Mies jäi kiinni, että hänen jalkansa on pienempi kuin 43 minkä väittää kookseen
Katoin erästä pohjallista ja siihen oli painautunut hänen jalanjälki.
Verttasin sitä omaan jalkaani 24cm(38koko) niin hänen jalkansa oli vain n. 1.5cm-2cm pidempi kuin minun eli noin 25.5-26cm. Se vastaa kokoa 41-42 mutta mies käyttää 43 koon kenkiä.
Kommentit (14)
Kamalaa elä valheessa! Jätä se sika!
Minäkin käytän kokoa 43, vaikka jalkaterän pituuden takia (levossa) voisin tulla toimeen myös numeroa pienemmissä kengissä.
Minulla on kuitenkin korkea jalkapöytä ja suurin osa kengistä on suunniteltu lattajaloille tai ainakin siltä minusta tuntuu. Siksi osa kengistäni on myös kokoa 44, kengän täytyy tuntua mukavalta jalassa ja liikkuminen olla vaivatonta, eikä kenkä saa hangata mistään kohtaa. Matalaan jalkapöytään suunniteltu kenkä hankaa jalkapöydän yläosaa, jos koko valitaan väärin. Jotkut kengät on myös suunniteltu liian kapeiksi, jolloin kehittyy liikavarpaita.
Mitä väliä tuollaisella on. Aivan sama mikä se jalan ja kengän koko on.
Perusjuttuja koko maailmassa.
Leveys ei riitä kapealestisissä.
Myöskin suomalaisen kengän 42-43 kokoinen jalka saattaa tarvita 44 jossain nikeis ja adduis.
Ja sinä varmaan väität painavasi ainakin 5 kiloa vähemmän kuin todellisuudessa
Tuohan riippuu ihan kengistä 😃 Mun koko on 40-41, mutta kiinalaiset tennarit pitää olla 43-44 😆
Kengissäkin eroja valmistajan mukaan. Toiselta valmistajalta voi 42 olla hyväntuntuinen, toiselta 43. Harvemmin ihmiset mittaavat jalkaansa ja menevät sitten sokeasti sen mukaan.
Ja mun 37, mutta hyvin mahtuu 38-39 riippuen mallista 😅
Mikset katsonut suoraan kengästä, siitä näkisi mitä kokoa käyttää.
Voi hyvänen aika sentään! Ei jatkoon!
Oletko koskaan tavannut aikuista naista joka ilmoittaa tarkan painonsa? Tai ikänsä? Kyllä sitä aina vähän pitää viilata omaksi edukseen ;)
Meikäläisen kengänkoko on 53 ...mäntit! Kerran eläessäni oolen nähnyt hyllyssä 55 nro:n koristossut ...arvatkaa hymyilittikö!!! ;)9
miehet sikoja xdxdxd
sikoja varsinkin jos alle 185cm ja alle 47 kengän koko xdxdxxxxxxxxxxxd!!!!1
Voi ei...