Exä ei aio esitellä uutta seurustelukumppaniaan, koska olen "liian kaunis"
Erosimme pitkän liiton jälkeen aloitteestani noin kaksi vuotta sitten, meillä on kaksi lasta yhteyshuoltajuudessa ja olemme nelikymppisiä molemmat. Olen monen mielestä "eksoottisen näköinen", mutta kuulemma hyvin kauniilla tavalla. Olen aina pitänyt ulkonäöstäni huolta ja laitan kotonakin ihan arkena kevyen meikin ja hiukset kauniisti. Pukeudun vartalonmyötäisesti ja tyylikkäästi, olen hoikka ja lihaksikas. Kaikki tämä omaksi ilokseni; tässä ei mene aikaa ja lopputulos on kiva omalle silmälle. En kuitenaan palvo itseäni Instagramissa tai kerjää huomiota missään somessa, eli olen mielestäni ihan tavallinen nainen kuitenkin.
Eromme oli exälle kivulias, hän kun piti minua elämänsä rakkautena ja maailman kauneimpana naisena. Nyt hän on tavannut puolisen vuotta sitten uuden seurustelukumppanini, joka on tavannut lapsemmekin usein - joten haluaisin tietysti tavata tämän naisen. Exä ei halua, sillä hänen sanojensa mukaan ei halua esitellä minua, maailman kauneinta naista, tälle uudelleen ettei aiheuttaisi mitään "ongelmia" tuoreeseen suhteeseensa. Olen ihmeissäni. Uskon kyllä, että hän on tosissaan tätä mieltä, mutta millä ihmeellä tästä pääsisi eteenpäin? Vai pitääkö odottaa, että hän tulee suhteessaan varmemmaksi? Koska tämä nainen näkee lapsiani joka toinen viikko, enkä tunne häntä entuudestaan, haluaisin tietysti tavata hänet. Exäni sanoi jo erotessamme, että kukaan nainen ei varmasti halua tavata minua, sillä aiheutan muissa alemmuudentunnetta. En olisi uskonut, että on näin tosissaan. Ei kuulemma kuitenkaan enää rakasta minua, vaan alkanut rakastaa tätä uutta naistaan. Eli en ymmärrä missä mennään. Onko muilla ollut kokemusta jommalta kummalta puolelta; eli naisena jota ei "haluta" tavata - tai naisena jonka ei anneta tavata exää?
Kommentit (50)
Ei helvetti mä nauroin sun omalle kehulle :DDD
No mikään pakkohan ei ole sun exän tuoda sun eteen hänen nykyistään, ja kuulostaa minun korvaani todella ulkonäkö keskeiseltä ihmisiltä , lähinnä exäsi ei ehkä siksi halua että tapaatte nykyisen kanssa, koska se kertoo myös sinun exästä paljon kun on joskus valinnut tuollaisen ihmisen, ehkä hänellä on nyt 'auennut" silmät elämässä oikeasti tärkeille asioille? Hän vain selittää asiat sinun ymmärtämälläsi tavalla, eli ulkonäöllisesti .
Exä saa olla esittelemättä sua ihan mistä syystä haluaa.
AP, kauneus on katoavaista, ex miehesi ei vain halua nolata itseään uuden rakkauden edessä kun on joskus valinnut sinut, kun huomasi että olet vain tyhjä kupla.
No se oikea syy on tietenkin, että exäsi on väittänyt sille uudelle nsiselle, että jättäjä oli hän, koska sinä petit ja olet mt-ongelmainen ja lihoit suhteen aikana muofottomaksi ja huusit hänelle aamusta iltaan ja olet sittemmin vajonnut rapajuopoksi ja anelet häntä koko ajan takaisin. Ei halua, että uusi nainen huomaa, että se oli kaikki valetta.
Exä ei halua esitellä uutta kumppaniaan sinulle. Ei hänen myöskään ole siihen mitään velvollisuutta. Vaikka sinä " tietysti" haluat.
Hän ei halua riitaa tai kinata tästä asiasta joten kertoo valkoisen valheen.
Tuntee sinut ja turhamaisuutesi, että tämä selitys menee läpi helpoimmin.
Olen ollut mieheni kanssa kohta 8 vuotta enkä ole tavannut hänen eksiään. Ei ollut tarvetta.
Onko tämä humblebragia vai ihan tavallista bragia? En ole ihan selvillä termien rajakohdista.
M/39
Jos se nainen on mustasukkaisuuteen taipuvainen niin saat näyttää vaikka petolinnun peräpäälle ja se on mustasukkainen.
Aloittaja, onko se pahin pelkosi, että miehelläsi olisi exä, jota pitäisi niin paljon kauniimpana kuin sinua?
Todennäköisesti uusi kumppani ei vaan halua tavata sinua.
3/4 tästä avautumisestasi koski sitä miten kaunis olet itsesi ja kaikkien muiden mielestä.
3/5 Tavanomaista kekseliäämpi humblebrag-trollaus
No tavallaan järkevää,ei halua nykyisen puolison mieltä turhaan pahoittaa..siitä tulee vaa jotenki ihmeellinen olo,esim.mä en ole kaunis eikä mun vartalo ole hyvä mutta mä tiedän että miehen ex on tosi kaunis,kyllä mä oon miettinyt mikä sai ton miehen minut valitsemaan,en oikeesti ymmärrä..Ja teen koko aika töitä että saisin vartaloa hyvään kuntoon..mutta ei siitä mitään tuu,välillä naurankin täällä että läski mikä läski:)huumorin tajua on mutta eikai se nyt voi olla ainut syy olla munkaa..
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa Murun tekstiltä.
Haha, totta! :D Ehkä humble bragin kuningatar tekee paluun! 😂
Keksisittekö te muut tällaista omasta päästänne? Kun oletatte ap:n niin tekevän.😄
Hieman sama kun syyttäisitte vierasta naista siitä että miehenne hänet iski.
Jos ko mies on näin ap:ta kuvannut, niin hän on, turha närkästyä.
Tämä palsta on virallisesti pilalla.
:D