Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat”

Vierailija
22.04.2020 |

Suoranainen syy pakkien antamiselle on Ekille muun muassa miehen lapsettomuus. Kun lapseton mies tulee vastaan Tinderissä, on hyvin todennäköistä, että Ek pyyhkäisee vasemmalle – ei jatkoon.
Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat” https://www.is.fi/perhe/art-2000006483268.html

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy näin sinkkumiehenä sanoa että tuon Reetan kaltaisen kuvan kun näen niin alkaa heti hälytyskellot soida. Vanha akka ja kuvittelee varmaan olevansa yhä 20-vuotias.

Vanha akka, kuvittelee varmaan olevansa yhä 20, lapsia eikä siksi halua lapsetonta miestä.

Mitä muita faktoja hänestä voi varmaan kuvitella?

Vierailija
142/181 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset saisi pas€@halvauksen jos julkaisisin itsestäni tuollaisia kuvia. Hirvittävän noloa.

Minun äitini saisi myös halvauksen, jos esittelisin Reetan uutena "tyttöystävänä".

On kyllä oikeasti ehkä ultimaatisin turn off tuollainen mies, joka tarvitsee äitinsä hyväksynnän naisystävälleen.

Ei kyse ollut hyväksynnän hakemisesta vaan, ettei äitini voisi uskoa madaltavani rimaa noin alas, että naisystävällä on somessa herutuskuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy näin sinkkumiehenä sanoa että tuon Reetan kaltaisen kuvan kun näen niin alkaa heti hälytyskellot soida. Vanha akka ja kuvittelee varmaan olevansa yhä 20-vuotias.

Sinkkuäiti on jo todettu oksymoroniksi (ei auta keltaisen nesteen lehdistön valkopesukaunistelu), joten lapsettomana sinkkumiehenä tuskin kelpaat yh-äiti Reetalle, jonka päässä kilkkaavat varoituskellot. 

Vierailija
144/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuäiti on jo todettu oksymoroniksi (ei auta keltaisen nesteen lehdistön valkopesukaunistelu), joten lapsettomana sinkkumiehenä tuskin kelpaat yh-äiti Reetalle, jonka päässä kilkkaavat varoituskellot. 

Tämähän on hyvä uutinen ja winwin kaikille.

Lapseton sinkku ei halua lapsellista.

Lapsellinen ei halua lapsetonta.

Mikä tässä on niin vaikeaa ja mikä tästä tekee uutisen?

Vierailija
145/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää iltapäivälehdet kiihottelee naisia tällaiseen toimintaan? Sinkkuäitinä vaan seksikkäästi seuraa etsimään tai sitten vanhempana leidinä vaikka nuorta miestä yms. yms. Kovin voimaannuttavaa, muttei järin tasa-arvoista eli missähän ne miesten vastaavat jutut. "Pertti 60v tykkää nuorista naisista", "Yh-jorma 30v ei vilkaisekaan lapsettomiin naisiin päin".

Tuollaiset jutut ovat aina typeriä, turhia ja niitä yh-Yrjöjä on huomattavasti vähemmän, koska nainen useammin saa lapset ellei sitten ole todistettavasti täysin kelvoton ja toisaalta isä kelvollinen ja ennenkaikkea halukas yksinhuoltajaksi.

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää houkutteleeko iltapäivälehdet, tyrkkyilevätkö yh:t itse vai peräti sekä että.

Tätä mietin itsekin, eli tarjoavatko tällaiset daamit itse iltapäivälehdille itseään vai ottaako lehden toimittaja ihan itse näihin sutturoihin yhteyttä.

Veikkaan, että useimmiten daamit ovat tyrkyttäneet itse itseään jonkun jutun voimin ja näin ollen saavat omia kotialbumin kuvia esille + tietenkin mainostettua todella upeaa ja mielenkiintoista blogiaan. Nämä sutturat ovat sellaisia nykyajan vähissä pukineissa keikisteleviä iltatyttöjä.

Vierailija
146/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on hyvä uutinen ja winwin kaikille.

Lapseton sinkku ei halua lapsellista.

Lapsellinen ei halua lapsetonta.

Muuten hyvä, mutta asia ei vain mene oikeassa elämässä noin. Lapseton voi oikein hyvin haluta lapsellisen ja esimerkkejä löytyy paljon. :)

Vierailija
147/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä olekaan vaikeaa tai väärää. Antaa toki mahdollisuuden toimittajalle kirjoittaa miehiä haukkuvan jutun tältä viikolta. Ensi viikolta haastattelussa Pirjo 34v, joka huomannut miten monella miehellä on huonot kuvat Tinderissä. Eikun se juttuhan oli toissa viikolla. Ensi viikolla Jaana 57v ihmettelee mikseivät miehet vastaa viesteihin.

Vierailija
148/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kiusaannuttava juttu ja kuvat. Aloin lukea ihan neutraalilla mielellä, mutta huh huh.

No, toivotaan, että löytää, mitä hakee. N50+

Vierailija
149/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

han hirveitä nuo hänen kuvansa ja niiden välityksellä huokuva asenteensa, vaikka nainen on periaatteessa nätti. Olen bi-nainen ja tuollainen vähäpukeinen keikistely ja rumat tatuoinnit ovat paha turn-off. Mieluummin vaikka todella tavallisen näköinen nainen, joka osaa pitää kuvissa vaatteet päällä ja on luonnollisesti oma itsensä kuin tuollainen vartaloaan esittelevä tyyppi.

Tykkään hyvinkin naisellisista naisista ja kauneudedta toki, mutta alastomuus on intiimi asia, ei kaikille somessa jaeltava juttu. Noista kuvista tulee sellainen vaikutelma, että on jo enemmänkin elämää nähty ja ehkä tautejakin tullut muistoksi. Luonnekin saattaa olla impulsiivinen ja hankala. Ja että vaatimukset ovat kuitenkin korkealla.

Vierailija
150/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *ihan

T. Edellinen

Vierailija
151/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvällä paikalla olevat tatuoinnit. Ei jatkoon.

Vierailija
152/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset saisi pas€@halvauksen jos julkaisisin itsestäni tuollaisia kuvia. Hirvittävän noloa.

Minun äitini saisi myös halvauksen, jos esittelisin Reetan uutena "tyttöystävänä".

On kyllä oikeasti ehkä ultimaatisin turn off tuollainen mies, joka tarvitsee äitinsä hyväksynnän naisystävälleen.

Ei kyse ollut hyväksynnän hakemisesta vaan, ettei äitini voisi uskoa madaltavani rimaa noin alas, että naisystävällä on somessa herutuskuvia.

Tuo on hyväksynnän hakemista. Pelkäät mitä äitikin sanoisi.

Vierailija
153/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että saimme tähän asiaan viimein selvyyden ja näimme taas kerran uuden tissivaon.

Vierailija
154/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ystävät sanoisivat tuollaisesta vakosutturasta? Tai miehen lapset, jotka olisivat hyvinkin jo isoja teinejä ja varmasti kaivelisivat mammasta kaiken mahdollisen tiedon netistä. Heille se vasta olisikin noloa, että isä on tuollaisen herutuskuvia auliisti kaikille jakelevan mamman kanssa.

Vierailija
155/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
156/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtaisin tuon naisen instakuvista että ihan tavismiestä ei ole hakemassa. Vaan pitää olla saman oloisia kuin kuvissa näkyvät bodaajat.

Vierailija
157/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan normaali reaktio kyseenalaistaa rakkaan lapsen mielenterveys, jos havaitsee tämän seurustelevan naispuolisen Nacci Tranbergin kanssa.

Vierailija
158/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetta löytänee sopivampaa seuraa AS:lta. 

Vierailija
159/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetta löytänee sopivampaa seuraa AS:lta. 

Sielläkö eronneet isät etsivät seuraa?

Vierailija
160/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehnoa journalismia oksymoronilla: "ei lapsia, -äiti",  kun oikea termi olisi "single mom / single parent."

"SINK "= Single Income No Kids, monikko englanniksi: "SINKS", ja "sinkku" taas on pelkkä (mieli)puolikielinen anglismi.    Singleäiti ei sovi sekään suomen kieleen ja kuulostaa typerältä.

Suomenkielinen sopiva termi: YH = yksinhuoltaja.

Single ja sinkku syystäkin eri sanoja, koska niillä on eri merkitys. Eivät siis ole synonyymejä: NK = no kids.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi