Millainen nainen jää ikisinkuksi vaikka miehet pyörii ympärillä?
Tuntuu että näiden tiettyjen naisten täytyy olla todella nirsoja ja luulla itsestään aivan uskomattoman paljon.
Kommentit (143)
Varmaan sellainen joka ei halua olla parisuhteessa.
Ap siis olettaa, että sillä naisella olisi mitään velvollisuutta ryhtyä parisuhteeseen kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Esim. minä. Olen erakkoluonne enkä ole koskaan halunnut parisuhdetta. Eli olen äärimmäisen nirso, minulle ei kelpaa kukaan. Mutta en "luule itsestäni" mitään ihmeempiä, enpä vaan halua elämääni ketään toista.
Ei kelpaisi miehen tuki ja turva ja lohduttava syli ikinä? Et usko itsekään. Pidät vain liian korkeita standardeja nähden siihen mitä itse olet.
Miehenä sanoisin, että tähän on kaksi pääsyytä: nirsous ja kevytkenkäisyys.
Entä sitten jos on korkeat standardit? Ei yksin jääminen ole mikään hirveä rangaistus. Aika moni tykkää olla omassa seurassaan. On paljon parempi olla sinkku kuin tyytyä johonkin jota ei aidosti halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. minä. Olen erakkoluonne enkä ole koskaan halunnut parisuhdetta. Eli olen äärimmäisen nirso, minulle ei kelpaa kukaan. Mutta en "luule itsestäni" mitään ihmeempiä, enpä vaan halua elämääni ketään toista.
Ei kelpaisi miehen tuki ja turva ja lohduttava syli ikinä? Et usko itsekään. Pidät vain liian korkeita standardeja nähden siihen mitä itse olet.
En ole edellinen vastaaja, mutta samanlainen luonne. Olen kaksi kertaa ollut pitkässä parisuhteessa (yli 3 vuotta), mutta kumpikin kaatui lopulta siihen, että parisuhde ahdistaa aivan liikaa. Kummassakaan miehessä ei ollut mitään vikaa, päinvastoin todella ihania ja upeita ihmisiä, kaikkea hyvää heille (ovat molemmat jo uusissa suhteissa ja toinen kahden lapsen isä).
Miehen tuki, turva ja lohduttava syli on kivoja asioita, mutta eivät niin kivoja, että korvaisivat parisuhteen aiheuttaman ahdistuksen. Yksin olen onnellisempi. Nyt yksinoloa takana jo hieman yli 10 vuotta, niin onneksi lähipiirin miehetkin ovat lakanneet yrittämästä mitään ystävyyttä kummempaa.
Kertokaa nyt ensin miten saa miehiä pyörimään ympärillä? 37 on jo mittarissa eikä vielä ole näkynyt, vaikka olen normaalipainoinen, kurvikas, pitkähiuksinen, mekkoihin pukeutuva. Olen siis ikisinkku siksi, ettei ole ollut ensimmäistäkään miestä, joka olisi minut huolinut. Yrittää olen ehtinyt kaikenlaista tässä vuosien varrella, enää en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuki, turva ja lohduttava syli? Mistä muka sellaisen miehen löytäisi, joka tällaisia tarjoaisi? Olen joutunut pärjäämään ilman näitä ihan koko elämäni. T. eri
Ei vaan kiinnosta. Tykkään olla yksin enkä kaipaa ketään. Ystävät ja harrastukset riittää tuomaan mun elämään jo sitä mitä kaipaan. Miksi ihmisen pitäisi olla parisuhteessa? Miksi pitäisi hankkia lapsia? Miksi pitäisi olla just samanlainen kun monet muut? Miksi ei vaan voi olla sitä mitä on ilman että sitä pitäisi lähteä analysoimaan?
Haluan suhteen, jossa on aitoa läheisyyttä ja ymmärrystä. Jos nainen on hyvin pärjäävä ja positiivinen ja vielä kiltti, seuraan hakeutuu paljon sellaisia miehiä jotka näkevät vain mahdollisuuden hyötyä. Samalla lailla kun menestyvä mies vetää puoleen gold diggereitä. Useimmat näistä seuraan hakeutujista eivät anna paljonkaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuki ja turva ja lohduttava syli? Ikävä rikkoa kuplasi mutta silloin kun on sinkku ei tarvitse elää pelossa eikä surullisena joten millekään turvalle ja tuelle ei ole aihetta saatika lohdutukselle.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt ensin miten saa miehiä pyörimään ympärillä? 37 on jo mittarissa eikä vielä ole näkynyt, vaikka olen normaalipainoinen, kurvikas, pitkähiuksinen, mekkoihin pukeutuva. Olen siis ikisinkku siksi, ettei ole ollut ensimmäistäkään miestä, joka olisi minut huolinut. Yrittää olen ehtinyt kaikenlaista tässä vuosien varrella, enää en jaksa.
Oman kokemuksen mukaan hyviä miehiä pyörii eniten ympärillä just silloin kun on tyytyväinen elämään ilman miehiä ja kiireinen puuhailemaan niitä omia juttuja jotka tekee onnelliseksi. Onnellinen ihminen joka on sinut itsensä kanssa säteilee hyvää oloa ja itsevarmuutta myös ulospäin ja se on puoleensavetävää. Harva haluaa itsesäälissä vellovaa masentujaa, lähinnä hyväksikäyttäjät iskee silmänsä epävarmoihin ihmisiin.
En ole koskaan tykännyt miehistä, siinäpä lyhykäisesti. En myöskään tarvitse seksiä. Moni "tavallinen" mies on viinaan menevä ja itse en hyväksy alkoholia talossa. Lisäksi olen luonnonsuojelija ja tasa-arvoilija ja samanhenkiseen mieheen en ole koskaan törmännyt. Kuulen aina kaikista "ihannemiehistä", mutta kun pyydän kertomaan lisää niin hekään eivät olisi minun ihannemiehiäni. Miehillä on usein tarve kontrolloida naista henkisesti (tai jopa fyysisesti) ja se ei käy minulle. Ehdokkaissa vaan ei ole oollut sellaista joka olisi sopinut minulle. Alkoholi, tupakka, nuuska, kanabis jne. pudottaa jo ison osan pois miehistä. Jos ei muuta ongelmaa niin arvokysymykset pudottavat pois. En edes ole nuuka ulkonäön suhteen.
Mutta miesten kannattaa ajatella, että heidän on parempi olla heidän oman tyylisten ihmisten kanssa. Eikä väkisellä yrittää sopeuttaa minua heihin tai yrittää muuttua sellaiseksi jonka minä kumppaniksi "hyväksyn".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan hyviä miehiä pyörii eniten ympärillä just silloin kun on tyytyväinen elämään ilman miehiä ja kiireinen puuhailemaan niitä omia juttuja jotka tekee onnelliseksi. Onnellinen ihminen joka on sinut itsensä kanssa säteilee hyvää oloa ja itsevarmuutta myös ulospäin ja se on puoleensavetävää. Harva haluaa itsesäälissä vellovaa masentujaa, lähinnä hyväksikäyttäjät iskee silmänsä epävarmoihin ihmisiin.
Tämä pitää paikkaansa. Mulle on joskus töissä sanottu, että kyllä sinä säteilet ja näytät hyvältä, jos olen ollut erityisen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanoisin, että tähän on kaksi pääsyytä: nirsous ja kevytkenkäisyys.
Miten ikineitsyen kevytkenkäisyys ilmenee?
Jotkut vaan harrastavat Tinderiä esim. ja nauttivat kun miehet tarjoovat ja palvovat? Eivät oikeasti halua mitään parisuhdetta vaan ehkä seksiä ja ilmaisia aterioita hienoissa ravintoloissa?
Semmoinen, joka ei halua parisuhdetta tai ei ole löytänyt sitä oikeaa. Kaikenmoisia miehiä on, mutta miksi ottaa sellaista, jota ei halua.
Joillakin naisilla on ihme tarve saada eron jälkeen joku uusi. Tuskin suurista tunteista kyse. Pitää vain joku ottaa ettei ole yksin. Sellainen ihminen ei ymmärrä ettei kaikille kelpaa kuka vain.
Koska se että ottaisin "ihan vaan jonkun" tai edes hyvin keskivertomiehen elämääni, laskisi elämänlaatuani huomattavasti. Parisuhteen pitää tuoda positiivista lisää elämään, ja koen elämäni olevan juuri näin ihan liian hyvää, että sitoutuisin sellaiseen jonka en koe tuovan lisäarvoa tähän elämään. Nykyään parisuhteissa yleensä mies voittaa, mutta naisella on enemmän hävittävää.
Pinnallisuus ja salilla käyminen + äärimmäinen muotitietoisuus eivät ole hyviä merkkejä. Sellainen pinnallisuus harvemmin tähtää oikeaan ja aitoon rakkaussuhteeseen. Enemmänkin kyseessä on leikki tai kilpailu, ajanviete tms. Oikeasti parisuhdetta haluavat ihmiset ovat juurikin niitä ihan tavallisia, jotka elävät elämäänsä arkivaatteissaan, eivätkä koita väenväkisin esim- kasvattaa lihaksiaan, joita eivät kuitenkaan käytä muuhun kuin esittelyyn ja jotka häviävät saman tein, jos niitä ei joka päivä pullistele.