Ruskeasilmäinen nainen
Olen nyt muutaman kerran tapaillut häntä. Tosi moni asia tuntuu olevan kohdallaan. Luonne ja ulkonäkö sekä jutut. Mutta kun niin ilettää katsoa niitä nappisilmiä. En miten pääsisin tästä yli.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, mutta minäkään en välitä ruskeista silmistä. Ei vaan ole kauniit eikä niissä ole mitään syvyyttä. Yleensä olen aika yksin tämän mielipiteeni kanssa.
Well, well. Ehkä löytyy myös ihmisiä, joiden mielestä siniset/sinivihreät silmät taas luovat kolkon ja jääkylmän vaikutelman. Semminkin jos ne ovat syvällä olevat pienehköt tihrusilmät korkeiden poskipäiden kruununa. No, makunsa kullakin!
Osui ja upposi? Joo-o, varmasti on myös heitä, jotka eivät pidä sinisilmäisistä.
Sinisiä silmiä on niin paljon erilaisia. Haaleat kalansilmät eivät ole kauniit, mutta esim.jäänsiniset taas ovat ihanat. Siksi juuri en pidä ruskeista silmistä, kun ovat aina samanlaiset sieluttomat mollukat.
En ole ikinä kuullut, että joku ei pitäisi ruskeista silmistä, tai että niissä olisi jotain "outoa" ja ihmeteltävää. 45 v olen elellyt. Onkohan tähän provoon vastanneita kaikkiaan yksi? Eli aloittaja itse, outo ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kaikki maailman sinisilmäiset periytyvät Mustanmeren rannan mutaatiosta ja ovat sukua toisilleen. Johtuisiko tästä serkkuudesta? Ihminen on niin vaalea kuin paljon hänessä on albiinoa.
Afganistan ja Iran ovat tästä syystä juuri arjalaisia kansoja koska sinisilmiä paljon.
Arjalaisuus ei liity silmien väriin. Vaikka sinänsä tuo Mustanmeren teoria voikin pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, mutta minäkään en välitä ruskeista silmistä. Ei vaan ole kauniit eikä niissä ole mitään syvyyttä. Yleensä olen aika yksin tämän mielipiteeni kanssa.
Well, well. Ehkä löytyy myös ihmisiä, joiden mielestä siniset/sinivihreät silmät taas luovat kolkon ja jääkylmän vaikutelman. Semminkin jos ne ovat syvällä olevat pienehköt tihrusilmät korkeiden poskipäiden kruununa. No, makunsa kullakin!
Osui ja upposi? Joo-o, varmasti on myös heitä, jotka eivät pidä sinisilmäisistä.
Sinisiä silmiä on niin paljon erilaisia. Haaleat kalansilmät eivät ole kauniit, mutta esim.jäänsiniset taas ovat ihanat. Siksi juuri en pidä ruskeista silmistä, kun ovat aina samanlaiset sieluttomat mollukat.
Samallahan tavalla ruskeita silmiä on hyvin erilaisia ja erisävyisiä. Annat itsestäsi todella sivistymättömän ja juntin vaikutelman. Ehkä oletkin sellainen? Luulen, että ongelma ei ole ruskeasilmäisyys vaan se, ettet edes saa haluamaasi naista.
Lukekaas faktum :
A team of researchers from Copenhagen University have located a single mutation that causes the mysterious phenomenon of blue eyes. And all blue eyed people are genetically related to a person who lived in the Black Sea region sometime between 6 – 10,000 years ago , Why Don’t You Try This.com reports.
The research was published in the Journal of Human Genetics. A mutation in a gene called OCA2 came into being nearly 8,000 years ago. It can be definitivelytraced back to an ancestor from the Black Sea.
Eli olette tulleet Suomeen ja muuten myöhemmin myöhemmin kuin alkuperäisheimo saamelaiset, ruskeasilmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kaikki maailman sinisilmäiset periytyvät Mustanmeren rannan mutaatiosta ja ovat sukua toisilleen. Johtuisiko tästä serkkuudesta? Ihminen on niin vaalea kuin paljon hänessä on albiinoa.
Afganistan ja Iran ovat tästä syystä juuri arjalaisia kansoja koska sinisilmiä paljon.
Arjalaisuus ei liity silmien väriin. Vaikka sinänsä tuo Mustanmeren teoria voikin pitää paikkansa.
Kyllä se liittyy sillä arjalaisissa esiintyi tuo mutaatio ja esiintyy yhä Afganistanissa ja Iranissa esim.
Tän keskustelun on selkeesti alottanut joku nainen joka on kateellinen ruskeista silmistä. :D Ei huolta,, voit ostaa ruskeat piilarit. Niin itsekin olen miettinyt tekeväni koska ruskeat silmät on niin upean näköiset ja herättää huomion. Omani on tylsät sinivihreät. En ole koskaan kuullut kenenkään miehen haukkuvan tummia silmiä. Päinvastoin, iso osa miehistä kuolaa tummasilmäisiä latinoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin osui tai upposi. Minulla itselläni on sinivihreät silmät, mutta en ole sellainen ihminen, että kuvittelisin niiden olevan joku kauneusstandardi tai valitsisin puolisoni silmien värin perusteella. Kukin tykkää mistä haluaa.
T: se, kenelle vastasit
Tästä sinisilmäisyyden tulosta Mustanmeren maista on useampikin geenitutkimus ja kaikki näyttävät samaa, geenithän ovat lahjomattomat.
Nytkö on tyydytty? Ihan oikeasti tapailkaa sellaisia johon tunnette vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä juttu. Mitähän natsisympatioita siinä on taustalla, ettei ruskeista silmistä pidetä? Muistan kun yläasteella opettaja sanoi aina silloin tällöin luokassa, että "mielummin minä sinisiä silmiä katselen kuin reskeita reikiä". Olipa siinä kiva istua luokassa ruskeasilmäisenä.
Ei siinä mitään natsisympatioita ole. Ymmärrän aloittajaa, sillä en minäkään ole koskaan pitänyt ruskeista silmistä. Nyt kun aloin miettiä, niin en ole koskaan mennyt sänkyyn ruskeasilmäisen miehen kanssa, vaikka olen heitä tapaillut. Ehkä siinä on jotain ns. biologista muukalaiskammoa?
Siniset silmät mutaatio joka syntyi mustanmeren alueella. Ei ole mikään suomalainen juttu.
Maailman kauneimmat naisethan ovat ruskeasilmäisiä. Ei miss unversum kisoissakaan pärjää vaalean hailakoilla silmillä ja piirteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se liittyy sillä arjalaisissa esiintyi tuo mutaatio ja esiintyy yhä Afganistanissa ja Iranissa esim.
Mutaatio varmaan onkin esiintynyt arjalaisissa, mutta sanoit alun perin että "Afganistan ja Iran ovat tästä syystä juuri arjalaisia kansoja koska sinisilmiä paljon". Ei se sinisilmäisyydestä johdu, että ovat arjalaisia kansoja, vaan siitä, että ovat indoiranialaisia kieliä puhuvien heimojen jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä sinisilmäisyyden tulosta Mustanmeren maista on useampikin geenitutkimus ja kaikki näyttävät samaa, geenithän ovat lahjomattomat.
Oho kerkesit ensiksi kirjoittamaan. Vaaleat hiukset on muuten aasiasta. Eurooppalaiset on aina olleet pääosin plus miinus ruskea tai mustahiuksisia. Myöskään suomalainen vaaleanpunainen keitetyn nakin ihonväri ei ole tyypillinen Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin osui tai upposi. Minulla itselläni on sinivihreät silmät, mutta en ole sellainen ihminen, että kuvittelisin niiden olevan joku kauneusstandardi tai valitsisin puolisoni silmien värin perusteella. Kukin tykkää mistä haluaa.
T: se, kenelle vastasit
Nimenomaan! Kukin tykkää mistä haluaa ja minä en henk.koht. pidä ruskeita silmiä kauniina. On se vaikea uskoa, että meitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutaatio varmaan onkin esiintynyt arjalaisissa, mutta sanoit alun perin että "Afganistan ja Iran ovat tästä syystä juuri arjalaisia kansoja koska sinisilmiä paljon". Ei se sinisilmäisyydestä johdu, että ovat arjalaisia kansoja, vaan siitä, että ovat indoiranialaisia kieliä puhuvien heimojen jälkeläisiä.
Kaikki Eurooppalaiset on näiden indoiranilaisten paimenien ja maanviljelijöiden jälkeläisiä + protoeurooppalaisia geenejä. Suomalaiset ei kuitenkaan taida kuulua tuohon arjalaiseen haaraan.
Eräs ihan valkea mummo tuli kerran raivomaan mulle että olin vääränvärinen :) Ja vieläkin vahtii kaupoissa. Samoin yksi tuntematon ukko tuli huutamaan täysillä, ja eräs pitkätukkainen liippari uhkasi tappaa, kahdesti. Olen erittäin lumivalkoihoinen jolla ruskeat hiukset ja vihreät silmät. Kovasti herättää ilmiselvän netsin tunteita joskus. Ja suku vuosisatoja umpisuomalaista, kantasuomalaista, ei yhtään mustalistakaan suvussa jne. Koska on pitkät sukututkimukset ja linjat.
Mulla on itsellä vihreät silmät. En minäkään henk.kohtaisesti pidä ruskeita silmiä nätteinä, ja mitä olen muutaman kanssa tästä harvoin puhunut, en ole ainoa. En tiedä mikä siinä on.
Harvoin kyllä edes tulee vastaan, ja yleensä ovat jotain ns muuta rotua kuin arjalaisia. Jotenkin ovat minusta täysin sieluttomat ja rumat napit, aivan kuin koiran silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Eurooppalaiset on näiden indoiranilaisten paimenien ja maanviljelijöiden jälkeläisiä + protoeurooppalaisia geenejä. Suomalaiset ei kuitenkaan taida kuulua tuohon arjalaiseen haaraan.
Kyllä ne kuuluvat siihen haaraan sillä sinisilmäisyys periytyy tuolta, vain eri reittiä pitkin ollaan tultu, itäreittiä. Lisäksi esim savolaiset ja kainuulaiiset ovat erityisen itägeeneillä tulleita koska 4/5 on itägeenisiä kun taas Itä-Suomessa on vaan 1/3, esimerkiksi.
Sinisilmät voivat olla siis varmoja että Mustanmeren alueen heimot ovat serkkujaan jos sinisilmiä- vihreäsilmiä. Eli sukua ovat 100%. Saamelaiset taas jotka ruskeasilmiä ovat Euroopan ainoa alkuperäiskansa, että kuka se on suomalaisittain tuontitavaraa sitten :)?