Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää 40+ normaalipainoinen mies?

Vierailija
21.04.2020 |

70% yli 30v miehistä on ylipainoisia (tilasto tämän päivän korona uutisista bongattu).
Ja tietty muutkin asiat pitää mätsätä.
Ylipaino antaa mielikuvan epäterveellisestä ja laiskahkosta elämäntavasta. En halua sellaista miestä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse n. 30v? Jos on nelikymppinen itsestään huolehtiva mies vapaalla markkinalla, niin kyllä hän oman markkina-arvonsa hyödyntää ja ottaa reilusti itseään nuoremman.

Niin minäkin tekisin jos vaihtamassa olisin.

Vierailija
2/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet valintoja mielikuvan perusteella? Normaalipainoinen kaverini juo jatkuvasti kaljaa ja syö pikaruokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on 6 kg matkaa normaalipainoon. Hyvässä vauhdissa olen kuitenkin laihdutuksen kanssa. Sanotaanko, että yritä löytää mut heinäkuussa. Tapailemisiin!

Vierailija
4/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet valintoja mielikuvan perusteella? Normaalipainoinen kaverini juo jatkuvasti kaljaa ja syö pikaruokaa

Huomasitko, että muutkin asiat pitää mätsätä

Vierailija
5/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne muut asiat ovat?

Vierailija
6/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naisista vain 63% on ylipainoisia, joten vielä on valikoimaa jäljellä. Tosin sitten kun puhutaan lihavista, niin naiset ovat edellä.

Vierailija
7/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Nyt jo vaikeuksia löytää mun ikäisiä normaalipainoisia miehiä. Tai normaalipainoisia löytyy kyllä jokseenkin, mutta laihoja ei löydy ja kun minä tunnen seksuaalista vetoa vain tosi laihoja miehiä kohtaan (BMI alle 20), mulla oli kyllä normaalipainoinen poikaystävä, mutta se oli mun makuun liian lihava (190/85) joten en halunnut seksiä sen kanssa ollenkaan. Ja toisaalta taas laihat miehet on yleensä narkkareita tai lyhyitä.

N20

Vierailija
8/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ow kirjoitti:

Oletko itse n. 30v? Jos on nelikymppinen itsestään huolehtiva mies vapaalla markkinalla, niin kyllä hän oman markkina-arvonsa hyödyntää ja ottaa reilusti itseään nuoremman.

Niin minäkin tekisin jos vaihtamassa olisin.

Nelikymppinen itsestäänkin huolehtiva mies on kuitenkin vain nelikymppinen mies, joka ei ole nuoren naisen ykköstoive.

Vierailija
9/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne muut asiat ovat?

Mielenkiinnon kohteet edes osin samat kuin minulla, päihteettömyys, omillaan toimeentuleva, ei-introvertti, lapset jo isoja

Ap.

Vierailija
10/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisellä itsestään huolehtivalla miehellä on kuitenkin enemmän ja laadukkaampia elinvuosi edessä kuin ylipainoisella kolmekymppisellä miehellä. Ja todennäköisemmin asunnot ja autot maksettuna. Naisen kannalta, ikään katsomatta, ylivoimanen valinta.

Vierailija
11/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut juuri sopiva mutta muut asiat ei taida mätsätä.

Vierailija
12/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Nyt jo vaikeuksia löytää mun ikäisiä normaalipainoisia miehiä. Tai normaalipainoisia löytyy kyllä jokseenkin, mutta laihoja ei löydy ja kun minä tunnen seksuaalista vetoa vain tosi laihoja miehiä kohtaan (BMI alle 20), mulla oli kyllä normaalipainoinen poikaystävä, mutta se oli mun makuun liian lihava (190/85) joten en halunnut seksiä sen kanssa ollenkaan. Ja toisaalta taas laihat miehet on yleensä narkkareita tai lyhyitä.

N20

Eli ei ollut lainkaan sama.

Vierailija
13/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, minäkin BMI 21, hyvä ruokavalio ja asialliset elämäntavat. Huumorikin näyttää uppoavan palstalla, jotkut hetkittäin jopa erikseen maininneet nauraneensa joillekin huumoriviesteilleni, ikävän asian keskellä.

Ei muuta kuin, ole itsekin hereillä ja käytä tilaisuus hyväksesi. Tuskin olen ainoa, olen myös sinkku (tosin leski), mutta myös enemmän kuin 40+.

Vierailija
14/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne muut asiat ovat?

Mielenkiinnon kohteet edes osin samat kuin minulla, päihteettömyys, omillaan toimeentuleva, ei-introvertti, lapset jo isoja

Ap.

Sitten ei varmaan auta muu kuin poiketa Tinderissä naapurin tontilla. Ruotsin puolella näyttää jokainen harrastavan jotakin töiden ohella ja ovat todella sosiaalisia. Lapsiakaan ei kaikilla edes ole

Nythän Tinder antoi koronan vuoksi ilmaisen mahdollisuuden käväistä missä päin maailmaa tahansa

Vierailija
15/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvässä kunnossa oleva nelikymppinen mies ja kyllä rima naisten suhteen on varsin korkealla.

Naisen tulee myös olla hyvässä kunnossa.

Vierailija
16/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naisille saa vttuilla laihduttamisesta, mutta nainen ei voi odottaa mieheltä normaalipainoisuutta olematta ronkeli?

Vierailija
17/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä. Varakas ja ulkonäöstään huolta pitävä.

Olethan itse kaunis, alle 25v, ei lapsia, ei historiaa mustien tai ruskeitten miesten kanssa?

Vierailija
18/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta.

Itse olen 6-kymppinen mies ja harrastanut liikuntaa koko elämäni. Voin sanoa, että todella harvassa ovat naiset jotka silmää miellyttää. Joku Päivi Räsänen on kunnossa mutta harvinaisia ne ovat.

Vierailija
19/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. Varakas ja ulkonäöstään huolta pitävä.

Olethan itse kaunis, alle 25v, ei lapsia, ei historiaa mustien tai ruskeitten miesten kanssa?

Hyvänen aika.. Tuon tasoisten miesten ei tarvitse jäädä Suomeen. Mitä ihmettä teet vielä täällä puolella? Yllä sanottiin tuosta Tinderin maksuttomasta korona ajan lisästä jolla pääsee selaamaan muiden maiden sinkkuja.

Vierailija
20/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvässä kunnossa oleva nelikymppinen mies ja kyllä rima naisten suhteen on varsin korkealla.

Naisen tulee myös olla hyvässä kunnossa.

Mitä tarkoittaa hyvässä kunnossa?

Vartalo vai pääkö hyvässä kunnossa?

Ikuisella laihdutuskuurilla oleva ruipelo?

Salilla äheltävä lihaskimppuko?

Normaalia kohtuullisesti liikuntaa harrastava normaali nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme