Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset alkavat lipsua rajoitusten ja suositusten noudattamisesta ja se ärsyttää minua!

Vierailija
20.04.2020 |

Viimeisen viikon aikana olen saanut kavereilta lukemattomia kutsuja ulos istuskelemaan, kävelylle yhdessä, autoajeluille yhdessä jne. Lisäksi todella moni tuttu on viilettänyt erinäisissä kotibileissä.

Ihmiset eivät ilmeisesti enää jaksa vältellä sosiaalisia kontakteja.

Itse olen istunut kuuliaisesti kotona koko tämän poikkeusajan, pakollisia kauppakäyntejä lukuun ottamatta. Ulkoilemassa olen käynyt yksin. Rasittaa ja ärsyttää, että niin moni muu tuntuu rikkovan sääntöjä!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi...antaa muiden elää elämäänsä kuten parhaaksi näkee. Sä voit kökkiä kotonas vaikka maailman tappiin asti, se ei ole keneltäkään pois. Mikä siinä sua oikeesti ärsyttää jos itse pysyt karanteenissa eli olet turvassa?

Vierailija
2/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös paljon meitä, jotka ei riko. Nyt ei kannata hukata omaa energiaa liikaa miettimällä mitä muut tekee. Se on ihan selvä,ettei kaikki kykene noudattamaan suosituksia kovinkaan kauaa. Kannattaa vain pitää omasta kotona olo linjasta kiinni, vaikka miten turhauttaa välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ärsyttää se, että ihmisten idiotismin vuoksi rajoitukset ovat todennäköisesti pidempään voimassa, koska virus leviää edelleen nousevalla käyrällä, koska ihmiset eivät malta pysyä kodeissaan. Terveydenhuollon kapasiteettia myös kuormittavat näillä toimillaan. Kyllä minua todellakin ärsyttää se, että joudun hamaan tappiin asti kykkimään kotona, koska eräät eivät malta sitä samaa tehdä.

AP

Vierailija
4/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaapa asiat jotka sinua EIVÄT ärsytä.

Vierailija
5/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityppäs ap omiin asioihisi, äläkä muiden tekemisiä vahdi! Kuten tälläkin palstalla huomaat, niin kaikki eivät pelkästään kotona halua kökkiä. En itse asiassa halua minäkään.

Vierailija
6/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on idiootti hysteerikko joka saisi ****** ja pian.

Ikävä ja mieleltäsi sairas ihminen olet. Ei toisen kuolemaa saa toivoa vaikka olisikin eri mieltä sinun kanssasi.

Vierailija
7/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa ottaa asiasta stressiä, koska se kuormittaa vain lopulta sinua itseäsi. Nämä ovat asioita, joille ei voida mitään. Me voidaan vaikuttaa vain siihen, mitkä valinnat itse tehdään. Ymmärrän hyvin ärsytyksen, mutta siihen ei pidä jäädä liikaa kiinni. Sekin pitää vain hyväksyä, että tässä tulee menemään aikaa.

Vierailija
8/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
9/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kaverin kanssa käydä kävelyllä, kun pitää pesäeroa, niinkuin me normaalisti pidetään muutenkin. Itselläni ei ole kävelykaveria, mutta onneksi se sujuu yksinkin.

Vierailija
10/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi...antaa muiden elää elämäänsä kuten parhaaksi näkee. Sä voit kökkiä kotonas vaikka maailman tappiin asti, se ei ole keneltäkään pois. Mikä siinä sua oikeesti ärsyttää jos itse pysyt karanteenissa eli olet turvassa?

Ok. Mä nään siis parhaaksi mennä sinne bileisiin, vaikka koen olevani sairas ja kävin koronatestissäkin. Älä sä rupee saarnaan siiyä mulle, mä teen niin kuin parhaaksi nään. En kestä enää kykkiä kotoma, niin käyn ja kävin jo useissa bileissä. Ei se MUA haittaa, vaikka tartutan muut.

Vierailija
11/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voi-voiiiiii!

Vierailija
12/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löystyyhän se, ohmisen aivot toimivat niin. Eilenkin oli keski-iän ylittänyttä ukkoa taas useampi juoruilemassa yhdessä limpissä. Eihän ne malta pysyä erillään.

Vierailija
13/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006480483.html

Uutinen ihmisten terveyden lukutaidosta (tai siis sen puutteesta).

Vierailija
14/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille ei voi mitään. Mä olen ajatellut suojata vain itseni.

Vierailija
15/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tuntuu täälläkin pyörivän näitä ”höllänneitä”. Ehkä eivät koskaan näitä ohjeistuksia ole noudattaneetkaan. Ite oon noudattanut ja täytyy kans todeta että kyllä kaikenlaisia selityksiä on saanu kuulla siitä kuinka ei se ny haittaa vaikka on kyläilty, juhlittu, lähetty mökkeilemään lappiin ym käsittämätöntä. Ihminen on vaan niin itsekäs.

Vierailija
16/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pakotetaan vastoin tahtoani käymään töissä joten elän vapaa-ajallanikin kuten ennen niin paljon kuin vaan mahdollista. Kun oma terveys uhrattava niin ei kiinnosta toistenkaan terveys. 

Vierailija
17/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut pakotetaan vastoin tahtoani käymään töissä joten elän vapaa-ajallanikin kuten ennen niin paljon kuin vaan mahdollista. Kun oma terveys uhrattava niin ei kiinnosta toistenkaan terveys. 

Tässä taas oikein järjenjättiläinen!😂

Vierailija
18/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas oikein järjenjättiläinen!😂

Voin olla mutta pidän omaa elämääni arvokkaampana kuin kenenkään muun. 

Vierailija
19/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölläämällä vähän homma nopeutuu. Jos istutaan vaan sisällä niin kestää vuoteen 21 tää istuminen kotona.

Vierailija
20/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin eletään harhassa, ettei ole koronaa tässä kaupungissa, kun niin ilmoitetaan lehdissä, että alle viisi on. Luullaan, että se tarttuu vain ulkopaikkakuntalaisista ja itse ollaan viruksettomia. Näitä sitten juoruringissä jutellaan, samalla nenää kaivaen.