Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää 40+ normaalipainoinen mies?

Vierailija
21.04.2020 |

70% yli 30v miehistä on ylipainoisia (tilasto tämän päivän korona uutisista bongattu).
Ja tietty muutkin asiat pitää mätsätä.
Ylipaino antaa mielikuvan epäterveellisestä ja laiskahkosta elämäntavasta. En halua sellaista miestä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nelikymppinen normaalipainoinen mies 180@120kg. Minä määritän mikä on mun normaalipaino.

Vierailija
42/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ow kirjoitti:

Oletko itse n. 30v? Jos on nelikymppinen itsestään huolehtiva mies vapaalla markkinalla, niin kyllä hän oman markkina-arvonsa hyödyntää ja ottaa reilusti itseään nuoremman.

Niin minäkin tekisin jos vaihtamassa olisin.

Nelikymppinen itsestäänkin huolehtiva mies on kuitenkin vain nelikymppinen mies, joka ei ole nuoren naisen ykköstoive.

Kyllä menettelee, jos on karismaa= paksu lompakko tai julkkis, josta muut ovat kateellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi liikunnallinen +40-vuotias, mutta kiitos Tinderin olen jo ylityöllistetty paalutuspuuhien suhteen.

Vierailija
44/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Normaalipainoinen yli 40 v mies. Edellisen kerran tuli vastaan lähes alipainoinen. Kyllä voisi vähän lihaksiakin hankkia, jotain ruipelon ja beefcaken välillä.

Toinen äärimmäisyys mikä tullut vastaan on suomalainen mies jolla iso vatsanympärysmitta ja kädet ja jalat kuin teinillä. 

Plääh.

Vierailija
45/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä. Ikäänkuin 40v miehwn tärkein ominaisuus olisi paino. Ei se ole, vaan luonne ja luonteessa erityisesti empaattisuus ja auttamishalu, ja nehän liittyvät myös sitoutumiskykyyn.

Nämä ominaisuudet tulevat hyvinä kakkosena:

-asioistaan suurin piirtein huolta pitävä (käy töissä, pitää huolen kodistaan)

-ulkonäössä ei mitään rajusti negatiivisesti huomiota herättävää (esim painoindeksi yli 40)

-ahkeruus

-ei minkään sortin addikti

-sivistys ja yleistieto

Juu vaikeaa on löytää tällaista miestä. Yleensä ne kun ovat jokin näistä: alkoholisti, työtön, superlihavuus tai -pätkyys, väkivaltaisuus joko henkisellä ja/tai fyysisellä puolella, ei käytöstapoja tai olematon yleistieto, harrastehulluus (mikä tahansa överiksi menevä harrastus esim joku liikunta tai vaikka moottoripyörät).

Vierailija
46/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v, treenaan päivittäin ja olen normaalipainoinen. Melko pitkä ja ihan kivan näköinen muutenkin ainakin ikäisekseni. Naiseltani vaadin hyvää kroppaa myös ja hoikkuutta. Mielellään pituutta n.170cm ja sopiva paino tuohon n.55kg. Nätti naama, ja mielellään muodokas pieni peppu. Löytyykö itseltäsi nämä ominaisuudet?

Vierailija
47/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä. Ikäänkuin 40v miehwn tärkein ominaisuus olisi paino. Ei se ole, vaan luonne ja luonteessa erityisesti empaattisuus ja auttamishalu, ja nehän liittyvät myös sitoutumiskykyyn.

-ulkonäössä ei mitään rajusti negatiivisesti huomiota herättävää (esim painoindeksi yli 40)

-ahkeruus

-sivistys ja yleistieto

Juu vaikeaa on löytää tällaista miestä. Yleensä ne kun ovat jokin näistä: alkoholisti, työtön, superlihavuus tai -pätkyys, väkivaltaisuus joko henkisellä ja/tai fyysisellä puolella, ei käytöstapoja tai olematon yleistieto, harrastehulluus (mikä tahansa överiksi menevä harrastus esim joku liikunta tai vaikka moottoripyörät).

Olen noista vain työtön. Kyllä on pinnallista.

Vierailija
48/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ahkeruus

-sivistys ja yleistieto

Miten niin ainoa? Ehkä se oli ainoa, jota tuotiin julki.

Tällä palstalla naisten paino nostetaan mielellään esille, samoin naisten ikä. Jos vastaavasti esittää toiveita miesten painosta tai iästä, saa herkästi kuulla olevansa ronkeli prinsessa, joka ei anna rakkaudelle mahdollisuutta.

Vierailija
49/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisimmat keskustelut olen käynyt älykkään merimiehen kanssa, jolla ei ollut yleistietoa juuri lainkaan. Hän avasi paljon erilaisia näkökulmia, joita koulutus ja länsimainen sivistys oli sulkenut.

Voi sanoa että eräällä tavalla "valaistuin".

Länsimainen sivistys lukitsee ajattelun hyvin ahtaalle ja jättää paljon näkökulmia pois. Näkökulmat jää pois siten ettei niitä edes

Valitettavasti tämä elämänkoululainen ei etsinyt pidempää parisuhdetta vaan jatkoi matkustelua. Hän osasi myös puhtaasti kuutta eri kieltä sujuvasti, mikä myös aiheutti minulle eräänlaista kateutta, koska kaveri oli jättänyt kansakoulun kesken aikoinaan. Minä sentään olin yliopistossa kahdeksaa vuotta ja pidin itseäni kielitaitoisena. Olinkin paska elämänkoululaiseen nähden. Sen syystä aloin tupakoida. Hän itse tarjosi röökiä kuudella eri kielellä. Kieli oikein lörpötti suusta savun keskellä.

Hän halveksui koko systeemia ja kertoi että ei hänen tarvitse käydä oppitunneilla kieltä oppiakseen. Hän menee ihmisten luokse ja julistaa sanomaa samaan aikaan, kun työskentelee marketissa tai roskakuskin apupoikana.

Hän oli unelmieni harmaahapsinen nelikymppinen mies.

Tapasin hänet vappuna 1996, kun haastoi poikaystäväni tappeluun.

Tappelu päättyi lyhyeen ja myös poikaystävän kaveripiiri menetti miehelle viinat.

Eurooppa oli auki ja minä menetin hienon normaalipainoisen miehen. Enkä enää itse ole normaalipainoinen lähimainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi