Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peniksen pullotus juoksutrikoissa

Juoksija97
21.04.2020 |

Olen 22-vuotias nuori mies ja hoikka sekä urheilullinen vartalo.

Käytän juostessani aina kireitä polvien yläpuolelle asti olevia Niken tiukkoja trikoita, joista näkyy kyllä hyvin peniksen pullotus, ja varsinkin kun omaa hieman keskivertoa isomman.

Mitä miltä naiset olette tästä? Onko irvokasta vai nautitteko näystä? Juuri tulin juoksemasta ja tuntuu että lähes jokainen joka tulee vastaan katsoo haarojen väliin ja vanhemmat naiset jopa varsin häpeilemättä. =)

Kommentit (62)

Pöksy
61/62 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että munakuppi olisi juostessa epämukava kuin mikä. Sen sijaan ilman alkkareita ja löysät kollarit yllä on kiva antaa peniksen heilua juostessa. Miltä se näyttää? Itse en osaa juosta niin etukumarassa että näkisin. Myös ne tiukahkot trikoot ovat mukavia, eivät purista mistään. Muna pullottaa, muttei se sentään ainakaan mulla juostessa seiso. 

Vierailija
62/62 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noin 30v mies, käytän aina trikoita lenkillä ja varustukseni on ehkä hieman kookkaampa kuin keskiverto suomalaisella.

Vähemmän se pullotus näkyy kun käyttää trikoita ja stringejä kuin löysiä boksereita ja college housuja.

Vehje pääsee heilumaan ja helposti tulee puolijäykäksi.

En usko että ketään naista haittaa kun juoksen trikoisss (myös värikkäissä) pitkin kaupungin lenkkipolkuja...

Heterona ei myöskään haittaa jos kiinteät miehet juoksevat trikoissa ohitse.

Käytän pyörälenkillä trikoita tai pyöräilyhousuja missä on pehmuste. Lämpötilan, lenkin pituuden tai fiiliksen mukaan. Samoin shortsit, pehmusteella tai ilman. Se on mulle ihan sama miltä minä toisen mielestä näytän, olen vain lenkillä. Voin olla naurettava, ihan sama. Mutta nuo vaatteet vaan toimii. Aloittaessani pilasin lukuisia löysiä housuja koska menivät rattaan ja ketjun väliin. Nuo tiukat housut ovat ainoa ratkaisu tuohon. Sama kävellessä tai juoksulenkillä, tiukat housut ovat niissäkin lajeissa parhaat. Joskus olen ilman alkkareita, joskus en. En vain pidä löysistä housuista kun harrastan liikuntaa. Siinä ei ole kyse mun kohdalla itseni esittelystä vaan mukavuudesta kun tuo lenkki voi kestää useita tunteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla