Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peniksen pullotus juoksutrikoissa

Juoksija97
21.04.2020 |

Olen 22-vuotias nuori mies ja hoikka sekä urheilullinen vartalo.

Käytän juostessani aina kireitä polvien yläpuolelle asti olevia Niken tiukkoja trikoita, joista näkyy kyllä hyvin peniksen pullotus, ja varsinkin kun omaa hieman keskivertoa isomman.

Mitä miltä naiset olette tästä? Onko irvokasta vai nautitteko näystä? Juuri tulin juoksemasta ja tuntuu että lähes jokainen joka tulee vastaan katsoo haarojen väliin ja vanhemmat naiset jopa varsin häpeilemättä. =)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pukeutua trikoisiin myös vapaa-aikana. Ovat niin mukavat jalassa. Parhaat housut. En välitä peniksen pullotuksesta. M

Vierailija
42/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä juoksutrikoissa että collegehousuissa pullotukset on ihanaa katseltavaa, jälkimmäisissä on minun mielestäni paljon seksikkäämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimokin on sitä mieltä, että näytän homolta trikoissa. Käytän trikoita siitä huolimatta.

Vierailija
44/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoissa pullottava mulkku on hyvännäköinen. Kannustaisin kyllä miehiä pukeutumaan trikoisiin enemmän.

Vierailija
45/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoissa pullottava mulkku on hyvännäköinen. Kannustaisin kyllä miehiä pukeutumaan trikoisiin enemmän.

Pitäisi ensin omata se iso muna. Ei paljoa minimuna tiukoistakaan trikoista pullota.

Vierailija
46/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ensin omata se iso muna. Ei paljoa minimuna tiukoistakaan trikoista pullota.

Tai sitten siihen kulliin voi hyväillä vähän kokoa, sujauttaa penisrenkaan tyveen (kumilenkkikin käy) ja pukea sitten ne trikoot.

Vierailija
47/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten siihen kulliin voi hyväillä vähän kokoa, sujauttaa penisrenkaan tyveen (kumilenkkikin käy) ja pukea sitten ne trikoot.

Mä en vaan tajuu kuka haluaa pitää vehkeissään jotain puristavia ja kiristäviä renkaita tai kumilenkkejä, jotta pullottais enemmän housuissa. Omasta mielestäni ainakin mukavuus on paljon tärkeämpää kuin joku pullotuksen koko. Kyllä se housujen mahdollinen pullotus pitää olla luonnollista, joko levossa iso muna tai veri kiertämään. :)

Ei teennäiset pullotukset ole mukavan tuntuisia itselle eikä kiinnostavia muille.

Vierailija
48/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan tajuu kuka haluaa pitää vehkeissään jotain puristavia ja kiristäviä renkaita tai kumilenkkejä, jotta pullottais enemmän housuissa. Omasta mielestäni ainakin mukavuus on paljon tärkeämpää kuin joku pullotuksen koko. Kyllä se housujen mahdollinen pullotus pitää olla luonnollista, joko levossa iso muna tai veri kiertämään. :)

Ei teennäiset pullotukset ole mukavan tuntuisia itselle eikä kiinnostavia muille.

Samaa mieltä. Itse käytän trikoita, koska ovat niin mukavat housut. Penis mulla on ehkä keskimääräisestä pienempi, joten ei hirveästi pullota. Näkyy kuitenkin kohouma etupuolella, että siellä jotain on.

Vierailija
49/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, ei muuta ku kaapista ulos.

Vierailija
50/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ssattana.

Vierailija
51/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun innoittamana täytyi vetää trikoot jalkaan ja asetella puolijäykkä kulli tarjolle

Vierailija
52/61 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 30v mies, käytän aina trikoita lenkillä ja varustukseni on ehkä hieman kookkaampa kuin keskiverto suomalaisella.

Vähemmän se pullotus näkyy kun käyttää trikoita ja stringejä kuin löysiä boksereita ja college housuja.

Vehje pääsee heilumaan ja helposti tulee puolijäykäksi.

En usko että ketään naista haittaa kun juoksen trikoisss (myös värikkäissä) pitkin kaupungin lenkkipolkuja...

Heterona ei myöskään haittaa jos kiinteät miehet juoksevat trikoissa ohitse.

Vierailija
53/61 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haittaa koska se näyttää oksettavalta.

Vierailija
54/61 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haittaa koska se näyttää oksettavalta.

Miten miehen luonnollinen anatomia on muka oksettavaa?

Vierailija
55/61 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan suurin osa naisista ei tiiraile jalkoväliä ollenkaan, jotkut harvat tuijottavat taas aivan suoraan ja häpeilettömästi.

Mulla  vehkeet trikoitten lahkeessa, käytän tiukkoja urheilukalsareita pienentämään pullotusta ja vähentämään heilumista.

Mun mielestä naiset saa halutessaan katsella vapaasti. Enempää en vehkeitäni ala piilottelemaan, enkä myöskään tuo niitä paremmin esille.

Itse katselen vaivihkaa naisten pyllyt ja muut kummut tilaisuuden tullen.

Vierailija
56/61 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm lenkillä kirjoitti:

15cm ei aiheuta pullotusta.

Pidän kurkkua juoksupöksyissä täytteenä.

Minikurkkua??

Vierailija
57/61 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juoksen prinssinakki lahkeessa. Ja juoksen paljon…ilman tolkun määrää niinkuin Forrest Gump

Vierailija
58/61 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä muiden miesten trikoota tiirailtua, ja ainakin itsellä on puolijäykkänä usein. Ja kyllähän miehet katsoo, veikkaan tosin että ei naisia lähtökohtaisesti niin kiinnosta. 😀

Vierailija
59/61 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Itse käytän trikoita, koska ovat niin mukavat housut. Penis mulla on ehkä keskimääräisestä pienempi, joten ei hirveästi pullota. Näkyy kuitenkin kohouma etupuolella, että siellä jotain on.

Teissä ei selvästi ole yhtään exhibbarin vikaa, mikä on siis ihan ok. Itse tykkään esitellä mulkkua ja trikoot + penisrengas on siihen oikein kätevä yhdistelmä.

Tykkään luonnollisesta ekshibitionismista, kaikki tuollaset apuvälineet, ylikorostavat vaatteet jne. on turn-off.

Vierailija
60/61 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teissä ei selvästi ole yhtään exhibbarin vikaa, mikä on siis ihan ok. Itse tykkään esitellä mulkkua ja trikoot + penisrengas on siihen oikein kätevä yhdistelmä.

Tykkään luonnollisesta ekshibitionismista, kaikki tuollaset apuvälineet, ylikorostavat vaatteet jne. on turn-off.

palstalal lie yks sama tyyppi joka näitä pullotusketjuja avaa ja pitää yllä