Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies alkaa kehumaan muita naisia jos kommentoin heidän ulkonäköä

Vierailija
22.04.2020 |

Satuinpa kommentoimaan ettei ole erään seiskajulkun ulkonäkö mieleeni niin miespä siitä sanoi että olen vaan kateellinen kun nainen on niin kaunis. Kun kysyin miten mies voi pitää semmoista kauniina jolla on varaosia niin vetosi taas kateuteeni ja kehui vielä lisää julkkua. Eikä ollut ensimmäinen kerta. On kehunut myös monia muitakin naisia joiden ulkonäöstä olen jotain maininnut.. Mikä miestä vaivaa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, paha mies. Kompatkaa mua ja haukkukaa sikamiestä!!!!!!!!!! Wyäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää"

Vierailija
42/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Wäääääääääwääääääääääääääääääääääääää! Joku seiskassa on kauniimpi kuin kouvolatukkainen palstamamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn mies löysi ketjuun.

Vierailija
44/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista miestä

Vierailija
45/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen siis nuori ja itsestäni huoltapitävä urheilullinen nainen. Pidän meikkaamisesta, korkkareista yms ”naistenjutuista”, mutta pidän myös verkkareista ja luonnollisesta lookista naamassa. Oikeastaan koen enemmän pitävänikin todella luonnollisista jutuista kehossani.

Mies taas kommentoi ihailevaan sävyyn naisia jotka ovat erittäinkin kirurgisesti muokattuja.

Vai tykkää miehesi ladyboy-lookista, taitaa olla miehiin päin kallellaan?

Vierailija
46/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nämä seiskan julkut ole aina "tyrmäävän kauniita" tms. vaikka naama olisi minkälainen petolinnun p*rse?

Vierailija
47/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä avmammoilla.

Vierailija
48/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein? Ap moittii ääneen naisia, jotka eivät hänen mielestään ole luonnonkauniita, vaan kirurgisesti paranneltuja. Tai jos jotkut naiset sattuvat ollakin luonnonkauniita ja korostavat asiaa esim antavalla kaula-aukolla, ap moittii tätä ääneen.

Miehensä ei ole samaa mieltä, ja sanoo sen ääneen. Ap pahoittaa mielensä, koska miehen pitäisi kohteliaisuudesta myötäillä ap:ta, vaikka miehen mielipide olisi mikä.

Miksi? Miksi ap:n mielipide on oikea, ja sen saa sanoa ääneen, mutta miehen mielipide on väärä ja sitä ei ainakaan saa sanoa ääneen?

Jos ap on niin epäkohtelias, että kommentoi tuntemattomia negatiivisesti, eikö miehensä saa olla ihan samanlainen, ajattelematon törkimys ja lausua rehellisen mielipiteensä ap:n seurassa.

Mielestäni järkevintä olisi, että ap lakkaa kommentoimasta tuntemattomien ulkonäköä. Varsinkin tilanteissa, joissa ap:lla ei ole mitään hyvää sanottavaa, olisi aikuismaista olla sanomatta yhtään mitään.

Jos oma mielipiteensä on pakko sanoa ääneen, silloin täytyy kestää myös se, että joku muu voi olla eri mieltä asiasta. Myös se oma mies on itsenäinen olento, jolla on omia mielipiteitä.

Vierailija
49/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja miehensä taitavat olla molemmat yhtä toopeja. 

Ap kommentoi tuntemattomien naisten ulkonäköä - ärsyttävää. Miksi?

Mies mollaa oman naisensa ulkonäköä ja kehuu muita naisia - en katselisi hetkeäkään. Eikä muuten "terve itsetuntokaan" kestä pidemmän päälle sellaista. 

Mitä jos ap lopettaisit muiden naisten arvostelemisen ja antaisit samalla kenkää sikamiehelle? 

Vierailija
50/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte kyllä todella myrkylliseltä pariskunnalta. Nainen mollaa toisia naisia ja mies mollaa omaa naistaan.

Vierailija
51/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse kritisoit muiden ulkonäköä? Saattaisin itsekin reakoida samoin kuin miehesi jos joku seurassani alkaisi haukkumaan jonkun ulkonäköä.

Vierailija
52/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin seurustelukumppani (mies) saattoi kommentoida seurassani esim. kaupungilla vastaantulevan naisen rintoja minulle, että ”olipas hyvät rinnat”. Myös TV:tä katsellessamme mainitsi naishenkilöistä, että tuo on kyllä tosi hyvännäköinen. Jaksoi myös jauhaa entisistä naisystävistään ja olivatko nämä hyvännäköisiä jne.

Minulle ei juuri ulkonäköäni jaksanut ainakaan myönteisessä valossa kommentoida. Mieluummin keskittyi puutteisiini, vaikka sitten melkeinpä mistä vaan muualta sainkin likipitäen aina positiivista huomiota. Tämä miehen käyttäytyminen söi itsetuntoa sen verran, että oli pakko lopettaa tämä ihmissuhde.

Vierailija
53/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen täytyisi olla AP:n tukena haukkumassa muita? Ja mammat peukuttaa? Ei jumalauta tämä on sairas palsta.

Vierailija
54/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen täytyisi olla AP:n tukena haukkumassa muita? Ja mammat peukuttaa? Ei jumalauta tämä on sairas palsta.

En tiedä mitä ketjua luet, mutta tässä ketjussa suurin osa on tuominnut nimenomaan aloittajan käytöksen. Alapeukkujakin on sadellut.

Vierailija
55/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka kysymättä kommentoi muiden naisten ulkonäköä. Minusta se tuntui todella tyhmältä ja moukkamaiselta. Lopulta jätin koko pinnallisen ukon. Toivottavasti rupsahtaa nuorena.

Vierailija
56/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen kauneus = ihokarvat, finnit, kalju, syylät, läskit, suonikohjut, epäsymmetria jne.

No äläpä! Ja kaikki samassa naamassa!