Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat”
Suoranainen syy pakkien antamiselle on Ekille muun muassa miehen lapsettomuus. Kun lapseton mies tulee vastaan Tinderissä, on hyvin todennäköistä, että Ek pyyhkäisee vasemmalle – ei jatkoon.
Sinkkuäiti Reetta ohittaa nopeasti lapsettomat miehet Tinderissä: ”Varoituskellot soivat” https://www.is.fi/perhe/art-2000006483268.html
Kommentit (181)
No täytyy kyllä sanoa, että parisuhdemielessä sinkkuäidit ei ole kyllä ensimmäisenä ehdokaslistalla. Varsinkin sellaiset tyypit, jotka eritoten korostaa että lapset menee kaikessa etusijalle. Jokainen täysjärkinen ihminen tajuaa sen muutenkin. Sen sijaan ihmettelen millaisen parisuhteen tuollaisella ehdottomuudella hän kuvittelee saavansa.
No, minullekin Reetta vaikuttaa liian ... "räväkältä", joten emme kumpikaan menetä mitään.
t. lapseton m48
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin sellaiset tyypit, jotka eritoten korostaa että lapset menee kaikessa etusijalle. Jokainen täysjärkinen ihminen tajuaa sen muutenkin.
Tämä. Ymmärtäisin jotenkin jos Reetan hakuikähaarukka on luokkaa 16-19vee, mutta aika iso turnoff että hän dissaa myös kaikki keski-ikäiset miehet mopoteinixien ajatustasolle vanhemmuuden suhteen.
Yleensä uusperhe kuviot ei onnistu, jos muutetaan yhteen. Asia erikseen, jos vain tapaillaann mutta asutaan omissa asunnoissa
Kristiina xx kirjoitti:
Yleensä uusperhe kuviot ei onnistu, jos muutetaan yhteen. Asia erikseen, jos vain tapaillaann mutta asutaan omissa asunnoissa
Rohkenen väittää että tällainen "living apart together" järjestely on monille paljon toimivampi parisuhde kuin yrittää tunkea saman katon alle säätämään. Oppii ymmärtämään ja arvostamaan sitä mitä on kun se ei olekaan itsestäänselvyys joka ikinen aamu siinä vieressä.
Seurustelin ainoastaan miesten kanssa joilla ei ole lapsia, vakiinnuin vasta miehen kanssa jolla on 2 lasta. Olin pitkään eli 8v myös sinkkuna. En enää ottaisi miestä jolla alaikäisiä lapsia, koska en jaksa sitä värkkäämistä tapaamisten ja muun asiaan liittyvän kanssa. Tämä johtuu siitä että omani on jo aikuinen.
Jos mulla olisi lapsia niin mä voisin jotenkin sietää noi tatskat ja katsoa läpi sormien deittiherutuskuvat mutta dealbreaker tulisi siinä kohtaa kun nainen paljastuu bloggaajaksi.
Eiköhän 45-vuotiailla naisilla yleensä ole lapsia. Täällä puhutaan taas kuin nainen olisi pilannut itsensä kun on jo lapsiakin. 45-vuotiaana. 🙄 Niitä on silloin jos ylipäätään niitä tulee elämän aikana olemaan.
Hyvän näköinen tuo on ikäisekseen. Paremman kuin suurin osa. Luulen vain että rakastuminen tuon ikäisenä on jo aika vaikeaa. Tietää jo liikaa ihmissuhteista, niin siinä kyynistyy helposti eikä kukaan enää sytytä niin että viitsisi suhdetta aloittaa. Ihmettelen enemmän niitä jotka löytää nopeasti uuden.
Instagramin pikaisen vilkaisun jälkeen ei vaikuta tasapainoiselta naiselta, joten ns. Hyvän miehen löytäminen voi olla haasteellista..
Vierailija kirjoitti:
No, minullekin Reetta vaikuttaa liian ... "räväkältä", joten emme kumpikaan menetä mitään.
t. lapseton m48
Näin. Just näin.
Sitä kun on vuosikaudet herännyt öisin ties mihin painajaiseen, kasvukipuun ja aiemmin nälän sammuttamiseen ja aamulla töihin, lapset hoitoon, ruokaa ja pyykkiä niin siinä vaiheessa lapseton +40v mies joka on rasittanut itseään ehkä salilla korkeintaan ja nukkunut läpensä yönsä keskeytyksettä, ylipäänsä huolehtinut vain omasta hyvinvoinnistaan
Niin täytyy kokemuksesta sanoa että ei kiinnosta. Elämän pelimerkit olivat erilailla ja se mikä itselle perusarkea näyttäytyi miehelle sirkuksena ja kaaoksena.
Mikäli mies +40v on lapseton kertoo se minulle suuresta itsekkyydestä ja pelosta.
On vain hyvä etten kiinnosta lapsettomia.
"Tässä kohden tietynlaiset varoituskellot soivat, koska lapsettoman ihmisen on aina hyvin vaikea ymmärtää sitä, että lapset ovat aina, siis ihan aina, ykkössijalla. He sanovat ymmärtävänsä, mutta konkretian tasolla tämä asia ei kuitenkaan toimi, Ek kertoo."
Mikä tässä ei siis pidä paikkaansa? Tottahan tuo on ettei lapseton sinkku ymmärrä sitä että lapset menevät aina kaiken edelle.
Suurimman osan lapset on tuossa vaiheessa vähän yli kymmenen vuotiaita. Jos lapset voi jo lähettää ulkomaille, ne on tehty keskimääräistä nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän 45-vuotiailla naisilla yleensä ole lapsia. Täällä puhutaan taas kuin nainen olisi pilannut itsensä kun on jo lapsiakin. 45-vuotiaana. 🙄 Niitä on silloin jos ylipäätään niitä tulee elämän aikana olemaan.
Hyvän näköinen tuo on ikäisekseen. Paremman kuin suurin osa. Luulen vain että rakastuminen tuon ikäisenä on jo aika vaikeaa. Tietää jo liikaa ihmissuhteista, niin siinä kyynistyy helposti eikä kukaan enää sytytä niin että viitsisi suhdetta aloittaa. Ihmettelen enemmän niitä jotka löytää nopeasti uuden.
45-vuotiaalla tulee olla jo aikuiset lapset. Mä olen 39v, ja lapsi muutti vuosi sitten kotona omaan kotiinsa. miehellä on pari lasta, joista nuorempi on 18 sinä vuonna kun mieheni täyttää 43v. hän on nyt 38v.
Kukaan ei tokikaan ole pilalla mitenkään, miten ihminen edes voi olla pilalla muutoin kun kohtelemalla toisia huonosti?
Siinäpä työnsarkaa Iltapask-alle kun haastattelee kaikki ohitettavat yksilöt, toisin sanoen kaikki ihmistyypit. Mikä kelpaa minulle, ei riitä jollekin toiselle ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Johan on ilkeämielisiä kirjoituksia. Kateellisia taidatte olla. Perheellisetkö siellä pelkäävät, että ukkonsa pyörii tinderissä ja alkaa vertailemaan :D
Ihan järkevän oloinen nainen.T: N57
Komppi täältä.
Nainen on huolehtinut itsestään ja on kaunis. Kyllä, luit oikein, kaunis. Hyvän näköinen, hoikka eli kaikkea sitä mitä tällä palstalla peräänkuulutetaan.
Tässäkin nähdään tämä nainen on naiselle susi - ilmiö. Kuinka moni ilkeästi kommentoija on oikeasti mies?
Reetta on täysin normaali suomalainen yh-äippä ja miehet tutisee noin vahvan naisen eli heidän kielellään räväkän edessä.
N47
Jokainen rajaa sitä ehdokkaiden määrää omalla tavallaan. Mitä siitäkin tulisi, jos kaikkien pitäisi tykätä kaikista? Tai, no sittenhän sitä voisi pariuttaa ihmiset vaikka numerojärjestyksessä tyyliin viimeinen pari uunista ulos :D
Vierailija kirjoitti:
Ohitan kaikki ripsipidennysmuijat.
Niin kun olet nainen tai homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. lapseton m48
Näin. Just näin.
Sitä kun on vuosikaudet herännyt öisin ties mihin painajaiseen, kasvukipuun ja aiemmin nälän sammuttamiseen ja aamulla töihin, lapset hoitoon, ruokaa ja pyykkiä niin siinä vaiheessa lapseton +40v mies joka on rasittanut itseään ehkä salilla korkeintaan ja nukkunut läpensä yönsä keskeytyksettä, ylipäänsä huolehtinut vain omasta hyvinvoinnistaan
Niin täytyy kokemuksesta sanoa että ei kiinnosta. Elämän pelimerkit olivat erilailla ja se mikä itselle perusarkea näyttäytyi miehelle sirkuksena ja kaaoksena.
Mikäli mies +40v on lapseton kertoo se minulle suuresta itsekkyydestä ja pelosta.
On vain hyvä etten kiinnosta lapsettomia.
Kuulostat aika kateelliselta 😅. Onhan se helpompaa elää omassa kauheuskuplassa muiden sirkuslaisten kanssa, niin ei ikävästi tule mieleen kuinka paljon mukavampaa se omakin elämä olisi voinut olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45-vuotiaalla tulee olla jo aikuiset lapset. Mä olen 39v, ja lapsi muutti vuosi sitten kotona omaan kotiinsa. miehellä on pari lasta, joista nuorempi on 18 sinä vuonna kun mieheni täyttää 43v. hän on nyt 38v.
Kukaan ei tokikaan ole pilalla mitenkään, miten ihminen edes voi olla pilalla muutoin kun kohtelemalla toisia huonosti?
Ensimmäinen lapsi saadaan yleensä noin kolmikymppisenä. Suurin osa tekee sinun mielestäsi väärin?
En ymmärrä miksi se, että miehet eivät halua tutustua lapsiin on hylkäämisen peruste. Jos lapset on elämässä ykkösiä, niin eikö olisi hyvä taata tasainen ja turvallinen lapsuus ja tapailla lapsivapaalla ajalla. Lapsille voi olla rankkaa seurata vierestä jatkuvasti vaihtuvia kumppaniehdokkaita ja suhdesekoiluja.