari lasta, joista nuorempi on 18 sinä vuonna kun mieheni täyttää 43v. hän on nyt 38v.
Kukaan ei tokikaan ole pilalla mitenkään, miten ihminen edes voi olla pilalla muutoin kun kohtelemalla toisia huonosti?
Ensimmäinen lapsi saadaan yleensä noin kolmikymppisenä. Suurin osa tekee sinun mielestäsi väärin?
Niin? Vastasin lainaamaani tekstiin, en sinun tuleviin aprikointeihisi. Eli tähän;
"Eiköhän 45-vuotiailla naisilla yleensä ole lapsia. Täällä puhutaan taas kuin nainen olisi pilannut itsensä kun on jo lapsiakin. 45-vuotiaana. 🙄 Niitä on silloin jos ylipäätään niitä tulee elämän aikana olemaan."Eli ei niitä ole ylipäätään 45-vuotiaana, jos niitä tulee elämän aikana olemaan. Itse en ottaisi miestä jolla on 45-vuotiaana alaikäisiä lapsia vielä. Onko vielä jotain kysyttävää?
Niin että lapset lakkaa olemasta kun ne muuttaa pois kotoa?
Mietitäänpä hetki, miten paljon äidin tai isän arkeen vaikuttaa se, onko lapsi 2- vai 20-vuotias... Joo, aika paljon.
Kerrankin täytyy todeta, etten ymmärrä keskustelua. Ihminen on päälle nelikymppisenä normaalipainoinen, esittelee vartaloaan siten, että kaikille varmasti tulee selväksi, eikä naamassakaan ole mitään, mitä filtteröimällä ei saisi piiloon. Ja jengi valittaa! Tänäänkin varmasti tulee uusi ketju, jossa valitetaan päälle kolmikymppisten elopainosta.
Juu, on varmasti tatuoitu, vaatii kuuta taivaalta, vaikuttaa rahvaanomaiselta eikä kovin miellyttävältä. Kaikkiaan ihan eri ympyröistä kuin vaikka minä. Mutta eipä yhtään tunnu siltä, että tarvitsisi täällä ulkonäköä haukkua. Jostain nyt olette mielenne pahoittaneet. No, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin täytyy todeta, etten ymmärrä keskustelua. Ihminen on päälle nelikymppisenä normaalipainoinen, esittelee vartaloaan siten, että kaikille varmasti tulee selväksi, eikä naamassakaan ole mitään, mitä filtteröimällä ei saisi piiloon. Ja jengi valittaa! Tänäänkin varmasti tulee uusi ketju, jossa valitetaan päälle kolmikymppisten elopainosta.
Juu, on varmasti tatuoitu, vaatii kuuta taivaalta, vaikuttaa rahvaanomaiselta eikä kovin miellyttävältä. Kaikkiaan ihan eri ympyröistä kuin vaikka minä. Mutta eipä yhtään tunnu siltä, että tarvitsisi täällä ulkonäköä haukkua. Jostain nyt olette mielenne pahoittaneet. No, jatkakaa.
Ehkä tuosta ei nyt ole kyse kuitenkaan. Olen itse 45 v normaalipainoinen äiti. Jollain mittapuilla kai ihan ok näköinen, koska toimin nuorempana mallina. MUTTA minulle ei tulisi mieleenkään ottaa itsestäni valokuvia alusvaatteissa keittiön pöydällä kaikkien pällisteltäväksi. En ymmärrä, mihin tämän ikäinen nainen tarvitsee herutuskuvista saatavia kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, on varmasti tatuoitu, vaatii kuuta taivaalta, vaikuttaa rahvaanomaiselta eikä kovin miellyttävältä. Kaikkiaan ihan eri ympyröistä kuin vaikka minä. Mutta eipä yhtään tunnu siltä, että tarvitsisi täällä ulkonäköä haukkua. Jostain nyt olette mielenne pahoittaneet. No, jatkakaa.Ehkä tuosta ei nyt ole kyse kuitenkaan. Olen itse 45 v normaalipainoinen äiti. Jollain mittapuilla kai ihan ok näköinen, koska toimin nuorempana mallina. MUTTA minulle ei tulisi mieleenkään ottaa itsestäni valokuvia alusvaatteissa keittiön pöydällä kaikkien pällisteltäväksi. En ymmärrä, mihin tämän ikäinen nainen tarvitsee herutuskuvista saatavia kommentteja?
Heikon itsetuntonsa sivelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, on varmasti tatuoitu, vaatii kuuta taivaalta, vaikuttaa rahvaanomaiselta eikä kovin miellyttävältä. Kaikkiaan ihan eri ympyröistä kuin vaikka minä. Mutta eipä yhtään tunnu siltä, että tarvitsisi täällä ulkonäköä haukkua. Jostain nyt olette mielenne pahoittaneet. No, jatkakaa.Ehkä tuosta ei nyt ole kyse kuitenkaan. Olen itse 45 v normaalipainoinen äiti. Jollain mittapuilla kai ihan ok näköinen, koska toimin nuorempana mallina. MUTTA minulle ei tulisi mieleenkään ottaa itsestäni valokuvia alusvaatteissa keittiön pöydällä kaikkien pällisteltäväksi. En ymmärrä, mihin tämän ikäinen nainen tarvitsee herutuskuvista saatavia kommentteja?
Heikon itsetuntonsa sivelyyn.
No joo. Näinhän se on. Oikeassa olet.
Aito amis trash jakaa elämänviisautta. Löytyy kaikki herutuskuvasta ja tatuoinneista lähtien.
Mun lapset saisi pas€@halvauksen jos julkaisisin itsestäni tuollaisia kuvia. Hirvittävän noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset saisi pas€@halvauksen jos julkaisisin itsestäni tuollaisia kuvia. Hirvittävän noloa.
Minun äitini saisi myös halvauksen, jos esittelisin Reetan uutena "tyttöystävänä".
Vierailija kirjoitti:
Sinkku on ihan vaan väännös/suomennos sanasta single eli siis ei-parisuhteessa oleva. Sillä ei ole mitään tekemistä jälkeläisten kanssa. Niitä voi olla tai olla olematta.
Väännös ja samalla nolo puolikielisten "There were Mill/Will is there, there is a road" sekaannus, joka on valitettavan yleinen monilla blerfieblörffeillä 13staTusinassa somesössötyksissään.
NK = lyhennys sanoista: NO KIDS.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi se, että miehet eivät halua tutustua lapsiin on hylkäämisen peruste. Jos lapset on elämässä ykkösiä, niin eikö olisi hyvä taata tasainen ja turvallinen lapsuus ja tapailla lapsivapaalla ajalla. Lapsille voi olla rankkaa seurata vierestä jatkuvasti vaihtuvia kumppaniehdokkaita ja suhdesekoiluja.
Tämäkin osoittaa, että länkytyksistään huolimatta lapset eivät ole oikeasti ykkösiä, vaan minäminäminä.
Martti Aitoambersson myös julisti miten hänen JA LASTEN täytyy vihdoin päästää irti katiskaiskästä. Harhaista jos ei tajua, että vaikka vanhemmat eroavat toisistaan, ei sen pitäisi lapsia koskea ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän 45-vuotiailla naisilla yleensä ole lapsia. Täällä puhutaan taas kuin nainen olisi pilannut itsensä kun on jo lapsiakin. 45-vuotiaana. 🙄 Niitä on silloin jos ylipäätään niitä tulee elämän aikana olemaan.
Hyvän näköinen tuo on ikäisekseen. Paremman kuin suurin osa. Luulen vain että rakastuminen tuon ikäisenä on jo aika vaikeaa. Tietää jo liikaa ihmissuhteista, niin siinä kyynistyy helposti eikä kukaan enää sytytä niin että viitsisi suhdetta aloittaa. Ihmettelen enemmän niitä jotka löytää nopeasti uuden.
45-vuotiaalla tulee olla jo aikuiset lapset. Mä olen 39v, ja lapsi muutti vuosi sitten kotona omaan kotiinsa. miehellä on pari lasta, joista nuorempi on 18 sinä vuonna kun mieheni täyttää 43v. hän on nyt 38v.
Kukaan ei tokikaan ole pilalla mitenkään, miten ihminen edes voi olla pilalla muutoin kun kohtelemalla toisia huonosti?
Ensimmäinen lapsi saadaan yleensä noin kolmikymppisenä. Suurin osa tekee sinun mielestäsi väärin?
Niin? Vastasin lainaamaani tekstiin, en sinun tuleviin aprikointeihisi. Eli tähän;
"Eiköhän 45-vuotiailla naisilla yleensä ole lapsia. Täällä puhutaan taas kuin nainen olisi pilannut itsensä kun on jo lapsiakin. 45-vuotiaana. 🙄 Niitä on silloin jos ylipäätään niitä tulee elämän aikana olemaan."Eli ei niitä ole ylipäätään 45-vuotiaana, jos niitä tulee elämän aikana olemaan. Itse en ottaisi miestä jolla on 45-vuotiaana alaikäisiä lapsia vielä. Onko vielä jotain kysyttävää?
Niin että lapset lakkaa olemasta kun ne muuttaa pois kotoa?
kyllä siinä mielessä kuin kyseessä oleva Reetta tarkoittaa. Tosin sinun lapsesi tarpeista en voi tietää. Ehkä hän kaipaa kaiken huomiosi vielä aikuisena, ja kun hänelle tulee vatsatauti niin sinun pitää jäädä pois treffeiltä.
Puhuin itse tuosta, miten joidenkin mielestä nainen on pilalla kun on saanut lapsia jonkun toisen kanssa. En edes ottanut kantaa siihen millä tavalla lapset vaikuttaa ajankäyttöön. Tuo että lapsia ei ylipäätään saa olla, minkään ikäisiä, on ihan yleinen mielipide tällä palstalla.
Itse ohitan lapselliset naiset. Ja "rehevät", joilla ei ole itsekuria syömisessä. Muita hylkäämisen syitä ovat siiderin litkiminen, lävistykset ja tatuoinnit, huono iho ja keltaiset hampaat, koira ja kissa, vuokrakämppä, kalju tai siili, pienet r**nat, köyhät, rillipäät, autottomat ja maalla asuvat. En ole saanut koskaan yhtään matchia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini saisi myös halvauksen, jos esittelisin Reetan uutena "tyttöystävänä".
Äidillekkö sinä sitä naista etsit vai itsellesi?
Kuvien perusteella huomionkipeä nainen, ei mitään parisuhde-matskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikeasti ehkä ultimaatisin turn off tuollainen mies, joka tarvitsee äitinsä hyväksynnän naisystävälleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvien perusteella huomionkipeä nainen, ei mitään parisuhde-matskua.
Tuossa iässä ja elämänvaiheessa on laitettava jo pakaraa peliin, että erottuu korttipakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikeasti ehkä ultimaatisin turn off tuollainen mies, joka tarvitsee äitinsä hyväksynnän naisystävälleen.
Hän ei tainnut sanoa äidin hyväksynnästä kyllä mitään. Kuten kaikki ihmiset, myös äidit, luovat käsityksen persoonasta, kun tapaavat uuden ihmisen.
No hyvä vaan jos swaippaa lapsettomat, ei kyllä luulisi tolla naamalla olevan valinnanvaraa. Inohan noita kotialeikkiviä uusioperheitä ja vihaan lapsia.
Miksi sinkkuäiti-Reetta ei ottanut huomioon, että se lapsettomuus voi myös olla tahatonta ja elämän suurin tragedia? Pitääkö siitä vielä hänenkin kostaa ja lyödä lyötyä?
Ilmeisesti kun itselleen on lapsia helpohkosti siunaantunut, voi huoletta olettaa että niitä vain tulee kun itse haluaa?