Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää ikisinkuksi vaikka miehet pyörii ympärillä?

Vierailija
20.04.2020 |

Tuntuu että näiden tiettyjen naisten täytyy olla todella nirsoja ja luulla itsestään aivan uskomattoman paljon.

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nuo pariutuneet on yhtään sen onnellisempia kuin ikisinkut mutta toisille sekin on saavutus kun saa sanoa olevansa naimisissa. Ettei nyt tässä tosiaan olla mikään epäkelpo vanhapiika tai -poika.

Jotkut meistä on onnellisia, en tiedä onnellisempia, mutta onnellisia.

Mutta itseänikin pilkattiin aina ennen, kun en harrastanut irtosuhteita, ei ollut mitään parisuhteita, kai se oli vain outoa. Olin salainen les bo, nirso, salaisesti mt-ongelmainen ja ties mitä muuta kuulemma.

Samoin hullu, kevytkenkäine, tyhmä, lesbo jne. levitteli suhteesta toiseen hyppäävä lukiokoulutuksen ainoastaa aikaan saanut kyläpyörä kaikkien miesten kaveri. Projisoi omat haasteensa minuun...

Vierailija
122/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt ensin miten saa miehiä pyörimään ympärillä? 37 on jo mittarissa eikä vielä ole näkynyt, vaikka olen normaalipainoinen, kurvikas, pitkähiuksinen, mekkoihin pukeutuva. Olen siis ikisinkku siksi, ettei ole ollut ensimmäistäkään miestä, joka olisi minut huolinut. Yrittää olen ehtinyt kaikenlaista tässä vuosien varrella, enää en jaksa.

Rekisteröidy deittipalstalle niin saat hetkessä viestejä jopa sadoilta miehiltä. Niistä sitten vaan valitset sen parhaan.

Siinäpä tiivistetysti miksei jaksa enää yrittää edes kun pitäisi satojen muiden kanssa kilpailla naisen huomiosta. Itse kun en kuitenkaan mikään ykkösvaihtoehto olisi.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt ensin miten saa miehiä pyörimään ympärillä? 37 on jo mittarissa eikä vielä ole näkynyt, vaikka olen normaalipainoinen, kurvikas, pitkähiuksinen, mekkoihin pukeutuva. Olen siis ikisinkku siksi, ettei ole ollut ensimmäistäkään miestä, joka olisi minut huolinut. Yrittää olen ehtinyt kaikenlaista tässä vuosien varrella, enää en jaksa.

Ei voi olla pitkähiuksinen, kurvikas mutta normaalipainoinen nainen, jota ei miehet huolisi. Oikeasti noilla spekseillä voi näyttää vaikka Rölli Riitasoinnulta vai mikä se Röllin deitti oli, niin miehet pyytelee silti treffeille.

Kyllä on mahdollista. Minä olen sellainen. 

Lähdetkö kanssani treffeille?

Just joo. Nyt sitten tähän vastataan, että kato nyt, joku pyysi ulos. Ihan kuin netissä jonkun anonyymin viesti olisi oikeaa elämää. 

Varmastikaan tuon kirjoittanut nainen ei vastaa tähän myöntävästi, mutta jos nyt kävisi edes mielessä, niin silti sano ei. 

Turha úlista jos ei kelpaa.

Siis mikä kelpaa? Mitä nainen saisi siitä että tapaisi sinut? Sinäkö tosissasi väität että hänestä kiinnostuit kun tiedät vain iän?

Vierailija
124/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka ei ole vielä tavannut mieleistään miestä.

Hyväksytkö sinä kaikki tarjokkaat, aloittaja? Oikeasti?

Vierailija
125/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minä. Olen erakkoluonne enkä ole koskaan halunnut parisuhdetta. Eli olen äärimmäisen nirso, minulle ei kelpaa kukaan. Mutta en "luule itsestäni" mitään ihmeempiä, enpä vaan halua elämääni ketään toista.

Ei kelpaisi miehen tuki ja turva ja lohduttava syli ikinä? Et usko itsekään. Pidät vain liian korkeita standardeja nähden siihen mitä itse olet.

Hah, vai että tuki ja turva ja vielä lohduttava syli. Tätä palstaa kun on seurannut, niin miehet pääasiassa vain haukkuvat naisia ja pitävät näitä piikoinaan tai äidin korvikkeina. Ei ole tietoakaan noista ensin mainituista asioista.

Vierailija
126/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan ei rakastu keheenkään. Miksi pitäisi ottaa joku, jota kohtaan ei tunne himoa? Ei sitä voi itse päättää, että rakastunpa tuohon tyyppiin. Mutta näköjään vauvan miehet ottaa "vain jonkun" jonka saavat, kun kuvittelevat että sillä tavalla naisetkin toimivat. 

Vierailija
127/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä saa pyörimään ympärillä jos näyttää kivalta ja hymyilee paljon, muulla ei ole oikeastaan väliä.

Olen kanssasi saman ikäinen, urheilullinen, bmi 19 ja naamaltani ihan nätti. Aina on miehiä ympärillä ollut ja suoraan sanottuna en käsitä miksi. Viimeksi olin sinkku 16-vuotiaana. Olen luonteeltani hiljainen hissukka, ujo, epävarma ja tylsä tyyppi. Seurassani ei aika kulje siivillä enkä ikinä ole hauska.

Joten itse sanoisin että panosta lisää ulkonäköösi, suurelle osalle miehistä se tuntuu olevan tärkein kriteeri naisessa.

Vierailija
128/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuneita on ollut, mutta huomaat vain komeat ja karismaattiset miehet joille et kelpaa.

Ei ole ollut.

En voi tietää jos joku on kadulla kolmen korttelin päästä kiikareilla ihaillut. Aloitetta ei ole koskaan tehnyt kukaan. (Aloitteeksi lasken minkä tahansa esim. viestin, sanomisen tai teon, josta selviäisi että mies olisi kiinnostunut viettämään enemmän aikaa minun kanssani.) 

Kuulostaa erikoiselta.

Lähinnä tulee mieleen torjuva kehonkieli, kiinnostuneet miehet joiden käytöksen olet tulkinnut normaaliksi sosiaalisuudeksi, tms.

Jos olet vielä hyvännäköinenkin, kuulostaa mahdottomuudelta että olisit välttynyt aloitteilta. Itse en tunne naista joka ei olisi saanut lukuisia aloitteita miehiltä.

Olen ERI vastaaja.

Olen viimeksi ollut miehen kanssa parisuhteessa 22 vuotta sitten ja siis myös viimeiset seksikerrat tuolloin. Mies päätti lähteä ja sen jälkeen olen ollut yksin ja "yksin", jälkimmäinen tarkoittaa sitä, että elin lapseni kanssa siihen asti kunnes täysi-ikäisenä muutti omilleen.

Nyt 47-vuotias ja ei, ei yksikään mies ole näinä menneinä vuosina tehnyt aloitetta, eikä ole osoittanut mitään kiinnostusta. Olisin halunnut uuden parisuhteen, mutta koska omat yritykseni eivät ole tuottaneet tulosta, eikä kukaan halua olla kanssani, niin se on vain hyväksyttävä, että yksin tässä maailmassa pitää tallustella loppuun asti.

Olen ihan tavallisen näköinen ja oloinen, joten toki moni luulisi, että totta kai jossain on "se oikea" minullekin, mutta kun ei vaan ole. En osaa sanoa mikä minussa on sellaista, että miehet eivät halua ottaa kontaktia. Itse yritin aikoinaan "pokata" joitakin kertoja IRL ja nettideiteissä, mutta miehet katosivat takavasemmalle hyvin nopeaan. Väsyin tähän ja tietysti nämä tyrmäykset hieman masensivat ja lannistivat, joten päätin antaa olla.

Noh, elämä on joskus tällaista.

Vierailija
129/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla henkilökohtaisesti ei ole luottamusta miehiin nuoruuden huonojen kokemusten vuoksi. Perheeseeni tällä hetkellä kuuluviin miehiin luotan täydellisesti, mutta vierasta jätkää en päästä lähelle. Rakkaus ja parisuhde on aina riskin ottamista. Riskin, jota minä en ole valmis ottamaan, koska tiedän kuinka paskaan jamaan itseni henkisesti saan jos/kun suhde ei toimikaan.

Vierailija
130/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut epäillä, että valtaosa näistä naisia haukkuvista (ja silti muka naisystävää kaipaavista) miehistä on kaappihomoja. Lopettakaa ihan oikeasti naisten jahtaaminen ja olkaa rehellisiä itsellenne. Ette te tule koskaan onnelliseksi naisen kanssa, teidät on vain aivopesty ajattelemaan niin, koska homous on "epämiehekästä". Ei todellakaan ole enää nykyään eikä ole koskaan ollutkaan. Epämiehekästä on vongata naisia samalla, kun teistä näkyy kilometrin päähän se, että pidätte naisia vastenmielisinä ja viallisina olentoina. Ottakaa kaikki irti nykyajan vapautuneesta asenneilmapiiristä ja tutustukaa seksuaalisuuteenne rehellisesti ja perin pohjin. Oman seksuaalisuuden kieltäminen ja tukahduttaminen vain tuhoaa teidät ennemmin tai myöhemmin.

Ei se pilllun haluamista estä, että pitää naisia viallisina olentoina. Niin ne kovimmat panomiehetkin pitää.

Itse tunnen aika paljon ns. panomiehiä.

Niillä on hyvät suhteet sukulaisnaisiin, paljon naisia ystävinä jne. Ne on yleensä niitä ns. hyviä ihmisiä, sen takia niistä pidetään.

Niillä on paljon panoja, koska niitä halutaan, niiden maine on hyvä, ne ei ole sitä mitä te luulette. Ne teidän rasvaiset miestuttavat käy korkeintaan maksullisilla, eikä niitä halua kukaan.

Jotkut naiset haluaa nimenomaan vain seksiä myös, mutta sen seksikumppanin pitää olla sellainen, joka ei kuristele, sylje, r aiskaile menemään, ota kondomia salaa pois jne. sen takia maine on tärkeä naisten keskuudessa.

Huomaan että tämä on saanut yläpeukkuja. Ja miksipä ei, naiset rakastavat panomiehiä/pelimiehiä.

Itsekin tunnen muutaman, mutta toki miehenä en katsele heitä vain vaaleanpunaisten tunnesykkyrämykkyrälasien läpi.

Plussaa: ovat todellakin pidettyjä tyyppejä. Paljon kavereita, sekä miehiä että naisia. Selkeästi osaavat tyydyttää naisen, ja ovat erittäin aloitteellisia = nainen voi vain passiivisena nauttia kyydistä, mitä useimat naiset todellisuudessa haluavatkin. Sikäli herrasmiehiä että kehuvat naisia, vaikka eivät sitä oikeasti tarkoittaisi ("ulkonäkö ei ole tärkeää ja kaikki naiset ovat kauniita", mutta sattumalta kaikki naisystävät olleet hoikkia ja mallityyppisiä).

Miinusta: ovat hedonisteja ja omaavat voimakkaita narisistisia piirteitä. Koukussa hyväksyntään, eli siihen että saavat naisia ja heiltä ihailua. Itsekkäitä sikäli että ottavat ensin mitä haluavat, ja sitten jakavat muillekin. Ovat pettäneet jokaista kumppaniaan, eivätkä todellisuudessa koe tekevänsä mitään väärin, koska he tarvitsevat "rakkautta" (seksiä). Pitävät yllä kulissia täydellisestä perheenisästä, vaikka ovat kotioloissa kiukkuavia isoja lapsia. Yhdellä minun tuntemallani laajasti ihaillulla 35+ miehellä on ollut petossuhde vaimon siskon kanssa, 16-vuotiaan teinitytön kanssa, jne.

Mutta naiset pitävät, mikä on opettanut minulle yhden ison asian naisista.

Naisille ratkaisee vain yksi asia. Tunne. Jos mies tuottaa hyviä fiiliksiä, sillä ei ole merkitystä onko mies rehellinen, onko miehellä moraalia, tai kuinka mies kohtelee muita silloin kun ei ole ketään katsomassa. Naiset ovat "self-centered", tottuneita siihen että maailma pyörii heidän ympärillään. Siksi naiset eivät tajua naisettomia miehiäkää, koska naiset eivät kiinnitä heihin huomiota, naiset huomaavat vain oman itsensä ja elämykset joita he voivat saada.

Kun mies tekee isoja asioita ja tuottaa voimakkaita tunteita, hän saa kaiken anteeksi.

Vierailija
131/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuneita on ollut, mutta huomaat vain komeat ja karismaattiset miehet joille et kelpaa.

Ei ole ollut.

En voi tietää jos joku on kadulla kolmen korttelin päästä kiikareilla ihaillut. Aloitetta ei ole koskaan tehnyt kukaan. (Aloitteeksi lasken minkä tahansa esim. viestin, sanomisen tai teon, josta selviäisi että mies olisi kiinnostunut viettämään enemmän aikaa minun kanssani.) 

Kuulostaa erikoiselta.

Lähinnä tulee mieleen torjuva kehonkieli, kiinnostuneet miehet joiden käytöksen olet tulkinnut normaaliksi sosiaalisuudeksi, tms.

Jos olet vielä hyvännäköinenkin, kuulostaa mahdottomuudelta että olisit välttynyt aloitteilta. Itse en tunne naista joka ei olisi saanut lukuisia aloitteita miehiltä.

Olen ERI vastaaja.

Olen viimeksi ollut miehen kanssa parisuhteessa 22 vuotta sitten ja siis myös viimeiset seksikerrat tuolloin. Mies päätti lähteä ja sen jälkeen olen ollut yksin ja "yksin", jälkimmäinen tarkoittaa sitä, että elin lapseni kanssa siihen asti kunnes täysi-ikäisenä muutti omilleen.

Nyt 47-vuotias ja ei, ei yksikään mies ole näinä menneinä vuosina tehnyt aloitetta, eikä ole osoittanut mitään kiinnostusta. Olisin halunnut uuden parisuhteen, mutta koska omat yritykseni eivät ole tuottaneet tulosta, eikä kukaan halua olla kanssani, niin se on vain hyväksyttävä, että yksin tässä maailmassa pitää tallustella loppuun asti.

Olen ihan tavallisen näköinen ja oloinen, joten toki moni luulisi, että totta kai jossain on "se oikea" minullekin, mutta kun ei vaan ole. En osaa sanoa mikä minussa on sellaista, että miehet eivät halua ottaa kontaktia. Itse yritin aikoinaan "pokata" joitakin kertoja IRL ja nettideiteissä, mutta miehet katosivat takavasemmalle hyvin nopeaan. Väsyin tähän ja tietysti nämä tyrmäykset hieman masensivat ja lannistivat, joten päätin antaa olla.

Noh, elämä on joskus tällaista.

Iso kysymys on millaisiin miehiin otit nettideiteissä yhteyttä. Jokainen mies on huomannut asian jonka Tinderin tilastotkin vahvistavat: vain miesten top 20% saa huomiota. Livenä naiset tuntuvat lähestyvän pääasiassa suosittuja ja varattuja miehiä.

Totta kyllä varmaankin että tuossa iässä miehet joilla on "pinkka kunnossa", usein hakevat vain kevyttä kivaa. Etenkin jos nainen on tavis.

Vierailija
132/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut epäillä, että valtaosa näistä naisia haukkuvista (ja silti muka naisystävää kaipaavista) miehistä on kaappihomoja. Lopettakaa ihan oikeasti naisten jahtaaminen ja olkaa rehellisiä itsellenne. Ette te tule koskaan onnelliseksi naisen kanssa, teidät on vain aivopesty ajattelemaan niin, koska homous on "epämiehekästä". Ei todellakaan ole enää nykyään eikä ole koskaan ollutkaan. Epämiehekästä on vongata naisia samalla, kun teistä näkyy kilometrin päähän se, että pidätte naisia vastenmielisinä ja viallisina olentoina. Ottakaa kaikki irti nykyajan vapautuneesta asenneilmapiiristä ja tutustukaa seksuaalisuuteenne rehellisesti ja perin pohjin. Oman seksuaalisuuden kieltäminen ja tukahduttaminen vain tuhoaa teidät ennemmin tai myöhemmin.

Ei se pilllun haluamista estä, että pitää naisia viallisina olentoina. Niin ne kovimmat panomiehetkin pitää.

Niillä on hyvät suhteet sukulaisnaisiin, paljon naisia ystävinä jne. Ne on yleensä niitä ns. hyviä ihmisiä, sen takia niistä pidetään.

Niillä on paljon panoja, koska niitä halutaan, niiden maine on hyvä, ne ei ole sitä mitä te luulette. Ne teidän rasvaiset miestuttavat käy korkeintaan maksullisilla, eikä niitä halua kukaan.

Jotkut naiset haluaa nimenomaan vain seksiä myös, mutta sen seksikumppanin pitää olla sellainen, joka ei kuristele, sylje, r aiskaile menemään, ota kondomia salaa pois jne. sen takia maine on tärkeä naisten keskuudessa.

Huomaan että tämä on saanut yläpeukkuja. Ja miksipä ei, naiset rakastavat panomiehiä/pelimiehiä.

Itsekin tunnen muutaman, mutta toki miehenä en katsele heitä vain vaaleanpunaisten tunnesykkyrämykkyrälasien läpi.

Plussaa: ovat todellakin pidettyjä tyyppejä. Paljon kavereita, sekä miehiä että naisia. Selkeästi osaavat tyydyttää naisen, ja ovat erittäin aloitteellisia = nainen voi vain passiivisena nauttia kyydistä, mitä useimat naiset todellisuudessa haluavatkin. Sikäli herrasmiehiä että kehuvat naisia, vaikka eivät sitä oikeasti tarkoittaisi ("ulkonäkö ei ole tärkeää ja kaikki naiset ovat kauniita", mutta sattumalta kaikki naisystävät olleet hoikkia ja mallityyppisiä).

Miinusta: ovat hedonisteja ja omaavat voimakkaita narisistisia piirteitä. Koukussa hyväksyntään, eli siihen että saavat naisia ja heiltä ihailua. Itsekkäitä sikäli että ottavat ensin mitä haluavat, ja sitten jakavat muillekin. Ovat pettäneet jokaista kumppaniaan, eivätkä todellisuudessa koe tekevänsä mitään väärin, koska he tarvitsevat "rakkautta" (seksiä). Pitävät yllä kulissia täydellisestä perheenisästä, vaikka ovat kotioloissa kiukkuavia isoja lapsia. Yhdellä minun tuntemallani laajasti ihaillulla 35+ miehellä on ollut petossuhde vaimon siskon kanssa, 16-vuotiaan teinitytön kanssa, jne.

Naisille ratkaisee vain yksi asia. Tunne. Jos mies tuottaa hyviä fiiliksiä, sillä ei ole merkitystä onko mies rehellinen, onko miehellä moraalia, tai kuinka mies kohtelee muita silloin kun ei ole ketään katsomassa. Naiset ovat "self-centered", tottuneita siihen että maailma pyörii heidän ympärillään. Siksi naiset eivät tajua naisettomia miehiäkää, koska naiset eivät kiinnitä heihin huomiota, naiset huomaavat vain oman itsensä ja elämykset joita he voivat saada.

Kun mies tekee isoja asioita ja tuottaa voimakkaita tunteita, hän saa kaiken anteeksi.

Kuulostaa aika totuudenmukaiselle. Tosin itse en ole kiinnostunut pelimiehistä/ panomiehistä.  Joskus ollut lyhyt seksisuhde ilmeisesti kuvailemasi mies-tyypin kanssa ja voin todellakin sanoa nähneeni hänen lävitseen. Olin selkeästi häntä paljon älykkäämpi. Hän ilmeisesti olisi halunnut jotain pysyvämpää, minä en. Koska en vain tuntenut häntä kohtaan muuta kuin himoa. Hänellä oli huono itsetunto, joka ilmeni ikävänä käytöksenä, eikä meillä ollut mitään yhteistä.

Ja on niitä naisiakin ketkä vaikuttaa ihan ok:lle, mutta eivät löydä kumppania. Ovat ehkä nirsojakin, mutta perimmäinen syy on vain ihan hirveä katkeruus ja kateellisuus ja epäaitous. Kyllä monet miehetkin huomaavat tällaisen käytöksen. Ja sitten on se epätoivo, se ajaa ihmisiä pois.

Vierailija
133/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika totuudenmukaiselle. Tosin itse en ole kiinnostunut pelimiehistä/ panomiehistä.  Joskus ollut lyhyt seksisuhde ilmeisesti kuvailemasi mies-tyypin kanssa ja voin todellakin sanoa nähneeni hänen lävitseen. Olin selkeästi häntä paljon älykkäämpi. Hän ilmeisesti olisi halunnut jotain pysyvämpää, minä en. Koska en vain tuntenut häntä kohtaan muuta kuin himoa. Hänellä oli huono itsetunto, joka ilmeni ikävänä käytöksenä, eikä meillä ollut mitään yhteistä.

Ja on niitä naisiakin ketkä vaikuttaa ihan ok:lle, mutta eivät löydä kumppania. Ovat ehkä nirsojakin, mutta perimmäinen syy on vain ihan hirveä katkeruus ja kateellisuus ja epäaitous. Kyllä monet miehetkin huomaavat tällaisen käytöksen. Ja sitten on se epätoivo, se ajaa ihmisiä pois.

Toinen asia minkä huomaan on että naisten kertomuksissa he näkevät aina näiden miesten läpi, ja miehet ovat niitä jotka haluavat vakavampaa suhdetta.

Tosielämän havainnot kertovat päinvastaista.

Vierailija
134/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minä. Olen erakkoluonne enkä ole koskaan halunnut parisuhdetta. Eli olen äärimmäisen nirso, minulle ei kelpaa kukaan. Mutta en "luule itsestäni" mitään ihmeempiä, enpä vaan halua elämääni ketään toista.

Ei kelpaisi miehen tuki ja turva ja lohduttava syli ikinä? Et usko itsekään. Pidät vain liian korkeita standardeja nähden siihen mitä itse olet.

Tuki, turva ja lohduttava syli? Mistä muka sellaisen miehen löytäisi, joka tällaisia tarjoaisi? Olen joutunut pärjäämään ilman näitä ihan koko elämäni. T. eri

Tähän itsekin kiinnitin huomion. Miehen kun ottaa elämään saa mukana hirveää draamaa, stressiä ja koko ajan pitää tuntea huonommuutta ja valitusta. Itse en ole koskaan saanut miehistä mitään turvaa. Koskaan ei tiedä, milloin mies jättää tai pettää. Elämä miehen kanssa on henkisesti hirveän raskasta.

Vierailija
135/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen asia minkä huomaan on että naisten kertomuksissa he näkevät aina näiden miesten läpi, ja miehet ovat niitä jotka haluavat vakavampaa suhdetta.

Tosielämän havainnot kertovat päinvastaista.

No minun kohdalla oli kuitenkin näin, havainnoistasi riippumatta. Uskon että koska olin erilainen kuin hänen tapailemansa naiset, kiinnostin. Todellisuus olisi ollut sitä että hän olisi laittanut minut paksuksi, jotta pysyisin hänen kontrollissaan ja hän olisi jatkanut panotouhujaan muiden kanssa. Mutta ei sen väliä, koska en ollut kuin seksuaalisesti kiinnostunut hänestä niin en olisi ikinä pelkästään sen takia parisuhdetta aloittanut. Mutta viljele toki näitä stereotypioitasi. Aina on kuitenkin ihmisiä, jotka poikkeavat niistä.

Vierailija
136/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vois ymmärtää. Nelikymppinen nainen, sinkku, lapseton, aivan täydellinen. Ihan mielettömän mukava, kaunis, eikä mitään siinä, etten minä hänelle kelpaa puolisoksi, tämmönen hevipeikko ja juoppo kun olen. Mutta oikeasti, mutkaton ja fiksu, kaunis nainen, nelikymppinen ja sinkku. Useampikin mies on ohi kävellyt. Miksi? Mainitsinko jo, että todella kaunis? Ei sinänsä harmita, että saan hänen seurastansa nauttia. Kaverina tai jollain sellaisella kuviolla mennään. Ja niitä kateellisiakin katseita olen saanut. What the F...?

Vierailija
137/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, joka kuvittelee, että mies on olemassa häntä varten, eli naisen tarpeiden täyttäjä. Yllättävän moni kaunis sinkkunainen kuvailee unelmamiestään tismalleen samoilla termeillä. Luotettava, hellä, kokkaa, siivoaa, huolehtii naisesta, on sporttinen jne. jne. En ole yhdenkään kaunottaren kuullut vielä kertovan, mitä hänellä itsellään on annettavana (kauneuden lisäksi).

Miehet, jotka eivät ole ulkonäön perässä, ovat niitä hyviä miehiä. Ja heitä taas ei kiinnosta kumppani, joka ei ole 50/50 suhteessa. 

Vierailija
138/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vois ymmärtää. Nelikymppinen nainen, sinkku, lapseton, aivan täydellinen. Ihan mielettömän mukava, kaunis, eikä mitään siinä, etten minä hänelle kelpaa puolisoksi, tämmönen hevipeikko ja juoppo kun olen. Mutta oikeasti, mutkaton ja fiksu, kaunis nainen, nelikymppinen ja sinkku. Useampikin mies on ohi kävellyt. Miksi? Mainitsinko jo, että todella kaunis? Ei sinänsä harmita, että saan hänen seurastansa nauttia. Kaverina tai jollain sellaisella kuviolla mennään. Ja niitä kateellisiakin katseita olen saanut. What the F...?

Tiedän yhden tuollaisen naisen, todellisuus on tosiaankin jotain aivan muuta ja ihan hänen itsensä kertomana. Esim. humalainen riita päätynyt siihen että hän on kumppaniaan lyönyt paistinpannulla päähän. Kyllä niitä jännänaisiakin riittää. Eli siis persoonallisuushäiriöisiä. On kovin pidetty miesten ja naisten keskuudessa koska "hauska" ja "sanavalmis" ja hyvännäköinen. Parisuhteensa eivät vain onnistu. Ainut vaan että luonne on mitä on. Tietysti jos se ei haittaa...

Vierailija
139/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden tuollaisen naisen, todellisuus on tosiaankin jotain aivan muuta ja ihan hänen itsensä kertomana. Esim. humalainen riita päätynyt siihen että hän on kumppaniaan lyönyt paistinpannulla päähän. Kyllä niitä jännänaisiakin riittää. Eli siis persoonallisuushäiriöisiä. On kovin pidetty miesten ja naisten keskuudessa koska "hauska" ja "sanavalmis" ja hyvännäköinen. Parisuhteensa eivät vain onnistu. Ainut vaan että luonne on mitä on. Tietysti jos se ei haittaa...

Lopeta tuo ihmisten leimaus. Ihmisiä ei diagnosoida yhden, tai vielä kahdenkaan traagisen tapahtuman perusteella.

Itseasiassa tuo mitä sinä teet on paljon epätasapainoisempaa, kun riidan meneminen tunteisiin.

Vierailija
140/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo ihmisten leimaus. Ihmisiä ei diagnosoida yhden, tai vielä kahdenkaan traagisen tapahtuman perusteella.

Itseasiassa tuo mitä sinä teet on paljon epätasapainoisempaa, kun riidan meneminen tunteisiin.

Ei muuten ole mitään leimausta. Jos sinusta riidan meneminen tunteisiin lyömällä toista paistinpannulla päähän on ns .normaalin ihmisen tointaa, olet päästäsi yhtä vialla. Kuulostat itsekin pers.häiriöiseltä. Tai sitten tämä oli vain pitkälle vietyä sarkasmia, joka meni multa ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän