Peniksen pullotus juoksutrikoissa
Olen 22-vuotias nuori mies ja hoikka sekä urheilullinen vartalo.
Käytän juostessani aina kireitä polvien yläpuolelle asti olevia Niken tiukkoja trikoita, joista näkyy kyllä hyvin peniksen pullotus, ja varsinkin kun omaa hieman keskivertoa isomman.
Mitä miltä naiset olette tästä? Onko irvokasta vai nautitteko näystä? Juuri tulin juoksemasta ja tuntuu että lähes jokainen joka tulee vastaan katsoo haarojen väliin ja vanhemmat naiset jopa varsin häpeilemättä. =)
Kommentit (61)
Itse tykkään juoksutrikoista juuri niiden vartalonmyötäisyyden takia. Esim. kunnon seisokki päällä on kiva juosta ja olen huomannut, että vastaantulevat naisetkin ovat huomanneet tämän :)
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään juoksutrikoista juuri niiden vartalonmyötäisyyden takia. Esim. kunnon seisokki päällä on kiva juosta ja olen huomannut, että vastaantulevat naisetkin ovat huomanneet tämän :)
Tämän haluaisin kyllä jo nähdä kun joku kunnon teltta pystyssä juoksee vastaan 🤣
Hahah nyt menee jo yli.
En tätä meinannut kuitenkaan!
pitääkö täs ostaa sukkatrikoot ru kata pystöön ja lähtee juosksee että sais hyväksyntää, mustikkamaalle kirmaan, lupaako mammat lähtee vaunulenkille?
Et millään voi olla 97 syntynyt koska käytit sanoja trikoo ja irvokas. Terveisin 91 syntynyt.
Useampi provo samasta aiheesta. No, minusta kumminkin näyttäisi vastenmieliseltä. T. Vanhempi nainen
Lääh puuh tyllerööh kirjoitti:
Et millään voi olla 97 syntynyt koska käytit sanoja trikoo ja irvokas. Terveisin 91 syntynyt.
Mä olen myös syntynyt -91, ja käytän sanoja trikoo ja irvokas. Meinaatko että meitä nuoremmat ei muka käytä noita sanoja?
Mutta kyllä minun mielestäni mies trikoissa on irvokkaan näköinen, ellei satu olemaan sellaista balettitanssijoiden munakuppia siellä trikoiden alla :D
Työnnä kurkku sinne lahkeeseen ja käy sit lenkillä.
Ap tuskin on se mikä sanoo olevansa, mutta irvokkaalta se näyttäisi. Laita jotkut shortsit siihen päälle, niin salilla miehet tekee.
N50+ kirjoitti:
Ap tuskin on se mikä sanoo olevansa, mutta irvokkaalta se näyttäisi. Laita jotkut shortsit siihen päälle, niin salilla miehet tekee.
Pitäisikö pyytää naisiakin pukeutumaan säkkiin, ettei rintojen muodot näy? Ainakin mun mielestä peniksen muoto uikkareissa, trikoissa jne. on ihan yhtä luonnollinen asia eikä sen takia varta vasten tarvitse lähteä ylimääräisiä kerroksia pukemaan.
Eiköhän kaikki naiset ihan mielellään vilkuile miesten pullotuksia.
Huomattu on katseet ja hienovaraisesti annankin katsottavaa niille, jotka haluaa katsoa. :) Uimahallissa ja rannalla monet katselee etumusta, samoin jos on muut tiukat housut.
kylmä vesi kangistaa 16cm erektiokullin vedessä sentin nysäksi;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän haluaisin kyllä jo nähdä kun joku kunnon teltta pystyssä juoksee vastaan 🤣
Se telttakompassihan näyttää suunnan :))
Vierailija kirjoitti:
Olisi nautinnollista katsoa mutta pelkään loukkaavani joten yritän olla vilkuilematta.
Aika harva mies varmastikaan loukkantuu, vaan pikemminkin imartelee. :)
Täällä myös hoikka nuorimies, joka tykkää käyttää trikoita. Tuollaisista shortsimalleista en niin tykkää, vaan käytän täyspitkiä trikoita. Alla käytän yleensä tiukkoja urheiluboksereita, juuri siksi ettei hirveästi pullottaisi.
Jos kerran telkkarissa näytetään tiukkoihin trikoisiin pukeutuneita urheilijoita milloin mitenkin pyllistämässä tai hidastuskuvassa lähes zoomataan edestäpäin sen kookkaan (kaikin tavoin) tummaihoisen pikajuoksijan etumukseen jossa vehkeet heiluu puolelta toiselle, niin kyllä on täysin OK taviksen lenkeillään pukeutua ihonmyötäisesti niin että normaalit kehon muodot erottuvat jos ovat erottuakseen. Se on vain anatomiaa, eikä mitään seksuaalista. Jokaisella on kroppa ja siinä pääasiassa kaksi vaihtoehtoista varustelua, eikä tämän pitäisi ketään yllättää.
Hyvin muodostunut ja näyttävä keho on tietenkin esteettisesti silmää miellyttävä. Kovin haasteellista taas ei ole pakko katsoa. Eikä kenenkään tietenkään tarvitse vastoin tahtoaan tuijotella toisten muotoja, jos ei tykkää. Silmissä onneksi on tähtäystoiminto.
Suuri osa lenkillä vastaan tulevista naisista kyllä haaroväliin vilkaisee, jos trikoot päällä juoksen. Valitettavasti huomaan heidän katseestaan pettymyksen kohdallani, kun siellä haaroissa ei näykään minkäänlaista pullotusta. En silti ajatellut muuttavani pukeutumistani juoksulenkeille vaikka kyllähän se jonkin verran potuttaa etten ole kunnon mies, jolla on jotain näytettävää.
Olisi nautinnollista katsoa mutta pelkään loukkaavani joten yritän olla vilkuilematta.