Mies alkaa kehumaan muita naisia jos kommentoin heidän ulkonäköä
Satuinpa kommentoimaan ettei ole erään seiskajulkun ulkonäkö mieleeni niin miespä siitä sanoi että olen vaan kateellinen kun nainen on niin kaunis. Kun kysyin miten mies voi pitää semmoista kauniina jolla on varaosia niin vetosi taas kateuteeni ja kehui vielä lisää julkkua. Eikä ollut ensimmäinen kerta. On kehunut myös monia muitakin naisia joiden ulkonäöstä olen jotain maininnut.. Mikä miestä vaivaa?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miks haukut muiden ulkonäköä? Miehesi halua näpäyttää sinua tuolla tavoin. Kuka jaksaa jotain jatkuvaa toisten ulkonäön mollaamista, kun vois hyviäkin asioita sanoa.
Kommentoin julkusta vain että ulkonäkö ei ole mieleeni. Se on mielestäni aika kaukana haukkumisesta.
Ap
Mitäpä jos jätät ulkonäöt kommentoimatta kokonaan. Tuolla jauhannalla tyttölasten itsetunto murskataan jo pienenä.
Älä aloita, ellet halua että mies jatkaa. Keskity ihmisten käytökseen ja aikaansaannoksiin äläkä ole pinnallinen hanhi.
Eli hakemalla haet miehestä sitä sinua ärsyttävää reaktiota?
Tajuatko itsekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miks haukut muiden ulkonäköä? Miehesi halua näpäyttää sinua tuolla tavoin. Kuka jaksaa jotain jatkuvaa toisten ulkonäön mollaamista, kun vois hyviäkin asioita sanoa.
Kommentoin julkusta vain että ulkonäkö ei ole mieleeni. Se on mielestäni aika kaukana haukkumisesta.
Ap
Mitäpä jos jätät ulkonäöt kommentoimatta kokonaan. Tuolla jauhannalla tyttölasten itsetunto murskataan jo pienenä.
Älä aloita, ellet halua että mies jatkaa. Keskity ihmisten käytökseen ja aikaansaannoksiin äläkä ole pinnallinen hanhi.
Mies se on pinnallinen hanhi kun kuolaa tyrkkytissejä ja täytehuulia. On se kumma kun ei saa nykyään edes luonnollisen kauneuden puolesta puhua!
Järkyttävä ongelma. Pitäiskö ap pakata ja hurauttaa turvakotiin ennenkuin miehesi ryhtyy kokonaan feministiksi.
Tuollainen käytös on hävytöntä oli sitten mies tai nainen. Joka aina kehuu muita oman kumppanin läsnäollessa. Se on vain huonoa käytöstä. Ihan sama millainen itsetunto on niin kakka käytös on aina kakkaa.
Luonnollista kauneutta ei ole olemassakaan.
Olet itse idiootti, kun arvostelet toisten ulkonäköä. Ymmärrän hyvin, että miehesi ei jaksa kuunnella tuollaista.
Seiskassa ne kauneinmat naiset on, blörfsistä💋💋💋
Luonnollinen kauneus = ihokarvat, finnit, kalju, syylät, läskit, suonikohjut, epäsymmetria jne.
Ap vinkki! Ala sinä kehumaan muita miehiä.
Lihaksikkaita yms. Katso kauan jaksaa!
Toimi meillä. Alkopa mies yhtäkkiä tajuamaan pitää suunsa kiinni.
Aloittajan kommentti kertoo paljo aloittajasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistimiehet yleensä kehuu toisten naisten ulkonäköä naisilleen jotta saisivat naisen tuntemaan huonommuutta itsestään.
Ei terveellä itsetunnolla varustettu tunne huonommuutta jonkun julkkiksen kehumisesta.
No ei ole kyse vain julkun kehumisesta. Olen kommentoinut miehelle kaupungilla että mielestäni on alhaista pukeutua antaviin asuihin joista rinnat ovat melkein ulkona jos sellainen nainen on nähty jossain. Tähänkin mies sanoi että kauniita ne asut on ja olen vain kateellinen koska minun rintani ovat niin pienet ettei niitä saisi edes samalla tavalla näkyviin.
Ilkeä mies. Tuollaista sikaa mammat kilvan puolustelee.
Mies tekee oikein. Et ole kasvanut aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee oikein. Et ole kasvanut aikuiseksi.
Onko oikein kehua vieraita naisia kauniiksi ja haukkua apn pieniä tissejä?
Vierailija kirjoitti:
Ap vinkki! Ala sinä kehumaan muita miehiä.
Lihaksikkaita yms. Katso kauan jaksaa!
Toimi meillä. Alkopa mies yhtäkkiä tajuamaan pitää suunsa kiinni.
Passiivisaggressiivisuus on aina palstamamman onnellisen parisuhteen kulmakivi! :D
Aloittajahan tässä on se, joka tuon reaktion miehessä kirvoittaa.
Tuskin mies yksinään lukee seiskaa ja voihkii nojatuolin nurkassa.
Hyviin käytöstapoihin kuuluu ettei mies koskaan polje vaimoaan alas.
Mitäpä tästä opit?Jos mielipiteet häiritsee,niin pidä suusi kiinni.ÄLÄ kommentoi,jollet kestä kuulla erilaista mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Olet itse idiootti, kun arvostelet toisten ulkonäköä. Ymmärrän hyvin, että miehesi ei jaksa kuunnella tuollaista.
Olisi pitänyt lisätä aloitukseen että mies itse haukkuu lihavia naisia. Eli ei mistään pulmusesta ole kyse..
AP kuulostaa ärsyttävältä.