Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskeasilmäinen nainen

Vierailija
17.04.2020 |

Olen nyt muutaman kerran tapaillut häntä. Tosi moni asia tuntuu olevan kohdallaan. Luonne ja ulkonäkö sekä jutut. Mutta kun niin ilettää katsoa niitä nappisilmiä. En miten pääsisin tästä yli.

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks käyt sitten maksullisilla, jotka käyttää ruskeita piilareita???? 😊😊😊😊

Vierailija
42/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ihan valkea mummo tuli kerran raivomaan mulle että olin vääränvärinen :) Ja vieläkin vahtii kaupoissa. Samoin yksi tuntematon ukko tuli huutamaan täysillä, ja eräs pitkätukkainen liippari uhkasi tappaa, kahdesti. Olen erittäin lumivalkoihoinen jolla ruskeat hiukset ja vihreät silmät. Kovasti herättää ilmiselvän netsin tunteita joskus. Ja suku vuosisatoja umpisuomalaista, kantasuomalaista,  ei yhtään mustalistakaan  suvussa jne. Koska on pitkät sukututkimukset ja linjat.

Kannattaa katsoa SS joukkoihin kuuluneiden kuvia. Siellä on ihan ruskea ja mustahiuksisia sekä ruskeasilmäisiä ihmisiä, germaaneja ja balkanilta väkeä. Saksan armeijassa taisteli ww2 aikana väkeä monista maista ihan Intiasta lähtien :). Nuo rotujutut on propagandaa ja etenkin suomalaiset ''nátsit'' on imeneet nämä vahvasti itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jännä juttu. Mitähän natsisympatioita siinä on taustalla, ettei ruskeista silmistä pidetä? Muistan kun yläasteella opettaja sanoi aina silloin tällöin luokassa, että "mielummin minä sinisiä silmiä katselen kuin reskeita reikiä". Olipa siinä kiva istua luokassa ruskeasilmäisenä. 

Ei siinä mitään natsisympatioita ole. Ymmärrän aloittajaa, sillä en minäkään ole koskaan pitänyt ruskeista silmistä. Nyt kun aloin miettiä, niin en ole koskaan mennyt sänkyyn ruskeasilmäisen miehen kanssa, vaikka olen heitä tapaillut. Ehkä siinä on jotain ns. biologista muukalaiskammoa?

Se on ihan tutkittu asia, että sinisilmäiset todennäköisemmin pitää toisesta sinisilmäisestä. Tämän ansiosta sinisilmäisyys on levinnyt, vaikka edelleenkin ruskeasilmäisiä on eniten.

Vierailija
44/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Makunsa kullakin. Minuun vetoaa ruskeat silmät. Pienet siniset tihrusilmät mitä Suomessa näkee paljon, ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa. Enemmänkin päinvastoin. :D Suomalaisista 80% on siniset silmät joten ne on niin yleisiäkin että on tylsät.

Vierailija
45/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan kaikki maailman sinisilmäiset periytyvät Mustanmeren rannan mutaatiosta ja ovat sukua toisilleen. Johtuisiko tästä serkkuudesta? Ihminen on niin vaalea kuin paljon hänessä on albiinoa.

Afganistan ja Iran ovat tästä syystä juuri arjalaisia kansoja koska sinisilmiä paljon.

Arjalaisuus ei liity silmien väriin. Vaikka sinänsä tuo Mustanmeren teoria voikin pitää paikkansa.

Kyllä se liittyy sillä arjalaisissa esiintyi tuo mutaatio ja esiintyy yhä Afganistanissa ja Iranissa esim.

Mutaatio varmaan onkin esiintynyt arjalaisissa, mutta sanoit alun perin että "Afganistan ja Iran ovat tästä syystä juuri arjalaisia kansoja koska sinisilmiä paljon". Ei se sinisilmäisyydestä johdu, että ovat arjalaisia kansoja, vaan siitä, että ovat indoiranialaisia kieliä puhuvien heimojen jälkeläisiä.

Sinisilmäisyys liittyy heihin ja siten arjalaisuuteen liitetty ominaisuus. Htler taas omi arjalaisuuden väärin tuntematta geenitutkimuksiakaan. Asia lähti vääristymään noin.

Vierailija
46/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmäthän on kauniit. Ihana olla niin eteläeurooppalaisen näköinen, että tullaan englanniksi juttelee. Suomineidot maantienharmaat jääkööt tienposkeen.

Vierailija
47/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ihan valkea mummo tuli kerran raivomaan mulle että olin vääränvärinen :) Ja vieläkin vahtii kaupoissa. Samoin yksi tuntematon ukko tuli huutamaan täysillä, ja eräs pitkätukkainen liippari uhkasi tappaa, kahdesti. Olen erittäin lumivalkoihoinen jolla ruskeat hiukset ja vihreät silmät. Kovasti herättää ilmiselvän netsin tunteita joskus. Ja suku vuosisatoja umpisuomalaista, kantasuomalaista,  ei yhtään mustalistakaan  suvussa jne. Koska on pitkät sukututkimukset ja linjat.

ja huvittavinta noissa jokaisessa oli se että löin käsivarteni viereensä ja jokainen oli tummaihoisempi monta astetta kuin minä. Se ilme kun lähtivät menemään, iskin omilla aseillaan suoraan ja meni perille. Mitäs läksit.

Vierailija
48/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla nyt mitään ruskeasilmäisiä vastaan ole, mutta itse olen aina pitänyt sinisiä silmiä kauneimpina ja sama mies, vaikka sinisillä piilolinsseillä on minulle paljon komeampi. Vaaleansiniset silmät miehellä vetää puoleensa. Itsekin olen unelmoinut vaaleansinisistä silmistä pienestä asti, minulla on enemmänkin siniharmaat. 

Vierailija
49/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotkut silmät voivat olla möllöttävät ja kylmät sitä ovat kyllä juurikin ne hailakat, kalansilmät. Ei aina mutta joskus ihan jäätävät sieluttomuudessaan.

Vierailija
50/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Makunsa kullakin. Minuun vetoaa ruskeat silmät. Pienet siniset tihrusilmät mitä Suomessa näkee paljon, ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa. Enemmänkin päinvastoin. :D Suomalaisista 80% on siniset silmät joten ne on niin yleisiäkin että on tylsät.

Ruskeat silmät on kuitenkin maailmassa yleisimmät, joten pidän niitä tylsinä. Vihreät ja siniset on parhaat.

Vierailija
51/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan kaikki maailman sinisilmäiset periytyvät Mustanmeren rannan mutaatiosta ja ovat sukua toisilleen. Johtuisiko tästä serkkuudesta? Ihminen on niin vaalea kuin paljon hänessä on albiinoa.

Afganistan ja Iran ovat tästä syystä juuri arjalaisia kansoja koska sinisilmiä paljon.

Arjalaisuus ei liity silmien väriin. Vaikka sinänsä tuo Mustanmeren teoria voikin pitää paikkansa.

Kyllä se liittyy sillä arjalaisissa esiintyi tuo mutaatio ja esiintyy yhä Afganistanissa ja Iranissa esim.

Mutaatio varmaan onkin esiintynyt arjalaisissa, mutta sanoit alun perin että "Afganistan ja Iran ovat tästä syystä juuri arjalaisia kansoja koska sinisilmiä paljon". Ei se sinisilmäisyydestä johdu, että ovat arjalaisia kansoja, vaan siitä, että ovat indoiranialaisia kieliä puhuvien heimojen jälkeläisiä.

Kaikki Eurooppalaiset on näiden indoiranilaisten paimenien ja maanviljelijöiden jälkeläisiä + protoeurooppalaisia geenejä. Suomalaiset ei kuitenkaan taida kuulua tuohon arjalaiseen haaraan.

Arjalaisuus = indoiranilaisuus ja kantaindoeurooppalaisuus ovat ennen kaikkea kielitieteellisiä termejä, geneettinen yhtenäisyys ei ole ollenkaan varmaa eikä edes todennäköistä.

Edelleenkään en kiistä sitä, etteikö arjalaisten joukossa olisi kulkenut tuo sinisilmäisyyden mutaatio.

Vierailija
52/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät juntti silmät xdxdxd!!1

Ruskeet silmät kulttuurisia ja kauniita xdxdxdxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vierailija
53/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotkut silmät voivat olla möllöttävät ja kylmät sitä ovat kyllä juurikin ne hailakat, kalansilmät. Ei aina mutta joskus ihan jäätävät sieluttomuudessaan.

Seinäjoki ja se valkeus.. jokohan on vapailla?

Vierailija
54/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeat silmäthän on kauniit. Ihana olla niin eteläeurooppalaisen näköinen, että tullaan englanniksi juttelee. Suomineidot maantienharmaat jääkööt tienposkeen.

Minulla on ruskeat silmät, mutta ei minulle ole koskaan tultu englanniksi puhumaan. Ihan suomalaisen näköinen pottunenän kera olen kuitenkin. Monilla suomalaisilla ei kuitenkaan ne silmät ole täysin tummat (mustat) vaan vähän vaaleammat. Ja hyvinkin eri sävyisiä, kuten meillä lapsilla.

Ja AP:lle. Jätä se nainen. En edes itse haluaisi tuollaista miestä joka noin rumasti puhuu rakkaansa ulkonäöstä.

Vierailija
55/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien ilmeen määrää ympärillä olevat lihakset ei se väri. Mutta jos ihminen on syrjivä ja rasistinen niin sen silmät ovat möllöttävän tylyn rumat voi sanoa.

Vierailija
56/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisilmät voivat olla siis varmoja että Mustanmeren alueen heimot ovat serkkujaan jos sinisilmiä- vihreäsilmiä. Eli sukua ovat 100%. Saamelaiset taas jotka ruskeasilmiä ovat Euroopan ainoa alkuperäiskansa, että kuka se on suomalaisittain tuontitavaraa sitten :)?

Edes oikea serkkuni ei ole 100% sukuani. Saati sitten samat esi-isät. Geeneiltä eroaa perus sinisilmäinen suomalainen aikas paljon. Kaikkihan me ollaan afrikkalaisista lähtösin, silti minulla ja afrikkalaisella ihmisellä geenit eroaa varmaan aika paljon.

Vierailija
57/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa SS joukkoihin kuuluneiden kuvia. Siellä on ihan ruskea ja mustahiuksisia sekä ruskeasilmäisiä ihmisiä, germaaneja ja balkanilta väkeä. Saksan armeijassa taisteli ww2 aikana väkeä monista maista ihan Intiasta lähtien :). Nuo rotujutut on propagandaa ja etenkin suomalaiset ''nátsit'' on imeneet nämä vahvasti itseensä.

Se just, että eihän Aatu edes pitänyt suomalaisia oman nyrjähtäneen rotuoppinsa mukaisina arjalaisina. Ja nyt täällä nasset ovat niin "arjalaista", että.

Vierailija
58/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt serkkujaan haluaisi silleen?  Tietysti sinisilmät, mutta....jotenkin ällöä. Ei ihme että taudit kasaantuneet Suomessa erityisesti tiettyyn suuntaan.

Vierailija
59/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinisilmät voivat olla siis varmoja että Mustanmeren alueen heimot ovat serkkujaan jos sinisilmiä- vihreäsilmiä. Eli sukua ovat 100%. Saamelaiset taas jotka ruskeasilmiä ovat Euroopan ainoa alkuperäiskansa, että kuka se on suomalaisittain tuontitavaraa sitten :)?

Edes oikea serkkuni ei ole 100% sukuani. Saati sitten samat esi-isät. Geeneiltä eroaa perus sinisilmäinen suomalainen aikas paljon. Kaikkihan me ollaan afrikkalaisista lähtösin, silti minulla ja afrikkalaisella ihmisellä geenit eroaa varmaan aika paljon.

Kuule tämä Mustanmeren sinisilmä mutaatio on nuorta geenihistoriassa.

Vierailija
60/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisiä silmiä on aina pidetty kauneimpina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi