Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut pohkeet naisilla

Vierailija
22.04.2020 |

Miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman paksut sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä paksut kuin reidet? Näyttää kauhealta........

Onko tämä nestekertymää vai mitä? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tönkköjalat. Talvisaappaiden osto mahtaa olla haasteellista... tai sopivien pillifarkkujen löytäminen.

Olen todella onnellinen omista rimppakintuistani.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkarullallee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"minulla lihaksikkaat pohkeet"- kokeilkaa mitä jää sormien väliin ku puristaa, jos jotain muutaku nahkaa, niin läskiä se on eikä lihasta.

Kerroppa, miten saat sormien väliin pohjelihaksen?

Ymmärrätkö ihmisen anatomista yhtään mitään?

Eli hauislihas ja pakaralihas on myös vaan läskiä? Pelkkää nahkaa pitäisi jäädä sormien väliin :D

Tätä itsekin ihmettelin. Miten pitää puristaa, että saa jäämään pelkkää nahkaa?

Vierailija
102/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussapallonen kirjoitti:

Onkos sit simiä hivelevä omenamalli: KAIKKI rasva kerääntyy keskivartalooon ja käsiin, jalat ja pohkeet kun tikut, ja saa näyttämään plussapallolta!

Miksi mitään vartalomallia pitää haukkua, en käsitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"minulla lihaksikkaat pohkeet"- kokeilkaa mitä jää sormien väliin ku puristaa, jos jotain muutaku nahkaa, niin läskiä se on eikä lihasta.

Minulla näkyy lihassäikeet tarkkaan, että turha natista.

Vierailija
104/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet pohkeet on oksettavan näköistä varsinkin miehillä. Eikä niitä edes voi treenata

Kylläpä niitä pohkeita voi reenailla ihan urakalla jos huvittaa. Laitteilla ja ilman laitteita.

Vierailija
105/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paksujen pohkeiden määritelmä? Mun pohkeiden ympärysmitta on 33-34cm, mihin kategoriaan mun pohkeet sitten menee?

Vierailija
106/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kommentoitu, että saappaita on paksusääristen vaikea löytää.... mielestäni se on toisinpäin..... leveävartisia saappaita on hyllyt pullollaan, kun taas siroille hoikille säärille ei meinaa löytyä istuvia saappaita. Useimmat saappaat kun hölskyy säärien kohdalla ja näytttää koomiselta, kuin olisi pukenut tukkijätkän saappaat jalkoihinsa.

Vierailija
107/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ehkä tarkoita pohjelihaksia. Joillakin hyvin lihavilla naisilla on todellakin puhelinpylvään paksuiset pohkeet. Heillä rasvaa kertyy myös pohkeisiin. Kaikilla ei. Tai sitten on kyse totaalisesta liikunnan puutteesta. Anteeksi epäkorrekti kommentti, mutta havaintoni on tämä.

Vierailija
108/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvun perintöä meillä ainakin. Muuten hoikkia ollaan, mutta kaikilla paksut pohkeet :D Ensimmäiset sukukuvat jostain 1920 luvulta ja siellä jo näkyy.

Mä oon varmaan sun kaukainen sukulainen! Onneksi mun jalat on pitkät, niin tasottaa ulkonäköä. Mutta sääret on tosiaan mallia ”kukkaruukku”, nilkkoja ja pohkeita ei saa hoikiksi vaikka tekisi mitä. Pääasia kuitenkin, että jalat on terveet ja pääsee eteenpäin.

Vierailija
109/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ehkä tarkoita pohjelihaksia. Joillakin hyvin lihavilla naisilla on todellakin puhelinpylvään paksuiset pohkeet. Heillä rasvaa kertyy myös pohkeisiin. Kaikilla ei. Tai sitten on kyse totaalisesta liikunnan puutteesta. Anteeksi epäkorrekti kommentti, mutta havaintoni on tämä.

Totuutta ei tarvitse pyydellä anteeksi. Olet aivan oikeassa.

Vierailija
110/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahkarullallee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa, miten saat sormien väliin pohjelihaksen?

Ymmärrätkö ihmisen anatomista yhtään mitään?

Eli hauislihas ja pakaralihas on myös vaan läskiä? Pelkkää nahkaa pitäisi jäädä sormien väliin :D

Tätä itsekin ihmettelin. Miten pitää puristaa, että saa jäämään pelkkää nahkaa?

Mä itse asiassa kokeilin ja yllätyin!! Pohkeen kohdalta kun testaan, niin ei jää paljon muuta kuin nahat sormien väliin. Eli siellä siis lihasta ainakin jonkin verran! :o)

Vierailija
111/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paksujen pohkeiden määritelmä? Mun pohkeiden ympärysmitta on 33-34cm, mihin kategoriaan mun pohkeet sitten menee?

Nyt ei ole kyse senttimitoista, vaan siitä miten pohkeiden paksuus suhteutuu muuhun vartaloon ja näyttääkö kokonaisuus tasapainoiselta ja sopusuhtaiselta.

Vierailija
112/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava aloitus. Mulla on paksut pohkeet, vaikka muuten olen suht sirorakenteinen. Sukuvika. Mutta eipä se haittaa yhtään ja mun mies on ihan hulluna jopa mun pohkeisiin. :D Että jos joku sinkku murehtii paksuja pohkeitaan, niin lohdutuksena voin sanoa, että kyllä tällaiselle persjalkaisellekin on ihailijakuntansa. ;)

Vierailija
113/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on niin luiset sääret kuin olla ja voi. Olen aina kadehtinut paksuja reisiä ja sääriä, koska ne näyttää minun mielestäni naisellisilta. 

Vierailija
114/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahvat pohkeet. Reidet ei ole paksut, mutta pohkeet ovat vahvat.

Johtuu siitä että oon koko ikäni pyöräillyt kouluun sekä työmatkat.

Ja oon sellaisessa työssä jossa päivän aikana tulee askelia runsaasti. Olen ylpeä niistä. Tiedän että jaloissa ssa löytyy lihasta.

Vierailija
115/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava aloitus. Mulla on paksut pohkeet, vaikka muuten olen suht sirorakenteinen. Sukuvika. Mutta eipä se haittaa yhtään ja mun mies on ihan hulluna jopa mun pohkeisiin. :D Että jos joku sinkku murehtii paksuja pohkeitaan, niin lohdutuksena voin sanoa, että kyllä tällaiselle persjalkaisellekin on ihailijakuntansa. ;)

Jännästi taas "huvittaa", kun itsellä on paksut pohkeet...

Hyvät sun miehelle! Miehellehän riittää, että sinne (paksujenkin) pohkeiden väliin saa sukeltaa.............

Vierailija
116/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole kyse senttimitoista, vaan siitä miten pohkeiden paksuus suhteutuu muuhun vartaloon ja näyttääkö kokonaisuus tasapainoiselta ja sopusuhtaiselta.

Mun pohje on paksuimmasta kohtaa 42cm. Liikun paljon ja se on lihasta.

Vierailija
117/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjattakin tuli käymään mutta ei ollut omia juomia mukanaan.

Kaadoin sitten Marjatalle kunnon votka-paukun jonka Marjatta joi siks nopeasti.

Sitten Marjatta sanoi että se oli muka laimea ja sanoi että "Kaataos uudet"

Vierailija
118/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huohhh

jos ei omista laihoja sääriä, nii ainoo mahollisuus saaha ne kapeiks on se et nälkiinnyttää itteensä, koska treenaamisesta niihin tulee lihaksia ja sitä kautta niistä tulee suuret.

ite oon iha tyytyväinen mun sääriin, ja näköjää säki, mut miks tuut valittaa tänne et sulla ottaa päähä läskit pohkeet, laitappa ittestäs kuva ja katotaa sitte mikä mua häiritsee sussa.

t. kolmetoista vuotias

Vierailija
119/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut ja lihaksikkaat pohkeet kuten reidetkin, ihan luonnostaan perintönä. Hyvää tässä on se, ettei tarvitse törsätä rahoja turhaan saleille. Ei mitenkään naiselliset mutta kyllä näiden kanssa on oppinut elämään ja vahvoista lihaksista on enemmän hyötyä kuin rimppakintuista. Mieskin tykkää, tosin epäilen häntä jonkin sortin pervoksi näin kahdenkymmenen vuoden jälkeen.

Vierailija
120/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut pohkeet istuu hyvin paksujen poskien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan