Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat”

Vierailija
22.04.2020 |

Suoranainen syy pakkien antamiselle on Ekille muun muassa miehen lapsettomuus. Kun lapseton mies tulee vastaan Tinderissä, on hyvin todennäköistä, että Ek pyyhkäisee vasemmalle – ei jatkoon.
Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat” https://www.is.fi/perhe/art-2000006483268.html

Kommentit (181)

Vierailija
161/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tätä sinkkuhullua. Kaikki eronneet eivät ole yksinhuoltajia, yritä nyt ymmärtää. Itse asiassa ei edes suurin osa tätä nykyä. Suurin osa on nykyään yhteishuoltajia ja luonapitoakin on yhtä paljon äidillä ja isällä.

Vierailija
162/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on ilkeämielisiä kirjoituksia. Kateellisia taidatte olla. Perheellisetkö siellä pelkäävät, että ukkonsa pyörii tinderissä ja alkaa vertailemaan :D

Ihan järkevän oloinen nainen.

T: N57

Mistä hänelle pitäisi olla kateellinen? Mitä sitten vaikka perheelliset ukot kuinka vertailisivatkin, jos kerran ko. häshtägtissitpersetyrkky on yhä vastentahtoisesti yksin? Missä ja miten ilmenee järkevän oloinen

Ei vastausta eli puhkikulunut kateuskortti tyrmätty, ei päde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tätä sinkkuhullua. Kaikki eronneet eivät ole yksinhuoltajia, yritä nyt ymmärtää. Itse asiassa ei edes suurin osa tätä nykyä. Suurin osa on nykyään yhteishuoltajia ja luonapitoakin on yhtä paljon äidillä ja isällä.

Se nk = englanniksi no kids. Turha kitistä ja syyttää hulluksi jos et itse edes aakkosia tunne. ;'''D

Maarit Rasi***ko siellä vai hyysäyskaverinsa, em kerjäsi vielä lisää näitä oksymoroni belfietarinoita. ;'''D

Vierailija
164/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansankielessä yh tarkoittaa ihmistä, joka asuu lastensa kanssa ilman toista lasten vanhempaa. Ei se tee eroa sen välillä, onko vanhemmilla yhteishuoltajuus tai mikä tahansa järjestely. Ihme saivartelua napista miten ei ole yh kun ei ole totaalisen yksinhuoltaja. Tiedättekö kun ketään ei kiinnosta! Yh = yh, tyyppi jonka lapset ovat tiellä.

Vierailija
165/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypuhekielessä yh = lähivanhempi ja totaali-yh = yksinhuoltaja.

Singlet olivat suomeksi sinkkuja jo aikaa ennen kuin kuultiinkaan mistään dinkeistä, joista tietty tuli sit dinkkuja.

Ei täällä puhuta punkeista ja pankeistakaan niin ei sinkeistäkään.

Vierailija
166/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä jotain sukua Paavo Väyryselle? Suuret luulot itsestä ja valtavan etäisyyden päässä toisistaan olevat silmät jotenkin viittaavat siihen suuntaan.

Vierailija
167/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täytyy näin sinkkumiehenä sanoa että tuon Reetan kaltaisen kuvan kun näen niin alkaa heti hälytyskellot soida. Vanha akka ja kuvittelee varmaan olevansa yhä 20-vuotias.

Sinkkuäiti on jo todettu oksymoroniksi (ei auta keltaisen nesteen lehdistön valkopesukaunistelu), joten lapsettomana sinkkumiehenä tuskin kelpaat yh-äiti Reetalle, jonka päässä kilkkaavat varoituskellot. 

Sanotaan nyt toisen ketjun innoittamana laulun sanoin: "Ja kun "ring ring" - sanoo puhelin sisällä pään, sairasauton sedät ei sano sitäkään"

Vierailija
168/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahda mitään, "Sellaista sattuu."

Vierailija
169/181 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalijärkinen ja tasokas yksinoleva ohittaa heti kaikki epätoivoisten vonkausalustat, kuten Eliittikumppanit, Tinderit, Onnelliset Pannukakut jne pannaanmenemään mättähältä mättähälle -luuserisovellukset. Kuvat + jutut kertovat karusti miksi kyseinenkin persekuvapirkko yhä Tinderiä katsastaa. 

Vierailija
170/181 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset saisi pas€@halvauksen jos julkaisisin itsestäni tuollaisia kuvia. Hirvittävän noloa.

Minun äitini saisi myös halvauksen, jos esittelisin Reetan uutena "tyttöystävänä".

On kyllä oikeasti ehkä ultimaatisin turn off tuollainen mies, joka tarvitsee äitinsä hyväksynnän naisystävälleen.

Ei kyse ollut hyväksynnän hakemisesta vaan, ettei äitini voisi uskoa madaltavani rimaa noin alas, että naisystävällä on somessa herutuskuvia.

Tuo on hyväksynnän hakemista. Pelkäät mitä äitikin sanoisi.

Mitä ystävät sanoisivat tuollaisesta vakosutturasta? Tai miehen lapset, jotka olisivat hyvinkin jo isoja teinejä ja varmasti kaivelisivat mammasta kaiken mahdollisen tiedon netistä. Heille se vasta olisikin noloa, että isä on tuollaisen herutuskuvia auliisti kaikille jakelevan mamman kanssa.

Tätä minäkin mietin, kun juttua luin. Myötähäpeä iski taas ja lujaa.

Vierailija
171/181 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei paritusohjelmasta löytynyt mieleistä ja tarpeeksi lapsellista (pun intended!) niin tuskin heti löytyykään.

Vierailija
172/181 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetta oli taas IS:ssä. Huh. Naisen hampaisto on kauhea, järkyttäviä tatskoja, hirvittävä luonne. 

https://www.is.fi/perhe/art-2000006697661.html

Eihän tuollaista naista huoli kuin nörtti joka ei ole koskaan naista saanut. Silti uneksii komeasta prinssistä.

Vierailija
173/181 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä jotain sukua Paavo Väyryselle? Suuret luulot itsestä ja valtavan etäisyyden päässä toisistaan olevat silmät jotenkin viittaavat siihen suuntaan.

Tuo ON Paavo Väyrynen taitavasti meikattuna.

Vierailija
174/181 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot mama Reetta. Kyllä varmasti on vientiä. 

Vierailija
175/181 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Minä puolestani pyyhin vasemmalle Keski-ikäiset, naamaa mutristelevat, tissiväliään esittelevät kalsarinaiset.

Edellytän naiselta tietynlaista tyylikkyyttä ja tilannetajua.

Ai vitsit, mä oon todellakin kalsarinainen!! :D :D 

Pöllin heti oitis käyttöön tuon sanan :D

Noin itse asiaan; Seurustelin muutaman miehen kanssa kun olin yh, ja kellään heistä ei ollut lapsia itsellä. Nykyisellä miehellä on kaksi lasta, ja olemme olleet yhdessä jo monta vuotta. Kyllä mä tykkään että toinen ymmärtää mitä se on kun on huoli ja vastuu lapsesta. Tieten tuolla nyt ei nykyään sinänsä olisi merkitystä että lapseni on jo aikuinen. Vai olisiko sittenkin? On se mukava viettää loppuelämä miehen kanssa joka ymmärtää lopulta senkin mitä on kun on aikuisia lapsia. 

Vierailija
176/181 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No enpä menetä mitään, sillä minä lapsettomana miehenä kelpuutan vain lapsettomat naiset.

Vierailija
177/181 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Hän yrittää esittää, että hänellä on varaa valita. Neljä vuotta tinderissä, ja vieläkin yksin. Voi voi.

No miksei olisi varaa valita? Tottakai tuollainen nainen saa matcheja roppakaupalla. Toinen juttu toki, ettei ehkä koe saavansa niitä oikeanlaisilta miehiltä ja tulee vaan seksinvonkaajia, JOSTAIN SYYSTÄ...

Vierailija
178/181 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löytää jonkun usean kanssa lisääntyneen, joka "ymmärtää" lapsiperhe arkea. 😆

Vierailija
179/181 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurpsahtaneen näköinen leidi. Ei hirveästi hotsita tuollainen. Skippaisin suoraan riippumatta siitä millaiset vaatimukset hänellä olisi.

Vierailija
180/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat”"

Reetalle tiedoksi, että SINKKU, SINK, Single Income No Kids. Nähtävästi ymmärrys saati luetun ymmärrys tökkii Reetalla.

Toisin sanoin, ei ole olemassa mitään "sinkkuäitejä". Toiseksi, lapsettomana, aitona sinkkumiehenä sivuutan heti kaikki "sinkkuäidit", koska minun tehtäväni ei ole tulla suhteeseen kolmantena pyöränä pelkästä velvollisuudesta ja hoitamaan muiden velvollisuuksia sekä hoitamatta jättämiä asioita. Jokainen tervejärkinen mies hankkii ja kasvattaa itse omat lapsensa.

Miehellä(kin) on nykyisin valinnanvapaus valita omat ihmissuhteensa ja mitään pakkoa sekaantua jonkun 7-lapsen "sinkkuäidin" "perheidylliin", jossa kaikilla lapsilla on eri isä, ei ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän