Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?

Vierailija
22.04.2020 |

Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?

Kommentit (393)

Vierailija
241/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tyydyin kun en saanut sitä kylän kauneinta tyttöä. Sitten valkkasin niistä tarjolla olleista sellaisen että ei naama ärsyttänyt ja vaikutti ihan järkevältä ja halusi perustaa perheen kuten minäkin. Kyllähän tässä yksi elämä menee näinkin.

Meinaatko tosissasi, että sua auttaisi arjessa kun koko perhe kyöräätte noron kourissa, että sun vaimosi olisi se kauniimpi? Mitä siinä kohtaa sillä nätillä naamalla tekee? Luonteella ei ole mitään väliä, millään elämänarvoilla ei ole mitään väliä? Vain naamalla? Tissien koolla? Sulle olisi se kauniimpi ollut oikea vaikka olisi ollut minkälainen riivinrauta luonteeltaan?

Aika monelle miehelle on. Tunnen monta miestä,joille tärkeintä naisessa on se, että sillä on isot tissit. Tuo ei muutenkaan ole harvinaista. Sitten miehet ihmettelee jossain vaih

Sellaisia miehiä te naiset valitsette. Me tavalliset, kunnolliset, arvoiltaan oikeamieliset miehet olemme teille ilmaa.

Vierailija
242/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni. Suurin osa naisista kuitenkin on "ihan ok" -tasoa. Ei kaikki voi saada sitä 2% parhaimmista naisista.

-Mies

Parhaimmistoa? Kenen mielestä? Ethän kuvittele  että kaikki haluavat olla jonkun yhden saman tyypin kanssa? Luonteita on kovin monenlaisia.

No parhaimmisto on suurin piirtein: erittäin kaunis (tyyppiä esim Suvi Miinala), hyvä luonne (tasapainoinen, ei mt ongelmia, rento, hauska, huumorintajuinen jne), älykäs, hyvä ja hyvin palkattu työ/miljoonaperijätär

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen se olisi oikein hyvä loppuelämän kumppani, johon ei ole tarvinnut tyytyä?

Sellainen johon olet rakastunut.

Ei rakastuminen loppuelämää kestä. 

Vierailija
244/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyisi nainen joka on vähän kiinteämpi tai jolla on vähän isommat tissit. Aina. Se on henkisesti aika kypsymätöntä ajatella että kaiken pitää olla aina parasta.

Puolison valinta kiinteyden ja tissien perusteella? Ei ihme, että osalla liitot päättyvät jatkuvasti 🤣

No niinpä.

Yleensä ihmiset saavat juuri sen tasoisen kumppanin, jonka ansaitsevatkin. Vesi löytää aina tasonsa.

Vierailija
245/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eivät rahkeet aikoinaan riittäneet kuin naismaailman Mosseen. 20 vuotta olen sitä työntänyt talvipakkasissa käyntiin ja kadehtinut kavereiden länsiautoja. Mulle alkaa riittää. Olen jo katsellut tarjontaa. Mosse teki tehtävänsä, oli se kai ihan nättikin silloin aluksi, siitä tunsi aika ajoin jopa ylpeyttä. Nyt sen aika on siirtyä halpispihalle seuraavan omistajan vaivoiksi. 

Vierailija
246/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harva. On niin paljon valinnan varaa, ettei kaikkia mahdollisuuksia ole edes ajallisesti mahdollista nähdä, kuitenkin niin paljon ehtii ettei todellakaan oikeastaan kenekään tarvitse tyytyä.

Vierailija
247/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen Unelma on nuori neitokainen max 22v kaunotar joka ei ole liikaa äänessä eikä ikinä mökötä tai nalkuta, nauraa miehen jutuille ja on hyvä keittiössä ja sängyssä. Aika moni joutuu tyytymään vähempään.

M48

Vierailija
248/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen se olisi oikein hyvä loppuelämän kumppani, johon ei ole tarvinnut tyytyä?

Sellainen johon olet rakastunut.

Ei rakastuminen loppuelämää kestä. 

Siitä siirrytään rakastaminen vaiheeseen.

Vierailija
249/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni. Suurin osa naisista kuitenkin on "ihan ok" -tasoa. Ei kaikki voi saada sitä 2% parhaimmista naisista.

-Mies

Taso sitä ja taso tätä. Hankkikaa elämä. 

Vierailija
250/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyytynyt. Avioiduin 45 vuotiaana. Toki parisuhteita oli aikaisemminkin, mutta aina oli jokin häiritsevä tekijä taustalla.

Vierailija
251/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni ihminen tyytyy ihan tavalliseen autoon kun ei saa Ferraria?

Kuinkahan moni ihminen tyytyy tavalliseen asuntoon kun ei saa linnaa?

Kuinkahan moni ihminen syö jauhelihakastiketta kun ei saa hanhenmaksaa?

Tajuat kai että me kaikki tyydymme jatkuvasti asioihin jotka eivät ole täydellisiä. Mutta voimme silti olla onnellisia ja tykätä niistä asioista joita meillä on.

Tuo ajatusmaailma, jossa ihminen rinnastetaan esineisiin, on käsittämätön. Minä en rakasta autoja enkä ruokia. Voin sanoa rakastavani sushia, mutta ei se tarkoita, että rakastaisin sitä kuten ihmistä rakastetaan.

Ainoa syy, miksi olen parisuhteessa on rakkaus. Ja rakkaus ja tyytyminen eivät mahdu samaan lauseeseen. Rakastaminen tarkoittaa, että toisen ihmisen näkee ainutlaatuisena, upeana, haluttavana, sellaisena jota ilman ei halua olla.

Rakkaus on eri asia kuin päätös rakastaa. Sinä voit rakastua ja hullaantua ihmiseen,mutta se ei tarkoita,että olet päättänyt rakastaa häntä vielä silloinkin,kun aivot eivät toimi, pidätyskyky on mennyttä,hänen psyykkeensä oireilee vaikeasti ja olet mieluummin varaton kuin ilman läheisistä inistäsi. Katsos kun rakastuminen ja rakastaminen ovat kaksi täysin eri asiaa-todellinen rakkaus ei riipu tunteista,vaan se on elinikäinen sitoutuminen pitämään huolta toisesta.  Kumpa nuorisomme ymmärtäisi tämän.

252/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kova vauvakuume ja ikääkin alkaa olla, niin silloin ei voi olla nirso vaan silloin pitää ottaa se, kuka on riittävän hyvä.

Vierailija
253/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Jos on kova vauvakuume ja ikääkin alkaa olla, niin silloin ei voi olla nirso vaan silloin pitää ottaa se, kuka on riittävän hyvä.

Girl

Vierailija
254/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun on rakastunut niin ei se tunnu tyytymiseltä. Kyllähän noita ihmisten puolisovalintoja tulee usein vähän hämmästeltyä, kun kelpaa kaikki mustasukkaiset, juopot, syvästi katkeroituneet ja ulkonäkönsä täydellisesti hävinneet (koskee molempia sukupuolia). Ei tuota voi muuten selittää kuin että kyseessä on joku sokea ja kuuro rakkaus. Valitaan elämään ihmisiä joita ilman olisi varmasti kivempaa vaikka olisi sitten yksin. Ei kukaan tuollaisia valintoja järjellä ajatellessaan tekisi.

Vierailija
255/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyisi nainen joka on vähän kiinteämpi tai jolla on vähän isommat tissit. Aina. Se on henkisesti aika kypsymätöntä ajatella että kaiken pitää olla aina parasta.

Puolison valinta kiinteyden ja tissien perusteella? Ei ihme, että osalla liitot päättyvät jatkuvasti 🤣

No niinpä.

Yleensä ihmiset saavat juuri sen tasoisen kumppanin, jonka ansaitsevatkin. Vesi löytää aina tasonsa.

Tämä on totta. Sanonta *ole se energia jonka haluat vetää puoleesi*, on aika osuva. Katkerat ja kitkerät vetää puoleensa toisia samanlaisia ja iloiset ihmiset viihtyy keskenään. 

Vierailija
256/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni ihminen tyytyy ihan tavalliseen autoon kun ei saa Ferraria?

Kuinkahan moni ihminen tyytyy tavalliseen asuntoon kun ei saa linnaa?

Kuinkahan moni ihminen syö jauhelihakastiketta kun ei saa hanhenmaksaa?

Tajuat kai että me kaikki tyydymme jatkuvasti asioihin jotka eivät ole täydellisiä. Mutta voimme silti olla onnellisia ja tykätä niistä asioista joita meillä on.

Tuo ajatusmaailma, jossa ihminen rinnastetaan esineisiin, on käsittämätön. Minä en rakasta autoja enkä ruokia. Voin sanoa rakastavani sushia, mutta ei se tarkoita, että rakastaisin sitä kuten ihmistä rakastetaan.

Ainoa syy, miksi olen parisuhteessa on rakkaus. Ja rakkaus ja tyytyminen eivät mahdu samaan lauseeseen. Rakastaminen tarkoittaa, että toisen ihmisen näkee ainutlaatuisena, upeana, haluttavana,

Rakkaus on eri asia kuin päätös rakastaa. Sinä voit rakastua ja hullaantua ihmiseen,mutta se ei tarkoita,että olet päättänyt rakastaa häntä vielä silloinkin,kun aivot eivät toimi, pidätyskyky on mennyttä,hänen psyykkeensä oireilee vaikeasti ja olet mieluummin varaton kuin ilman läheisistä inistäsi. Katsos kun rakastuminen ja rakastaminen ovat kaksi täysin eri asiaa-todellinen rakkaus ei riipu tunteista,vaan se on elinikäinen sitoutuminen pitämään huolta toisesta.  Kumpa nuorisomme ymmärtäisi tämän.

Niin ehkä nuorten olisi hyvä ymmärtää tuo. Kun taas vanhemman väen soisi ymmärtävän, että tuo kaikki rakentuu parhaiten ensihuuman ja hullun rakastumisen päälle. Se tutkitusti sitouttaa. Kun elämässä on vaikeaa, voi palata niihin muistoihin siitä kuinka kerran oltiin hullun rakastuneita ja se auttaa jaksamaan. Se jos alunperinkin tunteet on valjut ja siitä sitten jatketaan velvollisuudentunteilla ja tottumuksesta eteenpäin, niin se ei enää nykymaailmassa kanna, koska nykymaailmassa erotaan siinä vaiheessa kun ymmärretään että valinta oli alunperinkin väärä. Ennenhän siinä vaiheessa on vaan todettu että no ei voi mitään, tällä mennään. Been there done that. En enää mene yhteen kenenkään kanssa muuten kuin sekoamalla rakkaudesta. Jos sitä ei tapahdu, olen yksin.

Vierailija
257/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä eikä kaikille pelkkä ulkonäkö ole tärkein asia. Silti on itsekin joitakin pareja ihmetelly että mitä ihmettä? 

Vierailija
258/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan kokenut tyytyväni mieheeni. Ei hän ole täydellinen, ei kukaan ole, mutta hän on juuri se jonka kanssa haluan kulkea yhdessä loppuun asti. Hän on mun paras ystävä ja samalla ihminen joka vetää mua myös fyysisesti ja intiimisti puoleensa. Hänen kanssaan oon onnellisempi kuin kenenkään muun kassa koskaan ja rakastan häntä juuri sellaisena kun hän on. En niiden epätäydellisyyksien kanssa vaan myös niiden takia. Kokonaisena, juuri hänenä. Hän on jotain niin erilaista kuin kukaan koskaan ja koen olevani todella onnekas kun hän katsoo juuri minua rakastavasti ja jakaa elämäänsä juuri mun kanssa. En voi tietää, mutta toivon, ettei hänkään vaan tyytynyt muhun vaan näkee mut samoin, sinä yhtenä oikeena jonka kanssa haluaa olla.

Mä jäin tän lähettämäni viestin jälkeen miettimään onko mun mies tyytynyt muhun. Ensin näytin tän viestin hänelle kysymättä mitään ja hän sanoi, että ei ole tyytynyt. Mutta mietin sillon, että niin sanoisi varmasti vaikka olisikin. Eilen kuitenkin muuten vaan luin rakkauskirjeen, jonka hän antoi mulle tänä vuonna. Eka rakkauskirje jonka hän on koskaan kirjoittanut kenellekään. Siellä luki paljon kaikkea kaunista miten hän näkee mut, miltä mun kanssa tuntuu ja mitä hän odottaa meidän tulevaisuudelta. Kirjeessä kuitenkin luki myös, ettei hän vaihtais mua toiseen vaikka sais kuun taivaalta vaan hän haluaa olla loppuun asti mun kanssa ja tässä kohtaa mietin, että ei hän ole tyytynyt. Eiköhän me aika samalla tavalla tunneta toisiamme kohtaan, vaikka sanoitetaan asiat vähän eri tavalla. Oon kyllä todella onnekas, kun oon löytänyt tän mitä meillä on ja toivon sydämeni pohjasta, että muutkin löytää itselleen juuri tätä. Ihmisen joka haluaa jakaa just sun kanssa kaiken <3

Vierailija
259/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä on poistettu kommentteja joissa kehotettiin naisia pysymään sinkkuna koska miehet eivät edes pidä naisista ja haluavat vain hyötyä naisista.

Miesten viestit saavat kyllä olla palstalla joista tämäkin totuus paljastuu. Täällähän on ketjukaupalla viestejä miehiltä jotka ovat tyytyneet naiseen hyödyn toivossa. Näköjään vain naisista saa kirjoitella kritiikkiä palstalla. Asia selvä.

Moderointi on kyllä ala-arvoista kun asiallisia viestejä ovat poistetaan. Totuus ei pala tulessakaan. 

Ok, femcel.

Vierailija
260/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani varmasti. Eipä tuota vaikuta kiinnostavan enää mutta roikutaan ainakin toistaiseksi toisissamme. Kovasti kirjoittelee puhelimellaan ja seuraa instassa pehmop*rnotilejä. Olen henkisesti aivan loppu, mutta en saa revittyä itseäni irti...

Toivottavasti jompikumpi teistä saa aikaiseksi laittaa eron vireille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme