Miten löytää 40+ normaalipainoinen mies?
70% yli 30v miehistä on ylipainoisia (tilasto tämän päivän korona uutisista bongattu).
Ja tietty muutkin asiat pitää mätsätä.
Ylipaino antaa mielikuvan epäterveellisestä ja laiskahkosta elämäntavasta. En halua sellaista miestä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä. Varakas ja ulkonäöstään huolta pitävä.
Olethan itse kaunis, alle 25v, ei lapsia, ei historiaa mustien tai ruskeitten miesten kanssa?
Hyvänen aika.. Tuon tasoisten miesten ei tarvitse jäädä Suomeen. Mitä ihmettä teet vielä täällä puolella? Yllä sanottiin tuosta Tinderin maksuttomasta korona ajan lisästä jolla pääsee selaamaan muiden maiden sinkkuja.
Kyllä. Jokainen +40v varakas ja hyväkuntoinen mies vastaa Thaimaan kuningasta markkina-arvoltaan. Harmi, ettei Thaimaata ole kuin yksi. Ehkä joku muu maapläntti käy korvikkeeksi?
BMI 21 on miehelle naurettavan vähän. Tykkään sporttisista, lihaksikkaista miehistä, mutta en maratoonareista enkä bulkatuista bodareista. Jos mies käy salilla ja on lihasta, BMI voi olla 24-25 ja vatsa on litteä.
Laiska elämäntapa sopii mulle. En ymmärrä, miten kukaan haluaisi naista, joka järkkää lisää töitä miehelle, työelämän lisäksi.
Ap tahtoo ilmeisesti "menevän miehen". Kaikki taas tietää, miten siinä tulee loppujen lopuksi käymään.
Vierailija kirjoitti:
Ronkelipumpulienkeli taitaa jäädä nirsoilullaan ilman miestä jos et vielä ole löytänyt. Taidat olla sellainen tyyppi, joka aina odottaa löytävänsä kulman takaa jotain parempaa eikä uskalla siksi sitoutua. Muut elää jo elämäänsä, sinun elämä taitaa mennä etsimiseen
Ahaa eli nyt ollaan ronkeleita. Kun mies ei halua läskiä näistä niin se on ok ja mieshän vaan on kiinnostunut siitä kun nainen ei ole terve. Just. Joo. Miehet jäätte yksin, nainen löytää aina kumpoanin(jos haluaa)- jopa läski nainen
Koita tutustua miehiin, joilla on fyysinen työ: metsurit, maatalousyrittäjät, rakennusmiehet, mastomiehet jne. ovat yleensä hyvässä kunnossa. Jos et löydä suomalaista hoikkaa miestä, ei tarvitse mennä kuin Viroon ja löytyy jo hoikkaa poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta.
Itse olen 6-kymppinen mies ja harrastanut liikuntaa koko elämäni. Voin sanoa, että todella harvassa ovat naiset jotka silmää miellyttää. Joku Päivi Räsänen on kunnossa mutta harvinaisia ne ovat.
Päivi onkin kaunis nainen ikäisekseen, elämäntavat sen tekee osittain ja kai geenitkin vaikuttaa.
Minä tosin tykkään vähän muodokkaimmista, saa olla hiukan pehmeyttä.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvässä kunnossa oleva nelikymppinen mies ja kyllä rima naisten suhteen on varsin korkealla.
Naisen tulee myös olla hyvässä kunnossa.
Mitä tarkoittaa hyvässä kunnossa?
Vartalo vai pääkö hyvässä kunnossa?
Ikuisella laihdutuskuurilla oleva ruipelo?
Salilla äheltävä lihaskimppuko?
Normaalia kohtuullisesti liikuntaa harrastava normaali nainen?
Vartalo ja pää hyvässä kunnossa.
Kohtuullisella liikunnalla ei olla kovin hyvässä kunnossa.
Hyväkuntoinen 40+ mies saa kyllä tuoreempaakin lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Laiska elämäntapa sopii mulle. En ymmärrä, miten kukaan haluaisi naista, joka järkkää lisää töitä miehelle, työelämän lisäksi.
Ap tahtoo ilmeisesti "menevän miehen". Kaikki taas tietää, miten siinä tulee loppujen lopuksi käymään.
Itku lyhyestä ilosta, noin se menee pirttihirmun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koita tutustua miehiin, joilla on fyysinen työ: metsurit, maatalousyrittäjät, rakennusmiehet, mastomiehet jne. ovat yleensä hyvässä kunnossa. Jos et löydä suomalaista hoikkaa miestä, ei tarvitse mennä kuin Viroon ja löytyy jo hoikkaa poikaa.
On sielläkin ruvettu tukevoitumaan. Mun nykyinen oli kesällä vielä huippukunnossa kun asui Virossa, vaan paisui tulojen parantuessa täällä Suomen päässä. Koittaa nyt laihduttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta riiputettu liha on aina murempaa ja parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sielläkin ruvettu tukevoitumaan. Mun nykyinen oli kesällä vielä huippukunnossa kun asui Virossa, vaan paisui tulojen parantuessa täällä Suomen päässä. Koittaa nyt laihduttaa :)
Roskaruoka lihottaa kenet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä. Varakas ja ulkonäöstään huolta pitävä.
Olethan itse kaunis, alle 25v, ei lapsia, ei historiaa mustien tai ruskeitten miesten kanssa?
Hyvänen aika.. Tuon tasoisten miesten ei tarvitse jäädä Suomeen. Mitä ihmettä teet vielä täällä puolella? Yllä sanottiin tuosta Tinderin maksuttomasta korona ajan lisästä jolla pääsee selaamaan muiden maiden sinkkuja.
Kyllä. Jokainen +40v varakas ja hyväkuntoinen mies vastaa Thaimaan kuningasta markkina-arvoltaan. Harmi, ettei Thaimaata ole kuin yksi. Ehkä joku muu maapläntti käy korvikkeeksi?
Vähän siitäkin kiinni mistä itse tykkää. Latinoita janoavat pysyttelee Etelä-Euroopassa/Amerikassa, aasialaisista pitävät menee tietenkin Aasiaan ja slaaveja löytyykin heti tästä rajan tuntumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvässä kunnossa oleva nelikymppinen mies ja kyllä rima naisten suhteen on varsin korkealla.
Naisen tulee myös olla hyvässä kunnossa.
Mitä tarkoittaa hyvässä kunnossa?
Vartalo vai pääkö hyvässä kunnossa?
Ikuisella laihdutuskuurilla oleva ruipelo?
Salilla äheltävä lihaskimppuko?
Normaalia kohtuullisesti liikuntaa harrastava normaali nainen?Vartalo ja pää hyvässä kunnossa.
Kohtuullisella liikunnalla ei olla kovin hyvässä kunnossa.
Eli laiha ruipelo jolla ei ole kuin luut ja nahka, silikonit ja täytettä siellä ja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ja se tuore liha haluaa ja saa itse tuoretta lihaa. Ei tarvitse tyytyä +35- vuotiaisiin pappoihin
Olen 40+ mies enkä missääntapauksessa haluaisi olla normaalipainoinen. En lopettaisi jonkun naisen vuoksi terveellistä yli 20 vuoden ajan jatkunutta kuntosaliharrastusta.
Täällä taas aikuiset ihmiset kilvan dissaa toisiaan. Mä alan ajatella, että nelikymppiset on ihan dillejä sukupuoleen tai painoon katsomatta. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronkelipumpulienkeli taitaa jäädä nirsoilullaan ilman miestä jos et vielä ole löytänyt. Taidat olla sellainen tyyppi, joka aina odottaa löytävänsä kulman takaa jotain parempaa eikä uskalla siksi sitoutua. Muut elää jo elämäänsä, sinun elämä taitaa mennä etsimiseen
Ahaa eli nyt ollaan ronkeleita. Kun mies ei halua läskiä näistä niin se on ok ja mieshän vaan on kiinnostunut siitä kun nainen ei ole terve. Just. Joo. Miehet jäätte yksin, nainen löytää aina kumpoanin(jos haluaa)- jopa läski nainen
Eipä tunnu aina löytävän. Siksihän tämäkin ketju on tehty.
Olen 44 v., 185 cm ja 78 kg, Ei voisi akat vähempää kiinnostaa, sori.