Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää ikisinkuksi vaikka miehet pyörii ympärillä?

Vierailija
20.04.2020 |

Tuntuu että näiden tiettyjen naisten täytyy olla todella nirsoja ja luulla itsestään aivan uskomattoman paljon.

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut epäillä, että valtaosa näistä naisia haukkuvista (ja silti muka naisystävää kaipaavista) miehistä on kaappihomoja. Lopettakaa ihan oikeasti naisten jahtaaminen ja olkaa rehellisiä itsellenne. Ette te tule koskaan onnelliseksi naisen kanssa, teidät on vain aivopesty ajattelemaan niin, koska homous on "epämiehekästä". Ei todellakaan ole enää nykyään eikä ole koskaan ollutkaan. Epämiehekästä on vongata naisia samalla, kun teistä näkyy kilometrin päähän se, että pidätte naisia vastenmielisinä ja viallisina olentoina. Ottakaa kaikki irti nykyajan vapautuneesta asenneilmapiiristä ja tutustukaa seksuaalisuuteenne rehellisesti ja perin pohjin. Oman seksuaalisuuden kieltäminen ja tukahduttaminen vain tuhoaa teidät ennemmin tai myöhemmin.

Ei se pilllun haluamista estä, että pitää naisia viallisina olentoina. Niin ne kovimmat panomiehetkin pitää.

Itse tunnen aika paljon ns. panomiehiä.

Niillä on hyvät suhteet sukulaisnaisiin, paljon naisia ystävinä jne. Ne on yleensä niitä ns. hyviä ihmisiä, sen takia niistä pidetään.

Niillä on paljon panoja, koska niitä halutaan, niiden maine on hyvä, ne ei ole sitä mitä te luulette. Ne teidän rasvaiset miestuttavat käy korkeintaan maksullisilla, eikä niitä halua kukaan.

Jotkut naiset haluaa nimenomaan vain seksiä myös, mutta sen seksikumppanin pitää olla sellainen, joka ei kuristele, sylje, r aiskaile menemään, ota kondomia salaa pois jne. sen takia maine on tärkeä naisten keskuudessa.

Vierailija
102/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt ensin miten saa miehiä pyörimään ympärillä? 37 on jo mittarissa eikä vielä ole näkynyt, vaikka olen normaalipainoinen, kurvikas, pitkähiuksinen, mekkoihin pukeutuva. Olen siis ikisinkku siksi, ettei ole ollut ensimmäistäkään miestä, joka olisi minut huolinut. Yrittää olen ehtinyt kaikenlaista tässä vuosien varrella, enää en jaksa.

Rekisteröidy deittipalstalle niin saat hetkessä viestejä jopa sadoilta miehiltä. Niistä sitten vaan valitset sen parhaan.

Määrä ei korvaa laatua ja siksi se paraskin voi olla vielä kaukana hyvästäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nuo pariutuneet on yhtään sen onnellisempia kuin ikisinkut mutta toisille sekin on saavutus kun saa sanoa olevansa naimisissa. Ettei nyt tässä tosiaan olla mikään epäkelpo vanhapiika tai -poika.

Jotkut meistä on onnellisia, en tiedä onnellisempia, mutta onnellisia.

Mutta itseänikin pilkattiin aina ennen, kun en harrastanut irtosuhteita, ei ollut mitään parisuhteita, kai se oli vain outoa. Olin salainen les bo, nirso, salaisesti mt-ongelmainen ja ties mitä muuta kuulemma.

Vierailija
104/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se että ottaisin "ihan vaan jonkun" tai edes hyvin keskivertomiehen elämääni, laskisi elämänlaatuani huomattavasti. Parisuhteen pitää tuoda positiivista lisää elämään, ja koen elämäni olevan juuri näin ihan liian hyvää, että sitoutuisin sellaiseen jonka en koe tuovan lisäarvoa tähän elämään. Nykyään parisuhteissa yleensä mies voittaa, mutta naisella on enemmän hävittävää.

En ymmärrä miten mies, jonka kanssa on yhteistä juteltavaa ja tekemistä ja kiinnostuksenkohteita, ja tietty seksiä ja läheisyyttäkin, voi laskea naisen elämänlaatua.

Miehet haluavat vain seksiä ja yhteiset juteltavat, tekemiset ja mielenkiinnonkohteet tähtäävät ainoastaan ja vain seksin saamiseen. Kun uhri on saatu nalkkiin ne olettaa, että nainen joustaa venyy ja sietää kaiken pskan.

Noin yleisesti, tilastollisesti, miehet laskee naisen elinikää, naimisissa olevat äidit on sairaampia fyysisesti ja psyykkisesti, onnellisuus on alhaisempi kuin sinkuilla jne.

Ja plussana, vanha mies laskee nuoremman naisen elinikää vielä reippaammin. 

Naiselle avioliitto ja parisuhde on negatiivinen asia, mutta varmasti on poikkeuksia. Selityksenä pidetään usein lisääntynyttä työmäärää, naiset tekee melkein kaiken työn kotona, jos ne on parisuhteessa, siihen vielä emotionaalinen työ, tavallinen palkkatyö jne.

Koti on naisen valtakunta ja se on etuoikeus naisille, ei vääryys.

Niin, meidän koti on valtakunta, mutta se on valtakunta ilmankin parisuhdetta, queen of my castle.

Siksi sen parisuhteen pitää tuoda lisäarvoa, koska on muutenkin onnellinen koti ja onnellinen elämä.

Vierailija
105/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt ensin miten saa miehiä pyörimään ympärillä? 37 on jo mittarissa eikä vielä ole näkynyt, vaikka olen normaalipainoinen, kurvikas, pitkähiuksinen, mekkoihin pukeutuva. Olen siis ikisinkku siksi, ettei ole ollut ensimmäistäkään miestä, joka olisi minut huolinut. Yrittää olen ehtinyt kaikenlaista tässä vuosien varrella, enää en jaksa.

Ei voi olla pitkähiuksinen, kurvikas mutta normaalipainoinen nainen, jota ei miehet huolisi. Oikeasti noilla spekseillä voi näyttää vaikka Rölli Riitasoinnulta vai mikä se Röllin deitti oli, niin miehet pyytelee silti treffeille.

Kyllä on mahdollista. Minä olen sellainen. 

Vierailija
106/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla pitkähiuksinen, kurvikas mutta normaalipainoinen nainen, jota ei miehet huolisi. Oikeasti noilla spekseillä voi näyttää vaikka Rölli Riitasoinnulta vai mikä se Röllin deitti oli, niin miehet pyytelee silti treffeille.

Lähdetkö kanssani treffeille?

Vierailija
107/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minä. Olen erakkoluonne enkä ole koskaan halunnut parisuhdetta. Eli olen äärimmäisen nirso, minulle ei kelpaa kukaan. Mutta en "luule itsestäni" mitään ihmeempiä, enpä vaan halua elämääni ketään toista.

Ei kelpaisi miehen tuki ja turva ja lohduttava syli ikinä? Et usko itsekään. Pidät vain liian korkeita standardeja nähden siihen mitä itse olet.

Olen ei, kuin jolle kommentoit. Vastaan silti. Pärjään omillani loistavan hyvin. En tunne tarvitsevani miehen tukea ja turvaa. En yksinkertaisesti edes viihdy kovin hyvin ihmisten seurassa ylipäätään.

Vierailija
108/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin, että tähän on kaksi pääsyytä: nirsous ja kevytkenkäisyys.

Naisena sanoisin, ettei kumpikaan vaan päinvastoin se, ettei ole sitä rimaa lainkaan ja siksi päätyy parisuhteeseen täydellisen väärän miehen kanssa joka tietenkin onnistuu tuhoamaan naisen uskon rakkauteen ja ihmisten hyvyyteen.

Tuollaiseen suhteeseen kun tuhlaa vuodenkin nuoruudestaan niin sen jälkeen on melko lailla mahdotonta enää luottaa rakkauteen vaan on mieluummin yksin.

Vierailija
109/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Nyt sitten tähän vastataan, että kato nyt, joku pyysi ulos. Ihan kuin netissä jonkun anonyymin viesti olisi oikeaa elämää. 

Varmastikaan tuon kirjoittanut nainen ei vastaa tähän myöntävästi, mutta jos nyt kävisi edes mielessä, niin silti sano ei. 

Vierailija
110/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se että ottaisin "ihan vaan jonkun" tai edes hyvin keskivertomiehen elämääni, laskisi elämänlaatuani huomattavasti. Parisuhteen pitää tuoda positiivista lisää elämään, ja koen elämäni olevan juuri näin ihan liian hyvää, että sitoutuisin sellaiseen jonka en koe tuovan lisäarvoa tähän elämään. Nykyään parisuhteissa yleensä mies voittaa, mutta naisella on enemmän hävittävää.

En ymmärrä miten mies, jonka kanssa on yhteistä juteltavaa ja tekemistä ja kiinnostuksenkohteita, ja tietty seksiä ja läheisyyttäkin, voi laskea naisen elämänlaatua.

Miehet haluavat vain seksiä ja yhteiset juteltavat, tekemiset ja mielenkiinnonkohteet tähtäävät ainoastaan ja vain seksin saamiseen. Kun uhri on saatu nalkkiin ne olettaa, että nainen joustaa venyy ja sietää kaiken pskan.

Noin yleisesti, tilastollisesti, miehet laskee naisen elinikää, naimisissa olevat äidit on sairaampia fyysisesti ja psyykkisesti, onnellisuus on alhaisempi kuin sinkuilla jne.

Ja plussana, vanha mies laskee nuoremman naisen elinikää vielä reippaammin. 

Naiselle avioliitto ja parisuhde on negatiivinen asia, mutta varmasti on poikkeuksia. Selityksenä pidetään usein lisääntynyttä työmäärää, naiset tekee melkein kaiken työn kotona, jos ne on parisuhteessa, siihen vielä emotionaalinen työ, tavallinen palkkatyö jne.

Koti on naisen valtakunta ja se on etuoikeus naisille, ei vääryys.

Tässä onkin yhdessä lauseessa kiteytetty se, miksi naiset valitsee mieluummin sinkkuuden.

Vierailija
111/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nuo pariutuneet on yhtään sen onnellisempia kuin ikisinkut mutta toisille sekin on saavutus kun saa sanoa olevansa naimisissa. Ettei nyt tässä tosiaan olla mikään epäkelpo vanhapiika tai -poika.

Mutta itseänikin pilkattiin aina ennen, kun en harrastanut irtosuhteita, ei ollut mitään parisuhteita, kai se oli vain outoa. Olin salainen les bo, nirso, salaisesti mt-ongelmainen ja ties mitä muuta kuulemma.

Ja sitten, jos niitä irtosuhteita harrastaa, on silloinkin mt-ongelmainen, kiintymyssuhdevaurioinen ja koko kylän jakorasia, joka ei kelpaa enää parisuhteeseen. Ihmisen seksuaalisuus on herkkä ja haavoittuva osa-alue ja siihen iskemällä on helppo saada toinen tuntemaan itsensä vialliseksi. Normaali terve ihminen ei puutu toisen ihmisen seksielämään millään tapaa varsinkaan noin törkeillä sanankäänteillä. Ikävä kyllä monilla tuntuu olevan jotenkin vinksahtanut suhde seksiin ja parisuhteisiin ja sitä sitten puretaan menemällä henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
112/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Nyt sitten tähän vastataan, että kato nyt, joku pyysi ulos. Ihan kuin netissä jonkun anonyymin viesti olisi oikeaa elämää. 

Varmastikaan tuon kirjoittanut nainen ei vastaa tähän myöntävästi, mutta jos nyt kävisi edes mielessä, niin silti sano ei. 

Turha úlista jos ei kelpaa.

Vierailija
113/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten, jos niitä irtosuhteita harrastaa, on silloinkin mt-ongelmainen, kiintymyssuhdevaurioinen ja koko kylän jakorasia, joka ei kelpaa enää parisuhteeseen. Ihmisen seksuaalisuus on herkkä ja haavoittuva osa-alue ja siihen iskemällä on helppo saada toinen tuntemaan itsensä vialliseksi. Normaali terve ihminen ei puutu toisen ihmisen seksielämään millään tapaa varsinkaan noin törkeillä sanankäänteillä. Ikävä kyllä monilla tuntuu olevan jotenkin vinksahtanut suhde seksiin ja parisuhteisiin ja sitä sitten puretaan menemällä henkilökohtaisuuksiin.

Totta.

Tuo on vain asia, johon täytyy tottua naisena, kaikki on aina väärin ja olet aina vääränlainen.

Teet lapsia, niin olet joku löysä aivokuollut käytetty mamma, et tee lapsia, niin tuhoat yhteiskunnan, olet kylmä jne.

Haluat seksiä ja nautit siitä, niin olet tunnevammainen jakorasia, et halua irtoseksiä, olet viallinen ja pil lukin varmaan kasvaa hämähäkinseittiä jne.

Teet rahaa ja uraa, olet viallinen tunnevammainen nainen, et tee rahaa ja haluat olla kotona vaikka lasten kanssa, niin olet loinen, tyhmä jne.

Aina ja ikuisesti, lol.

Vierailija
114/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta hankkia mitään kiviriippaa elämään.

Vierailija
115/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuneita on ollut, mutta huomaat vain komeat ja karismaattiset miehet joille et kelpaa.

Mutta jostain kumman syystä naiselle pitäisi kelvata kuka tahansa mies ihan vain siksi, että mies on kiinnostunut..

Vierailija
116/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin, että tähän on kaksi pääsyytä: nirsous ja kevytkenkäisyys.

Naisena sanoisin, ettei kumpikaan vaan päinvastoin se, ettei ole sitä rimaa lainkaan ja siksi päätyy parisuhteeseen täydellisen väärän miehen kanssa joka tietenkin onnistuu tuhoamaan naisen uskon rakkauteen ja ihmisten hyvyyteen.

Tuollaiseen suhteeseen kun tuhlaa vuodenkin nuoruudestaan niin sen jälkeen on melko lailla mahdotonta enää luottaa rakkauteen vaan on mieluummin yksin.

Ja sitten kun viimein on nuollut haavansa ja uskaltanut luottaa uuteen mieheen, tämä on ollut yhtä kamala kuin edellinenkin. Mahdollisesti vielä useamman kerran käynyt saman kuvion läpi ja todennut että jostain syystä kykenee rakastumaan vain niihin jotka eivät ole sen arvoisia, ja päättänyt ettei yksikään mies enää tule huijaamaan häntä. Ei rakastumaan, ei sänkyyn, ei äidiksi.

Vierailija
117/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minä. Olen erakkoluonne enkä ole koskaan halunnut parisuhdetta. Eli olen äärimmäisen nirso, minulle ei kelpaa kukaan. Mutta en "luule itsestäni" mitään ihmeempiä, enpä vaan halua elämääni ketään toista.

Ei kelpaisi miehen tuki ja turva ja lohduttava syli ikinä? Et usko itsekään. Pidät vain liian korkeita standardeja nähden siihen mitä itse olet.

En ole edellinen vastaaja, mutta samanlainen luonne. Olen kaksi kertaa ollut pitkässä parisuhteessa (yli 3 vuotta), mutta kumpikin kaatui lopulta siihen, että parisuhde ahdistaa aivan liikaa. Kummassakaan miehessä ei ollut mitään vikaa, päinvastoin todella ihania ja upeita ihmisiä, kaikkea hyvää heille (ovat molemmat jo uusissa suhteissa ja toinen kahden lapsen isä).

Miehen tuki, turva ja lohduttava syli on kivoja asioita, mutta eivät niin kivoja, että korvaisivat parisuhteen aiheuttaman ahdistuksen. Yksin olen onnellisempi. Nyt yksinoloa takana jo hieman yli 10 vuotta, niin onneksi lähipiirin miehetkin ovat lakanneet yrittämästä mitään ystävyyttä kummempaa.

Etkö sä joskus makaa jonkun miehen kanssa? Tai joku tuttavapiirin mies kiihota sua tai helli ilman sitoutumuksia? Edes satunnaista miehen sormeilua? On kyllä trendikästä että on joku "va.ki.pano", ja ihan ymmärrettävääkin tietyillä ihmistyypeillä. Painottuen kylläkin naisille.Tunnen muutamia tällaisia.

Väitätkö todella että sulla on pitkiä aikoja kokonaan ilman fyysistä kontaktia. Onko kalenrerivuotta lman että kukaan olis edes vähän hellinyt sua?

On aika tavallista että vakkarikamu on sitten tosi laadukas ihminen, voi olla jopa varattu ja naimisissa.

Periaatteessa ymmärrän, ei välttämättä haluta nurkkiin ketään ihmistä eikä varsinkaan sen toisen ihmiaen ongelmia tai ei haluta kattoa juoppoa.

Ihan ok siis, olis kiva jos kerrot :)

Todella outo kommentti tältä ihmiseltä. Itse olen ollut kohta 3 vuotta täysin vapaaehtoisesti ilman seksiä ja minkäänlaista läheisyyttä, eikä se ole mitenkään ongelma. Päinvastoin. Pystyy punnitsemaan toisen ihmisen tarvetta elämässään hyvinkin rationaalisesti. Tarvetta ei ole.

Vierailija
118/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen vastaaja, mutta samanlainen luonne. Olen kaksi kertaa ollut pitkässä parisuhteessa (yli 3 vuotta), mutta kumpikin kaatui lopulta siihen, että parisuhde ahdistaa aivan liikaa. Kummassakaan miehessä ei ollut mitään vikaa, päinvastoin todella ihania ja upeita ihmisiä, kaikkea hyvää heille (ovat molemmat jo uusissa suhteissa ja toinen kahden lapsen isä).

Miehen tuki, turva ja lohduttava syli on kivoja asioita, mutta eivät niin kivoja, että korvaisivat parisuhteen aiheuttaman ahdistuksen. Yksin olen onnellisempi. Nyt yksinoloa takana jo hieman yli 10 vuotta, niin onneksi lähipiirin miehetkin ovat lakanneet yrittämästä mitään ystävyyttä kummempaa.

Etkö sä joskus makaa jonkun miehen kanssa? Tai joku tuttavapiirin mies kiihota sua tai helli ilman sitoutumuksia? Edes satunnaista miehen sormeilua? On kyllä trendikästä että on joku "va.ki.pano", ja ihan ymmärrettävääkin tietyillä ihmistyypeillä. Painottuen kylläkin naisille.Tunnen muutamia tällaisia.

Väitätkö todella että sulla on pitkiä aikoja kokonaan ilman fyysistä kontaktia. Onko kalenrerivuotta lman että kukaan olis edes vähän hellinyt sua?

On aika tavallista että vakkarikamu on sitten tosi laadukas ihminen, voi olla jopa varattu ja naimisissa.

Periaatteessa ymmärrän, ei välttämättä haluta nurkkiin ketään ihmistä eikä varsinkaan sen toisen ihmiaen ongelmia tai ei haluta kattoa juoppoa.

Ihan ok siis, olis kiva jos kerrot :)

Todella outo kommentti tältä ihmiseltä. Itse olen ollut kohta 3 vuotta täysin vapaaehtoisesti ilman seksiä ja minkäänlaista läheisyyttä, eikä se ole mitenkään ongelma. Päinvastoin. Pystyy punnitsemaan toisen ihmisen tarvetta elämässään hyvinkin rationaalisesti. Tarvetta ei ole.

Tuota en ymmärrä näissä ulimiehissä, hirveä kaipuu kosketukseen ja läheisyyteen ja heijastetaan se muihin.

Itse vihaan, vihaan muiden kosketusta, en halunnut lapsenakaan, että vanhempani koskevat minuun, halaavat yms.

Siedän lähelläni vain miestäni ja meidän lemmikkejä, ihan absurdi ajatuskin, että kaipaan kosketusta niin paljon, että antaisin jonkun vieraan koskea itseeni.

Vierailija
119/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ei, kuin jolle kommentoit. Vastaan silti. Pärjään omillani loistavan hyvin. En tunne tarvitsevani miehen tukea ja turvaa. En yksinkertaisesti edes viihdy kovin hyvin ihmisten seurassa ylipäätään.

Tarvitsisit peppupanon.

Saisin sellaisen koska tahansa, jos haluaisin. Ja niin monta kuin haluaisin. Mutta ei kiinnosta. Panostan mieluummin harrastuksiini.

Vierailija
120/143 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisit peppupanon.

Jaa. No ole hyvä ja pyllistä niin kokeillaan korjaantuuko tämä peppupanolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi